Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»).
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-06-05-000002-c 7603ad24b9814a07b2401aa210dd7364
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Посадський Володимир Віталійович

380445301439
380445301440
sh313@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22934720
Вебсайт: http://school-313.at.ua/
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київська обл., Київ, Лисківська, 7-Б
Контактна особа: Посадський Володимир Віталійович
380445301439,380445301440
sh313@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 00:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 08:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»).
ДК 021:2015 код CPV 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лисківська, 7-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних після постачання товару шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 червня 2020 12:40
Дата відповіді: 06 червня 2020 00:47
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником.
Згідно із частиною другою статті 22 Закону вимоги до предмету закупівлі зазначені у тендерній документації та у Додатку 3 до тендерної документації.
При цьому, у Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено, що: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Це означає, що відповідні характеристики товару повинні бути не гірші, ніж у вказаного, тобто, мається на увазі товар з еквівалентними або кращими характеристиками.»
Тендер
Дата подання: 05 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 06 червня 2020 00:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до Додатку 3 до ТД доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції та гарантійний лист від виробника інтерактивного обладнання та програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України (Національною академією педагогічних наук України).

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій