Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мамографічне обладнання, 3 лоти
Mammographic equipment, 3 lots
Очікувана вартість
149 300 000,00 UAH
UA-2020-06-05-001955-a c1732b8e619446299c3caea2cf151cbb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 149 300 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 05 червня 2020 16:28
Enquiries until: 30 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 149 300 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

02 липня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:27
Внесення змін 2.pdf
02 липня 2020 17:27
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 2.pdf
26 червня 2020 15:44
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
05 червня 2020 16:29
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
02 липня 2020 17:27
ТД мамограф. обладнання зміни 2.pdf
26 червня 2020 15:44
ТД мамограф. обладнання зміни 1.pdf
05 червня 2020 16:29
ТД мамограф. обладнання.pdf
26 червня 2020 15:44
Внесення змін 1.pdf
26 червня 2020 15:44
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
05 червня 2020 16:28
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
05 червня 2020 16:29
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
05 червня 2020 16:28
Додаток 4 (Проект договору).pdf
05 червня 2020 16:28
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
05 червня 2020 16:28
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 24 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 26 червня 2020 15:50
Шановний Замовнику! Керуючись основними принципами та політикою щодо забезпечення принципів конкурентності і прозорості при здійсненні процедур публічних закупівель, ми хотіли б звернути Вашу увагу до окремих пунктів вимог, які, на нашу думку, є такими, що звужують конкуренцію, та подекуди є дискримінаційними: 1) Щодо Лоту №1: Наша компанія має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проте, повідомляємо про суттєве заниження бюджету закупівлі у лоті №1. Технічні вимоги, що викладені в зазначеному лоті (№1) відповідають вимогам мамографічної системи високого класу. Аналіз бюджету закупівлі свідчить про те, що Замовник закладає під вартість однієї одиниці обладнання приблизно 6 500 000 гривень. Проте, варто зазначити, що обладнання, яке б відповідало заявленим технічним вимогам та комплектації у лоті №1 становить не менше 8 400 000,00 грн. Таким чином, відсутня можливість взяти участь у закупівлі та запропонувати обладнання відповідного рівня. Занижуючи реальний бюджет закупівлі позбавляється можливість учасників брати участь у даній закупівлі, призводить до дискримінації та обмежує коло можливих учасників. Тому, просимо розглянути можливість збільшення очікуваної вартості процедури закупівлі в лоті №1 відповідно до реальних ринкових цін на обладнання відповідного класу та комплектації. 2) Щодо п.12 Загальних вимог, зазначеного в Додатку 2: Чи правильно ми розуміємо, що на підтвердження Учасник повинен надати Сертифікат відповідності Технічному регламенту? Якщо ні, то просимо доповнити вимогу та на підтвердження даному пункту можливість надати сертифікат відповідності, виданий міжнародним органом з сертифікації. Відповідно п. 2.2 проекту Договору викласти в наступній редакції: Товари, що постачаються, мають необхідні сертифікати, інструкції (настанови) українською мовою; супроводжуються документами щодо найменування (в т.ч. торгівельного), кількості, номерів серій, термінів придатності, форми, виробника. Кожна серія супроводжується сертифікатом відповідності, виданим виробником або іншим уповноваженим представником або міжнародним органом з сертифікації. 3) Щодо п.3 Додатку 1: Встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом 2018-2020 років, суттєво обмежується можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше 2018 року. Тому, для розширення кола можливих Учасників у закупівлі та забезпечення конкуренції просимо розширити діапазон років з 2017 по 2020 роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо частини 1 питання:
Робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, за результатами проведеного моніторингу цін за договорами на закупівлю аналогічних товарів, прийнято рішення встановити очікувану вартість щодо лоту № 1 в сумі 8 300 000,00 грн (відповідно до закупівель UA-2020-02-26-001747-a та UA-2019-09-27-000783-c, а також враховуючи, що цифрова мамографічна система з робочою станцією лікаря в комплекті без принтеру для автоматичного друку сухих медичних плівок).
Щодо частини 2 питання:
Згідно роз’яснень робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, учасник має надати сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753.
Внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, виклавши вимоги щодо лотів №№ 2, 3 в новій редакції, а саме:
щодо лоту 2 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 9 од. - з вимог виключено пункти 2.1 – 2.1.3;
щодо лоту 3 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система з функцією томосинтезу (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 1 од. - до вимог додано пункти 2.7, 2.7.1, 2.7.2, 2.7.3.
Щодо частини 3 питання:
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю надання копій виконаних договорів на поставку товару за 2018−2020 роки передбачено у разі наявності.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система з робочою станцією лікаря (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 9 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 74 700 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 373 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2241000 UAH


Title: lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Digital mammography system with a doctor's workstation (37672 Stationary mammographic x-ray system, digital) - 9 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 74 700 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 373 500,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 од
лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система з робочою станцією лікаря (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 9 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Digital mammography system with a doctor's workstation (37672 Stationary mammographic x-ray system, digital) - 9 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-05-001955-ac1732b8e619446299c3caea2cf151cbb
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УМТ+ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:24
Електронний підпис
10 липня 2020 16:08
Право підпису.pdf
10 липня 2020 16:08
Doverennost DEA.pdf
10 липня 2020 16:08
Licenziya.zip
10 липня 2020 16:08
Licenziya DEA.pdf
10 липня 2020 16:08
Dovirenist.zip
10 липня 2020 16:08
BG 4400-20G TCMS.zip

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"

ТОВ УМТ+

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій