Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 891 666,70 UAH
UA-2020-06-05-001246-c a455232ca14a40d5b4852d9b64a29dbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іващенко Петро Борисович

380445127333 kmkl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Іващенко Петро Борисович
380445127333
kmkl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 11:35
Очікувана вартість: 5 891 666,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 458,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:25
Додаток 2.docx
09 червня 2020 14:45
Ведомость_реурсов (1).xls
05 червня 2020 10:50
Додаток 6.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 5.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 4.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 3.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 1.doc
05 червня 2020 10:50
ТД кап.ремот каналізації 2020р..pdf
10 червня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:25
Додаток 2.docx
09 червня 2020 14:45
Ведомость_реурсов (1).xls
05 червня 2020 10:50
Додаток 6.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 5.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 4.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 3.doc
05 червня 2020 10:50
Додаток 1.doc
05 червня 2020 10:50
ТД кап.ремот каналізації 2020р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного завдання
Дата подання: 09 червня 2020 10:25
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:36
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, так як тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це капітальний ремонт див. ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 п.4.4, коеф. на урахування впливу умов виконання робіт (Н15,Н16) =1
щодо технічного завдання
Дата подання: 09 червня 2020 10:26
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:36
Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта
Відповідь: клас наслідків СС2
щодо технічного завдання
Дата подання: 09 червня 2020 10:27
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:50
Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Відповіді на дане запитання: див. тендерну документацію. Додано "Підсумкову відомість ресурсів" 09.06.20р.
щодо тендерної документації
Дата подання: 09 червня 2020 16:00
Дата відповіді: 10 червня 2020 11:06
Тендерною документацією передбачений додаток 2 "Заява учасника", проте у переліку документів не надано Замовником додатку 2, просимо прикріпити додаток 2.
Відповідь: додаток 2 додано до тендерної документації
щодо оголошеної вартості
Дата подання: 09 червня 2020 16:07
Дата відповіді: 10 червня 2020 13:44
Відповідно до тендерної документації учасник повинен зазначати ціну з ПДВ, у разі, коли учасник є платником ПДВ, проте у системі вказана очікувана вартість без ПДВ. Просимо виправити неточність.
Відповідь: зміни внесені,ціна з ПДВ.
щодо цінової пропозиції
Дата подання: 10 червня 2020 15:35
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:18
Доброго дня! У тендерній документації відсутня вимога щодо надання цінової пропозиції у складі тендерної пропозиції Учасника. Чи буде вважатися помилкою надання цінової пропозиії учасником у довільній формі?
Відповідь: Цінову пропозицію можно подавати у довільній формі.
Запрос проекту
Дата подання: 10 червня 2020 17:41
Дата відповіді: 11 червня 2020 09:40
Для більш детального прорахунку просимо надати проект. Профілі, таблиці колодязів, генплани та специфікації матеріалів.
Відповідь: Для надання проекту необхідно офіційне звернення на бланку організації на ім'я директора лікарні.'
щодо проекту договору
Дата подання: 11 червня 2020 10:17
Дата відповіді: 11 червня 2020 11:01
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, щодо заповнення першого абзацу проекту договору, а саме: а Замовник і Виконавець іменуються окремо Сторона, на підставі ________________________ уклали цей Договір про закупівлю. Яку підставу потрібно вказати?
Відповідь: На підставі статуту ,або іншого розпорядчого акта.
щодо проекту договору
Дата подання: 11 червня 2020 11:53
Дата відповіді: 11 червня 2020 14:32
На підставі статуту ,або іншого розпорядчого акта - що Виконавець діє на підставі Статуту, або іншого розпорядчого акта, зрозуміло. А на підставі чого Сторони уклали договір? Тобто вимагається вказати підставу 2 рази.
Відповідь: Уклали договір,без підстави.
Надання розрахунків Учасниками
Дата подання: 11 червня 2020 12:28
Дата відповіді: 11 червня 2020 14:53
Відповідно до тендерної документації надання розрахунків договірної ціни передбачено лише для переможця під час украдання договору. Чи потрібно надати розрахунки у складі тендерної пропозиції: локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат, розрахунок коштів на покриття адмін витрат, розрахунок прибутку та ін.?
Відповідь: Розрахунки треба надавати всім учасникам.
щодо додатку до Проекту договору
Дата подання: 11 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 11 червня 2020 14:51
У тенедерній документації вказано, що додатком 1 до проекту договору є договірна ціна, проте у проекту договору додатком є специфікація. Просимо уточнити чи це одне і те саме.
Відповідь: Так це одне і те саме
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-001246-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 06 липня 2020 10:25
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №94 від 25.06.2020 року.
2. Визнати ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 10:22
.
Вiдмовити ТОВ (СIП) в задоволенi вимоги про неправомiрне вiдхилення
тендерноi пропозицiI ТОВ (СIП> щодо закупiвлi UA-2020-06-05-001246-c: Iншi
завершальнi будiвельнi роботи - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-б
(Капiтальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400мм на території КНП "КМКЛ №3" по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі)
Номер вимоги: UA-2020-06-05-001246-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 07 липня 2020 19:37
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол №98 від 30.06.20 року про обрання переможцем, та Протокол №99 від 30.06.20 року про намір укласти договір з Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Інноваційні санаційні технології».
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 11:07
Відмовити ТОВ "СІП" в задоволенні вимоги про скасування рішення про визнання преможцем ТОВ "Інноваційні санаційні технології" щодо закупівлі UA-2020-06-05-001246-c: Інші завершальні будівельні роботи - за кодом CPV за дк 021:2015 - 45450000-6 (Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП "КМКЛ №3" по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі)
Номер вимоги: UA-2020-06-05-001246-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 09 липня 2020 21:23
Вимога Замовнику
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо Замовник не винесе відповідне рішення щодо порушення Учасником вимог Тендерної документації та законодавства України в державних закупівлях, ТОВ «СІП» буде вимушено звернутися до правоохоронних органів з метою проведення перевірки законних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 10:30
Вiдмовити ТОВ "СIП" в задоволеннi вимоги про скасування рішення про визначенння переможцем ТОВ "Інноваційні санаційні технології" щодо закупiвлi UA-2020-06-05-001246-c: Iншi завершальнi будiвельнi роботи - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-б (Капiтальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400мм на території КНП "КМКЛ №3" по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі)

Документи подані скаржником

06 липня 2020 10:25
Скарга до Замовника.pdf

Документи

Документи подані скаржником

07 липня 2020 19:37
Скарга до Замовника

Документи

Документи подані скаржником

09 липня 2020 21:22
Письмові пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000001 ● a881169f9f70496ea729e937153e3765
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 08:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.08.2020 № 133

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-05-001246-c 05.06.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-26 16:07:28

Запит про надання пояснень

Яким чином Замовником встановлена неправдива інформація в складі пропозиції учасника ТОВ «Спецінжиніринг постач» щодо кваліфікації головного інженера ?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-28 11:23:35

Відповідь на запит від 26.08.2020

На Ваш запит від 26.08.2020 КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» щодо закупівлі UA-2020-06-05-001246-c надає наступну інформацію:
З технічного завдання (Додаток 5), наданого замовником у складі тендерної документації вбачається, капітальний ремонт трубопроводу має здійснюватись методом саме санації трубопроводів гнучкими полімерними рукавами. Замовник вважає, що сертифікат про проходження теоретичного і практичного курсу з направленого буріння на установках Vermeer Navigator не відповідає вимогам до капітального ремонту трубопроводу, який має здійснюватись методом саме санації трубопроводів гнучкими полімерними рукавами. Оскільки Замовником вимагалось підтвердження кваліфікації головного інженера за технологією санації трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, то надання документу про кваліфікацію іншого, аніж вимагався замовником в складі тендерної документації було розцінене Замовником як надання Учасником недостовірних даних (неправдивої інформації) у складі документації Учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 16:15:18

Запит про надання пояснень

Прошу надати документи переможця торгів, які надано ТОВ «Будівельна компанія «Ново-Буд» для підтвердження відсутності підстав визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 15:34:10

Відповідь на запит від 27.08.2020

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 16:20:07

Запит про надання пояснень

Прошу надати документи переможця торгів, які надано ТОВ «Інноваційні санаційні технології» для підтвердження відсутності підстав визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 14:59:45

Відповідь на запит від 27.08.2020 ч1

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації), ознайомившись з інформація висновку про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі «Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі., 5891666.7UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи; Інформація про оприлюднення: a455232ca14a40d5b4852d9b64a29dbe, 2020-06-05, застосована процедура закупівлі: відкриті торги» від 03.09.2020 року надає аргументовані заперечення по суті вищезазначеного висновку. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-20-001187-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Замовник не вбачає порушень вимоги статті 22 Закону № 922-VIII, виключно через те що «оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 05 червня 2020 року», про що зазначається у Висновку. Замовник не вважає неправомірно відхиленою тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. ТОВ «Спецінжиніринг постач» було не надання аналогічних договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, відповідно до вимог Додатку № 1 ТД Замовником встановлено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту, чи капітального ремонту, чи реконструкції гідротехнічних споруд або мереж зливової каналізації, або водопровідних мереж методом санації. В свою чергу учасником ТОВ «Спецінжиніринг постач» надано два аналогічних договори на реконструкцію водоводу (Водопровідні роботи та влаштування водостоків) та реконструкцію мереж водопостачання по вул. Садовій (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач), проте ці роботи здійснювались методом горизонтально направленого буріння, що за своєю суттю та технологічно відрізняються від методу санації. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно було застосовано цей критерій відхилення пропозиції. Також, згідно з протоколом засідання від 25.06.2020 № 94, підставою для відхилення ТОВ «Спецінжиніринг постач» було надання учасником неправдивої інформації щодо кваліфікації головного інженера, який має сертифiкат курсу теоретичного i практичного горизонтального направленого бурiння, що немає відношення до методу санацiї трубопроводiв (критерiй: зазначив у тендерній пропозиції недостовiрну iнформацiю, що є суттевою при визначеннi результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону України). У висновку вказано, Замовником в Додатку № 1 було зазначено, що учасник може зазначити додаткову інформацію про наявність у працівників відповідної кваліфікації (досвіду) виконання робіт методом санації зовнішніх мереж. Натомість в Додатку 1 зазначено про необхідність подання «інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації» , що не є диспозитивною нормою, як на те посилається Висновок. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач». У висновку зазначено, що аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що ТД не вимагалось надання будь-яких сертифікатів відповідності на спец техніку та матеріали. Таким чином, учасником ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» дотримано вимоги в цій частині. З цим Замовник неможе погодитись, адже відповідно до Додатку 1 від учасників вимагалась наявність сертифікованого автоматизованого комплексу для відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно було здійснено відхилення пропозиції ТОВ «Натеко Енерго Монтаж». ТОВ «Інноваційні санаційні технології» було надано Замовнику оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини, оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в установлений законом строк. Разом з тим, повідомляємо, що на дату інформування проводиться переговорна робота з підрядною організацією щодо розірвання укладеного договору. Про результати буде повідомлено у визначені законодавством терміни.

2020-09-09 13:32:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

договір розірвано

2020-09-23 08:11:37

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 5 298 860,91
UAH з ПДВ
4 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВО-БУД" 5 484 084,07
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 5 560 563,44
UAH з ПДВ
4 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" 5 891 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології" 5 881 005,20
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 15:15
Електронний підпис
18 червня 2020 15:07
3. Інформація стаття 17.rar
18 червня 2020 15:07
G7684.20.7z
18 червня 2020 15:07
5. Інші документи.rar
18 червня 2020 15:07
1. Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

22 червня 2020 10:40
Електронний підпис
22 червня 2020 10:37
Електронний підпис
22 червня 2020 10:28
Заява учасника.pdf
22 червня 2020 10:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 10:11
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 10:11
Додаток 2.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:05
Електронний підпис
17 липня 2020 13:04
Дефектний АКТ.pdf
17 липня 2020 13:04
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 13:04
Календарний графік.pdf
17 липня 2020 13:01
Електронний підпис
17 липня 2020 12:55
Дефектний АКТ.pdf
17 липня 2020 12:55
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 11:58
Довідка.pdf
17 липня 2020 11:56
Довідка.pdf
17 липня 2020 11:52
Довідка.pdf
17 липня 2020 11:51
Довідка.pdf
17 липня 2020 11:51
Довідка.pdf
17 липня 2020 11:51
Довідка.pdf
22 червня 2020 11:54
Електронний підпис
22 червня 2020 11:53
Електронний підпис
22 червня 2020 11:52
Електронний підпис
22 червня 2020 11:45
Електронний підпис
22 червня 2020 11:45
Електронний підпис
22 червня 2020 11:44
Електронний підпис
22 червня 2020 11:44
Електронний підпис
22 червня 2020 11:40
специфікація.pdf
22 червня 2020 11:40
технічне завдання.pdf
22 червня 2020 11:39
специфікація.pdf
22 червня 2020 11:39
технічне завдання.pdf
22 червня 2020 11:39
Опис і Статут.pdf
22 червня 2020 11:39
Банківска_гарантія.7z
22 червня 2020 11:39
Фін звіт.pdf
22 червня 2020 11:39
Ліцензія.pdf
22 червня 2020 11:39
Виписка.pdf
22 червня 2020 11:39
Держстат.pdf
22 червня 2020 11:39
ПДВ.pdf
22 червня 2020 11:39
довідка ст 17.pdf
22 червня 2020 11:39
реєстр.pdf

Конфіденційні документи

22 червня 2020 11:40
Наявність працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

наявність персональних данних працівників учасника

22 червня 2020 11:40
Наявність машин та приміщення 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

наявність персональних данних працівників учасника

22 червня 2020 11:40
Наявність машин та приміщення 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

наявність персональних данних працівників учасника

22 червня 2020 11:40
договір оренди техніки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

наявність персональних данних працівників учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВО-БУД"

ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Відхилено 4 195 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВО-БУД"
#42450171
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:16
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Відхилено 4 495 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:22
ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"
#35390910
Відхилено 4 500 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"
#31863636
Переможець 4 900 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:35

Документи

26 червня 2020 13:53
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 15:14
Електронний підпис
26 червня 2020 15:12
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 15:20
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інноваційні санаційні технології"
#31863636
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:53
дод.угода до договору №1475 від 17.07.2020 розірвання договору.pdf укладений
16 вересня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 10:44
Договір №1475 від 17.07.2020р..pdf укладений
20 липня 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 10 грудня 2020
Сума оплати за договором: 270 288,62
UAH (в тому числі ПДВ 45 048,10 UAH)