Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (закупівля комп"юторного обладнання для початкових класів - 7 ноутбуків, закупівля засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра - 7шт.)
Очікувана вартість
119 266,00 UAH
UA-2020-06-05-000994-b b1e73bdb4d144b32ad7a4b2699d93256
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Степова

+380989705609 lvgx2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41420649
Місцезнаходження: 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9
Контактна особа: Людмила Степова
+380989705609
lvgx2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 09:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 09:51
Очікувана вартість: 119 266,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


закупівля комп"юторного обладнання для початкових класів - 7 ноутбуків, закупівля засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра - 7шт.

Тендерна документація

11 червня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-000994-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 08 червня 2020 20:01
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 10:06
Згідно оголошення закупівлі в додатку №2 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції в пункті
11 Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Тому продукцію других торгових марок приймаємо до розгляду.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: закупівля комп"юторного обладнання для початкових класів - 7 ноутбуків,
Опис предмету закупівлі:
7 ноутбуків
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 77 266,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 772,66 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 14:41
Закінчення: 22 червня 2020 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 measures.name.symbol
Комп’ютерне обладнання (закупівля комп"юторного обладнання для початкових класів - 7 ноутбуків, закупівля засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра - 7шт.)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, Заклади відділу освіти Дашівської ОТГ
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 7 ноутбуків Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 10:04
оголошення нуш.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 71 190,00
UAH з ПДВ
71 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 76 860,00
UAH з ПДВ
76 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:51
Електронний підпис
18 червня 2020 17:50
Штатний розпис.pdf
18 червня 2020 17:50
Фінансова звітність.pdf
18 червня 2020 17:50
Опис документів.pdf
18 червня 2020 17:50
9.5 Рішення 1_2020.pdf
18 червня 2020 17:50
9.4 Наказ (директор).pdf
18 червня 2020 17:50
9.2 Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
18 червня 2020 17:50
9.1 Виписка з ЄДР 2020 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 71 190,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:22

Документи

24 червня 2020 09:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
71 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2020 09:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:13
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 09:30
EPSON001.PDF укладений
07 липня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 865,00 UAH)