Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Оливенко Олексій Анатолійович +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 797 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 17:06 |
перелік змін.docx | |
10 червня 2020 17:06 |
ТД_протипожежні оновленна.docx | |
05 червня 2020 09:46 |
ТД_ПРОТИПОЖЕЖНІ_ЗАХОДИ_2020 - 14.docx |
10 червня 2020 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2020 17:06 |
перелік змін.docx
|
|||
10 червня 2020 17:06 |
ТД_протипожежні оновленна.docx
|
|||
05 червня 2020 09:46 |
ТД_ПРОТИПОЖЕЖНІ_ЗАХОДИ_2020 - 14.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 3 від 08 липня 2020 року було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі – «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015: 71320000-7» (далі відкриті торги) учасника торгів – ТОВ «Укртехнобез», а також було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Укртехнобез».
Однак, проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця торгів наше підприємство помітило її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, а саме:
3.1.1. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва»
3.1.2. НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
3.1.3. ДБН В.2.2-9-2009 ««Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;
3.1.4. ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
3.1.5. ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
3.1.6. ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
3.1.7. ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та Колір»
3.1.8. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання).
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
3. Згідно пункту 3 Розділу VI Тендерної документації подається Проект Договору про закупівлю викладений в Додатку 4 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» проект договору відсутній.
ТОВ «Укртехнобез» не виконав вимог Тендерної Документації та його пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно вимагаємо тендерний комітет Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «Укртехнобез» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Скаржник посилається на те, що складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укртехнобез» не надані документи, які вимагалися тендерною документацією, а саме:
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, а саме:
3.1.1. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва»
3.1.2. НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
3.1.3. ДБН В.2.2-9-2009 ««Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;
3.1.4. ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
3.1.5. ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
3.1.6. ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
3.1.7. ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та Колір»
3.1.8. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
3. Згідно пункту 3 Розділу VI Тендерної документації подається Проект Договору про закупівлю викладений в Додатку 4 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» проект договору відсутній.
Внаслідок чого Скаржник вважає, що визнання пропозиції ТОВ «Укртехнобез» як переможця є протиправним.
Вважаємо такі твердження скаржника необґрунтованими виходячи з наступного:
Замовник зазначає, що відповідно до Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). (далі - Гарантійний лист).
Учасник ТОВ Укртехнобез» у складі своєї тендерної пропозиції не надав Гарантійний лист.
Вважаємо, що відповідно до умов Документації гарантійний лист відпоститься до документів, які учасник повинен надати у складі своєї Пропозиції та не відноситься до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та не відноситься до інформації та/або документів що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати гарантійний лист стосовно гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). У складі Пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній гарантійний лист
Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином відсутність вищезазначеного гарантійного листа впливає на зміст Пропозиції, у зв’язку з чим Пропозиція ТОВ «Укртехнобез» була правомірно визнана переможною.
Крім того, ТОВ «Укртехнобез» у складі тендерної пропозиції надано:
- Технічне завдання чим в свою чергу підтвердив усі вимоги Замовника в тому числі і вимогу про вчасне виконання послуг.
- Довідку про відповідність пропозиції про технічним якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що також підтверджує те, що учасник гарантує виконання усіх вимог встановлених законодавством.
- Лист про погодження з проектом договору. В проекті договору зазначено вказано строк виконання робіт, наданням даного листа учасник гарантував виконання договору в строк встановлений замовником.
Крім того аналогічна позиція АМКУ зазначена в Рішенні № 12078-р/пк-пз від 18.06.2020 р. На підставі викладеного, Вимога (Скарга) ТОВ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" підлягає відхиленню.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 липня 2020 14:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-21-000021 ● c31b1cc9babc4b96bc7cbf932a23b395
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2020 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2020 № 67
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.10.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-05-000575-с 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Вінницької райдержадміністрації повідомляє, що договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64 та додаткова угода до договору від 28.08.2020 № 1 виконані сторонами в повному обсязі 15.10.2020, тому виявлені порушення усунути неможливо.
2020-11-02 16:23:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" |
320 260,00
UAH з ПДВ
|
320 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
574 800,00
UAH з ПДВ
|
429 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" |
661 809,57
UAH з ПДВ
|
429 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
429 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Рішення скасоване |
320 260,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 15:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Рішення скасоване |
320 260,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 14:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Рішення скасоване |
429 880,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 14:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" #33623240 |
Відхилено |
320 260,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
429 880,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 16:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" #42618168 |
Відхилено |
429 890,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 17:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" #41623748 |
Переможець |
429 900,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 15:30
|
доп угода пкд.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 15:24
|
Підписаний контракт | укладений |
27 серпня 2020 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено п. 5.1. Договору, продовжено строк надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 1020-2240-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |