Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область
Очікувана вартість
745 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000273-a 0f690ee7a93547a1b566e0008eddb6fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дармограй Алла Грирорівна

+380459536526 goraschool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22203235
Вебсайт: http://goraschool.at.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., село Гора, Київська обл., Бориспільський р-н., с. Гора, вул.Центральна, 3.
Контактна особа: Дармограй Алла Грирорівна
+380459536526
goraschool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:13
Очікувана вартість: 745 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 09:52
додаток_5.pdf
05 червня 2020 09:52
додаток_4.pdf
05 червня 2020 09:52
додаток_3.pdf
05 червня 2020 09:52
додаток_2.pdf
05 червня 2020 09:52
додаток_1.pdf
05 червня 2020 09:52
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендендерної документації
Дата подання: 11 червня 2020 10:14
Дата відповіді: 15 червня 2020 12:01
Чи повинна Договірна ціна включати витрати на експертизу кошторисної документації? Чи повинен Зведений кошторис включати витрати на технічний нагляд та експертизу кошторисної документації? Цінова пропозиція відповідає Договірній ціні чи Зведеному кошторисному розрахунку?
Відповідь: Доброго дня. Кошторис виготовляється відповідно до технічного завдання, а тендерна пропозиція це пропозиція яку подає учасник і чому вона має відповідати вирішує учасник.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-000273-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 27 червня 2020 12:11
Вимога
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП-КЕПІТАЛ» приймало участь у закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область», що проводила Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області.
Згідно протоколу 4 засідання тендерного комітету Гірської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області від 26.06.2020р. було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ДАРВЕКС".
Однак, тендерна пропозиція ТОВ "ДАРВЕКС" не відповідає вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а саме: п.3 додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Вимагалась «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник ТОВ "ДАРВЕКС" на підтвердження цієї вимоги надав Договір на виконання ремонтно -будівельних робіт з капітального ремонту, що не відповідає предмету закупівлі поточний ремонт.
Отже, Учасником ТОВ "ДАРВЕКС" не було виконано кваліфікаційну вимогу Замовника щодо статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі » наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ДАРВЕКС" як переможця по закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 21:09
На Вашу вимогу надаємо наступні пояснення:
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник установив кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема в п.3 Додатку 1 визначений критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Відповідно до п. 22. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)
«22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;»
Замовником, згідно з Законом та «Порядком визначення предмета закупівлі» затвердженим Наказом № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Порядок), визначено предмет закупівлі з урахуванням Єдиного закупівельного словника (45450000-6 Інші будівельні завершальні роботи (поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-05-000273-а).

Відповідно до наданого роз’яснення (консультації) на запит № 111/2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: «…частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону».

Крім того зазначаємо, що Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. З метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 5 Закону

Зважаючи на вищевказані норми Закону, підзаконних актів, практики АМКУ та роз’яснень уповноваженого органу, відповідно до вимог тендерної документації, учасник закупівлі ТОВ «ДАРВЕКС» надав у складі пропозиції на підтвердження відповідності за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» договір, предмет закупівлі якого відповідає предмету закупівлі відкритих торгів (згідно з Законом та Порядком), як і вимагалося у Тендерній документації. Також учасник надав у складі документації акти виконаних робіт які свідчать, що роботи, виконані учасником за поданим договором, відповідають складності та характеру робіт визначеним Замовником у технічному завданні тендерної документації.

Виходячи з викладеного, переможцем підтверджений кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації Замовника та специфіці предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

27 червня 2020 11:59
Вимога.pdf

Документи

30 червня 2020 21:09
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-05-000273-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Робочий час
В п.п. 10.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо «виконання робіт на об’єкті не повинно порушувати технологічні процеси, встановлений трудовий розпорядок та охоронний режим Замовника, роботи проводити у нічний час та вихідні дні». Хочемо зазначити, що така вимога є незаконною та такою, що призведе до необґрунтованих додаткових затрат бюджетних коштів. Так ст. 108 КЗпП передбачено, що робота у нічний час оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20% тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час. Окрім того, відповідно до статті 71 КЗпП робота у вихідні дні забороняється. Залучати окремих працівників до роботи в такі дні можна тільки за попередньою згодою виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) організації і лише у виняткових випадках, а саме: для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків; для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна; для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота організації в цілому або його окремих підрозділів; для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення. Разом з тим наголошуємо, що роботи, які плануються до виконання в Гірській ЗОШ – не підпадаються під передбачені законодавцем умови для роботи у вихідні дні. Окрім того, згідно з частиною 1 статті 72 КЗпП робота у вихідний день може компенсуватися двома способами: подвійною оплатою, наданням іншого дня відпочинку. А тому, додаткова оплата роботи працівників значно підвищить затрати Замовника. Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо виконання робіт у нічний час та вихідні дні.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-05-000273-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Скарга на тендерну документацію
1. В п.п. 10.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо «виконання робіт на об’єкті не повинно порушувати технологічні процеси, встановлений трудовий розпорядок та охоронний режим Замовника, роботи проводити у нічний час та вихідні дні». Хочемо зазначити, що така вимога є незаконною та такою, що призведе до необґрунтованих додаткових затрат бюджетних коштів. Так ст. 108 КЗпП передбачено, що робота у нічний час оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20% тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час. Окрім того, відповідно до статті 71 КЗпП робота у вихідні дні забороняється. Залучати окремих працівників до роботи в такі дні можна тільки за попередньою згодою виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) організації і лише у виняткових випадках, а саме: для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків; для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна; для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота організації в цілому або його окремих підрозділів; для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення. Разом з тим наголошуємо, що роботи, які плануються до виконання в Гірській ЗОШ – не підпадаються під передбачені законодавцем умови для роботи у вихідні дні. Окрім того, згідно з частиною 1 статті 72 КЗпП робота у вихідний день може компенсуватися двома способами: подвійною оплатою, наданням іншого дня відпочинку. А тому, додаткова оплата роботи працівників значно підвищить затрати Замовника. Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо виконання робіт у нічний час та вихідні дні. -------------------------------------------------------- 2. В п.п. 12.2 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо передачі документації Замовнику, серед переліку яких значиться «на вимогу Замовника - копії первинних платіжних документів, тощо». Вважаємо, що така вимога є незаконною та такою, що порушує права Підрядника, оскільки платіжні документи є первинними бухгалтерськими документами. Відповідно до норм статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Тобто, в цих документах значиться інформація щодо взаємовідносин із контрагентами Учасника та є конфіденційною інформацією, що містить комерційну таємницю і не підлягає розголошенню (окрім випадків передбачених законодавством України). Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо надання копій первинних платіжних документів Учасника (підрядника). ---------------------------------------------------------------------------- 3. В п.п. 15.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, якою зобов’язує Підрядника «забезпечити зовнішній вигляд з ознакуванням назви компанії-підрядника працівників, що безпосередньо виконують ремонт в приміщенні адміністративної будівлі». Вважаємо, що така вимога є незаконною, дискримінаційною та такою, що порушує права Підрядника, оскільки діючим законодавством України не встановлено обов’язку ознакування назви компанії-підрядника працівників, що безпосередньо виконують ремонт. Законодавством України на Підрядника покладено обов’язок щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, що регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні, які передбачені в Кодексі законів про працю України, Законах України «Про охорону праці», «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити п.п. 15.4 Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-05-000273-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Скарга на рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП-КЕПІТАЛ» приймало участь у закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область», що проводила Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області. Згідно протоколу 4 засідання тендерного комітету Гірської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області від 26.06.2020р. було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ДАРВЕКС". Однак, тендерна пропозиція ТОВ "ДАРВЕКС" не відповідає вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а саме: п.3 додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Вимагалась «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник ТОВ "ДАРВЕКС" на підтвердження цієї вимоги надав Договір на виконання ремонтно -будівельних робіт з капітального ремонту, що не відповідає предмету закупівлі поточний ремонт. Отже, Учасником ТОВ "ДАРВЕКС" не було виконано кваліфікаційну вимогу Замовника щодо статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі » наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ДАРВЕКС" як переможця по закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

27 червня 2020 11:56
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАРВЕКС" 649 498,98
UAH з ПДВ
649 498,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 685 395,49
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАУ-ГРУП" 670 000,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 09:24
Електронний підпис
02 липня 2020 09:22
Довідка ч.2.ст17.....pdf.p7s
02 липня 2020 09:22
Довідка ч.2.ст17.....pdf
02 липня 2020 09:22
Довідка п.12.ч.1.ст17.....pdf
02 липня 2020 09:22
Dovidka_20174323870670423493.pdf.p7s
02 липня 2020 09:22
Dovidka МВС 25.06 .pdf
21 червня 2020 14:21
Електронний підпис
21 червня 2020 14:14
15. Статут.pdf
21 червня 2020 14:14
9. Наказ директор.pdf
21 червня 2020 14:14
6.6 Кошторис.pdf
21 червня 2020 14:14
4 Баланс 2019, квитанція.pdf
21 червня 2020 14:14
2.1 Працівники.rar
21 червня 2020 14:14
1.1 Документи щодо МТБ.rar
21 червня 2020 14:14
11. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2020 23:18
Електронний підпис
21 червня 2020 23:16
Протоколи.pdf
21 червня 2020 23:16
Фінансовий звіт 2019.pdf
21 червня 2020 23:16
Проект договору.pdf
21 червня 2020 23:16
Посвідчення.pdf
21 червня 2020 23:16
Опис.pdf
21 червня 2020 23:16
Оборотна-сальдова.pdf
21 червня 2020 23:16
Накази+диплом Губар.pdf
21 червня 2020 23:16
Накази + ЦПУ.pdf
21 червня 2020 23:16
Наказ Лящук екологія.pdf
21 червня 2020 23:16
Наказ Іщенко.pdf
21 червня 2020 23:16
Лящук Диплом+додаток.pdf
21 червня 2020 23:16
Мед книжки.pdf
21 червня 2020 23:16
Копія паспорту та ІПН.pdf
21 червня 2020 23:16
Копія ліцензії.pdf
21 червня 2020 23:16
Календарний графік.pdf
21 червня 2020 23:16
Документи пропозиції.pdf
21 червня 2020 23:16
Довідка банк 18.06.2020.pdf
21 червня 2020 23:16
Відгук медколедж.pdf
21 червня 2020 23:16
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2020 23:16
Витяг ЄДР .pdf
21 червня 2020 23:16
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
21 червня 2020 23:16
Акт огляду.pdf
21 червня 2020 23:16
Пропозиція.pdf
21 червня 2020 23:16
Кошторис.pdf
21 червня 2020 23:16
103.rar
21 червня 2020 23:16
103.imd

Публічні документи

20 червня 2020 18:06
БАУ-ГРУП установчі.pdf
20 червня 2020 18:06
Цінова пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАРВЕКС"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ "БАУ-ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАРВЕКС"
#40827326
649 498,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:57
Договір укладений
15 липня 2020 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 649 498,98
UAH (в тому числі ПДВ 108 249,83 UAH)