Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони та громадського порядку
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000399-b e449ca3f6d674038806cda369d4214de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Урсатьєва Наталія Анатоліївна

+380636875440 tenderdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Урсатьєва Наталія Анатоліївна
+380636875440
tenderdpss@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Послуги з охорони та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з охорони та громадського порядку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:17
Перелік змін_охорона.doc
09 червня 2020 12:17
Додаток _ 2 КВ зі змінами.doc
09 червня 2020 12:17
Оголошення_спрощ закуп_зі змінами.doc
05 червня 2020 09:13
додаток_4 ПД.doc
05 червня 2020 09:13
Додаток _ 3 ЦП.doc
05 червня 2020 09:13
Додаток _ 1 ТВ.doc
09 червня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:17
Перелік змін_охорона.doc
09 червня 2020 12:17
Додаток _ 2 КВ зі змінами.doc
05 червня 2020 09:13
Додаток _ 2 КВ .doc
09 червня 2020 12:17
Оголошення_спрощ закуп_зі змінами.doc
05 червня 2020 09:13
Оголошення_спрощ закуп.doc
05 червня 2020 09:13
додаток_4 ПД.doc
05 червня 2020 09:13
Додаток _ 3 ЦП.doc
05 червня 2020 09:13
Додаток _ 1 ТВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення що до періоду надання послуги та відповідність до Закону
Дата подання: 05 червня 2020 13:07
Дата відповіді: 09 червня 2020 10:36
Шановний замовник Просимо чітко визначити період надання послуги для корректного формування цінової пропозиції учасниками адже при відсутності визначеного періоду (кількості люд/год)не можливо сформувати цінову пропозицію у відповідності до Кодексу України про працю та Податкового кодексу . В свою чергу слід зазначити що Законом України «Про Державний бюджет на 2020 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 28,31 гривні (ст. 8 Закону) Мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку які є обов’язковими до сплати : єдиний соціальний внесок (22%) =6,22 грн., ПДВ (20%) = 6,91 грн, а саме: 28,31+6,22 +6,91 = 41.44 грн. з ПДВ Враховуючи вищевикладене просимо привести ТД у відповідність до вищезазначених умов
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо чіткого визначення періоду надання послуг, повідомляю, що згідно оголошення (UA-2020-06-05-000399-b) про проведення спрощеної процедури по предмету закупівлі – «Послуги з охорони та громадського порядку» - «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 грудня 2020 року (у кількості - 7 послуг).
Надання вищезазначених послуг буде відбуватись з моменту укладання та підписання Договору обома Сторонами (п. 3.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх зобов’язань.)
Також нагадую, що Головне Управління Держпродспоживслужба в Одеській області є неприбутковою установою, яка фінансується з Державного бюджету України, тому очікувана вартість даної закупівлі розрахована з урахуванням Кошторису Установи на 2020 рік за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Паспортні дані
Дата подання: 05 червня 2020 14:02
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:14
Шановний замовнику На вимогу Додатку №2 п 10 а саме: 10. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі процедури згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Тобто замовнік вимагає повні паспортні дані Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані що міститься в паспорті громадянина України. Так як після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати та використати їх з корисливих мотивів та в свою чергу не надання учасником таких документів жодним чином не впливає на зміст Тендерної пропозиції Учасника ,просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше загальне питання щодо оголошення UA-2020-06-05-000399-b по предмету закупівлі – «Послуги з охорони та громадського порядку» відносно надання у складі тендерної пропозиції листа – згоди на обробку персональних даних посадової особи Учасника, що підписала документи пропозиції, повідомляю наступне:
1. Згідно з ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.»;
2. Також відповідно до п.4 ст. 12 Закону - «Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону.»;
3. Лист – згода на обробку персональних даних посадової особи Учасника вимагається у складі пропозиції, оскільки для перевірки достовірності наданих даних Замовник відповідно до ч.15 ст. 29 Закону має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
4. Наголошую, що згідно ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» -
«1. Підставами для обробки персональних даних є:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень;
3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних;
4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних;
5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом;
5. Якщо Учасник – фізична особа – підприємець, то надавати лист – згоду на обробку персональних даних не потрібно, оскільки згідно Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі (UA-2020-06-05-000399-b) такий Учасник надає копію паспорту та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду.
6. Також звертаю Вашу увагу, на те що текст ст. 11 Закону України «Про інформацію» викладений Вами у зверненні не є достовірним. Оригінальний текст п. 2 ст. 11 Закону викладено у такій редакції - «2. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення повноважень щодо верифікації та моніторингу державних виплат не потребує згоди фізичних осіб на отримання та обробку персональних даних.»
Жодного тексту щодо – «паспорту громадянина України» даний пункт статті не містить.
Вимогу щодо надання інформації про повні паспортні дані у листі – згоді на обробку персональних даних прибрати не є доцільним, але переглянувши Ваше звернення було внесено зміни до Додатку № 2 та виключена вимога щодо надання місця проживання посадової особи Учасника, що підписала документи пропозиції.
Розяснення що до документів
Дата подання: 06 червня 2020 12:59
Дата відповіді: 09 червня 2020 10:37
Шановний замовнику У відповідності до Додатку 4 наведено Проєкт договору Просимо надати розяснення чи необхідно надавати повністю заповнений проєкт(ціна, розрахунок, реквізити іт.д) або достатньо завіреного проєкту що наведений в ТД
