Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 33140000-3-Медичні матеріали(НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:35177-Маска хірургічна, одноразового застосування)
Очікувана вартість
2 800,00 UAH
UA-2020-06-05-000662-a c23b1a2f493b44a7bd39c689af4fb1fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Звіт про договір про закупівлю. В упаковці 50 шт, вартість 1 маски 7,00 гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 уп
Ціна за одиницю: 350UAH без ПДВ
ДК 021:2015 (CPV): 33140000-3-Медичні матеріали(НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:35177-Маска хірургічна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 червня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУХАМЕДЗЯНОВ ІЛЬДАР РАВІЛЬОВИЧ
#3159006791
Переможець 2 800,00
UAH
05 червня 2020 11:33

Документи

05 червня 2020 11:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:23
звіт укладений
30 червня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 12:03
договір укладений
05 червня 2020 12:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 (CPV): 33140000-3-Медичні матеріали(НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:35177-Маска хірургічна, одноразового застосування) 8 уп 350,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 800,00
UAH