Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги
Очікувана вартість
13 023 500,00 UAH
UA-2020-06-05-001144-a 7903495007df4d388ef8afcbd58f8525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Інга Степанівна

+380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992819
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Контактна особа: Сидоренко Інга Степанівна
+380312643762
Inga.Pidgorodetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:34
Очікувана вартість: 13 023 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 117,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65117 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-001144-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 09 липня 2020 12:13
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ "БК ГЕФЕСТ" Переможцем через наявність порушення вимог тендерної документації та невідповідності ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 17:08
Переглянувши вимогу Учасника ПП «УКРПРОМБУД- Б» тендерний комітет погодився з виявленими помилками:
1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної документації) Замовником вимагалось подати затвердженого на підприємстві розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, розробленого відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
20.10.2016 № 281 (із змінами).
Натомість, Учасником подано звичайний кошторисний розрахунок. З якого неможливо підтвердити дійсність даного розрахунку та відповідність основній вимозі Замовника – бути затвердженою на підприємстві. Ззззз ззззз зззззз зззззз зззз ззззз ззззз зззззз зззззз зз

2. Учасником подана довідка, що містить інформацію про індивідуальний податковий номер посадової особи. Проте, дана довідка завірена з порушенням вимог Закуну України «Про електронний документообіг». Мммм ммм мммм мммм мммм мммм мммм мммм мммм

3. В своїй тендерній документації Замовником була висунута вимога надати копії паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та договору (чинний на дату подання): сторінки 1-6 та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання – у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді паспортної книжечки або - лицьовий і зворотній бік – у випадку, якщо паспорт оформлено у вигляді пластикової картки типу ID-1. Учасник може надати інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Учасник не надав всі сторінки паспорта уповноваженої посадової особи, що вимагались.

4. Наявність підстави, що визначена ст.16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі», щодо ТОВ «БК ГЕФЕСТ»:
Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям та були визначені у тендерній документації.
Так, при поданні інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконаних аналогічних договорів Учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» не було дотримано вимог тендерної документації та порушено вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ №3 тендерної документації Замовника містить вимогу надати щонайменше два договори на підтвердження позитивного досвіду на виконання аналогічних договорів.
Цим розділом висунуто визначення (вимога) аналогічного договору. Відповідно, аналогічним договором до цієї закупівлі вважається договір подібний за змістом, своєю правовою природою, видом та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, виконаний із зазначенням у технічному завданні видами робіт ( з підтвердженням факту виконання робіт).

В цей же час, Замовником висунута вимога, що один із договорів, поданий на підтвердження ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» має відповідати тим же умовам що і вищезгаданий, та бути виконаним не менше ніж на 50% від вартості договору на діючих об’єктах охорони здоров’я.
Також, в додатку №1 (кваліфікаційні критерії) Замовником знову наголошується : Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів із будівництва, капітального ремонту або реконструкції. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт у технічному завданні.
На підставі вищевикладеного було вирішено відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги» - тендер ID UA-2020-06-05-001144-a / на Prozorro / на Dozorro , код ДК 021:2015 45453000-7 (далі – відкриті торги) - ТОВ «БК ГЕФЕСТ» по невідповідності тендерної пропозиції якого вимогам тендерної документації та ст.16 Закону.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 12:13
Скарга на замовника.pdf

Документи

13 липня 2020 17:07
протокол рішення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-28-000018 ● 0a2c96de56ed406d9e3d852d90bc5c43
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
31.07.2020 № 45
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 31.07.2020 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-05-001144-a, 05/06/2020 , виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (на виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020)

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає заперечення щодо закупівлі за номером UA-2020-06-05-001144-a "Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги

2020-08-28 17:11:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крайниковець В.Ю. 11 332 422,00
UAH з ПДВ
11 267 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" 11 771 243,00
UAH з ПДВ
11 322 421,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альфабудсервіс 12 509 004,86
UAH з ПДВ
12 378 770,85
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКРПРОМБУД-Б" 12 550 990,80
UAH з ПДВ
12 420 756,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2020 12:32
Електронний підпис
20 червня 2020 12:13
Довідка банка.pdf
20 червня 2020 12:13
довіреність.jpeg
20 червня 2020 12:13
лист гарантія.jpeg
20 червня 2020 12:13
довідка про офшори.jpeg
20 червня 2020 12:13
Буд. ліцензія додаток.jpeg
20 червня 2020 12:13
Буд. ліцензія ст1.jpeg
20 червня 2020 12:12
Повноваження.jpeg
19 червня 2020 16:22
гарантійний лист.jpeg
19 червня 2020 16:22
календарний план.jpeg
19 червня 2020 16:22
2.imd
19 червня 2020 16:22
пояснювальна записка.jpeg
19 червня 2020 16:22
довідка згідно ст.17..jpeg
19 червня 2020 16:22
лист-ідгук ЗОМЦПЗМЗ.pdf
19 червня 2020 16:22
лист-відгук ЦМКЛ.pdf
19 червня 2020 16:22
лист-відгук ОЦНН.PDF
19 червня 2020 16:22
довідка КБ3 ЦМКЛ.pdf
19 червня 2020 16:22
довідка КБ3 ЗОНД.pdf
19 червня 2020 16:22
Акт КБ2 ЦМКЛ.pdf
19 червня 2020 16:22
Акт КБ2 ЗОНД.pdf
19 червня 2020 16:22
аналогічний договір.pdf
19 червня 2020 16:22
копії техпаспортів.pdf
19 червня 2020 16:22
тендерна пропозиція.jpeg

Публічні документи

08 липня 2020 20:52
Електронний підпис
08 липня 2020 20:04
ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
08 липня 2020 20:04
Договірна ціна.imd.imd
08 липня 2020 20:04
РЗПК_9954_78.rtf
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ОС_3-1.doc
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ОС_2-1.doc
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ОПРОС_3-1.doc
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ОПРОС_2-1.doc
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ЛС1_3-1-1.doc
08 липня 2020 20:04
6_ДЦ_ЛС1_2-1-10.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-9.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-8.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-7.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-6.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-5.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-4.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-3.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-2.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ИВР.doc
08 липня 2020 20:03
6_ДЦ_ДЦ.doc
08 липня 2020 20:03
ДОВІДКА №2.PDF
08 липня 2020 20:03
ДОВІДКА №1.PDF
08 липня 2020 20:03
Довідка податкова.pdf
08 липня 2020 20:03
Довідка МВС.pdf
20 червня 2020 09:38
Електронний підпис
20 червня 2020 09:33
48 РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ.pdf
20 червня 2020 09:33
46 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
20 червня 2020 09:33
44ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
20 червня 2020 09:33
43 РІШЕННЯ №13.pdf
20 червня 2020 09:33
42 ОПИС.pdf
20 червня 2020 09:33
41 ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 червня 2020 09:33
39 ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС 3-1.pdf
20 червня 2020 09:33
37 ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС 2-1.pdf
20 червня 2020 09:33
32 ПАСПОРТ.pdf
20 червня 2020 09:33
30 Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 червня 2020 09:33
30 Довідка_покриття_12423.pdf
20 червня 2020 09:33
28 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 червня 2020 09:33
27 ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
20 червня 2020 09:33
26 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
20 червня 2020 09:33
25 ЗАЯВА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 червня 2020 09:33
24 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
20 червня 2020 09:33
23 ДОВІДКА №16 (додатки).pdf
20 червня 2020 09:33
22 ДОВІДКА №16 (додатки).pdf
20 червня 2020 09:33
19 ДОВІДКА №14 (додатки) .pdf
20 червня 2020 09:33
14 ДОВІДКА №10(екологія).pdf
20 червня 2020 09:33
3 ВИТЯГ.pdf
20 червня 2020 09:33
1 ЗМІСТ.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 11:12
Електронний підпис
20 червня 2020 11:11
паспорт Гонтар повний.PDF
20 червня 2020 11:11
тендерна пропозиція (1).PDF
20 червня 2020 11:05
Електронний підпис
20 червня 2020 11:04
Підписаний_Лицензия.pdf
20 червня 2020 11:04
Підписаний_G0620-8343-GL_tender.pdf
20 червня 2020 11:04
7_3 лист пояснення2.PDF
20 червня 2020 11:04
7_1 лист пояснення1.PDF
20 червня 2020 11:04
протокол3.PDF
20 червня 2020 11:04
протокол2.PDF
20 червня 2020 11:04
протокол.PDF
20 червня 2020 11:04
перелік.PDF
20 червня 2020 11:04
Накази з охорони праці.PDF
20 червня 2020 11:03
дозвіл новий.PDF
20 червня 2020 11:03
Ужгородська лікарня.jpg
20 червня 2020 11:03
трудові монтажники.pdf
20 червня 2020 11:03
Свiдоцтво_ЦББ.jpg
20 червня 2020 11:03
Ліцензія МНС 2012.jpg
20 червня 2020 11:03
Лiцензiя_МНС_2012.jpg
20 червня 2020 11:03
Лiцензiя_будiвел_на_2018.pdf
20 червня 2020 11:03
КБ2-КБ3.pdf
20 червня 2020 11:03
Зіскановане_20200619 (27).jpg
20 червня 2020 11:03
Договір ПС.pdf
20 червня 2020 11:03
pdfjoiner (14).pdf
20 червня 2020 11:03
Трудові книжки.pdf
20 червня 2020 11:03
Працівники Ужгород.pdf
20 червня 2020 11:03
Ліцензії_ дозвола.pdf
20 червня 2020 11:03
Лист-гарантія Ужгород.pdf
20 червня 2020 11:03
Інструменти Ужгород.pdf
20 червня 2020 11:03
Договір3.jpg
20 червня 2020 11:03
Договір2.jpg
20 червня 2020 11:03
Договір1.jpg
20 червня 2020 11:03
Договір_акт.pdf
20 червня 2020 11:03
Листи-відгукипрогрес.pdf
20 червня 2020 11:02
Лист відгук _ академія.pdf
20 червня 2020 11:02
КБ2_Договір_408_19-П.pdf
20 червня 2020 11:02
КБ2_Договір_396_19-П.pdf
20 червня 2020 11:02
Договір_оренди_Отава.pdf
20 червня 2020 11:02
Договір казарма 1310970.00.pdf
20 червня 2020 11:02
Договір казарма 159800.00.pdf
20 червня 2020 11:02
Акти_КБ-2_Частина4.pdf
20 червня 2020 11:02
Акти_КБ-2_Частина3.pdf
20 червня 2020 11:02
Акти_КБ-2_Частина2.pdf
20 червня 2020 11:02
Акти_КБ-2_Частина1.pdf
20 червня 2020 11:02
7_2 довідка працівники.PDF
20 червня 2020 11:02
6.10 договір 1 прогрес.pdf
20 червня 2020 11:02
1_2 таблиця працівники.PDF
20 червня 2020 11:02
1_1 мтб.PDF
20 червня 2020 10:51
Електронний підпис
20 червня 2020 10:51
паспорт.jpg
20 червня 2020 10:50
паспорт (2).jpg
20 червня 2020 10:50
паспорт (1).jpg
20 червня 2020 10:50
дозвіл новий.PDF
20 червня 2020 10:50
витяг.rtf
20 червня 2020 10:50
svidoctvo_alfabud.jpg
20 червня 2020 10:50
ind gontar.jpg
20 червня 2020 10:50
5_1_Довіреність_Гонтар.PDF
20 червня 2020 10:50
3.3 ПДВ свідоцтво.jpg
20 червня 2020 10:50
3.1.2 статут.pdf
20 червня 2020 10:50
3.1.1 наказ.pdf
20 червня 2020 10:50
2_5_Довідка_банкрут.pdf
20 червня 2020 10:36
Електронний підпис
20 червня 2020 10:34
18.imd

Публічні документи

21 липня 2020 11:20
МВС Чугунов.PDF
17 липня 2020 18:32
Календарний графік.pdf
17 липня 2020 18:32
Розрахунок З-П.pdf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ИВР.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_Т2.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ССР_5.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
17 липня 2020 18:28
12420756 79 Лікарня.imd
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ОПР.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ДЦ_2.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ДЦ_4.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
17 липня 2020 18:28
22_ДЦ_ДЦ_3.rtf
20 червня 2020 09:03
_________ ___ підрядника.pdf
19 червня 2020 09:26
Електронний підпис
19 червня 2020 09:24
ЦРЛ Ужгород.imd
19 червня 2020 09:18
12.imd
18 червня 2020 22:09
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 22:09
Licenziya.zip
18 червня 2020 22:09
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 22:09
BG 3791-20G UPB B.zip
18 червня 2020 22:09
Licenziya DEA.PDF
18 червня 2020 22:09
Справка_page-0001 _3_.pdf
18 червня 2020 22:09
AA.zip
18 червня 2020 22:09
Розрахунок З-П.pdf
18 червня 2020 22:09
Doverennost DEA.PDF
18 червня 2020 22:09
Локальні кошториси.pdf
18 червня 2020 22:09
Витяг Укрпромбуд-Б.pdf
18 червня 2020 22:09
Dovirenist.zip
18 червня 2020 22:09
Статут підприємства.pdf
18 червня 2020 22:09
Дозволи Укрпромбуд-Б 1.pdf
18 червня 2020 22:09
ЦПХ _29 Тимошенко М. О..pdf
18 червня 2020 22:09
Договір підряду _6-К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крайниковець В.Ю.

ТОВ "БК ГЕФЕСТ"

ПП Альфабудсервіс

ПП "УКРПРОМБУД-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
Відхилено 11 267 305,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:38
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
#40992114
Рішення скасоване 11 322 421,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 17:12
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
#40992114
Відхилено 11 322 421,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 17:20
ПП Альфабудсервіс
#23953493
Відхилено 12 378 770,85
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:37
ПП "УКРПРОМБУД-Б"
#35075132
Переможець 12 420 756,79
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:22

Документи

26 червня 2020 16:37
Електронний підпис
26 червня 2020 15:54
протокол рішення

Документи

13 липня 2020 17:20
Електронний підпис
13 липня 2020 17:16
протокол рішення

Документи

14 липня 2020 16:37
Електронний підпис
14 липня 2020 16:33
протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УКРПРОМБУД-Б"
#35075132
12 420 756,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 17:25
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:54
File.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 14:49
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:22
File0001.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:51
Договір зміни до договору
29 липня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Деталізація ціни договору
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 420 756,79
UAH (в тому числі ПДВ 2 070 126,13 UAH)