Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 32580000-2 – Інформаційне обладнання (сенсорні інформаційні кіоски з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-06-05-001613-a 057ccff9dad847a79973a8642bb06bc6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Годзенко Володимир Дмитрович

+380532564936 poltava_local_museum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського
Код ЄДРПОУ: 02223827
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Конституції 2
Контактна особа: Годзенко Володимир Дмитрович
+380532564936
poltava_local_museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


джерело фінансуванння кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 32580000-2 – Інформаційне обладнання (сенсорні інформаційні кіоски з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Конституції,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія аванс Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:59
ТД_ВТ_Краєзнавчий музей_Інформаційне обладнання_04.06.20.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-05-001613-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Сенсорні системи України, Код ЄДРПОУ:36940620
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
ановний замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною документацією за номером закупівлі :UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідок обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників та з порушенням чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення спотворення основних принципів закупівель, встановлених Законом та забезпечення належної конкуренції в даній закупівлі, Учасник вважає, що закупівля оголошена з порушенням вимог Закону, а тендерна документація Замовника потребує внесення змін відносно наступного: 1. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.1 у наступній редакції : « не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару». 2. Відповідно Додатку №3 до Тензорної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.3 у наступній редакції : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що Замовник повинен вимагати правового режиму володіння не менше однієї одиниці автотранспорту та підтвердження наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння відповідним майном . Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. 3. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.4.2 у наступній редакції : «Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка обмежує понятття добросовісної конкуренції, коло потенційних учасників, зокрема, новостворених підприємств, організацій викладеної у додатку№3 п. 4. 2 « Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації 4. У Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.3.3 Замовник вимагає копії актів виконаних робіт. Дана вимога є дискримінаційна – у ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» у п.3 зазначено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); У Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у наступній редакції : «Конкретне місце встановлення (монтажу) визначається Замовником безпосередньо під час поставки та монтажу Товару. Ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації, конкретизуйте параметри підключення, як внутрішніх так і зовнішніх Сенсорних інформаційних кіосків, за адресами встановлення. Хто виготовляє паспот об’єкта та погоджує норми вводу у експлуатацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про державні закупівлі», - просимо прийняти рішення про наявність прорушення проведення порядку проведення процедуру закупівлі UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-05-001613-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Сенсорні системи України, Код ЄДРПОУ:36940620
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Шановний замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною документацією за номером закупівлі :UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідок обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників та з порушенням чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення спотворення основних принципів закупівель, встановлених Законом та забезпечення належної конкуренції в даній закупівлі, Учасник вважає, що закупівля оголошена з порушенням вимог Закону, а тендерна документація Замовника потребує внесення змін відносно наступного: 1. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.1 у наступній редакції : « не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару». 2. Відповідно Додатку №3 до Тензорної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.3 у наступній редакції : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що Замовник повинен вимагати правового режиму володіння не менше однієї одиниці автотранспорту та підтвердження наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння відповідним майном . Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. 3. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.4.2 у наступній редакції : «Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка обмежує понятття добросовісної конкуренції, коло потенційних учасників, зокрема, новостворених підприємств, організацій викладеної у додатку№3 п. 4. 2 « Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації 4. У Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.3.3 Замовник вимагає копії актів виконаних робіт. Дана вимога є дискримінаційна – у ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» у п.3 зазначено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); У Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у наступній редакції : «Конкретне місце встановлення (монтажу) визначається Замовником безпосередньо під час поставки та монтажу Товару. Ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації, конкретизуйте параметри підключення, як внутрішніх так і зовнішніх Сенсорних інформаційних кіосків, за адресами встановлення. Хто виготовляє паспот об’єкта та погоджує норми вводу у експлуатацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про державні закупівлі», - просимо прийняти рішення про наявність прорушення проведення порядку проведення процедуру закупівлі UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-05-001613-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Сенсорні системи України, Код ЄДРПОУ:36940620
Дата подання: 17 червня 2020 15:11
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Шановний замовнику! Уважно ознайомившись з тендерною документацією за номером закупівлі :UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідок обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників та з порушенням чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення спотворення основних принципів закупівель, встановлених Законом та забезпечення належної конкуренції в даній закупівлі, Учасник вважає, що закупівля оголошена з порушенням вимог Закону, а тендерна документація Замовника потребує внесення змін відносно наступного: 1. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.1 у наступній редакції : « не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару». 2. Відповідно Додатку №3 до Тензорної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.3 у наступній редакції : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що Замовник повинен вимагати правового режиму володіння не менше однієї одиниці автотранспорту та підтвердження наявності в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння відповідним майном . Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. 3. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.4.2 у наступній редакції : «Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка обмежує понятття добросовісної конкуренції, коло потенційних учасників, зокрема, новостворених підприємств, організацій викладеної у додатку№3 п. 4. 2 « Наявність у Учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 100 % очікуваної вартості цієї закупівлі є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації 4. У Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.3.3 Замовник вимагає копії актів виконаних робіт. Дана вимога є дискримінаційна – у ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» у п.3 зазначено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); У Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у наступній редакції : «Конкретне місце встановлення (монтажу) визначається Замовником безпосередньо під час поставки та монтажу Товару. Ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації, конкретизуйте параметри підключення, як внутрішніх так і зовнішніх Сенсорних інформаційних кіосків, за адресами встановлення. Хто виготовляє паспот об’єкта та погоджує норми вводу у експлуатацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про державні закупівлі», - просимо прийняти рішення про наявність прорушення проведення порядку проведення процедуру закупівлі UA-2020-06-05-001613-a від 05.06.2020 р. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, крім того, нагадую про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 19.06.2020 № 12139.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 14:16

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕГІОНКОМУНСЕРВІС" 2 973 000,00
UAH з ПДВ
2 973 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 17:58
Електронний підпис
19 червня 2020 17:52
41 Прокт договору.pdf
19 червня 2020 17:52
40 Гарантія якості.pdf
19 червня 2020 17:52
39 Укладання в строк.pdf
19 червня 2020 17:52
38 Врахування витрат.pdf
19 червня 2020 17:52
37 Неподання.pdf
19 червня 2020 17:52
36 Субпідряд.pdf
19 червня 2020 17:52
34 Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 17:52
27 Обєднання учасників.pdf
19 червня 2020 17:52
22.6 ПДВ.pdf
19 червня 2020 17:52
22.5 Документ_ЄДР_1006769803.zip
19 червня 2020 17:52
22.4 Протокол на тендер.pdf
19 червня 2020 17:52
22.3 Код доступу.pdf
19 червня 2020 17:52
22.2 Статут.pdf
19 червня 2020 17:52
20 Зобовязання.pdf
19 червня 2020 17:52
19 Заборгованість.pdf
19 червня 2020 17:52
18 Торгівля.pdf
19 червня 2020 17:52
17 Санкції.pdf
19 червня 2020 17:52
16 Антикор.pdf
19 червня 2020 17:52
15 Судимість.pdf
19 червня 2020 17:52
13 Довідка фін.pdf
19 червня 2020 17:52
12 баланс скан.pdf
19 червня 2020 17:52
11 Довідка виконання.pdf
19 червня 2020 17:52
10 Лист відгук оригинал.pdf
19 червня 2020 17:52
09 Досвід.pdf
19 червня 2020 17:52
08 Довідка договір.pdf
19 червня 2020 17:52
07 Персонал.pdf
19 червня 2020 17:52
06 Освіта.pdf
19 червня 2020 17:52
05 Довідка персонал.pdf
19 червня 2020 17:52
04 Документи на МТБ.pdf
19 червня 2020 17:52
03 Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 17:52
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕГІОНКОМУНСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій