Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітно-резонансний томограф (37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) - 1 од.
Magnetic resonance imaging (37654 Full-body MRI system, superconducting magnet) - 1 unit
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-06-05-002025-a 1c14cf079d5a443a9d869ed036760a2b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:43
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200000 UAH
Publication date: 05 червня 2020 17:11
Enquiries until: 26 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Магнітно-резонансний томограф (37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом

Magnetic resonance imaging (37654 Full-body MRI system, superconducting magnet) - 1 unit (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000056 ● 3d4370f3b26749f48374bd850ef6cea6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-06-05-002025-a 06.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та чинного до 17.07.2020, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника. В електронній системі закупівель окреме поле для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутнє. Вказана інформація міститься в тендерній документації на закупівлю (файл «ТД МРТ.pdf») та завантажена Департаментом окремим файлом. Зважаючи на вищевказане, Департаментом дотримано вимоги Закону.

2020-10-26 13:36:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-05-002025-a1c14cf079d5a443a9d869ed036760a2b
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:04
Документи переможця
03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:42
Файл 9.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 8.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 7.pdf
03 липня 2020 13:42
GARANTIYA_1 200 000_00UAH.zip
03 липня 2020 13:42
Файл 5.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 4.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 3.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 2.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 1.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:20
15_Інші документи.pdf
03 липня 2020 14:20
14_Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:19
01_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 39 720 000,00
UAH з ПДВ
39 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 39 900 000,00
UAH з ПДВ
39 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:04
Документи переможця
03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:43
Електронний підпис
03 липня 2020 13:42
Файл 9.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 8.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 7.pdf
03 липня 2020 13:42
GARANTIYA_1 200 000_00UAH.zip
03 липня 2020 13:42
Файл 5.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 4.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 3.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 2.pdf
03 липня 2020 13:42
Файл 1.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:20
15_Інші документи.pdf
03 липня 2020 14:20
14_Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:19
01_Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 39 190 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
39 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 17:38
Договір 101 укладений
19 серпня 2020 17:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 563 831,78 UAH)