Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт)
The current average repair of the public road of public importance T-16-07 Izmail - Kiliya - Vilkovo, km 38 + 000 - 48 +510 (separate sections), (remnants of work)
Очікувана вартість
186 839 059,00 UAH
UA-2020-06-04-007959-b 3ddad2b940624d619cb0644734c91a76
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 12:10
Очікувана вартість: 186 839 059,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5600000 UAH
Publication date: 04 червня 2020 18:57
Enquiries until: 26 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 186 839 059 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт) (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road of public importance T-16-07 Izmail - Kiliya - Vilkovo, km 38 + 000 - 48 +510 (separate sections), (remnants of work)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 18:54
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (2).docx
04 червня 2020 18:54
ТД Т-16-07 38-48 03 06 20 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000055 ● 308983e30ec7481f95611890a34e7bfc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-04-007959-b, 04.06.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-20 09:37:48

публікація номеру провадження

№ провадження - П/420/11633/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації. 2. Вимогами част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації. Натомість пунктом 3 розділу VI тендерної документації, інформація в паперовому вигляді вимагається Замовником, не від учасників, а від ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить.

2020-10-21 19:22:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-06-04-007959-b3ddad2b940624d619cb0644734c91a76
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 16:28
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:44

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «РДС» надано гарантійний лист (підтвердження) від 01.07.2020р. №735 від виробника асфальтобетону ТОВ «Евродор», в якому значиться інформація про постачання асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей згідно договору поставки, при цьому щомісячний обсяг постачання – по 15 тисяч тон на місяць з поміж серпня 2020р.-листопада 2021р. Проте умовами тендерної документації вимагалось постачання асфальтобетону протягом усього строку виконання робіт, а саме - до 31 грудня 2021р. 2) У складі тендерної пропозиції Учасник подав гарантійний лист від ТОВ «НПО СВАРОГ» щодо підтвердження залучення техніки, при цьому в листі наявне посилання на договір №11/12-02 від 01 листопада 2019 року, а надано копію договору №11/19-02 від 01 листопада 2019 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1.3 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) учасник має подати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС додатково зазначається інформація про можливість випуску/виготовлення/ постачання необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 2) відповідно до п.1.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД Учасник має надати оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1.3, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС в якому додатково зазначається інформація про можливість випуску/виготовлення/ постачання необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. 2) На виконання вимог пунктом1.1.1, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність гарантійний лист від ТОВ «НПО СВАРОГ».

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:54
Податкова Одеса.PDF
03 серпня 2020 09:59
тендерна пропозиція.PDF
22 липня 2020 14:38
Електронний підпис
22 липня 2020 14:36
Електронний підпис
22 липня 2020 14:31
Лист від Сварог.pdf
22 липня 2020 14:31
Лист від Евродор.pdf
04 липня 2020 20:24
Електронний підпис
04 липня 2020 20:24
Електронний підпис
04 липня 2020 19:39
ЦПУ.pdf
04 липня 2020 19:39
Транспортна схема.PDF
04 липня 2020 19:39
Лист від ТФ Ескадор.PDF
04 липня 2020 18:57
ЦПУ маркірувальник.pdf
04 липня 2020 18:57
Формальні помилки.pdf
04 липня 2020 18:57
Форма 4-ОПП.pdf
04 липня 2020 18:57
Статут.PDF
04 липня 2020 18:57
Скан витягу ПДВ.pdf
04 липня 2020 18:57
Сертифікат ISO 9001.PDF
04 липня 2020 18:57
Проект договору.PDF
04 липня 2020 18:57
Паспорт директора.pdf
04 липня 2020 18:57
Опис.pdf
04 липня 2020 18:57
Ліцензія.pdf
04 липня 2020 18:57
Лист-пояснення АБЗ.pdf
04 липня 2020 18:57
Лист від Ескадор.pdf
04 липня 2020 18:57
коток.pdf
04 липня 2020 18:57
Копія наказу Іванов.pdf
04 липня 2020 18:56
Копії тех паспортів 2.PDF
04 липня 2020 18:56
Копії тех паспортів 1.PDF
04 липня 2020 18:56
ІСО2.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО1.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО ще.pdf
04 липня 2020 18:56
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
04 липня 2020 18:56
Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2020 18:56
Договор на атестацию.pdf
04 липня 2020 18:56
Договір поставки.pdf
04 липня 2020 18:56
Договір оренди РДС.PDF
04 липня 2020 18:56
Договір Лабораторія.pdf
04 липня 2020 18:56
Довідка про санкціїї.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка про довкілля.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка про АБЗ.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка за ст 17.PDF
04 липня 2020 18:55
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2020 18:55
Витяг зі статуту.PDF
04 липня 2020 18:55
Атестат на АБЗ.pdf
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf.p7s.p7s
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf.p7s
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf
04 липня 2020 18:55
016-001-24089-2020.zip
04 липня 2020 18:55
Швець РВ.PDF
04 липня 2020 18:55
трудова Іванов.PDF
04 липня 2020 18:55
Тихоненко.PDF
04 липня 2020 18:55
Терещенко.PDF
04 липня 2020 18:55
Танцюра.PDF
04 липня 2020 18:55
Сулима.PDF
04 липня 2020 18:55
Мордик.PDF
04 липня 2020 18:55
Молозін.PDF
04 липня 2020 18:55
Маренич.PDF
04 липня 2020 18:55
Максачук.PDF
04 липня 2020 18:55
Люльченко.PDF
04 липня 2020 18:55
Лапшин.PDF
04 липня 2020 18:55
Колесник.PDF
04 липня 2020 18:55
Кілор.PDF
04 липня 2020 18:55
Кириленко.PDF
04 липня 2020 18:55
Зібровський.PDF
04 липня 2020 18:55
Дяченко.PDF
04 липня 2020 18:55
Дудьєв.PDF
04 липня 2020 18:55
Діброва.PDF
04 липня 2020 18:55
Гриценко.PDF
04 липня 2020 18:55
Гончар.PDF
04 липня 2020 18:55
Гайдай.PDF
04 липня 2020 18:55
Бортневський.PDF
04 липня 2020 18:55
Блажко.PDF
04 липня 2020 18:55
Андрюшин.PDF
04 липня 2020 18:55
Ангелов.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 9 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 8 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 8 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 7 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 7 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 6 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 6 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 54Б.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 5 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 5 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 4 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 4 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 3 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 3 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 2 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 2 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 10 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 1 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 1 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
Дог№54-Б.PDF
04 липня 2020 18:54
Договір №20-18П.pdf
04 липня 2020 18:54
Договір №19-18П.pdf

Документи

Публічні документи

05 липня 2020 23:48
Електронний підпис
05 липня 2020 23:47
Fwd_ гар 600.zip
05 липня 2020 23:47
19. Технічне завдання.pdf
05 липня 2020 23:47
18. Проект договору.pdf
05 липня 2020 23:47
дов_дка_покриття_600.pdf
05 липня 2020 23:47
выписка_Николаве_600.pdf
05 липня 2020 23:47
14. Трудові книжки.rar
05 липня 2020 23:47
11. Транспортна схема.pdf
05 липня 2020 23:47
6. Підтвердження МТБ.pdf
05 липня 2020 23:47
4. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано гарантійний лист підтвердження від виробника асфальтобетону ТОВ «Евродор», в якому значиться, що про постачання асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей згідно договору поставки, при цьому щомісячний обсяг постачання – по 10 тисяч тон на місяць впродовж вересня 2020р.-жовтня 2021р. Проте умовами тендерної документації вимагалось постачання асфальтобетону протягом усього строку виконання робіт, а саме до 31 грудня 2021р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1.3 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) учасник має подати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС додатково зазначається інформація про можливість випуску/виготовлення/ постачання необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1.3, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС додатково зазначається інформація про можливість випуску/виготовлення/ постачання необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:02
Електронний підпис
22 липня 2020 12:29
Електронний підпис
22 липня 2020 12:28
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2020 07:52
Електронний підпис
06 липня 2020 07:52
Електронний підпис
06 липня 2020 07:52
6. Інші документи.pdf
06 липня 2020 07:52
1.3. Наявність досвіду.pdf
06 липня 2020 07:52
1.2.7. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 185 600 000,00
UAH з ПДВ
180 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 185 842 000,00
UAH з ПДВ
180 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:54
Податкова Одеса.PDF
03 серпня 2020 09:59
тендерна пропозиція.PDF
22 липня 2020 14:38
Електронний підпис
22 липня 2020 14:36
Електронний підпис
22 липня 2020 14:31
Лист від Сварог.pdf
22 липня 2020 14:31
Лист від Евродор.pdf
04 липня 2020 20:24
Електронний підпис
04 липня 2020 20:24
Електронний підпис
04 липня 2020 19:39
ЦПУ.pdf
04 липня 2020 19:39
Транспортна схема.PDF
04 липня 2020 19:39
Лист від ТФ Ескадор.PDF
04 липня 2020 18:57
ЦПУ маркірувальник.pdf
04 липня 2020 18:57
Формальні помилки.pdf
04 липня 2020 18:57
Форма 4-ОПП.pdf
04 липня 2020 18:57
Статут.PDF
04 липня 2020 18:57
Скан витягу ПДВ.pdf
04 липня 2020 18:57
Сертифікат ISO 9001.PDF
04 липня 2020 18:57
Проект договору.PDF
04 липня 2020 18:57
Паспорт директора.pdf
04 липня 2020 18:57
Опис.pdf
04 липня 2020 18:57
Ліцензія.pdf
04 липня 2020 18:57
Лист-пояснення АБЗ.pdf
04 липня 2020 18:57
Лист від Ескадор.pdf
04 липня 2020 18:57
коток.pdf
04 липня 2020 18:57
Копія наказу Іванов.pdf
04 липня 2020 18:56
Копії тех паспортів 2.PDF
04 липня 2020 18:56
Копії тех паспортів 1.PDF
04 липня 2020 18:56
ІСО2.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО1.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО.pdf
04 липня 2020 18:56
ІСО ще.pdf
04 липня 2020 18:56
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
04 липня 2020 18:56
Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2020 18:56
Договор на атестацию.pdf
04 липня 2020 18:56
Договір поставки.pdf
04 липня 2020 18:56
Договір оренди РДС.PDF
04 липня 2020 18:56
Договір Лабораторія.pdf
04 липня 2020 18:56
Довідка про санкціїї.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка про довкілля.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка про АБЗ.PDF
04 липня 2020 18:56
Довідка за ст 17.PDF
04 липня 2020 18:55
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2020 18:55
Витяг зі статуту.PDF
04 липня 2020 18:55
Атестат на АБЗ.pdf
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf.p7s.p7s
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf.p7s
04 липня 2020 18:55
016-001-24101БТ-2020.pdf
04 липня 2020 18:55
016-001-24089-2020.zip
04 липня 2020 18:55
Швець РВ.PDF
04 липня 2020 18:55
трудова Іванов.PDF
04 липня 2020 18:55
Тихоненко.PDF
04 липня 2020 18:55
Терещенко.PDF
04 липня 2020 18:55
Танцюра.PDF
04 липня 2020 18:55
Сулима.PDF
04 липня 2020 18:55
Мордик.PDF
04 липня 2020 18:55
Молозін.PDF
04 липня 2020 18:55
Маренич.PDF
04 липня 2020 18:55
Максачук.PDF
04 липня 2020 18:55
Люльченко.PDF
04 липня 2020 18:55
Лапшин.PDF
