Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стерилізатор паровий); НК 024:2019: 38671 - Стерилізатор паровий
Очікувана вартість
2 770 000,00 UAH
UA-2020-06-04-007664-b 76e72ada05b94088a3239419206c2c38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Ковальов

+380444512289 kctkmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський центр трансплантації кісткового мозку" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 30630831
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 119
Контактна особа: Денис Ковальов
+380444512289
kctkmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:02
Очікувана вартість: 2 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стерилізатор паровий); НК 024:2019: 38671 - Стерилізатор паровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:59
протокол 42 п.pdf
18 червня 2020 17:59
Тендерна документація_зі змінами.docx
18 червня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:59
протокол 42 п.pdf
18 червня 2020 17:59
Тендерна документація_зі змінами.docx
11 червня 2020 14:13
Тендерна документація_ Паровий стерилізатор (1).docx
09 червня 2020 17:12
Тендерна документація_ Паровий стерилізатор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація.
Дата подання: 09 червня 2020 11:49
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:13
Доброго дня, просимо прикріпити тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація прикріплена. Просимо ознайомитись.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-007664-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Полтава Медобладнання", Код ЄДРПОУ:39912774
Дата подання: 17 липня 2020 15:30
ТОВ ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ не погоджується з рішенням замовника про відхилення нашої ТП
Вих. 507/28 від 17.07.2020 р
Тендерному комітету
Комунального некомерційного підприємства
"Київський центр трансплантації кісткового мозку"
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

ВИМОГА
15.07.2020 р Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства
"Київський центр трансплантації кісткового мозку" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відхилив тендерну пропозицію ТОВ"ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" Протоколом №50.
ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" не погоджується з рішенням замовника і вважає, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, проаналізувавши Протокол №50 від 15.07.2020 р ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" вважає, що:
1) Додаток 4 до тендерної документації замовника (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-007664-b) не мав вимог щодо якості термомаперу принтера, порядок же його заміни вказаний в Сервісній книжці, яка іде з обладнанням, і, в разі, якщо б ця вимога була в документації замовника, на підтвердження був би наданий ще один документ. Щодо розташування принтера також, замовник міг вимагати фото обладнання з розташуванням усіх комплектуючих, що його цікавлять. Паспорт на обладнання містить інформацію про те, що на малюнках можуть бути деякі розбіжності.
Тому, ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" вважає, що замовник безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
2) Щодо сертифікату ISO 9001. Додаток 4 до тендерної документації замовника містить вираз «…Товар, запропонований Учасником повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності у передбачуваному законодавством порядку…» саме тому ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" не звертався до замовника за роз'ясненнями. Згідно законодавства України на стерилізатори парові розповсюджується дія трьох законодавчих документів:
- Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого ПКМУ від 02.10.2013 р №753;
- ДСТУ EN ISO 13485:2018;
- Технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затвердженого ПКМУ від 10.03.2017 №139.
Саме в Технічних регламентах зазначається процедура підтвердження відповідності.
ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ", як виробник медичних виробів в Україні надав усі підтверджуючі документи.
Тому, ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" вважає, що замовник безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію.
3) Щодо аналізу моделі стерилізатора парового М4-ST-HYA замовником.
Замовник порівнював дані тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" і дані нашого сайту. Сам же замовник і зазначає, що на сайті марка стерилізатора М4-ST. Якби замовник розглянув Сертифікат відповідності з переліком моделей стерилізаторів парових нашого виробництва (87 моделей надану у складі тендерної пропозиції), він би помітив, що М4-ST це не модель обладнання, а назва знаку для товарів і послуг запатентована. Модель складається із запатентованого знаку, позначення об'єму стерилізаційної камери (і 400 л, і 450 л), її характеристик (прохідна, непрохідна, і комплектації з блоком підготовки/ очищення води і повітря або без) всього під маркою М4-ST 6 моделей стерилізаторів (стор. 4 Додатку до Сертифікату, поз. 46-51). Так само габаритні розміри комплектація у них буде відмінна. Сайт ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" не є базою доказу відповідності чи не відповідності, на ньому розміщується інформація для ознайомлення і дане посилання на необхідність звернення за роз'ясненнями до виробника.
Тобто замовник порівнював загальну запатентовану назву М4-ST (стерилізаторів парових об'ємом від 400 до 450 л) представлену на сайті ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" яка включає в себе шість різних моделей стерилізаторів з конкретним виробом стерилізатором паровим з автоматичним керуванням з горизонтальним виконанням прохідної стерилізаційної камери об'ємом 450 л моделі М4-ST-HYA.
Тому, ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" вважає, що замовник безпідставно відхилив нашу тендерну пропозицію і вимагає повернути її на кваліфікацію.





Директор ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" ______________Р. О. Кучерявий

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 23:33
Шановний Учаснику!
Комунальне некомерційне підприємство «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) розглянуло Вашу Вимогу щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції, яке прийняте тендерним комітетом на підставі протоколу №50 від 15.07.2020 року за процедурою закупівлі ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стерилізатор паровий); НК 024:2019: 38671 - Стерилізатор паровий, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-04-007664-b, та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (надалі-Документація) на закупівлю ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (стерилізатор паровий); НК 024:2019: 38671 - Стерилізатор паровий: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Відповідно до пункту 6 вищевказаного розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником». Перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які має завантажити учасник в складі тендерної пропозиції наведено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Оцінюючи надані Вами документи, які входять до складу тендерної пропозиції, на відповідність їх до вимог тендерної документації, Замовник прийшов до висновку, що документи згідно вимог Додатку 4 надані не в повному обсязі, а також містять інформацію, з якої неможливо ідентифікувати належність тих чи інших запропонованих технічних характеристик товару учасника до тих технічних характеристик та вимог, що містяться в тендерній документації замовника. Замовник, в свою чергу, не зобов’язаний самостійно розбиратися в належності запропонованого товару учасника до тієї чи іншої запатентованої назви, а зобов’язаний перевіряти відповідність наданих документів до вимог, викладених у тендерній документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у всіх учасників був необхідний строк для уточнень вимог тендерної документації або оскарження її умов до періоду подання тендерних пропозицій. Враховуючи той факт, що Ви в процесі підготовки документів для участі в даній процедурі закупівлі не задавали уточнюючі питання та не оскаржували умови тендерної документації, тому вважається, що всі умови та вимоги прийняті до Вашої уваги та погоджені Вашою стороною.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та має право відхилити тендерну пропозицію учасника на підставах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Після проведення оцінки документів, які були надані в складі документів тендерної пропозиції, Замовник скористався своїм законним правом відхилити таку пропозицію, оскільки не знайшов достатніх підстав для підтвердження відповідності таких документів вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

17 липня 2020 15:30
IMG_0001.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-007664-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП", Код ЄДРПОУ:39087100
[plp[
.[p/][l[pohjnio0n
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-04-007664-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:39496478
Дата подання: 16 червня 2020 11:55
Скарга
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 17:15
рішення від 18.06.2020 № 12062 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 17:14
рішення від 30.06.2020 № 12776.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 16:04

Документи подані скаржником

16 червня 2020 10:57
Скарга.pdf

Документи подані замовником

26 червня 2020 12:44
Відповідь АМКУ.doc
26 червня 2020 12:44
лист в амку.pdf
26 червня 2020 12:44
додаток 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Полтава Медобладнання" 2 570 000,00
UAH з ПДВ
2 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ" 2 679 525,00
UAH з ПДВ
2 679 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коханчук Н.П. 2 770 000,00
UAH з ПДВ
2 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:52
Електронний підпис
23 липня 2020 15:49
документи переможця.pdf
19 червня 2020 15:05
Електронний підпис
19 червня 2020 11:16
Електронний підпис
19 червня 2020 11:15
13. МТВ.pdf
18 червня 2020 16:53
Електронний підпис
18 червня 2020 16:45
16. інструкція Azteka A-669.pdf
18 червня 2020 16:45
14. гарант. термін.pdf
18 червня 2020 16:45
13. МТВ.pdf
18 червня 2020 16:45
5. лист виробника.pdf
18 червня 2020 16:45
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 12:01
Електронний підпис
18 червня 2020 14:44
Електронний підпис
18 червня 2020 14:42
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Полтава Медобладнання"

ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"

ФОП Коханчук Н.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Полтава Медобладнання"
#39912774
Відхилено 2 570 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 15:25
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"
#36758278
Переможець 2 679 525,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 23:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 23:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"
#36758278
2 679 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:49
Додаткова угода №3 до договору 59-2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 11:46
Додаткова угода №2 до договору59-20.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 17:15
Дод угода 1 Ренесанс Мед..pdf зміни до договору
25 серпня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:13
59-2020.pdf укладений
28 липня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, через необхідність закінчення підготовчих робіт замовником.
Номер договору про закупівлю: 59/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 59/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору 59/2020 від 28.07.20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки до 29.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 59/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 59/2020 від 28.07.20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 679 525,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 296,03 UAH)