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по оголошенню (UA-2020-06-05-000399-b) про проведення спрощеної процедури по предмету закупівлі – «Послуги з охорони та громадського порядку» про повністю завірений проєкт Договору повідомляю, що для підтвердження Вашої згоди з умовами проєкту Договору достатньо лише у складі пропозиції надати даний проєкт з печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника (якщо Учасник – Фізична особа – підприємець та веде свою господарську діяльність «без печатки» достатньо лише П.І.Б. та підпису такої фізичної особи– підприємця).
Розяснення що до документів
Дата подання: 06 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 09 червня 2020 10:37
Шановний замовнику у відповідності до додатку 2 а саме : Копії документів, які скануються та надаються Учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу. Просимо дати розяснення що до надання учасником сканованого оригіналу документу . тобто чи ісенує необхідність знімати копію з оригіналу документу та оформлювати її у відповідності до вищезазначеної інструкції ? та чи буде порушенням надання сканованого оригіналу ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по оголошенню (UA-2020-06-05-000399-b) про проведення спрощеної процедури по предмету закупівлі – «Послуги з охорони та громадського порядку» щодо необхідності знімати копію з оригіналу документу та оформлювати її у відповідності Додатку №2 пропозиції.
Нагадую, що напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», мають містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу стосується лише КОПІЙ документів, про що чітко вказано в Кваліфікаційний критеріях (додаток №2).
Розяснення що до кількості послуг
Дата подання: 10 червня 2020 10:36
Дата відповіді: 11 червня 2020 09:46
Шановний замовник В оголошенні про процедуру закупівлі вуказано ; 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 послуг. Просимо надати розяснення що означає кількість послуг (7 сім ) Таки як послуга одна і це охоронні послуги. Та навіть кількість місяців до 31.12.20 після процедури закупівлі та проходження обовязкових строків оскарження буде складати не більше шести місяців .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по оголошенню (UA-2020-06-05-000399-b) про проведення спрощеної процедури по предмету закупівлі – «Послуги з охорони та громадського порядку» щодо кількості послуг в даній процедурі повідомляю, що закупівля здійснюється відповідно річного плану закупівель, оскільки дана закупівля була запланована у червні, то і розрахунок кількості послуг було розраховано з урахуванням червня місяця. У розумінні цієї закупівлі 1 послуга – 1 календарний місяць.
Також нагадую, що згідно п. 3.1. Проєкту Договору – «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх зобов’язань» а також згідно норм Цивільного кодексу України істотними умовами договору є – предмет, ціна та строк дії договору, отже при укладанні Договору по даному предмету закупівлі істотні умови не порушуються та остаточна кількість послуг буде узгоджена Сторонами під час підписання Договору.
Уточнення
Дата подання: 11 червня 2020 10:16
Дата відповіді: 11 червня 2020 10:24
Шановний замовник Просимо уточнити Виходячи з Вашого розяснення учасник має зробити розрахунок на сім повних місяіців, але у звязку з тим що підписання договору можливе не раніше 18 червня то сумма що буде остаточною за результатом торгів буде збернжена, з розрахунком після 18 червня ,та учасник зможе розраховувати на отримання всієї сумми що передбачена торгами, без необхідності віднімати сумму з 1 доо 18 червня ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками буде розраховуватись сума виходячи з кроків пониження в період акціону та з розрахунку, що підписання договору можливе не раніше 18 червня (тобто орієнтовно з 18 червня 2020 по 31 грудня 2020 включно)
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс 153 986,00
UAH з ПДВ
149 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС - СЕК'ЮРІТІ" 167 160,00
UAH з ПДВ
149 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС" 167 100,00
UAH з ПДВ
159 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 12:48
Устав 15.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 12.bmp
16 червня 2020 12:48
Выписка новая.pdf
16 червня 2020 12:48
Устав 1.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 3.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 11.bmp
16 червня 2020 12:48
цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:48
Устав 9.bmp
16 червня 2020 12:48
Лицензия новая.pdf
16 червня 2020 12:48
Выпиская новая 2.pdf
16 червня 2020 12:48
Устав 13.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 6.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 16.bmp
16 червня 2020 12:48
решение1.jpg
16 червня 2020 12:48
Устав 10.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 2.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 8.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 4.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 5.bmp
16 червня 2020 12:48
решение3.jpg
16 червня 2020 12:48
решение2.jpg
16 червня 2020 12:48
Устав 14.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 7.bmp
16 червня 2020 12:48
Устав 17.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альфа-Україна Плюс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС - СЕК'ЮРІТІ"

ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Переможець 149 458,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:47

Документи

18 червня 2020 16:47
Електронний підпис
18 червня 2020 16:46
протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
149 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 16:47
Електронний підпис
18 червня 2020 16:46
протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 11:12
ДопУгода2_Договір73.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 11:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:34
ДопУгода1_Договір73.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:18
договор 73.pdf зміни до договору
23 червня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та внесення змін до п.1.4 та п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 06 лютого 2021
Сума оплати за договором: 149 458,00
UAH