04 липня 2020 18:55
Колесник.PDF
04 липня 2020 18:55
Кілор.PDF
04 липня 2020 18:55
Кириленко.PDF
04 липня 2020 18:55
Зібровський.PDF
04 липня 2020 18:55
Дяченко.PDF
04 липня 2020 18:55
Дудьєв.PDF
04 липня 2020 18:55
Діброва.PDF
04 липня 2020 18:55
Гриценко.PDF
04 липня 2020 18:55
Гончар.PDF
04 липня 2020 18:55
Гайдай.PDF
04 липня 2020 18:55
Бортневський.PDF
04 липня 2020 18:55
Блажко.PDF
04 липня 2020 18:55
Андрюшин.PDF
04 липня 2020 18:55
Ангелов.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 9 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 8 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:55
КБ 8 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 7 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 7 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 6 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 6 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 54Б.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 5 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 5 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 4 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 4 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 3 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 3 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 2 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 2 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 10 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 1 дог 20-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
КБ 1 дог 19-18П.PDF
04 липня 2020 18:54
Дог№54-Б.PDF
04 липня 2020 18:54
Договір №20-18П.pdf
04 липня 2020 18:54
Договір №19-18П.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 17:02
Електронний підпис
22 липня 2020 12:29
Електронний підпис
22 липня 2020 12:28
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2020 07:52
Електронний підпис
06 липня 2020 07:52
Електронний підпис
06 липня 2020 07:52
6. Інші документи.pdf
06 липня 2020 07:52
1.3. Наявність досвіду.pdf
06 липня 2020 07:52
1.2.7. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 180 000 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
180 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:19
УР 10П 20 ЗР 31 12 21.pdf укладений
06 січня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:07
ДУ 6 Д 10П_20_ЗР (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 09:57
ДУ2 10П 20 ЗР Т-16-07 38-48 Рост 21 08 20 (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 18:39
ДУ1 10П 20 ЗР Т-16-07 38-48 Рост 17 08 20 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 18:22
10П 20 ЗР Т-16-07 38-48 Рост 17 08 20.pdf укладений
20 серпня 2020 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.2 пункту 3.3. розділу III. «Ціна договору» та абз. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», а саме - узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 12 025 774,74 грн. та пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п.3.1. Ціна договору становить 167 974 225,26 грн. (Сто шістдесят сім мільйонів дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті двадцять п’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 27 995 704,21 грн. (Двадцять сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сімсот чотири грн. 21 коп.).
Номер договору про закупівлю: 10П/20/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з технічною помилкою, в преамбулі договору та п.1.1. розділу І Договору предмет договору «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт) (45233142-6 Ремонт доріг)» читати в редакції: «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт) (45233142-6 Ремонт доріг)» 2. У зв’язку з технічною помилкою в додатковій угоді №1 від 17.08.2020р. в преамбулі додаткової угоди, предмет договору «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт) (45233142-6 Ремонт доріг)» читати в редакції: «поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл - Кілія – Вилкове, км 38+000 – км 48 +510 (окремими ділянками), (залишки робіт) (45233142-6 Ремонт доріг)»
Номер договору про закупівлю: 10П/20/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 10П/20/ЗР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 001 566,60
UAH (в тому числі ПДВ 23 333 594,43 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з повним наданням послуг на об’єкті, Сторони дійшли згоди розірвати договір, укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до пункту 18.7. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання».