Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б |
Контактна особа: |
Іванов Валерій Юрійович +380487056332 teplo.od@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 48 167 668,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 240800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеси в межах бюджетних асигнувань, в решті – за рахунок власних коштів Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають залежно від реального фінансування видатків – при наявності відповідних бюджетних асигнувань. Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі. Замовник для виконання робіт, передбачених Договором перераховує Виконавцю попередню оплату, не більше ніж 30 % бюджетних асигнувань, на підставі рахунку згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 р., протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку. Виконавець зобов’язується виконати роботи на суму попередньої оплати протягом 1 (одного) місяця від дати перерахування попередньої оплати та представити Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником протягом 50 (п’ятдесяти) банківських днів після двостороннього підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 50 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, до тендерної документації на закупівлю робіт долучений та оприлюднений в електронній системі закупівель повний пакет документів та креслень, який дозволяє скласти кошторис на виконання робіт і визначити договірну ціну:
1) в технічних умовах вказана протяжність магістральних трубопроводів 2Ø426/560 мм - 526 м із труб сталевих попередньо ізольованих в поліетиленовій оболонці та тип прокладання;
2) надані монтажна схема та повздовжній профіль траси дозволяють скласти перелік необхідних матеріалів та обладнання, визначити обсяги земляних робіт та робіт з прокладання трубопроводів;
3) плани теплових камер та дренажного колодязя надані разом з їх розрізами, розгортками по осям, специфікацією матеріалів;
4) надана схема нерухомої опори з розрізом, схемою армування та специфікацією;
5) в плані благоустрою території вказані площі та конструкції покриттів, надана пояснювальна записка з вказанням ухилу покриттів, висоти бордюрів, кількості бортових каменів повторного застосування та марки і кількості нових бортових каменів і поребриків.
Враховуючи вищевикладене, звернення щодо внесення змін до Додатку 4 тендерної документації безпідставне та не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене та проаналізувавши звернення Учасника повідомляємо, що Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-15-000035 ● ceb748de05f54f75b905dee9a68befef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2020 Одеса № 222
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.07.2020, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 15.07.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 15.07.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-06-05-002019-a 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-21 11:13:57
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 15.07.2020 № 222 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться Комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-05-002019-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» (далі – Учасник) вимогам
абзацу 3 сторінки 4 документу «СКДМ», а саме: монтаж СКДМ виконувати монтажниками, які пройшли відповідні навчання, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.06.2020 № 1906-02, яка не містить інформації про робітників-монтажників, крім того у зазначених субпідрядників у аналогічних довідках також відсутня інформація про працівників, які будуть виконувати монтаж системи дистанційного контролю та моніторингу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 25.06.2020 № 13, яка підтверджує наявність працівників категорій «Керівники» або «Професіонали», однак не містить інформації щодо працівників необхідних для виконання будівельно-монтажних робіт?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 26.06.2020 № 26-4/06/20, яка згідно Форми № 2 не містить всієї необхідної інформації, а саме: номер та дата наказу про прийняття працівників, назви учбового закладу, освітньо-кваліфікаційного рівня та спеціальності працівників?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 частини 2 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 24.06.2020 № 24/6/2, яка згідно Форми № 2 не містить всієї необхідної інформації, а саме: номер та дата наказу про прийняття працівників, назви учбового закладу, освітньо-кваліфікаційного рівня та спеціальності працівників?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5 додатку 6 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано статут ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» затверджений протоколом Загальних зборів Учасників від 10.06.2019 № 10/06-01, однак згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зареєстровано зміни до установчих документів юридичної особи (07.08.2019), а саме: зміна органу правління, зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників, тобто Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут не останньої редакції?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 2 частини 1 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від ПКФ «Теплоенергомонтаж» «Про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 25.06.2020 № 12, яка не містить інформації щодо наявності у нього автотранспортних засобів необхідних при виконанні будівельно-монтажних робіт?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 4 частини 1 додатку 2 до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії технічних паспортів автотранспорту субпідрядників у вигляді скан-копій з копій документів?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-24 16:20:59
Пояснення на запит по моніторингу
У відповідь на запит по моніторингу від 21.07.2020 р. КП «ТМО» надає наступні пояснення:
1) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- довідку, складену за Формую № 2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19 червня 2020 року № 1906-02 щодо наявності власних працівників відповідної кваліфікації, довідку від 24 червня 2020 року № 24/6/2 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, довідку від 25 червня 2020 року № 13 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, довідку від 26 червня 2020 року № 26-4/06/20 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, Форми № 2 та документу «СКДМ» Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в учасника та/або субпідрядника/співвиконавця конкретних спеціалістів.
Звертаємо увагу, що усі вищезазначені документи надані саме за Формою № 2.
Крім того, учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано ШТАТНИЙ РОЗПИС затверджений директором Михайловським М.М. від 01.06.2020, в якому міститься інформація щодо наявності в учасника монтажників технологічного устаткування та пов’язаних з ним конструкцій – Беляєв Р.А., Олива І.І., Сацьків П.Р, Лака В.Я.; слюсарів-монтажників технологічних трубопроводів – Цап Н.Г., Шульга А.І., Шульга Ю.З.; монтажника з монтажу сталевих та з/б конструкцій – Цап В.Г; монтажника санітарно-технічних систем та устаткування – Шийка М.О.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
2) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 25 червня 2020 року № 13 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації та Форми № 2 Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця конкретних спеціалістів.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
3) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26 червня 2020 року № 26-4/06/20 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
У вказаній довідці субпідрядник ТОВ «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» зазначає інформацію щодо працівників достатню для підтвердження наявності працівників для виконання асфальтних робіт, які передбачається йому доручити.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
4) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати:
- у випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, надати Довідку, складену за Формою №2 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 24 червня 2020 року № 24/6/2 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації.
