Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
48 167 668,80 UAH
UA-2020-06-05-002019-a be84e08f82c54f61938836bcbc2d6720
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Валерій Юрійович

+380487056332 teplo.od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б
Контактна особа: Іванов Валерій Юрійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 48 167 668,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, ділянка теплової мережі по вул. Канатна (від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеси в межах бюджетних асигнувань, в решті – за рахунок власних коштів Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають залежно від реального фінансування видатків – при наявності відповідних бюджетних асигнувань. Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі. Замовник для виконання робіт, передбачених Договором перераховує Виконавцю попередню оплату, не більше ніж 30 % бюджетних асигнувань, на підставі рахунку згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 р., протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку. Виконавець зобов’язується виконати роботи на суму попередньої оплати протягом 1 (одного) місяця від дати перерахування попередньої оплати та представити Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником протягом 50 (п’ятдесяти) банківських днів після двостороннього підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 50 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:54
Перелік змін 2.pdf
19 червня 2020 15:54
Теплові мережі - теплові камери_ специфікації.pdf
19 червня 2020 15:54
Ситуаційний план_ план тепломережі_ монтажна схема.pdf
19 червня 2020 15:54
СДКМ.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль 2.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль 3.pdf
19 червня 2020 15:54
План благоустрою території.pdf
19 червня 2020 15:54
Будівельні конструкції - плани_ розрізи теплових камер_ нерухомі опори.pdf
19 червня 2020 15:54
Тендерна документація зміни 2.docx
15 червня 2020 14:38
Перелік змін.pdf
15 червня 2020 14:38
Тендерна Документація.docx
05 червня 2020 17:08
Теплові мережі - теплові камери_ специфікації.pdf
05 червня 2020 17:08
Ситуаційний план_ план тепломережі_ монтажна схема.pdf
05 червня 2020 17:08
СДКМ.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль 2.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль 3.pdf
05 червня 2020 17:08
План благоустрою території.pdf
05 червня 2020 17:08
Будівельні конструкції - плани_ розрізи теплових камер_ нерухомі опори.pdf
19 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:54
Перелік змін 2.pdf
19 червня 2020 15:54
Теплові мережі - теплові камери_ специфікації.pdf
19 червня 2020 15:54
Ситуаційний план_ план тепломережі_ монтажна схема.pdf
19 червня 2020 15:54
СДКМ.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль 2.pdf
19 червня 2020 15:54
Поздовжній профіль 3.pdf
19 червня 2020 15:54
План благоустрою території.pdf
19 червня 2020 15:54
Будівельні конструкції - плани_ розрізи теплових камер_ нерухомі опори.pdf
19 червня 2020 15:54
Тендерна документація зміни 2.docx
15 червня 2020 14:38
Перелік змін.pdf
15 червня 2020 14:38
Тендерна Документація.docx
05 червня 2020 17:08
Тендерна Документація.docx
05 червня 2020 17:08
Теплові мережі - теплові камери_ специфікації.pdf
05 червня 2020 17:08
Ситуаційний план_ план тепломережі_ монтажна схема.pdf
05 червня 2020 17:08
СДКМ.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль 2.pdf
05 червня 2020 17:08
Поздовжній профіль 3.pdf
05 червня 2020 17:08
План благоустрою території.pdf
05 червня 2020 17:08
Будівельні конструкції - плани_ розрізи теплових камер_ нерухомі опори.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні умови на закупівлю робіт
Дата подання: 09 червня 2020 10:59
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:56
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку № 4 до тендерної документації (надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання), оскільки тендерна документація не містить інформацію про характеристики всіх матеріалів та обладнання (найменування/марки), що передбачені проектом. Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), зокрема, Додаток 4 «Технічні умови на закупівлю робіт» з доданою проектною документацією (монтажна схема теплової мережі, повздовжній профіль траси, плани теплових камер та дренажного колодязя, СДКМ, специфікації, план благоустрою території) містять всю необхідну інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі.
