Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992819 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Сидоренко Інга Степанівна +380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 13 023 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 117,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65117 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 7.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 6 Заява-пропозиція.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 3 Ціна пропозиції.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 червня 2020 13:14 |
червень 2020 року ТД скан титульна.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної документації) Замовником вимагалось подати затвердженого на підприємстві розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, розробленого відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
20.10.2016 № 281 (із змінами).
Натомість, Учасником подано звичайний кошторисний розрахунок. З якого неможливо підтвердити дійсність даного розрахунку та відповідність основній вимозі Замовника – бути затвердженою на підприємстві. Ззззз ззззз зззззз зззззз зззз ззззз ззззз зззззз зззззз зз
2. Учасником подана довідка, що містить інформацію про індивідуальний податковий номер посадової особи. Проте, дана довідка завірена з порушенням вимог Закуну України «Про електронний документообіг». Мммм ммм мммм мммм мммм мммм мммм мммм мммм
3. В своїй тендерній документації Замовником була висунута вимога надати копії паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (чинний на дату подання): сторінки 1-6 та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання – у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді паспортної книжечки або - лицьовий і зворотній бік – у випадку, якщо паспорт оформлено у вигляді пластикової картки типу ID-1. Учасник може надати інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Учасник не надав всі сторінки паспорта уповноваженої посадової особи, що вимагались.
4. Наявність підстави, що визначена ст.16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі», щодо ТОВ «БК ГЕФЕСТ»:
Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям та були визначені у тендерній документації.
Так, при поданні інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконаних аналогічних договорів Учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» не було дотримано вимог тендерної документації та порушено вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ №3 тендерної документації Замовника містить вимогу надати щонайменше два договори на підтвердження позитивного досвіду на виконання аналогічних договорів.
Цим розділом висунуто визначення (вимога) аналогічного договору. Відповідно, аналогічним договором до цієї закупівлі вважається договір подібний за змістом, своєю правовою природою, видом та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, виконаний із зазначенням у технічному завданні видами робіт ( з підтвердженням факту виконання робіт).
В цей же час, Замовником висунута вимога, що один із договорів, поданий на підтвердження ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» має відповідати тим же умовам що і вищезгаданий, та бути виконаним не менше ніж на 50% від вартості договору на діючих об’єктах охорони здоров’я.
Також, в додатку №1 (кваліфікаційні критерії) Замовником знову наголошується : Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів із будівництва, капітального ремонту або реконструкції. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт у технічному завданні.
На підставі вищевикладеного було вирішено відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги» - тендер ID UA-2020-06-05-001144-a / на Prozorro / на Dozorro , код ДК 021:2015 45453000-7 (далі – відкриті торги) - ТОВ «БК ГЕФЕСТ» по невідповідності тендерної пропозиції якого вимогам тендерної документації та ст.16 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-28-000018 ● 0a2c96de56ed406d9e3d852d90bc5c43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 10:25 |
Н А К А З
31.07.2020 № 45
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 31.07.2020 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-05-001144-a, 05/06/2020 , виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (на виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020)
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає заперечення щодо закупівлі за номером UA-2020-06-05-001144-a "Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги
2020-08-28 17:11:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Крайниковець В.Ю. |
11 332 422,00
UAH з ПДВ
|
11 267 305,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" |
11 771 243,00
UAH з ПДВ
|
11 322 421,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Альфабудсервіс |
12 509 004,86
UAH з ПДВ
|
12 378 770,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "УКРПРОМБУД-Б" |
12 550 990,80
UAH з ПДВ
|
12 420 756,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Крайниковець В.Ю. #2437502694 |
Відхилено |
11 267 305,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:38
|
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" #40992114 |
Рішення скасоване |
11 322 421,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 17:12
|
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" #40992114 |
Відхилено |
11 322 421,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 17:20
|
ПП Альфабудсервіс #23953493 |
Відхилено |
12 378 770,85
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 16:37
|
ПП "УКРПРОМБУД-Б" #35075132 |
Переможець |
12 420 756,79
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 14:54
|
File.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 15:22
|
File0001.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 17:51
|
Договір | зміни до договору |
29 липня 2020 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Деталізація ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |