Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети мережевого програмного забезпечення за кодом ДК 021: 2015 – 48210000-3 (програмна продукція: примірники програмного забезпечення VMware)
Очікувана вартість
1 510 370,00 UAH
UA-2020-06-05-001686-b 39f5e770157d465c8c10d70e99743f20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Канцедал

+380443333566 kantsedal@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Вадим Канцедал
+380443333566
kantsedal@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 510 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 552,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Програмна продукція: примірники програмного забезпечення VMware
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 70% ціни ПЗ Замовник сплачує протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Договору Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару 30% ціни ПЗ Замовник сплачує протягом 10 (десяти) банківських днів з дня передачі ПЗ Замовнику і підписання Сторонами видаткової накладної. 100% ціни Послуг Замовник сплачує протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Замовником акту приймання передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:49
ДОДАТОК 2 КВ ТП VMware 2020.docx
05 червня 2020 10:49
ДОДАТОК 1 ТВ ТП VMware 2020.docx
05 червня 2020 10:49
ДОДАТОК 4 ДД ТП VMware 2020.docx
05 червня 2020 10:49
ТД ТП ПЗ VMware 2020.pdf
05 червня 2020 10:49
ДОДАТОК 3 ТП ТП VMware 2020.docx
05 червня 2020 10:49
ДОДАТОК 3.1 ЦП ТП VMware 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність інформації про номери контрактів VMware
Дата подання: 09 червня 2020 19:10
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:33
Шановний замовник! Для участі в даній закупівлі, нам або будь-якому іншому учаснику потрібно номери контрактів VMware, згідно яких закуповувалися ліцензії на програмне забезпечення, яке вказане в технічній специфікації даної закупівлі. Це необхідно для того, щоб виробник програмної продукції VMware, коректно визначив програмну продукцію та мав змогу продовжити підтримку на неї. Не маючи даної інформації, жоден з учасників, не зможе запропонувати оновлення (продовження) підтримки саме на вказане програмне забезпечення. Не надаючи такої інформації, Ви дискримінуєте потенційних учасників закупівлі, тим самим віддаючи превагу заздалегідь обраному постачальнику. Просимо Вас, внести зміни до документації або надати відповідь на дане питання, вказавши інформацію про номери контрактів для можливості всім учасникам прийняти участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У технічній специфікації до предмету закупівлі, викладеній у Додатку 1 тендерної документації, Замовником надана інформація необхідна для підготовки пропозиції, включаючи парт-номери, які забезпечують ідентифікацію програмного продукту, що закуповується.
Парт-номери можна знайти на сайті Виробника програмного продукту та при наявності відповідної авторизації зробити необхідний Вам запит до Виробника.
Якщо цієї інформації недостатньо, просимо надати вимоги (документи) Виробника, які вимагають від Замовника закупівлі зазначення номеру сервісного контракту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна 959 346,00
UAH з ПДВ
959 346,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 1 499 230,00
UAH з ПДВ
1 491 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 1 506 700,00
UAH з ПДВ
1 499 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 14:20
ч.2 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.13 ч.1 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.12 ч.1 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.8 ч.1 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.6 ч.1 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.3 ч.1 ст.17
03 липня 2020 14:20
п.2 ч.1 ст.17
24 червня 2020 14:32
Електронний підпис
24 червня 2020 14:01
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 14:01
інші документи.zip
24 червня 2020 14:01
Довідки ст 17.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віннком Україна

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Віннком Україна
#36942282
Переможець
959 346,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна
#36942282
959 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 18:13
ДД №1 до Договору Віннком.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 18:08
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 10:35
Договір Віннком ТП VMware 2020 Winncom.pdf укладений
16 липня 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний строк надання Послуг за Договором становить 60 (шістдесят) календарних днів з дня поставки ПЗ Виконавцем
Номер договору про закупівлю: UA 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 15 липня 2021
Сума оплати за договором: 959 346,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 097,00 UAH)