Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область (45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
66 344 480,00 UAH
UA-2020-06-05-002095-a 4c788b1f8e3648209696271fe1fe64cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:21
Очікувана вартість: 66 344 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157.54 пог.м.
Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт "Чугунівка", Харківська область (45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.3 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до ____________ відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 12(дванадцяти) місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пункт 4.2. договору - Бюджетні зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. Розрахунок за Договором здійснюється протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:25
Тендерна документація зі змінами -2.PDF
22 червня 2020 15:25
Зміни до ТД-2.PDF
12 червня 2020 17:42
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:42
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:42
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 18:44
Тендерна документація.PDF
05 червня 2020 18:44
Проект договору.docx
22 червня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:25
Тендерна документація зі змінами -2.PDF
22 червня 2020 15:25
Зміни до ТД-2.PDF
12 червня 2020 17:42
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:42
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:42
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 18:44
Тендерна документація.PDF
05 червня 2020 18:44
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічного договору та обсягів робіт
Дата подання: 11 червня 2020 10:55
Дата відповіді: 12 червня 2020 17:40
Товариство має досвід з капітального, поточного та середнього ремонту мостів та шляхопроводів в частині виконання аналогічного договору. Попередні договори виконані на 100 % без зауважень до якості робіт . Але фізичний обсяг виконаних робіт менший за наданий в тендерній документації . Досвід попередніх скарг згідно нової тендерної документації після розгляду АМКУ вказує на те, що дані критерії є дискримінаційними. Просимо розглянути можливість коригування тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічного договору «Види та обсяги наданих послуг за останні 3 роки» не меньше ніж: - Влаштування монолітної залізобетонної накладної плити мостового полотна – 176 м3, Влаштування гідроізоляції мостової споруди – 837 м2, Влаштування асфальтобетонного покриття – 626 м2, Влаштування бар’єрного мостового огородження – 157 п.м., Встановлення перильного огородження – 157 п.м., Установлення залізобетонних прогонових конструкцій – 131 м3, Спорудження монолітних бетонних опор – 9,9 м3, Улаштування монолітних ригелів – 25 м3, Улаштування з монолітного залізобетону підферменних площадок». Просимо разглянути можливість надання відомостей щодо досвіду виконання аналогічного договору без зазначення фізичних обсягів робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені Замовником у тендерну документацію.
щодо надання аналогічного договору
Дата подання: 17 червня 2020 15:25
Дата відповіді: 22 червня 2020 15:15
Підприємство має досвід з капітального, поточного та середнього ремонту мостів та шляхопроводів в частині виконання аналогічного договору. Попередні договори виконані на 100 % без зауважень до якості робіт . Але деякі види виконаних робіт підприємство може підтвердити лише видами робіт, що були виконані у рамках договору на поточний середній ремонт мосту або шляхопроводу. Просимо розглянути можливість коригування тендерної документації в частині надання аналогічного договору на поточний середній ремонт також.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір з поточного середнього ремонту буде вважатися аналогічним, враховуючі основні види робіт, про що замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000007 ● a9047b684eb44e2bbd70af4eba03136c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.10.2020 № 60

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.10.2020 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-05-002095-a 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:04:51

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт «Чугунівка», Харківська область», очікуваною вартістю 66 344 480,00 грн, ДК 021:2015: 45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-05-002095-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункту 9.1 розділу ІХ «Забезпечення виконання договору» Договору від 27.08.2020 № Т53-ХВЧ46/20, укладеному Вами з
ТОВ «Впроваджувальне підприємство Мост-1», Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, на суму 0,5% від вартості договору.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Впроваджувальне підприємство Мост-1» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 16:39:56

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Харківській області у відповідь на Ваш запит від 13.10.2020р. щодо моніторингу закупівлі «Реконструкція мосту на км 46+798 автомобільної дороги державного значення Т-21-04 Харків-Вовчанськ-контрольно-пропускний пункт «Чугунівка», Харківська область», очікуваною вартістю 66 344 480,00 грн, ДК 021:2015: 45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-05-002095-a) надає наступне пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення

2020-11-02 09:54:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" 64 300 000,00
UAH з ПДВ
63 304 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 65 500 000,00
UAH з ПДВ
63 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:37
Електронний підпис
09 липня 2020 16:35
4 Банкрутство.pdf
09 липня 2020 16:35
2 Корупція пос.особа.pdf
09 липня 2020 16:35
1 Корупція юр.особа.pdf
08 липня 2020 13:30
Електронний підпис
08 липня 2020 13:28
Наказ 42-к Редько.pdf
08 липня 2020 13:28
Наказ 8-к Голов'янко.pdf
08 липня 2020 12:33
Електронний підпис
01 липня 2020 20:00
Електронний підпис
01 липня 2020 19:58
12 Інші умови.pdf
01 липня 2020 19:58
11.8 Довіренність 91-К-О.pdf
01 липня 2020 19:58
11.4 Виписка.pdf
01 липня 2020 19:58
5 Цем.Бет. Завод.pdf
01 липня 2020 19:58
4 Асфальтний завод.pdf
01 липня 2020 19:58
3 Мат.Техн. База.pdf
01 липня 2020 19:58
1 Гарантійний Лист.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 08:14
Електронний підпис
01 липня 2020 17:56
Електронний підпис
01 липня 2020 17:55
Трудові книжки 4.rar
01 липня 2020 17:55
Трудові книжки 3.rar
01 липня 2020 17:55
Трудові книжки 2.rar
01 липня 2020 17:55
Трудові книжки 1.rar
01 липня 2020 17:55
Стаття 17.pdf
01 липня 2020 17:55
ЛІЦЕНЗІЯ МЗ-112.pdf
01 липня 2020 17:55
Договір Субпідряду.pdf
01 липня 2020 17:54
Дипломи.rar
01 липня 2020 17:54
Диплом геодезиста.pdf
01 липня 2020 17:54
Відгук Одеса.pdf
01 липня 2020 17:54
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
01 липня 2020 17:54
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"
#34093999
Переможець 63 304 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - Надана інформація про машиністів/операторів/водіїв машин, механізмів, автотранспортних засобів та спецтранспорту зазначена від 26.06.2020р. № 174 у кількості 8 робітників не достатня для виконання технічного завдання субпідрядником ТОВ "БК Євродор". 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п 2 Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про машиністів/ операторів/ водіїв машин, механізмів, автотранспортних засобів та спецтранспорту, кількість яких повинна бути достатньою для керування машинами, механізмами, автотранспортними засобами та спецтранспортом зазначеними Учасником в інформації від 26.06.2020р. № 210. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 7, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, які містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 7. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів від 26.06.2020р. № 182 за позицією № 3 не зазначено ціну договору, суму виконання та відсоток виконання договору та не надано позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором № Т89-КХД-472Ш(ДП)/17 від 18.12.2017р., який свідчить про належне виконання договору та відсутність з боку замовника претензій та судових позовів. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п 3 Додатку 2 тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про виконання аналогічних договорів від 26.06.2020р. № 182 за позицією № 3 зазначити ціну договору, суму виконання та відсоток виконання договору та надати позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором № Т89-КХД-472Ш(ДП)/17 від 18.12.2017р., який свідчить про належне виконання договору та відсутність з боку замовника претензій та судових позовів. Зазначений відгук має бути виданим Замовниками не раніше дати оголошення закупівлі; Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"
#34093999
63 304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 16:25
Додаткова угода 4 Т53-ХВЧ46-20.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 15:02
Додаткова угода 1 Т53-ХВЧ46-20 (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:04
Т53-ХВЧ46-20.PDF укладений
27 липня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.3.4, пп.2 п. 3.5, п.13.2 Договору та на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т53-ХВЧ46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з порушенням Генпідрядником умов Договору, а саме строків виконання робіт, передбачених Календарним графіком виконання робіт, керуючись п.6.2.2. Договору, Замовник відмовляється від Договору та достроково його розриває.
Номер договору про закупівлю: Т53-ХВЧ46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 15 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 716 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з порушенням Генпідрядником умов Договору, а саме строків виконання робіт, передбачених Календарним графіком виконання робіт, керуючись п.6.2.2. Договору, Замовник відмовляється від Договору та достроково його розриває.