Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації
Очікувана вартість
797 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000575-c 241bf273994e42348a4ee0852d2fde27
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:38
Очікувана вартість: 797 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Заклади загальної середньої освіти Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Автотранспорт
Дата подання: 10 червня 2020 12:53
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:39
В документації вказано: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнан-ня, матеріально-технічної бази та технологій, Довідку (згідно Додатку № 2) з інформацією стосовно наявних чи орендованих спеціалізованих автотранспортних засобів, згідно з правилами перевезення продовольчих товарів. У разі відсутності в учасника таких спеціалізованих автотранспортних засобів, надається інформація сто-совно пункту навантаження та власників спеціалізова-них автотранспортних засобів, згідно з правилами пе-ревезення продовольчих товарів, якими продукція буде доставлені до Замовника. Про який автотранспорт для перевезення продовольчих товарів іде мова коли предметом даної закупівлі є послуги з розробки проектно кошторисної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, були внесені зміни у тендерну документацію .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-000575-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 26 червня 2020 20:21
скарга
Неправомірне визнання переможця
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 16:05
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Ваша скарга розглянута та задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-000575-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:41623748
Дата подання: 09 липня 2020 15:44
Невідповідність пропозиції Переможця
ТОВ «СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ» є учасником закупівлі UA-2020-06-05-000575-c по предмету закупівлі «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015: 71320000-7».
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 3 від 08 липня 2020 року було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі – «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015: 71320000-7» (далі відкриті торги) учасника торгів – ТОВ «Укртехнобез», а також було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Укртехнобез».
Однак, проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця торгів наше підприємство помітило її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, а саме:
3.1.1. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва»
3.1.2. НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
3.1.3. ДБН В.2.2-9-2009 ««Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;
3.1.4. ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
3.1.5. ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
3.1.6. ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
3.1.7. ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та Колір»
3.1.8. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання).
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
3. Згідно пункту 3 Розділу VI Тендерної документації подається Проект Договору про закупівлю викладений в Додатку 4 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» проект договору відсутній.

ТОВ «Укртехнобез» не виконав вимог Тендерної Документації та його пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно вимагаємо тендерний комітет Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «Укртехнобез» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 17:15
Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та просить, зокрема, відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «Укртехнобез» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Скаржник посилається на те, що складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укртехнобез» не надані документи, які вимагалися тендерною документацією, а саме:
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, а саме:
3.1.1. ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації для будівництва»
3.1.2. НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
3.1.3. ДБН В.2.2-9-2009 ««Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення»;
3.1.4. ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
3.1.5. ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування.
3.1.6. ДБН В.1.1.7–2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
3.1.7. ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та Колір»
3.1.8. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). Даний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній.
3. Згідно пункту 3 Розділу VI Тендерної документації подається Проект Договору про закупівлю викладений в Додатку 4 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» проект договору відсутній.
Внаслідок чого Скаржник вважає, що визнання пропозиції ТОВ «Укртехнобез» як переможця є протиправним.
Вважаємо такі твердження скаржника необґрунтованими виходячи з наступного:
Замовник зазначає, що відповідно до Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). (далі - Гарантійний лист).
Учасник ТОВ Укртехнобез» у складі своєї тендерної пропозиції не надав Гарантійний лист.
Вважаємо, що відповідно до умов Документації гарантійний лист відпоститься до документів, які учасник повинен надати у складі своєї Пропозиції та не відноситься до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та не відноситься до інформації та/або документів що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати гарантійний лист стосовно гарантійний лист про те, що послуги згідно предмету закупівлі будуть виконані вчасно (з зазначенням строків виконання). У складі Пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній гарантійний лист
Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином відсутність вищезазначеного гарантійного листа впливає на зміст Пропозиції, у зв’язку з чим Пропозиція ТОВ «Укртехнобез» була правомірно визнана переможною.
Крім того, ТОВ «Укртехнобез» у складі тендерної пропозиції надано:
- Технічне завдання чим в свою чергу підтвердив усі вимоги Замовника в тому числі і вимогу про вчасне виконання послуг.
- Довідку про відповідність пропозиції про технічним якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що також підтверджує те, що учасник гарантує виконання усіх вимог встановлених законодавством.
- Лист про погодження з проектом договору. В проекті договору зазначено вказано строк виконання робіт, наданням даного листа учасник гарантував виконання договору в строк встановлений замовником.
Крім того аналогічна позиція АМКУ зазначена в Рішенні № 12078-р/пк-пз від 18.06.2020 р. На підставі викладеного, Вимога (Скарга) ТОВ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

26 червня 2020 20:21
Лист оскарження
26 червня 2020 20:21
Рішення АМКУ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-05-000575-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:41623748
Дата подання: 17 липня 2020 14:38
Неправомірне визначення переможця
Деталі у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:42
Рішення від 21.07.2020 № 13997.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:42
рішення від 30.07.2020 № 14737.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, скасовано рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Укртехнобез"
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2020 14:34

Документи подані скаржником

16 липня 2020 21:24
скарга.pdf

Документи подані замовником

27 липня 2020 16:51
Пояснення АМКУ ПКД.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-21-000021 ● c31b1cc9babc4b96bc7cbf932a23b395
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.10.2020 № 67
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.10.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-05-000575-с 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Вінницької райдержадміністрації повідомляє, що договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64 та додаткова угода до договору від 28.08.2020 № 1 виконані сторонами в повному обсязі 15.10.2020, тому виявлені порушення усунути неможливо.

2020-11-02 16:23:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" 320 260,00
UAH з ПДВ
320 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 574 800,00
UAH з ПДВ
429 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" 661 809,57
UAH з ПДВ
429 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" 679 000,00
UAH з ПДВ
429 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:49
sign.p7s
06 серпня 2020 16:48
Лист обгрунтування.pdf
06 серпня 2020 16:42
Лист обгрунтування.pdf
01 липня 2020 15:13
sign.p7s
24 червня 2020 15:16
sign.p7s
24 червня 2020 15:15
Довідка (1).zip
24 червня 2020 11:09
sign.p7s
24 червня 2020 11:09
Договір.pdf
23 червня 2020 15:38
sign.p7s
23 червня 2020 13:43
sign.p7s
19 червня 2020 16:01
sign.p7s
19 червня 2020 16:00
№9.pdf
19 червня 2020 16:00
№7.pdf
19 червня 2020 16:00
№6.pdf
19 червня 2020 16:00
№5.pdf
19 червня 2020 16:00
№4.pdf
19 червня 2020 16:00
№29.pdf
19 червня 2020 16:00
№27.pdf
19 червня 2020 16:00
№26.pdf
19 червня 2020 16:00
№25.pdf
19 червня 2020 16:00
№24.pdf
19 червня 2020 16:00
№23.pdf
19 червня 2020 16:00
№22.pdf
19 червня 2020 16:00
№21.pdf
19 червня 2020 16:00
№20 Витяг 2020 червень.pdf
19 червня 2020 16:00
№17 ліцензія пожежна.pdf
19 червня 2020 16:00
№16.pdf
19 червня 2020 16:00
№14.pdf
19 червня 2020 16:00
№13.pdf
19 червня 2020 16:00
№10.pdf
19 червня 2020 16:00
№1.pdf
19 червня 2020 16:00
№ 36 в1дгук_Стрижавка.PDF
19 червня 2020 16:00
№ 18 Статут 2019 скан.pdf
19 червня 2020 16:00
Перелік документів.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:37
Довідка з ДФС
17 липня 2020 16:37
Довідка з МВС
20 червня 2020 22:36
sign.p7s
19 червня 2020 19:08
цiнова_пропозицiя.pdf
19 червня 2020 19:08
Листи_згоди.pdf
19 червня 2020 19:08
Лiцензiя_ДСНС.pdf
19 червня 2020 19:08
копія фін.звітності.pdf
19 червня 2020 19:08
копiя_статуту.pdf
19 червня 2020 19:08
договір Поліклініка.pdf
19 червня 2020 19:08
Договiр_клуб_Ровесник.pdf
19 червня 2020 19:08
Довiдка_ст.17.pdf
19 червня 2020 19:08
відоміст з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 19:08
ВІДГУК Поліклініка.pdf
19 червня 2020 19:08
Витяг платника ПДВ.PDF
19 червня 2020 19:08
витяг з ЄДР.pdf
19 червня 2020 19:08
Вiдомостi_про_учасника.pdf
19 червня 2020 19:08
Вiдгук_Клуб_Ровесник.pdf
19 червня 2020 19:08
Акт_клуб_Ровесник.pdf
19 червня 2020 19:08
Акт Поліклініка.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 14:30
sign.p7s
20 червня 2020 14:28
Перелік док-тів.PDF
20 червня 2020 14:28
Довідки до ст. 17 ЗУ.PDF
20 червня 2020 14:28
Листи-відгуки Северин.PDF
20 червня 2020 14:28
Догов Северинівка ПС.PDF
20 червня 2020 14:28
Догов Северинівка ОДК.PDF
20 червня 2020 14:28
Догов Северинівка БЗ.PDF
20 червня 2020 14:28
Серт-т Фесенко.pdf
20 червня 2020 14:28
Серт-т Дяков.pdf
20 червня 2020 14:28
Працівники.PDF
20 червня 2020 14:28
МТБ.PDF
20 червня 2020 14:28
Листи відгуки.PDF
20 червня 2020 14:28
Дог Тульчин ПС.PDF
20 червня 2020 14:28
Дог Тульчин ОДК.PDF
20 червня 2020 14:28
Дог Тульчин БЗ.PDF
20 червня 2020 14:28
Диплом Тачков пож безп.PDF
20 червня 2020 14:28
Якість робіт.PDF
20 червня 2020 14:28
Фін звітність.PDF
20 червня 2020 14:28
Субпідрядник.PDF
20 червня 2020 14:28
Статут копія.PDF
20 червня 2020 14:28
Санкції.PDF
20 червня 2020 14:28
Протокол.PDF
20 червня 2020 14:28
Пр Договору.PDF
20 червня 2020 14:28
Погодження ТД.PDF
20 червня 2020 14:28
Платник ПДВ копія.PDF
20 червня 2020 14:28
Печатка.PDF
20 червня 2020 14:28
Персональні дані.PDF
20 червня 2020 14:28
Наказ признач.PDF
20 червня 2020 14:28
Ліцензування.PDF
20 червня 2020 14:28
Лицензия.PDF
20 червня 2020 14:28
Захист довкілля.PDF
20 червня 2020 14:28
Довідка ОДПІ.PDF
20 червня 2020 14:28
Довідка МВД.pdf
20 червня 2020 14:28
Довідка кор-ція.PDF
20 червня 2020 14:28
Довідка бан-во.PDF
20 червня 2020 14:28
ISO укр..pdf
20 червня 2020 14:28
ISO анг..pdf
20 червня 2020 14:28
Від-ті про учасника.PDF
20 червня 2020 14:28
Витяг березень.PDF
20 червня 2020 14:28
Витрити експертизи.PDF
20 червня 2020 14:28
Виписка 2020 Стат-ка.pdf
20 червня 2020 14:28
Викон робіт.PDF
20 червня 2020 14:28
Тех. хар-ки.PDF
20 червня 2020 14:28
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 13:05
sign.p7s
20 серпня 2020 13:02
ст17.pdf
20 серпня 2020 13:02
public_doc.pdf
20 серпня 2020 13:02
public_doc.p7s
20 серпня 2020 13:02
Dovidka_20218427260820624421.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:02
Dovidka_20218427260820624421.pdf
20 серпня 2020 13:02
довідки в дов. формі.pdf
08 серпня 2020 11:33
sign.p7s
07 серпня 2020 20:22
лист роз'яснення.pdf
20 червня 2020 21:26
sign.p7s
20 червня 2020 17:46
26 Реєстр документів.pdf
20 червня 2020 17:46
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
20 червня 2020 17:46
Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2020 17:46
Витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2020 17:46
Виписка з ЄДР.pdf
20 червня 2020 17:46
Статут.pdf
20 червня 2020 17:46
16 Довідка досвід.pdf
20 червня 2020 17:46
15 Довідка працівники.pdf
20 червня 2020 17:46
14 Довідка МТБ.pdf
20 червня 2020 17:45
11 Гарантійний лист ЕЦП.pdf
20 червня 2020 17:45
Проект договору.pdf
20 червня 2020 17:45
03 Довідка ст.17.pdf
20 червня 2020 17:45
01 Тендерна пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Укртехнобез

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
Рішення скасоване
320 260,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
Рішення скасоване
320 260,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Рішення скасоване 429 880,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"
#33623240
Відхилено
320 260,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 429 880,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:49
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"
#42618168
Відхилено 429 890,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
#41623748
Переможець 429 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 17:54

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

08 липня 2020 10:09
sign.p7s

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

07 серпня 2020 15:35
sign.p7s
07 серпня 2020 15:32
протокол 5 флор.pdf

Документи

07 серпня 2020 16:49
sign.p7s

Документи

07 серпня 2020 17:03
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В наданих до тендерної пропозиції документах міститься договір субпідряду № 04-02/20 від 04.02.2020 року. в преамбулі якого зазначено, директором ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу" - Турковська Дарина Юріївна. Натомість підписантом цього ж договору зазначено директор ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу" - Р.В.Харенко. Додаток 1 до вказаного договру також підписано директором ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу" - Р.В.Харенко. В Акті № ОУ-0003311/08 від 27.03.2020 року в графі затверджую зазаначено директором ТОВ "Сучасні ситеми безпеки бізнесу" - Турковська Д.Ю., в преамбулі представник виконавця ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу" зазначено директора Турковську Д.Ю., натомість підписантом зазаначено директора ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу" - Р.В.Харенко. В звязку з викладеним: Вимагаємо усунути вищевказані невідповідності кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону. Вимагаємо надати пояснення щодо виявлених розбіжностей та документи про призначення Р.В.Харенко директором ТОВ "Сучасні системи безпеки бізнесу".

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
#41623748
429 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 серпня 2020 15:24
Підписаний контракт укладений
27 серпня 2020 15:17
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2020 15:30
sign.p7s зміни до договору
28 жовтня 2020 15:30
доп угода пкд.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено п. 5.1. Договору, продовжено строк надання послуги
Номер договору про закупівлю: 1020-2240-64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 429 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 650,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку