Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-05-002094-a 117ce2afd1ba49bc91d98457c09c4ce1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савенко Ольга Ігорівна

+380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Код ЄДРПОУ: 25195855
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Савенко Ольга Ігорівна
+380674471691
savenko.o@kievtv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 18:49
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 18:49
Початок аукціону: 25 червня 2020 14:27
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по цілодобовій охороні приміщень та майна Телекомпанії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг перераховується на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений в Договорі, у національній валюті України та в безготівковій формі наступним чином: післяплата протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Послуг та підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 18:03
Перелік змін.docx
15 червня 2020 18:02
ТД_охорона_нр.doc
15 червня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 18:03
Перелік змін.docx
15 червня 2020 18:02
ТД_охорона_нр.doc
05 червня 2020 18:44
ТД_охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість людино-годин охорни
Дата подання: 10 червня 2020 09:31
Дата відповіді: 10 червня 2020 09:53
Шановний замовнику! В ТД, формі тендерної пропозиції зазначено:21.07.2020-31.12.2020/3936 годин По дислокації 4 в Додатку 1 ТД : 7584 години. Просимо узгодити кількість людино годин та чітко зазначити в ТД 1. Кількість постів.2.Кількість охоронників. 3. Кількість людино-годин охорони. З повагою. Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Відповідь: Дякую. Найближчим часом виправимо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-002094-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "БАР'ЄР-Б", Код ЄДРПОУ:36734640
Дата подання: 11 червня 2020 17:57
Щодо дискримінації учасників і вимоги надати довідку "Завірена копія Сертифікату, який підтверджує, що на підприємстві запроваджена система управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001"
У додатку 2 таблиці 2 Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 17:27
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав: По-перше, посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами. Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини. В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником. По-друге, п. 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». По-третє, будь-який суб’єкт господарювання, який надає охоронні послуги та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
В той же час, з метою розширення кола можливих учасників, Замовником було прийнято рішення про виключення даної вимоги з тендерної документації. Оновлена версія тендерної документації буде викладена найближчим часом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" 287 328,00
UAH з ПДВ
248 436,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантії Безпеки" 290 000,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Група Компаній Феміда" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 293 712,96
UAH з ПДВ
250 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" 298 348,80
UAH з ПДВ
265 916,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки" 299 923,20
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:08
Податкова.pdf
10 липня 2020 16:07
МВС.pdf
10 липня 2020 16:07
ліцензія (2).PDF
10 липня 2020 16:07
Довідка (5).zip
10 липня 2020 16:07
Довідка (4).zip
10 липня 2020 16:07
Document_USR_1006887145.rtf
01 липня 2020 10:18
наказ улезько.pdf
24 червня 2020 18:12
Статут.pdf
24 червня 2020 18:12
ст 17.pdf
24 червня 2020 18:12
радіозвязок.pdf
24 червня 2020 18:12
протокол (1).PDF
24 червня 2020 18:12
накладна пульт.pdf
24 червня 2020 18:12
Накази.pdf
24 червня 2020 18:12
ліцензія (2).PDF
24 червня 2020 18:12
лист пояснення пдв.pdf
24 червня 2020 18:12
копія наказу директор.pdf
24 червня 2020 18:12
докер 8103.pdf
24 червня 2020 18:12
докер 8102.pdf
24 червня 2020 18:12
дозвола Доккери.pdf
24 червня 2020 18:12
Додаток 7 Мегазахист (1).pdf
24 червня 2020 18:12
договір реагування .pdf
24 червня 2020 18:12
довідка про досвід.pdf
24 червня 2020 18:12
Аналогічний договір.pdf

Конфіденційні документи

24 червня 2020 15:40
ТП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - конфіденційна для інших учасників

24 червня 2020 15:39
Ліцензія.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - конфіденційна для інших учасників

Публічні документи

24 червня 2020 16:00
Електронний підпис
24 червня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:20
Електронний підпис
22 червня 2020 17:44
Електронний підпис
22 червня 2020 17:42
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 17:42
трудові книжки.pdf
22 червня 2020 17:42
Транспорт реагування.pdf
22 червня 2020 17:42
технічні вимоги.pdf
22 червня 2020 17:42
Статут з кодом доступа.pdf
22 червня 2020 17:42
протокол.pdf
22 червня 2020 17:42
посилення охорони.pdf
22 червня 2020 17:42
наявність ГШР.pdf
22 червня 2020 17:42
наказ.pdf
22 червня 2020 17:42
Довідка ст17.pdf
22 червня 2020 17:42
довідка санкції.pdf
22 червня 2020 17:42
лист-згода учасника.pdf
22 червня 2020 17:42
довідка про довкілля.pdf
22 червня 2020 17:42
заміна співробітника.pdf
22 червня 2020 17:42
забезпечення знань.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 18:11
Електронний підпис
24 червня 2020 18:10
Електронний підпис
24 червня 2020 17:59
медичні довідки.pdf
24 червня 2020 17:59
Аналогічний договір.pdf
24 червня 2020 17:59
Виписка.pdf
24 червня 2020 17:59
накази на охоронників.pdf
24 червня 2020 17:59
тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 17:59
ст17.pdf
24 червня 2020 17:59
лист-згода.pdf
24 червня 2020 17:59
лист згода_додаток 4.pdf
24 червня 2020 17:59
Ліцензія охорони_ЦТБ.pdf
24 червня 2020 17:59
довідки мвс.pdf
24 червня 2020 17:59
Cертифікат ISO 9001-2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарантії Безпеки"

ТОВ "Група Компаній Феміда"

ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр технічної безпеки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"
#35417125
Переможець 248 436,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 17:51

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; … (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям наведена у Додатку 2 до тендерної документації)» Відповідно до вимог пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону)) в якості підтвердження в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник мав надати «Довідка, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, оформлена за формою Додатку 7 до тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, та з відповідним станом здоров’я, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі (зазначаються кількість осіб, достатня для виконання умов зазначених в тендерній документації, але не менше ніж 10 працівників, які потенційно можуть залучитися до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників.» Серед документів тендерної пропозиції Учасником надано Довідку №20/18799 від 24.06.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації та відповідності стану здоров’я, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі, в якій зазначено 10 (десять) осіб. При цьому лише на 9 (дев’ять) осіб із 10 (десяти), зазначених в даній довідці, надані докази щодо їх працевлаштування у Учасника у вигляді копій наказів, що не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі вищевикладеного та керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунити дану невідповідність та розмістити в системі інформацію на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника Улезько Сергія Владиславовича наступні документи: копію трудової книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копію наказу, або копію трудової угоди, або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"
#35417125
248 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 18:53
договір укладений
20 липня 2020 18:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 406,00 UAH)