Так, до тендерної документації на закупівлю робіт долучений та оприлюднений в електронній системі закупівель повний пакет документів та креслень, який дозволяє скласти кошторис на виконання робіт і визначити договірну ціну:
1) в технічних умовах вказана протяжність магістральних трубопроводів 2Ø426/560 мм - 526 м із труб сталевих попередньо ізольованих в поліетиленовій оболонці та тип прокладання;
2) надані монтажна схема та повздовжній профіль траси дозволяють скласти перелік необхідних матеріалів та обладнання, визначити обсяги земляних робіт та робіт з прокладання трубопроводів;
3) плани теплових камер та дренажного колодязя надані разом з їх розрізами, розгортками по осям, специфікацією матеріалів;
4) надана схема нерухомої опори з розрізом, схемою армування та специфікацією;
5) в плані благоустрою території вказані площі та конструкції покриттів, надана пояснювальна записка з вказанням ухилу покриттів, висоти бордюрів, кількості бортових каменів повторного застосування та марки і кількості нових бортових каменів і поребриків.
Враховуючи вищевикладене, звернення щодо внесення змін до Додатку 4 тендерної документації безпідставне та не підлягає задоволенню.
пп. 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 12 червня 2020 10:37
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:10
Доброго дня шановний Замовнику! У тендерній документації на закупівлю робіт міститься вимога, яка є дискримінаційною до потенційних Учасників, а саме згідно пп. 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: Загальний досвід здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, має бути не менше 4 (чотирьох) років, про що учасником надається довідка у довільній формі. Встановивши таку вимогу Ви, як Замовник тендеру суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним Учасникам, які мають аналогічні договори, але загальний досвід здійснення Учасниками діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, може бути менше ніж 4 роки! Фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, проте виконував їх наприклад в період з 2017 року, або взагалі почав свою діяльність із 2017 року , чи більш пізніше . При цьому, Документація передбачає можливість підтвердити Учасникам досвід виконання аналогічних робіт кількома договорами (не менше 3-х договорів) за будь-який період з 2016 року по 2020 рік (включно) із вартістю кожного договору не менше 30 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначаємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, ми маємо можливість надати більш ніж три аналогічних договори за якими сума виконання більш ніж 30% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі, але через встановлений дискримінаційний критерій до часу загального досвіду здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, а саме не менше 4 (чотирьох) років, ми позбавлені можливості підготувати свою Пропозицію належним чином та приймати участь у даній закупівлі. До того ж, стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачає обов'язку Учасника та не надає право Замовнику вимагати від Учасника підтвердження за певний період загального досвіду здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі. Таким чином, ст. 16 Закону не встановлює кваліфікаційних критеріїв щодо підтвердження досвіду здійснення діяльності учасником за певний період, а отже дана вимога Замовника є незаконною та підлягає виключенню із ТД. Тому, вважаємо, що зазначена вимога є повністю дискримінаційною до потенційних Учасників закупівлі та просимо Вас усунути дане порушення. З повагою, потенційний Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто запитання, що викладене у зверненні Учасника закупівлі UA-2020-06-05-002019-а, відповідно до якого Учасник закупівлі просить усунути вимогу встановлену Замовником, а саме: згідно пп. 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається загальний досвід здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, має бути не менше 4 (чотирьох) років, про що учасником надається довідка у довільній формі.
Враховуючи вищевикладене та проаналізувавши звернення Учасника повідомляємо, що Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000035 ● ceb748de05f54f75b905dee9a68befef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2020 Одеса № 222

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.07.2020, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 15.07.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 15.07.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-06-05-002019-a 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-21 11:13:57

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 15.07.2020 № 222 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться Комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-05-002019-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» (далі – Учасник) вимогам
абзацу 3 сторінки 4 документу «СКДМ», а саме: монтаж СКДМ виконувати монтажниками, які пройшли відповідні навчання, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.06.2020 № 1906-02, яка не містить інформації про робітників-монтажників, крім того у зазначених субпідрядників у аналогічних довідках також відсутня інформація про працівників, які будуть виконувати монтаж системи дистанційного контролю та моніторингу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 25.06.2020 № 13, яка підтверджує наявність працівників категорій «Керівники» або «Професіонали», однак не містить інформації щодо працівників необхідних для виконання будівельно-монтажних робіт?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 26.06.2020 № 26-4/06/20, яка згідно Форми № 2 не містить всієї необхідної інформації, а саме: номер та дата наказу про прийняття працівників, назви учбового закладу, освітньо-кваліфікаційного рівня та спеціальності працівників?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 24.06.2020 № 24/6/2, яка згідно Форми № 2 не містить всієї необхідної інформації, а саме: номер та дата наказу про прийняття працівників, назви учбового закладу, освітньо-кваліфікаційного рівня та спеціальності працівників?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 додатку 6 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано статут ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» затверджений протоколом Загальних зборів Учасників від 10.06.2019 № 10/06-01, однак згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстровано зміни до установчих документів юридичної особи (07.08.2019), а саме: зміна органу правління, зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників, тобто Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут не останньої редакції?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 2 частини 1 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від ПКФ «Теплоенергомонтаж» «Про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 25.06.2020 № 12, яка не містить інформації щодо наявності у нього автотранспортних засобів необхідних при виконанні будівельно-монтажних робіт?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 4 частини 1 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії технічних паспортів автотранспорту субпідрядників у вигляді скан-копій з копій документів?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-24 16:20:59

Пояснення на запит по моніторингу

У відповідь на запит по моніторингу від 21.07.2020 р. КП «ТМО» надає наступні пояснення:
1) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- довідку, складену за Формую № 2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19 червня 2020 року № 1906-02 щодо наявності власних працівників відповідної кваліфікації, довідку від 24 червня 2020 року № 24/6/2 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, довідку від 25 червня 2020 року № 13 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, довідку від 26 червня 2020 року № 26-4/06/20 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, Форми № 2 та документу «СКДМ» Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в учасника та/або субпідрядника/співвиконавця конкретних спеціалістів.
Звертаємо увагу, що усі вищезазначені документи надані саме за Формою № 2.
Крім того, учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано ШТАТНИЙ РОЗПИС затверджений директором Михайловським М.М. від 01.06.2020, в якому міститься інформація щодо наявності в учасника монтажників технологічного устаткування та пов’язаних з ним конструкцій – Беляєв Р.А., Олива І.І., Сацьків П.Р, Лака В.Я.; слюсарів-монтажників технологічних трубопроводів – Цап Н.Г., Шульга А.І., Шульга Ю.З.; монтажника з монтажу сталевих та з/б конструкцій – Цап В.Г; монтажника санітарно-технічних систем та устаткування – Шийка М.О.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
2) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 25 червня 2020 року № 13 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації та Форми № 2 Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця конкретних спеціалістів.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
3) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26 червня 2020 року № 26-4/06/20 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
У вказаній довідці субпідрядник ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» зазначає інформацію щодо працівників достатню для підтвердження наявності працівників для виконання асфальтних робіт, які передбачається йому доручити.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
4) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 24 червня 2020 року № 24/6/2 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
У вказаній довідці субпідрядник ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» зазначає інформацію щодо працівників достатню для підтвердження наявності працівників для виконання земельних робіт, які передбачається йому доручити.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
5) Відповідно до вимог пункту 5 додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати Статут або інший установчий документ в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів).
На виконання вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надано: статут, який затверджено протоколом загальних зборів № 10/06-01 від 10.06.2019; опис документів, що надаються юридичною осою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 11.06.2019; довідка про статут від 17.06.2020 № 1706-23. У складі пропозиції також надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.06.2020 № 1006780608, відповідно до якого зареєстровано зміни до установчих документів юридичної особи (07.08.2019), а саме: зміна органу правління, зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників.
Відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
При цьому згідно з абзацом третім частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З метою детальної перевірки наданої учасником інформації замовник звернувся до учасника з цього приводу. Листом від 06.07.2020 р. №0607-01 ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" надало статут у новій редакції, затверджений рішенням від 06.08.2019 №06/08-01, рішення учасника від 06.08.2019 №06/08-01 та опис документів, що надаються юридичною осою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 06.08.2019.
Детально вивчивши інформацію, яка була внесена до статуту встановлено, що вона стосується лише збільшення розміру статутного капіталу та найменування органів управління, а отже не може бути суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Зазначене не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та на зміст тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
6) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
- у випадку залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, додатково надати Довідку, складена за Формою №1 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 25 червня 2020 року № 12 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації та Форми № 1 Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця автотранспортних засобів.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
7) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
- на підтвердження наявності власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником мають бути надані, на кожну одиницю зазначену в своїй Довідці та/або в Довідці субпідрядника/співвиконавця, скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності/користування (договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір про надання послуг, або дилерський договір, або бухгалтерський документ, що підтверджує облік основних засобів тощо).
Тобто, для підтвердження даної вимоги учасником можливе надання скан-копій з оригіналів технічних паспортів автотранспорту на кожну одиницю зазначену у Довідці учасника або у Довідці субпідрядника/співвиконавця.
На підтвердження даної вимоги учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17 червня 2020 року № 1706-33 та оригінали відповідних документів, а саме: договір оренди автотранспорту, будівельної техніки та механізмів від 03 лютого 2020 року № 03/20 та оригінали скан-копій технічних паспортів автотранспорту (файл «техпаспорти.pdf»).
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами та доповненнями, далі - Закон) КП «ТМО» повідомляє наступне: Тендерним комітетом КП «ТМО» на засіданні був розглянутий висновок Південного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020 р. про результати моніторингу (UA-M-2020-07-15-000035) закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-06-05-002019-а. Членами тендерного комітету було одноголосно вирішено: - прийняти до уваги висновок проведеного моніторингу від 28.07.2020 р. та виконати зобов’язання Південного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни рішення тендерного комітету про визначення переможцем відкритих торгів по закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-06-05-002019-а, Учасника №1 – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОРУСУРС-МОНТАЖ» і про намір укласти з ним договір на виконання робіт, зафіксованого протоколом розгляду тендерних пропозицій №08-05/87 від 08.07.2020 р. та повідомленням про намір укласти договір №08-08/111 від 08.07.2020 р.; - перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Протокол засідання тендерного комітету КП «ТМО» №08-05/98 від 29.07.2020 р. додається. З врахуванням висновку моніторингу від 28.07.2020 р. і з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, замовником 29.07.2020 р. оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу інформація та документи щодо скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів по даній процедурі закупівлі Учасника №1 – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОРУСУРС-МОНТАЖ» і про намір укласти з ним договір на виконання робіт та щодо відхилення тендерної пропозиції цього учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону, умовам тендерної документації та встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника, відповідно до п.1) ч.1 ст.31 Закону.

2020-07-29 18:14:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-08-03 08:28:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 48 110 018,51
UAH з ПДВ
47 865 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 48 137 668,00
UAH з ПДВ
47 896 668,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БОРІСКОЛ" 48 119 856,65
UAH з ПДВ
48 119 856,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТОУН" 48 140 500,00
UAH з ПДВ
48 140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:17
Електронний підпис
17 липня 2020 15:14
п.6 ст.17.pdf
17 липня 2020 15:14
п.12 ст.17 (МВС).pdf
10 липня 2020 11:29
Електронний підпис
10 липня 2020 11:28
пояснювальна.pdf
10 липня 2020 11:28
ЛК2-1-3.pdf
10 липня 2020 11:28
ЛК2-1-2.pdf
10 липня 2020 11:28
ЛК 2-1-1.pdf
10 липня 2020 11:28
зведений.pdf
10 липня 2020 11:28
ЗВВ.pdf
10 липня 2020 11:28
ДЦ.pdf
10 липня 2020 11:28
ДФ2-1-3.pdf
10 липня 2020 11:28
ДФ2-1-2.pdf
10 липня 2020 11:28
ДФ 2-1-1.pdf
10 липня 2020 11:28
3044.imd
09 липня 2020 16:32
Електронний підпис
09 липня 2020 16:31
ч.2 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
протокол.pdf
09 липня 2020 16:31
пропозиція.pdf
09 липня 2020 16:31
правомочність.pdf
09 липня 2020 16:31
п.8 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
п.6 ст.17.rar
09 липня 2020 16:31
п.5 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
п.3 ст.17.zip
09 липня 2020 16:31
п.2 ст.17.zip
09 липня 2020 16:31
п.13 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
п.12 ст.17.rar
09 липня 2020 16:31
п.12 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
п.10 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:31
наказ.pdf
09 липня 2020 16:31
наказ уп ап.pdf
09 липня 2020 16:31
наказ ап.pdf
09 липня 2020 16:31
ліцензія.pdf
09 липня 2020 16:30
дозволи.pdf
09 липня 2020 16:30
довідка ліцензія.pdf
09 липня 2020 16:30
ап.pdf
07 липня 2020 14:58
Електронний підпис
07 липня 2020 14:58
графік поставки.pdf
30 червня 2020 10:04
Електронний підпис
30 червня 2020 10:03
ISO 9001 2015 ukr.pdf
30 червня 2020 10:03
ISO 14001.pdf
30 червня 2020 10:03
ШТАТНИЙ.pdf
30 червня 2020 10:03
фіз особа.pdf
30 червня 2020 10:03
трудові.rar
30 червня 2020 10:03
тз 1.pdf
30 червня 2020 10:03
техпаспорти.pdf
30 червня 2020 10:02
Статут.pdf
30 червня 2020 10:02
серт+протокол фас ПЕ.pdf
30 червня 2020 10:02
серт+протокол труби ПЕ.pdf
30 червня 2020 10:02
серт+протокол СПІРО.pdf
30 червня 2020 10:02
Протокол оригінал.pdf
30 червня 2020 10:02
Протокол НР.7Z
30 червня 2020 10:02
пропозиція.pdf
30 червня 2020 10:02
працівники.pdf
30 червня 2020 10:02
пояснювальна.pdf
30 червня 2020 10:02
ПВР.pdf
30 червня 2020 10:02
ОСВ обладнання.pdf
30 червня 2020 10:02
обробка даних всі.pdf
30 червня 2020 10:02
обладнання.pdf
30 червня 2020 10:02
Накази ант.пр..pdf
30 червня 2020 10:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 червня 2020 10:02
ЛК213.pdf
30 червня 2020 10:02
ЛК212.pdf
30 червня 2020 10:02
ЛК211.pdf
30 червня 2020 10:02
ліцензія.pdf
30 червня 2020 10:02
лист згода договір.pdf
30 червня 2020 10:02
Лист для клієнтів.7z
30 червня 2020 10:02
КБ Хмельниць 2019.PDF
30 червня 2020 10:01
КБ Хмельниць 2018.PDF
30 червня 2020 10:01
КБ Прогрес92.pdf
30 червня 2020 10:01
іст ум.pdf
30 червня 2020 10:01
Інтерпайп 10705.pdf
30 червня 2020 10:01
звіт фр 2019.pdf
30 червня 2020 10:01
звіт рк 2019.pdf
30 червня 2020 10:01
звіт вк 2019.pdf
30 червня 2020 10:01
ЗВВ.pdf
30 червня 2020 10:01
захист довкілля.pdf
30 червня 2020 10:01
ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 10:01
ДЦ.pdf
30 червня 2020 10:01
дозвіл продовжений.pdf
30 червня 2020 10:01
дозвіл продовжений 2.pdf
30 червня 2020 10:01
Договір Прогрес92.pdf
30 червня 2020 10:01
Договір Пд-ЗхТМ 2019.PDF
30 червня 2020 10:01
Договір Пд-ЗхТМ 2018.PDF
30 червня 2020 10:01
договір забезпечення 1.pdf
30 червня 2020 10:01
договір 1.pdf
30 червня 2020 10:01
довідка статут.pdf
30 червня 2020 10:01
довідка печатка.pdf
30 червня 2020 10:01
довідка ліцензія.pdf
30 червня 2020 10:01
дефектні акти.pdf
30 червня 2020 10:01
графік поставки.pdf
30 червня 2020 10:01
Гарантія 16057-19-12.7z
30 червня 2020 10:01
гарантійний термін.pdf
30 червня 2020 10:01
відомості.pdf
30 червня 2020 10:00
відгуки Пд=ЗхТМ.pdf
30 червня 2020 10:00
відгук Прогрес92.pdf
30 червня 2020 10:00
витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 10:00
Витяг із Статуту.7z
30 червня 2020 10:00
витяг ЄДР.pdf
30 червня 2020 10:00
Банківська ліцензія.7z
30 червня 2020 10:00
баланс2019.pdf
30 червня 2020 10:00
аналог дог.pdf
30 червня 2020 10:00
3043.imd
30 червня 2020 10:00
17.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:39
ДЦ з розрахунками.pdf
07 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:07
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:07
Ліцензія дозвіл.pdf
07 серпня 2020 15:07
Довідка з МВС.pdf
29 червня 2020 17:48
Електронний підпис
29 червня 2020 17:47
схеми КАНАТНА.pdf
29 червня 2020 17:47
СТАТУТНІ.rar
29 червня 2020 17:47
ПРАЦІВНИКИ НА ТЕНДЕР.pdf
29 червня 2020 17:47
МТБ.pdf
29 червня 2020 17:47
АНАЛОГ ДОГОВІР ТМО 233 17.pdf
29 червня 2020 17:47
АНАЛОГ ДОГОВІР ТМО 154 18.pdf
29 червня 2020 17:47
19491 СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА p7s.7z

Публічні документи

26 червня 2020 18:53
паспорт.PDF
26 червня 2020 18:53
Статут.pdf
26 червня 2020 18:53
ліцензія, дозвіл.PDF
26 червня 2020 18:53
довідки.pdf
26 червня 2020 18:53
attachments.zip
26 червня 2020 18:53
наказ Борискол.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БОРІСКОЛ"

ТОВ "БК СТОУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
Рішення скасоване 47 865 030,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
Відхилено 47 865 030,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:22
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 47 896 668,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:12

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №1706-33 від 17.06.2020 р. учасником по пунктам 1, 2, 9, 11, 12, 26 зазначається інформація про оренду відповідних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Однак, в складі тендерної пропозиції учасником не надано скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право користування таким обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями. 1.2. Наданий учасником графік поставки трубної продукції Корпорацією «Енергоресурс-інвест» не стосується предмету цієї процедури закупівлі та термін поставки, зазначений в графіку, не відповідає терміну виконання робіт за даною закупівлею. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 4 пункту 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 2.2. Підпункт 5 пункту 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. На підтвердження наявності залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених учасником в пунктах 1, 2, 9, 11, 12, 26 Довідки №1706-33 від 17.06.2020 р., учаснику необхідно надати скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право користування таким обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (наприклад, договір оренди). 3.2. Учасник повинен надати лист (довідку чи інший документ) заводу-виробника/постачальника про затверджений графік постачання труб сталевих попередньо теплоізольованих спіненим поліуретаном у поліетиленовій оболонці, які будуть використовуватися при виконанні робіт за даною процедурою закупівлі.

Документи

29 липня 2020 16:22
Електронний підпис
29 липня 2020 15:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
47 896 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:54
ДУ 2 - ТМО-160-20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:51
ДУ 2 - Додаток _ 4 - Дефектний акт.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:51
ДУ 2 - Додаток _ 3 - Договірна ціна Ч. 2.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:51
ДУ 2 - Додаток _ 3 - Договірна ціна Ч. 1.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:31
Додаток 4.PDF укладений
20 серпня 2020 13:27
Додаток 3 ч.3.PDF укладений
20 серпня 2020 13:27
Додаток 3 ч.2.PDF укладений
20 серпня 2020 13:27
Додаток 3 ч.1.PDF укладений
20 серпня 2020 13:27
договір ТМО-160-20.PDF укладений
20 серпня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: ТМО-160/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 896 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 982 778,00 UAH)