Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-05-002094-a ● 117ce2afd1ba49bc91d98457c09c4ce1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Савенко Ольга Ігорівна +380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 18:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 18:49 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг перераховується на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений в Договорі, у національній валюті України та в безготівковій формі наступним чином: післяплата протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Послуг та підписання Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 18:03 |
Перелік змін.docx | |
15 червня 2020 18:02 |
ТД_охорона_нр.doc |
15 червня 2020 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 18:03 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 червня 2020 18:02 |
ТД_охорона_нр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість людино-годин охорни
Дата подання: 10 червня 2020 09:31
Дата відповіді: 10 червня 2020 09:53
Шановний замовнику!
В ТД, формі тендерної пропозиції зазначено:21.07.2020-31.12.2020/3936 годин
По дислокації 4 в Додатку 1 ТД : 7584 години.
Просимо узгодити кількість людино годин та чітко зазначити в ТД 1. Кількість постів.2.Кількість охоронників. 3. Кількість людино-годин охорони.
З повагою. Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Відповідь: Дякую. Найближчим часом виправимо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-05-002094-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "БАР'ЄР-Б", Код ЄДРПОУ:36734640
Дата подання: 11 червня 2020 17:57
Щодо дискримінації учасників і вимоги надати довідку "Завірена копія Сертифікату, який підтверджує, що на підприємстві запроваджена система управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001"
У додатку 2 таблиці 2 Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 17:27
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав: По-перше, посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами. Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини. В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником. По-друге, п. 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». По-третє, будь-який суб’єкт господарювання, який надає охоронні послуги та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
В той же час, з метою розширення кола можливих учасників, Замовником було прийнято рішення про виключення даної вимоги з тендерної документації. Оновлена версія тендерної документації буде викладена найближчим часом.
В той же час, з метою розширення кола можливих учасників, Замовником було прийнято рішення про виключення даної вимоги з тендерної документації. Оновлена версія тендерної документації буде викладена найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" |
287 328,00
UAH з ПДВ
|
248 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантії Безпеки" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
249 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Група Компаній Феміда" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
293 712,96
UAH з ПДВ
|
250 368,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" |
298 348,80
UAH з ПДВ
|
265 916,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки" |
299 923,20
UAH з ПДВ
|
284 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" #35417125 |
Переможець |
248 436,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 18:53
|
договір | укладений |
20 липня 2020 18:52
|