Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Ігор Сташок +380433820278,+380433823273,+380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 10:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 червня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
05 червня 2020 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000021 ● f6c74ab0bf9e46acae0e027ac3bd350a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2020 №32
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2020 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2020-06-05-000841-b 05.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-18 15:29:45
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ремонту і утримання об’єктів та елементів благоустрою міста, інші роботи з благоустрою міста (Благоустрій ставка та території в міському парку ім. Т.Г. Шевченка в м. Хмільнику, Вінницької області (облаштування огорожі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-05-000841-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином застосовано переговорну процедуру на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), тоді як з 19 квітня 2020 року діє Закон в редакції Закону від 19 вересня 2019 року №114-ІХ (обґрунтувати рішення про застосування переговорної процедури).
Водночас, за даними електронної системи закупівель згідно нової редакції Закону не було двічі відмінено процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій за вказаним предметом закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-23 18:01:17
Пояснення:
- переговорну процедуру застосовано на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року у зв’язку з тим що на період визначення переможця, система надавала можливість обрати підстави тільки із ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції до 19 квітня 2020 року. При зверненні на «гарячу лінію», оператором було роз’яснено, що система на даний час не дозволяє обрати підстави з нової редакції Закону, так як до системи не внесені відповідні зміни. Тому необхідно обрати відповідні підстави зі статей «старого» Закону, а після внесення змін до системи, обрані нами підстави «старого» Закону автоматично заміняться на аналогічні статті Закону у новій редакції;
- Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради було двічі оголошено по даному предмету закупівлі (UA-2020-03-31-001379-c та UA-2020-04-23-002280-b), котрі не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, у зв’язку з чим було прийнято рішення про здійснення закупівлі шляхом проведення переговорної процедури.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-25 13:36:01
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ремонту і утримання об’єктів та елементів благоустрою міста, інші роботи з благоустрою міста (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-05-000841-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином замовником дотримано норми частини третьої статті 40 Закону щодо встановлення вимог про надання учасником підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
2. Яким чином комунальне підприємство «Хмільниккомунсервіс» виконав вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
3. Як учасником комунальним підприємством «Хмільниккомунсервіс», якого визначено переможцем вказаної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro – 26.05.2020) виконано вимоги частини шостої статті 17 Закону, щодо надання замовнику, у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом оприлюднення їх в системі електронних закупівель, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-30 21:22:26
Пояснення:
До п.1 та 2. Відповідно до частини третьої ст.40 Закону під час проведення переговорів учасником надано документи в паперовому вигляді, які підтверджують відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
До п.3. переможцем процедури закупівлі КП «Хмільниккомунсервіс» не оприлюднено в системі документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону у зв’язку із відсутністю технічної можливості в системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуті шляхом розірвання договору за згодою сторін.
2020-07-14 16:56:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((На порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону із змінами річний план закупівель UA-P-2020-06-04-007340-b не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорії).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((На порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону із змінами річний план закупівель UA-P-2020-06-04-007340-b не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорії).) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 17.06.2020 №17-06-2020 додатковою угодою від 10.07.2020 №1
2020-07-15 11:14:54
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" #32505648 |
Переможець |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 16:24
|
Додаткова угода № 1 розірвання Огорожа в парку.pdf | укладений |
14 липня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 11:17
|
17-06-2020.pdf | укладений |
17 червня 2020 11:02
|