Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор рідкий
Liquid chlorine
Очікувана вартість
13 051 800,00 UAH
UA-2020-06-05-001390-a 8c785bd0bd844311b88d52a3c58f84b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
+380380522332
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Chornoivanenko Snizhana
+380380522332
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:47
Очікувана вартість: 13 051 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261 036,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 05 червня 2020 14:09
Enquiries until: 28 червня 2020 11:00
Complaints submission until: до 04 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 13 051 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 261 036 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Tender proposals are prepared in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 т
Хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов тендерної документації, Згідно умов тендерної документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:10
Зміни до ТД окремим документом 2.doc
25 червня 2020 11:10
ТД хлор рідкий нова редакція 2.pdf
12 червня 2020 12:20
Зміни до ТД окремим документом.doc
12 червня 2020 12:20
ТД хлор рідкий нова редакція.pdf
05 червня 2020 14:09
ТД хлор рідкий.pdf
05 червня 2020 14:09
Проект договору.doc
25 червня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:10
Зміни до ТД окремим документом 2.doc
25 червня 2020 11:10
ТД хлор рідкий нова редакція 2.pdf
12 червня 2020 12:20
Зміни до ТД окремим документом.doc
12 червня 2020 12:20
ТД хлор рідкий нова редакція.pdf
05 червня 2020 14:09
ТД хлор рідкий.pdf
05 червня 2020 14:09
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До умов тендерної документації
Дата подання: 09 червня 2020 14:42
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:34
Доброго дня! Уважно розглянувши вимоги тендерної документації, просимо надати роз’яснення на наступні питання. 1. Відповідно до п.16 розділу 3 Додатку 1 Учасник повинен надати копію дозволу на експлуатування контейнерів з хлором. Враховуючи, що саме Учасник буде здійснювати поставку небезпечної речовини – хлору рідкого та несе відповідальність за експлуатацію (зберігання, транспортування) контейнерів , просимо конкретизувати дану вимогу, що такий дозвіл повинен бути виданий саме на Учасника. 2. Відповідно до п.18 розділу 3 Додатку 1 Учасник повинен надати паспорт або сертифікат або декларацію, що підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *Dn-5*Pn=40 заглушками. Просимо конкретизувати чи повинні бути надані такі документи окремо на контейнер та окремо на запірну арматуру? Чи повинні це бути документи від заводу-виробника? 3. Відповідно до п.15 розділу 3 Додатку 1 Учасник повинен надати копію договору про отримання рідкого хлору у контейнерах у виробника на 2020 рік. Єдиним виробником хлору рідкого в Україні є АТ «Дніпроазот», який постачає хлор в цистернах та балонах, а не в контейнерах як передбачено умовами закупівлі. Дані вимоги вважаємо дискримінаційними так як вони позбавляють можливості брати участь у закупівлі підприємств, які не мають прямого договору на постачання хлору з заводом-виробником, що в свою чергу знижує добросовісну конкуренцію серед учасників. Просимо внести зміни в даний пункт та передбачити можливість надання договору Учасником не тільки з виробником, але й з постачальником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Щодо надання копії дозволу на експлуатування контейнерів з хлором повідомляємо, що дана вимога документації стосується саме учасників процедури закупівлі, а не виробника товару чи посередника, що в свою чергу означає надання вищезазначеного документу саме учасником. Таким чином, додаткова конкретизація вимоги щодо надання даного дозволу саме учасником тендеру є недоцільною.
2. Щодо надання документів, що підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *Dn-5*Pn=40 заглушками) повідомляємо, що учасник може надати підтверджуючі паспорт або сертифікат або декларацію на контейнер та запірну арматуру як разом так і окремо на кожний тип устатування.
3. Щодо вимоги надання договору з виробником рідкого хлору повідомляємо, що даний пункт документації включено з метою недопущення використання завищених кількісних показників товару, що планується постачати підприємству до фактично виробленої та планової відпущеної продукції заводом-виробником учаснику тендеру. У разі надання учасником договору з заводом-виробником підприємство таким чином має гарантію поставки достатної кількості товару, що планується постачатись в рамках потенційного договору за результатами аукціону.
Щодо дискримінаційних умов в тендерній документації.
Дата подання: 11 червня 2020 12:24
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:58
Шановний Замовник наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. Однак, тендерна документація містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на ім’я учасника. Минулого разу під час проведення закупівлі товару ОКВП «Дніпро-Кіровоград» вже висувала аналогічні вимоги в документації, які за результатом розгляду скарги в Антимонопольному комітеті України, були визнані дискримінаційними та вас як замовника, було зобов’язано внести відповідні зміни. Цього разу ви знову висуваєте такі ж вимоги. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та передбачити надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що є предметом даної закупівлі, не прив’язуючись до замовника об’єкта експертизи, оскільки це жодним чином не впливає на можливість використання товару щодо якого було проведено експертизу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження було враховано, до документації внесено відповідні зміни.