У вказаній довідці субпідрядник ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» зазначає інформацію щодо працівників достатню для підтвердження наявності працівників для виконання земельних робіт, які передбачається йому доручити.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
5) Відповідно до вимог пункту 5 додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати Статут або інший установчий документ в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів).
На виконання вищезазначених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надано: статут, який затверджено протоколом загальних зборів № 10/06-01 від 10.06.2019; опис документів, що надаються юридичною осою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 11.06.2019; довідка про статут від 17.06.2020 № 1706-23. У складі пропозиції також надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.06.2020 № 1006780608, відповідно до якого зареєстровано зміни до установчих документів юридичної особи (07.08.2019), а саме: зміна органу правління, зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників.
Відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
При цьому згідно з абзацом третім частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З метою детальної перевірки наданої учасником інформації замовник звернувся до учасника з цього приводу. Листом від 06.07.2020 р. №0607-01 ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" надало статут у новій редакції, затверджений рішенням від 06.08.2019 №06/08-01, рішення учасника від 06.08.2019 №06/08-01 та опис документів, що надаються юридичною осою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» від 06.08.2019.
Детально вивчивши інформацію, яка була внесена до статуту встановлено, що вона стосується лише збільшення розміру статутного капіталу та найменування органів управління, а отже не може бути суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Зазначене не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та на зміст тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
6) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
- у випадку залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, додатково надати Довідку, складена за Формою №1 цього додатку, за підписом уповноваженої особи такого субпідрядника/співвиконавця, завірена печаткою (у разі її використання).
Для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 25 червня 2020 року № 12 субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПКФ «ТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ» щодо наявності у нього необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Так, згідно вимог зазначених в Додатку 2 до тендерної документації та Форми № 1 Замовником не вимагається надання інформації щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця автотранспортних засобів.
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
7) Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
- на підтвердження наявності власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником мають бути надані, на кожну одиницю зазначену в своїй Довідці та/або в Довідці субпідрядника/співвиконавця, скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності/користування (договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір про надання послуг, або дилерський договір, або бухгалтерський документ, що підтверджує облік основних засобів тощо).
Тобто, для підтвердження даної вимоги учасником можливе надання скан-копій з оригіналів технічних паспортів автотранспорту на кожну одиницю зазначену у Довідці учасника або у Довідці субпідрядника/співвиконавця.
На підтвердження даної вимоги учасником ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17 червня 2020 року № 1706-33 та оригінали відповідних документів, а саме: договір оренди автотранспорту, будівельної техніки та механізмів від 03 лютого 2020 року № 03/20 та оригінали скан-копій технічних паспортів автотранспорту (файл «техпаспорти.pdf»).
Враховуючи наведене, ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» відповідає умовам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами та доповненнями, далі - Закон) КП «ТМО» повідомляє наступне: Тендерним комітетом КП «ТМО» на засіданні був розглянутий висновок Південного офісу Держаудитслужби від 28.07.2020 р. про результати моніторингу (UA-M-2020-07-15-000035) закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), за номером процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-06-05-002019-а. Членами тендерного комітету було одноголосно вирішено: - прийняти до уваги висновок проведеного моніторингу від 28.07.2020 р. та виконати зобов’язання Південного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни рішення тендерного комітету про визначення переможцем відкритих торгів по закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі по вул. Канатна від ТК2С41 вул. Семінарська до ТК2С45 в м. Одеса» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-06-05-002019-а, Учасника №1 – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОРУСУРС-МОНТАЖ» і про намір укласти з ним договір на виконання робіт, зафіксованого протоколом розгляду тендерних пропозицій №08-05/87 від 08.07.2020 р. та повідомленням про намір укласти договір №08-08/111 від 08.07.2020 р.; - перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Протокол засідання тендерного комітету КП «ТМО» №08-05/98 від 29.07.2020 р. додається. З врахуванням висновку моніторингу від 28.07.2020 р. і з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, замовником 29.07.2020 р. оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу інформація та документи щодо скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів по даній процедурі закупівлі Учасника №1 – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОРУСУРС-МОНТАЖ» і про намір укласти з ним договір на виконання робіт та щодо відхилення тендерної пропозиції цього учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону, умовам тендерної документації та встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника, відповідно до п.1) ч.1 ст.31 Закону.
2020-07-29 18:14:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-08-03 08:28:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
48 110 018,51
UAH з ПДВ
|
47 865 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
48 137 668,00
UAH з ПДВ
|
47 896 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БОРІСКОЛ" |
48 119 856,65
UAH з ПДВ
|
48 119 856,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК СТОУН" |
48 140 500,00
UAH з ПДВ
|
48 140 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" #01415660 |
Рішення скасоване |
47 865 030,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" #01415660 |
Відхилено |
47 865 030,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 16:22
|
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
47 896 668,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 15:54
|
ДУ 2 - ТМО-160-20.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:51
|
ДУ 2 - Додаток _ 4 - Дефектний акт.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:51
|
ДУ 2 - Додаток _ 3 - Договірна ціна Ч. 2.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:51
|
ДУ 2 - Додаток _ 3 - Договірна ціна Ч. 1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 13:31
|
Додаток 4.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:27
|
Додаток 3 ч.3.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:27
|
Додаток 3 ч.2.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:27
|
Додаток 3 ч.1.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:27
|
договір ТМО-160-20.PDF | укладений |
20 серпня 2020 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-160/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |