Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») будівельні роботи»)
Очікувана вартість
5 206 360,00 UAH
UA-2020-06-05-000765-c 9dd422ca8a994e3ba4668ce9faabf3d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 5 206 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 031,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26031.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва
(ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ревуцького, 7-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:07
Додаток № 6.doc
05 червня 2020 10:07
Додаток № 5.doc
05 червня 2020 10:07
Додаток № 3.doc
05 червня 2020 10:06
Додаток № 2.doc
05 червня 2020 10:06
Додаток № 1.doc
05 червня 2020 10:06
Додаток № 4.doc
05 червня 2020 10:05
ТД_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-09-000019 ● e662cacfcd474e62bb934d7967edf1fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.11.2020 № 211
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.11.2020 № 211

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-05-000765-с 05.06.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику Державної аудиторської служби України Північний Офіс Держаудитслужби О. КАРАБАНОВУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-11-09-000019 від 24.11.2020 р. щодо закупівлі Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») будівельні роботи»), надаємо пояснення: 1. У відповідності до п.9 ч.2 ст.21 Закону України про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення відкритих торгів на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorro та оголошенні в форматі PDF (що додається) зазначено Сума тендерного забезпечення - «26 031,80UAN» та Вид тендерного забезпечення – «Електронна гарантія», що чітко зазначено в оголошенні (рис.1) Рис.1 Оголошення про проведення відкритих торгів формується системою автоматично, за результатами внесення інформації в поля, які є обов’язковими для заповнення та виділені червоним кольором. У системі ProZorro при заповненні форми оголошення не реалізовано поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Відсутність можливості заповнення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції підтверджено скрін-шотами інтерфейсу офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України ProZorro - E-tender та копією оголошенні в форматі PDF (що додається). В свою чергу, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в п.7 розділу І тендерної документації зазначило : 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача. 2. Замовником Даної закупівлі виступає Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністації. Інформація про місцезнаходження Замовника є сталою з моменту реєстрації його на майданчику і частиною основної інформації, яка надана майданчику ще з моменту підписання договору Замовника з Авторизованим електронним майданчиком. У відповідності до п 5.3.3. даного договору Замовником розміщено на Електронному майданчику достовірну і повну інформацію, в тому числі місцезнаходження Замовника. Відповідно, дана інформація генерується майданчиком автоматично. Відсутність інформації в формі річного плану по даній закупівлі обумовлена технічною невідповідністю системи ProZorro під час створення річного плану до вказаної закупівлі. 3.У відповідності до п.32 ст.1 Закону України про публічні закупівлі, тендерна пропозиція це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, згідно з п 4 ст. 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Умови договору про закупівлю № 751 від 10.07.2020р. не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») будівельні роботи»), в тому числі в частині ціни за одиницю товару, вартості робіт та обсягу робіт вцілому, що підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки. Вартість та обсяги робіт, ціна вартості товарів (устаткування) зазначено в локальних кошторисах, що є первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно- транспортної інфраструктури і складаються на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації в даному випадку у відповідності з технічним завданням замовника. (п.2 Додатку № 3 до тендерної документації). В свою чергу, зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складено на основі локальних кошторисів. В складі тендерної пропозиції, у відповідності до вимог Додатку №3 (Технічні вимоги) до тендерної документації, ТОВ «УКРБУД КОЗАК» надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно виділеним фінансуванням цільових коштів програми розвитку –спеціальний фонд на здійснення Плану заходів на 2019 – 2020 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року в цілому на об’єкт відповідно до кошторисних призначень на бюджетний рік, з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який має обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. Тож