ТД
Дата подання: 11 червня 2020 12:29
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:58
Відносно надання договору з виробником на поставку рідкого хлору в контейнерах. Вважаємо вимогу дискримінаційною, оскільни існує велика кількість потенційних учасників, які закуповують рідкий хлор більшій тарі (в автоцистернах чи цистернах) та самостійно розливають його в контейнери, а потім реалізовують. Чим викликана необхідність надання саме договору на закупівлю хлору в контейнерах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження було враховано, до документації внесено відповідні зміни.
щодо умов ТД
Дата подання: 22 червня 2020 10:31
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:26
Умовами ТД передбачено надання дозволу на експлуатування контейнерів для рідкого хлору та надання паспорту (чи сертифікату, чи декларації на контейнер) які підтверджують технічні характеристики контейнеру. Зрозуміло, що всі ці документи необхідні Замовнику для забезпечення можливості експлуатувати контейнери з рідким хлором, що будуть постачатись на об’єкти Замовника. А тому, виникає логічне твердження: Що в запитуваному дозволі мають бути перераховані всі контейнери (обладнання підвищеної небезпеки) які дозволено до експлуатації і саме на дозволені до експлуатації контейнери учасник має надати відповідний паспорт (декларацію, сертифікат) на підтвердження відповідних технічних характеристик, в кількості, що забезпечить потребу замовника під час поставки рідкого хлору. окрім цього, наявність зазначених дозвільних документів, відповідно до вимог Правил №56 не гарантує безпечну екплуатацію контейнера, оскільки після закінчення десятилітнього терміну використання, контейнер має пройти експертизу з визначення терміну його есплуатації, про що видається відповідний висновок експерта. На підставі вищевикладеного, з метою забезпечення безпечної експлуатації контейнерів працівниками Замовника, вважаємо, щодо умов тендерної документації необхідно внести відповідні зміни та уточнити вимоги до дозвільних документів та паспортів, передбачити надання висновку експерта на кожен контейнер, що буде постачатись на об'єкти Замовника - у випадку якщо учасник буде здійснювати поставку товару в контейнерах які вже відпрацювали 10 і більше років. В іншому випадку, такі вимоги Замовника, носять лише формальний характер та мають бути видалені з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження було враховано, відповідні зміни опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу.
щодо умов ТД
Дата подання: 24 червня 2020 13:36
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:29
Шановний Замовник доброго дня. Уважно розглянувши вимоги тендерної документації, просимо надати роз’яснення на наступне. Відповідно до п.3 розділу 6 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений та підписаний проект договору згідно з додатком №3 до тендерної документації. Враховуючи що до проекту договору входить специфікація де треба заповнити таблицю з ціною на товар, вважаємо це не можливо. Просимо конкретизувати щодо заповнення специфікації, або внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати завізований проект договору згідно додатку № 3 до Документації без зазначення цінових показників. Останні, в свою чергу, будуть враховуватись під час укладення договору після провдення електронного аукціону.
щодо відповіді на запитання від 22.06.2020. 10:31
Дата подання: 25 червня 2020 12:13
Дата відповіді: 25 червня 2020 12:18
Шановний замовник. У відповіді на озвучене запитання написано "Ваше зауваження було враховано, відповідні зміни опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу". Однак внесені зміни до ТД не відповідають наданій Вами відповіді. Зміни внесено вибірково, інша частина запитання залишилась не врахованою в умовах ТД. Просимо привести умови ТД у відповідності до озвученої Вами відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до положень п. 18, розділу 3, додатку 1 Документації учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозицїі паспорт, сертифікат або декларацію на 12 КОНТЕЙНЕРІВ для рідкого хлору, що підтверджують їх технічні характеристики та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40 з заглушками), а у випадку використання (експлуатації) контейнерів 10 та більше років - експертний висновок про технічний стан та строк служби на кожен з таких контейнерів.
умови документації
Дата подання: 25 червня 2020 14:11
Дата відповіді: 25 червня 2020 14:29
Наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. Умовами документації передбачено надання копії дозволу або ліцензії на вид діяльності якщо отримання такого передбачено законодавством. Відповідно до законодаства України, рідкий хлор це товар подвійного використання і відповідно до Постанови КМУ №86 від 28.01.2004р. для імпорту рідкого хлору в Україну необхідно отримати разовий дозвіл. Питання. Чи має учасник, який пропонує до поставки товар іноземного виробництва надати у складі тендерної пропозиції такий дозвіл? Під час такої редакції умов ТД, наразі можливе подвійне тлумачення. Просимо уточнити вимоги ТД, оскільки законодавством передбачено отримання такого дозволу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дозвіл на імпорт рідкого хлору в Українувідповідно до Постанови КМУ №86 від 28.01.2004р. не є дозволом або ліцензією на провадження певного виду господарської діяльності у розуміння Документації до закупівлі та Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Враховуючи вищевикладене, учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції подати копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 16:01
Кінець періоду оскарження: 18 липня 2020 00:00
Дата відміни: 18 липня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Торги відмінено на підставі п. 1, ч. 1, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі хлору рідкого.
Документи:
07 липня 2020 16:01
Електронний підпис
07 липня 2020 15:58
Протокол відміни торгів