Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оновлення програмної продукції FORCEPOINT TRITON APWEB з локальною технічною підтримкою складових програмно-технічного комплексу контролю Інтернет-трафіку
Очікувана вартість
2 071 152,00 UAH
UA-2020-06-05-001904-b d1d00997d3fe42ed8abe4b0a47b9b73e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Архіпова

+380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 12:58
Очікувана вартість: 2 071 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Обсяг поставки товарів та надання послуг: згідно Додатку 1 до тендерної документації “Найменування та опис товарів та послуг”.
Строк поставки оновлення програмної продукції в електронному вигляді для забезпечення функціювання програмно-технічного комплексу контролю Інтернет-трафіку – не більше 10 календарних днів з дати підписання договору.
Строк надання послуг з локальної технічної підтримки складових програмно-технічного комплексу контролю Інтернет-трафіку – з дати підписання договору (але не раніше ніж з 01.07.2020 року) до 30.06.2021 року.
Місце поставки товарів та надання послуг: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601, просп. Науки, 7, 03028.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Оновлення програмної продукції FORCEPOINT TRITON APWEB з локальною технічною підтримкою складових програмно-технічного комплексу контролю Інтернет-трафіку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до розділу IV. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту Договору (Додаток 6 до тендерної документації). Оплата послуг з локальної технічної підтримки складових програмно-технічного комплексу контролю Інтернет- трафіку здійснюється щомісячно протягом 10 робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання-передавання наданих послуг з локальної технічної підтримки складових програмно-технічного комплексу контролю Інтернет-трафіку. Оплата оновлення програмної продукції в електронному вигляді здійснюється протягом 10 робочих днів з дати підписання сторонами акту про приймання-передавання оновлення програмної продукції в електронному вигляді у повному обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 11:01
Додаток 6. Проєкт Договору.doc
05 червня 2020 11:01
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІССП СЕРВІС" 1 973 576,00
UAH з ПДВ
1 973 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" 2 050 857,00
UAH з ПДВ
2 050 857,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 064 497,00
UAH з ПДВ
2 064 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:28
Електронний підпис
23 червня 2020 17:59
Електронний підпис
19 червня 2020 17:15
Електронний підпис
19 червня 2020 16:57
Виписка з ЄДР.p7s
19 червня 2020 16:57
Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.PDF
19 червня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.p7s
19 червня 2020 16:57
Таблиця цін.PDF
19 червня 2020 16:57
Таблиця цін.p7s
19 червня 2020 16:57
Статут ІССП Сервіс.pdf
19 червня 2020 16:57
Статут ІССП Сервіс.p7s
19 червня 2020 16:57
Протокол № 5.pdf
19 червня 2020 16:57
Протокол № 5.p7s
19 червня 2020 16:57
Наказ №3.pdf
19 червня 2020 16:57
Наказ №3.p7s
19 червня 2020 16:57
витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 16:57
витяг ПДВ.p7s

Публічні документи

21 червня 2020 18:52
Електронний підпис
21 червня 2020 11:31
Тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2020 11:31
Таблиця цін.pdf
21 червня 2020 11:31
Лист-гарантія.pdf
21 червня 2020 11:31
Лист від дистрибютора.pdf
21 червня 2020 11:31
Довідка про ТП.pdf
21 червня 2020 11:31
Довідка про довкілля.pdf
21 червня 2020 11:31
4_Статут.pdf
21 червня 2020 11:31
3_Виписка_ЄДР.pdf
21 червня 2020 11:31
2_Витяг_ПДВ.pdf
21 червня 2020 11:31
1_Протокол.PDF
21 червня 2020 11:31
1_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІССП СЕРВІС"

ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІССП СЕРВІС"
#35829688
Переможець 1 973 576,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 09:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 16:51

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 11.25 Статуту ТОВ «ІССП Сервіс» затвердженого протоколом загальних зборів учасників № 10 від 06.12.2018, визначено, що директор обирається з числа учасників або призначається з третіх осіб, за контрактом строком на 3 (три) роки, з правом переобрання на новий строк. Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол № 5 загальних зборів учасників 27.07.2015 року та наказ № 3 від 31.07.2015 року про призначення директора товариства, без надання нового протоколу загальних зборів учасників та/або наказу про продовження повноважень директора, та/або іншого документу, що підтверджує повноваження керівника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Підпункт 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю для керівника учасника - протокол загальних зборів учасників та/або наказ про продовження повноважень директора, та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю чинний на момент розкриття тендерних пропозицій.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІССП СЕРВІС"
#35829688
1 973 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 21:32
Додатковий договір 102284 від 14.07.2020 ТОВ ІССП СЕРВІС.pdf зміни до договору
14 липня 2020 21:26
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:50
Договір 102264 від 07.07.2020 ТОВ ІССП СЕРВІС.pdf укладений
08 липня 2020 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору та Додаток 1 до Договору "Таблиця цін" викладені у нових редакціях
Номер договору про закупівлю: 102264
Договір:
Номер додаткової угоди: 102284
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 959 786,72
UAH (в тому числі ПДВ 137 501,79 UAH)