Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Лічильна та обчислювальна техніка, код 30140000-2 за ДК 021:2015 (апарат електронний контрольно-касовий)»
Очікувана вартість
17 124,00 UAH
UA-2020-06-05-000477-c 47affb963d6c4f6e948b7dc596e2eb5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:24
Очікувана вартість: 17 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30140000-2: Лічильна та обчислювальна техніка


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
апарат електронний контрольно-касовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 09:35
ТД.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 3.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 7.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 6.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 5.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 4.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 2.doc
05 червня 2020 09:35
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА 16 224,00
UAH з ПДВ
16 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС" 17 124,00
UAH з ПДВ
17 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 10:46
Статут ОМЕГА.pdf
01 липня 2020 15:40
Електронний підпис
01 липня 2020 15:39
Dovidka_20175383690870543570.pdf.p7s
01 липня 2020 15:39
Dovidka_20175383690870543570.pdf
18 червня 2020 12:31
03 Відсутність підстав.pdf
18 червня 2020 12:31
02 2 Лист Відгук.pdf
18 червня 2020 12:31
01 Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ККС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
#24594889
Переможець 16 224,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
#24594889
16 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 13:27
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 10:01
ДУ2 від 30.09.2021 до договору від 14.07.2020 №404-СЗ-20.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 09:10
ДУ-1 від 02.09.2020 до договору від 14.07.2020 №404-СЗ-20 ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМ (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:54
404-СЗ-20 від 14.07.2020 — ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА.pdf укладений
14 липня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 01.08.2020 набрали чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2020 №317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547» та наказ Міністерства фінансів України від 18.06.2020 №306 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21.01. 2016 №13, відповідно до яких до 01.08.2021 всі РРО, які зареєстровані в Держреєстрі, але не перебували на обліку в ДПС до 01.08.2020, повинні бути приведені їх виробниками (постачальниками) у відповідність до нових вимог щодо форми змісту їх розрахункових документів. В зв’язку з цим, виникла необхідність укласти додаткову, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 404-СЗ-20 від 14.07.2020 ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 01.03.2022 та строк дії договору про закупівлю до 31.03.2022.
Номер договору про закупівлю: 404-СЗ-20 від 14.07.2020 ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 16 224,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 704,00 UAH)