Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000158-c ae95f7009e31492ab8f8ca9a98b6b5ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прогонний Олег Петрович

+380563995332 vasilotgvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41495393
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківка, Соборна 27
Контактна особа: Прогонний Олег Петрович
+380563995332
vasilotgvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 08:50
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 08:50
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:48
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Соборна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
14 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52612, Україна, Дніпропетровська область, с.Богданівка, вул.Шевченка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
90 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Спортивна,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Соборна,257
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52610, Україна, Дніпропетровська область, с.Великоолександрівка, вул.Центральна,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52660, Україна, Дніпропетровська область, с.Григорівка, вул.Мира 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52632, Україна, Дніпропетровська область, с.Вербівське, вул.Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
34 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52630, Україна, Дніпропетровська область, с.Письменне, вул.Нова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52661, Україна, Дніпропетровська область, с.Дебальцеве, вул.Центральна,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
24 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52605, Україна, Дніпропетровська область, с.Манвелівка, вул.Центральна,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Стіл учнівський одномісний регульований антисколіозний з полицею на квадратній трубі ,стілець учнівський Т-подібний регульований на квадратній трубі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52601, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Гаркуші,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 13:25
Додаток_5 зі змінами12.docx
12 червня 2020 13:25
ТД.docx
12 червня 2020 11:42
Додаток_2.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_7.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_6.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_4 Проект договору.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_3.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_1.docx
12 червня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 13:25
Додаток_5 зі змінами12.docx
09 червня 2020 13:45
Додаток_5.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток _5.docx
12 червня 2020 13:25
ТД.docx
09 червня 2020 13:45
ТД (1).docx
05 червня 2020 08:45
ТД.docx
12 червня 2020 11:42
Додаток_2.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_2.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_7.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_6.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_4 Проект договору.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_3.docx
05 червня 2020 08:45
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантія
Дата подання: 05 червня 2020 10:17
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:01
Шановний замовнику, у тендерній документації не зазначено суму гарантії. Вкажіть, будь-ласка, на яку суму учасник повинен взяти гарантію
Відповідь: Тендерна документація змінена в якій зазначено суму гарантії .
стаття 17
Дата подання: 09 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:47
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Вами вимоги щодо надання інформації про відсутність підстав в розрізі пунктів статті 17 Закону (Додаток №2 ТД), не відповідають новій чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року. Тож просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Зміни у додатку №2 було виконано

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-000158-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 09 червня 2020 16:11
Вимога щодо надання зразків товару
Згідно прикріпленого файлу
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 13:22
Пунктом 33 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що діє з 19.04.2020 введено поняття технічна специфікація до предмета закупівлі, а саме: це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування.
Одночасно, ДСТУ 3993-2000 «Товарознавство. Терміни та визначення» дано визначення зразка товару, а саме це одиниця товару, яку вибирають для демонстрування, ознайомлення, порівняння з еталоном, контролю, аналізу, випробування, оцінювання рівня якості. Тобто, діючим законодавством передбачено використання зразка, в тому числі для випробування, оцінювання рівня якості.
З зазначеною метою та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє з 19.04.2020 до тендерної документації була внесена вимога щодо надання зразка.
Одночасно, для розширення кола потенційних учасників та максимальної економії бюджетних коштів з зазначеного питання до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо начебто наявності рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України то всі вони винесені на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в старій редакції, тому посилання на них є необґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-000158-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 09 червня 2020 16:25
Вимога ростові групи столи учнівські
Зверніть увагу, відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У свою чергу, відповідно до п.2.5. ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» столи повинні регулюватися на п'ять номерів 3-7 ростові групи або на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання (додаток №5 ТД), щоб столи учнівські регулювалися на ростові групи групи №4-6 суперечить Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначених нормативно-правових актів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 13:31
Дякуємо за запитання, з зазначеного питання до тендерної документації були внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-000158-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 09 червня 2020 16:27
Вимога ростові групи стільці
Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання (додаток №5 ТД), щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тенедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 13:32
Дякуємо за запитання, з зазначеного питання до тендерної документації були внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-000158-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 09 червня 2020 16:34
Розміри стільців
Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250). В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Габаритні розміри виробу:
• ширина – 380 мм.
• глибина – 448 мм.
• висота – 736-816 мм.
Висота сидіння регульована для 4-6 ростових груп: 380/420/460 мм.
Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм.
. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 13:32
Дякуємо за запитання, з зазначеного питання до тендерної документації були внесені зміни.

Документи подані скаржником

09 червня 2020 16:11
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" 244 800,00
UAH з ПДВ
244 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ 248 200,00
UAH з ПДВ
248 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 249 000,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 червня 2020 15:50
Електронний підпис
19 червня 2020 15:46
страхова гарантія.zip
19 червня 2020 15:38
ISO 14001-2015.pdf
19 червня 2020 15:38
ISO 9001-2015.pdf
19 червня 2020 15:38
Копії паспорту та ІНН.pdf
19 червня 2020 15:38
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 15:38
Висновок на фурнітуру.PDF
19 червня 2020 15:38
572 Лист про фото.pdf
19 червня 2020 15:38
571 Лист про паспорти.pdf
19 червня 2020 15:38
568 Лист про поставку.pdf
19 червня 2020 15:38
567 Довідка про закон17.pdf
19 червня 2020 15:38
566 Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:38
564 Довідка про печатку .pdf
19 червня 2020 15:38
556 Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 15:38
555 проект договору.pdf
19 червня 2020 15:38
15_Висновок_на_крайку.pdf
19 червня 2020 15:38
14_Висновок_на_ДСП.pdf
19 червня 2020 15:38
9 Висновок СЕС новий.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 17:05
Електронний підпис
30 червня 2020 17:05
ст 17.pdf
30 червня 2020 17:05
Довідка_20169457590410178348.pdf.p7s
26 червня 2020 20:02
Електронний підпис
26 червня 2020 20:01
Довiдка податкова.pdf
19 червня 2020 16:32
Електронний підпис
19 червня 2020 16:31
Електронний підпис
19 червня 2020 16:30
паспорт.pdf
19 червня 2020 16:30
ІПН.pdf
19 червня 2020 16:30
довідка переселенець.pdf
19 червня 2020 16:30
виписка.pdf
19 червня 2020 16:30
фото 5.jpeg
19 червня 2020 16:30
фото 4.jpeg
19 червня 2020 16:30
фото 3.jpeg
19 червня 2020 16:30
фото 2.jpeg
19 червня 2020 16:30
фото 1.jpeg
19 червня 2020 16:30
Ліцензія.PDF
19 червня 2020 16:30
Ліцензія.PDF.(2).P7S
19 червня 2020 16:30
Ліцензія.PDF.(1).P7S
19 червня 2020 16:30
Страхова гарантія 23719.PDF
19 червня 2020 16:30
Протокол №35.pdf.(2).P7S
19 червня 2020 16:30
Протокол №35.pdf.(1).P7S
19 червня 2020 16:30
Протокол №35.pdf
19 червня 2020 16:30
Наказ про призначення.PDF
19 червня 2020 16:30
паспорт на стіл.pdf
19 червня 2020 16:30
паспорт на сстілець.pdf
19 червня 2020 16:30
41 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 16:30
40 Гарантийний лист.pdf
19 червня 2020 16:30
39 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 16:30
38 Лист погодження.pdf
19 червня 2020 16:29
35 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 16:29
34 Лист – гарантія.pdf
19 червня 2020 16:29
31 Лист-згода.pdf
19 червня 2020 16:29
30 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"
#32140051
Відхилено 244 800,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:15
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
Переможець 248 200,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
248 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:49
ДУ_1.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:24
договір укладений
08 липня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 200,00
UAH