ТОВ «УКРБУД КОЗАК» згідно вимог замовника, визначених в Додатку №4: «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації», надав тендерну пропозицію в якій включені всі витрати вартості робіт в тому числі витрати на проходження експертизи кошторисної документації , витрати на технічний нагляд 1,5%. Обсяги робіт, та їх вартість в повній мірі відповідають тендерній пропозиції, що підтверджується розрахунковою кошторисною документацією у складі тендерної пропозиції та договорі. Управлінням освіти підписано договір про закупівлю № 751 від 10.07.2020р. з ТОВ «УКРБУД КОЗАК», умови якого не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») будівельні роботи»), на підставі договірної ціни - кошторису, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, без урахування витрат на технічний нагляд, тому що витрати на технічний нагляд сплачуються Замовником та не можуть бути включені в договірну ціну, але є складовою вартості об’єкта в цілому (які зазначено в зведеному кошторисному розрахунку вартості капітального ремонту об’єкта). Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, річний план закупівель та процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») будівельні роботи»), було створено та проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-12-01 21:48:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" 5 056 559,00
UAH з ПДВ
4 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 4 436 800,80
UAH з ПДВ
4 436 800,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ" 5 205 722,00
UAH з ПДВ
5 205 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:10
Електронний підпис
26 червня 2020 13:55
8. Кошторис.pdf
26 червня 2020 13:55
7. Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 13:54
1. Довідка з МВС.pdf
23 червня 2020 15:57
Електронний підпис
23 червня 2020 15:40
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 червня 2020 15:40
Dovirenist_Savchenko.zip
23 червня 2020 15:40
Dovidka pro nazvu.zip
23 червня 2020 15:40
Bankivska Licenzia.zip
23 червня 2020 15:40
201516_19_20_18_26_031_80.zip
23 червня 2020 15:40
22. Лист-згода.pdf
23 червня 2020 15:39
19. Довідки з банку.pdf
23 червня 2020 15:39
18. Проект договору.pdf
23 червня 2020 15:39
17.3 Статут.pdf
23 червня 2020 15:39
17.2 Наказ.pdf
23 червня 2020 15:39
17.1 Протокол.pdf
23 червня 2020 15:39
14. Сертифікати якості.pdf
23 червня 2020 15:39
13. Кошторис.pdf
23 червня 2020 15:39
10. Технічні вимоги.pdf
23 червня 2020 15:39
09.3.1 Довідка з МВС.pdf
23 червня 2020 15:39
05. Скан-копії дипломів.pdf
23 червня 2020 15:39
00. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 15:43
Електронний підпис
23 червня 2020 15:42
Гарантії.zip
23 червня 2020 15:42
6.1. Статут - оригінал.pdf
23 червня 2020 15:42
2.1. Довідки статті 17.pdf.p7s
23 червня 2020 15:42
2.1. Довідки статті 17.pdf
23 червня 2020 15:42
1.3.3.Відгуки.pdf
23 червня 2020 15:42
1.1.3. Дозвіл - оригінал.pdf
23 червня 2020 15:42
1.1. Довідка МТБ.pdf.p7s
23 червня 2020 15:42
1.1. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:33
Технічні вимоги.pdf
23 червня 2020 14:33
Статут.pdf
23 червня 2020 14:33
ПРОТОКОЛ заг.зборів.pdf
23 червня 2020 14:33
Пропозиція.pdf
23 червня 2020 14:33
проект договору.pdf
23 червня 2020 14:33
Наказ.PDF
23 червня 2020 14:33
Ліцензія.pdf
23 червня 2020 14:33
Лист про підприємство.pdf
23 червня 2020 14:33
Кошторис.pdf
23 червня 2020 14:33
Довідка ст. 17.pdf
23 червня 2020 14:33
Довідка працівники.PDF
23 червня 2020 14:33
Довідка МТБ.PDF
23 червня 2020 14:33
Гарантійни лист.pdf
23 червня 2020 14:33
Аналогічний Договір.PDF
23 червня 2020 14:33
Акт виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРБУД КОЗАК"

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРБУД КОЗАК"
#41142363
Переможець 4 436 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУД КОЗАК"
#41142363
4 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:26
ДУ №1 (до Дог.751).pdf зміни до договору
20 липня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:58
Договір № 751.pdf укладений
14 липня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду про наступне; По об'єкту: "Капітальний ремонт фасаду в закладі дошкільної освіти № 138 за адресою: вул. Ревуцького, 7-Б Дарницького райому м. Києва (ДСТУ Б.Д. 1.1- 1:2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи")" Пункт 3.1. договору № 751 від 10.07.2020р. викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком та становить 4 371 334 грн. 88 коп.( чотири мільйони триста сімдесят одна тисяча триста тридцять чотири гривні 88 коп.) у т. ч. ПДВ (20%) - 728 555 грн. 81 коп. (сімсот двадцять вісім тисяч п'ятсот п'ятдесят п'ять гривень 81 коп.)
Номер договору про закупівлю: 751
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 371 334,87
UAH (в тому числі ПДВ 728 555,81 UAH)