Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 955 000,00 UAH
UA-2020-06-04-007453-b 78b10ad4d537423f9040f1e438bb099b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Деркалюк

+380956739820 stru.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05457253
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Контактна особа: Олександр Деркалюк
+380956739820
stru.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:23
Очікувана вартість: 3 955 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1130000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93412, Україна, Луганська область, Cєвєродонецьк, ш. Будівельників, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:26
Перелік змін.docx
19 червня 2020 14:26
ТД Ел.ен. 2020_СТрУ (19.06.20).docx
19 червня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:26
Перелік змін.docx
19 червня 2020 14:26
ТД Ел.ен. 2020_СТрУ (19.06.20).docx
04 червня 2020 17:02
ТД Ел.ен. 2020_СТрУ (04.06.20).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АСКОЕ
Дата подання: 10 червня 2020 13:30
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:40
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл і до якого ОСР приєднані об'єкти?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Слід зазначити, що відповіді на запитання містяться в Тендерній документації. 1. Площадки вимірювання Замовника належать до групи "Б" (без АСКОЕ). 2. В складі очікуваної вартості предмета закупівлі враховані тарифи на послуги з передачі електричної енергії НЕК "Укренерго" та вартість послуг розподілу ОСР - ТОВ "Луганське енергетичне об`єднання".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-007453-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД», Код ЄДРПОУ:42010964
Дата подання: 22 липня 2020 13:51
Стосовно рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам.
1. Частиною 16. Статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», що також наведено в п.3.3 ч.3 розділу V тендерної документації Замовника.
За результатами оприлюдненого 21.07.2020 року Протоколу №111 Замовником встановлено, що «Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі», проте, всупереч вимогам Закону та Тендерної документації, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не було оприлюднено, через що ТОВ «ЕНЕРА СХІД», як учасник процедури закупівлі, не мало змоги виправити виявлені невідповідності.
2. Щодо наявності у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці)
Статтею 15 Закону України «Про охорону праці» передбачено, що «На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань нагляду за охороною праці». ТОВ «ЕНЕРА СХІД» надано копії документів, що підтверджують наявність у штаті інженера з охорони праці. Разом з копіями документів було надано лист-роз’яснення, в якому йдеться про те, що у зв’язку з тим, що постачання електричної енергії як товарної продукції не відноситься до небезпечних та шкідливих виробничих факторів та у зв’язку з відсутністю у Товаристві зазначених факторів, інженер з охорони праці не має 4 групи з електробезпеки.
Також звертаємо увагу, що за пунктом 2 в ході розгляду за протоколом №111 від 21.07.2020 року рішення було прийнято по ТОВ "ЕНЕРГУМ"
Вимагаємо переглянути рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 13:42
Шановний Учасник!
На Ваше звернення, стосовно рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, повідомляємо наступне:
По перше:
Замовником не було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей через те, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист – роз’яснення де одразу підтвердив, що інженер з охорони праці не має 4 групи з електробезпеки.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що однією з підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції – є невідповідність засвідчення копій документів наданих у складі Вашої тендерної пропозиції п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55, а саме відсутня дата засвідчення копій документів, що є обов’язковим реквізитом. Дана невідповідність не підлягає виправленню протягом 24 годин.
По друге:
В пункті 2 в ходу розгляду за протоколом № 111 від 21.07.2020 року була допущена технічна помилка в частині винесення на голосування питання щодо визначення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГУМ» замість ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД». Насправді рішення було ухвалено по ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД».
Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає своє рішення обґрунтованим, а відхилення Вашої пропозиції правомірним.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-007453-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Невідповідність вимог тендерної документації чинному Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції» було доповнено наступним пунктом: Лист з гарантією не підвищувати ціну на електричну енергію протягом перших шістдесяти календарних днів постачання електричної енергії Замовнику, а останній вправі самостійно визначати необхідність її використання. Проте, дана вимога прямо суперечить п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" стосовно обмеження строків зміни ціни за одиницю товару, оскільки обмеження не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії . Просимо вилучити вимогу, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

19 червня 2020 15:18
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000001 ● a177bbbb2c294771989519240712e58e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.08.2020 № 53
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.08.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-04-007453-b 04.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків




Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 3 254 400,00
UAH з ПДВ
3 214 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 3 955 000,00
UAH з ПДВ
3 214 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» 3 864 600,00
UAH з ПДВ
3 707 249,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" 3 747 170,40
UAH з ПДВ
3 747 170,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" 3 756 120,00
UAH з ПДВ
3 756 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 13:10
Електронний підпис
02 липня 2020 13:09
Наказ ОП та ПБ.pdf
02 липня 2020 13:09
Лист.pdf
25 червня 2020 16:18
Електронний підпис
25 червня 2020 15:46
9. Довідка ст 17.pdf
25 червня 2020 15:46
8. ФІНЗВІТ 2020 (1 квартал).pdf
25 червня 2020 15:46
49. Довідка ОП та ПБ.pdf
25 червня 2020 15:46
43. Довідка ДФС рахунки.pdf
25 червня 2020 15:46
42. ГЛ відтермінування.pdf
25 червня 2020 15:46
41. ГЛ підвищення.pdf
25 червня 2020 15:46
40. ГЛ демпінг.pdf
25 червня 2020 15:46
39. СБУ.pdf
25 червня 2020 15:46
38. Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:46
37. ГЛ ДСТУ.pdf
25 червня 2020 15:46
35. Проєкт договору.pdf
25 червня 2020 15:46
34. Загальні відомості.pdf
25 червня 2020 15:46
30. Лист згода Мереніс.pdf
25 червня 2020 15:46
3. Довідка МТБ.pdf
25 червня 2020 15:46
28. Копія Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 15:45
26. Копія Статуту.pdf
25 червня 2020 15:45
24. Лист код доступу.pdf
25 червня 2020 15:45
22. Копія Паспорт.pdf
25 червня 2020 15:45
2. Відгук.pdf
25 червня 2020 15:45
15. Довідка довкілля.pdf
25 червня 2020 15:45
14. Довідка згода.pdf
25 червня 2020 15:45
12. Технічне завдання.pdf
25 червня 2020 15:45
11. Довідка договір.pdf
25 червня 2020 15:45
10. ч2ст17.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 15:55
Електронний підпис
26 червня 2020 15:51
ОПИС до Статуту.pdf
26 червня 2020 15:50
Витяг з з ПДВ.pdf
26 червня 2020 15:50
Статут Товариства.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 16:10
Електронний підпис
26 червня 2020 11:14
Електронний підпис
26 червня 2020 11:13
Статут.pdf
26 червня 2020 11:13
Виписка ЄДР.pdf
26 червня 2020 11:12
Реєстр постачальників.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 11:12
Електронний підпис
19 червня 2020 09:37
Статут (завір. директ.).pdf
19 червня 2020 09:37
Наказ про призначення.pdf
19 червня 2020 09:37
Довідка (про рахунок).pdf
19 червня 2020 09:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 червня 2020 09:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:14
МВД 18.08.pdf
17 серпня 2020 18:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:48
МВД 14.08.pdf
17 серпня 2020 18:48
ДФС 17.08.pdf
17 серпня 2020 18:48
ст. 2 ч 2 17 переможець.pdf
11 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:20
договір 05-03.pdf
11 серпня 2020 17:20
Охорона праці.pdf
11 серпня 2020 17:20
ДУ 1.pdf
26 червня 2020 14:33
Електронний підпис
26 червня 2020 14:31
Електронний підпис
26 червня 2020 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 14:05
Ст. 17 - 15.pdf
26 червня 2020 14:05
Ст. 17 - 14.pdf
26 червня 2020 14:04
Довідка ст. 17 - 13.pdf
26 червня 2020 14:04
Довідка ст. 17 - 12.pdf
26 червня 2020 14:04
Довідка ст. 17 - 11.pdf
26 червня 2020 14:04
Довідка ст. 17 - 10.pdf
26 червня 2020 14:03
Довідка ст. 17 - 9.pdf
26 червня 2020 14:03
Довідка ст. 17 - 8.pdf
26 червня 2020 14:03
Довідка ст. 17 - 7.pdf
26 червня 2020 14:03
Довідка ст. 17 - 6.pdf
26 червня 2020 14:02
Довідка ст. 17 - 5.pdf
26 червня 2020 14:02
Довідка ст. 17 - 4.pdf
26 червня 2020 14:02
Довідка ст. 17 - 3.pdf
26 червня 2020 14:02
Довідка ст. 17 - 2.pdf
26 червня 2020 14:01
Довідка ст. 17 - 1.pdf
26 червня 2020 14:00
Ст. 17 (3).PDF
25 червня 2020 12:46
Електронний підпис
25 червня 2020 12:45
Довідка_20168567670280005967.pdf.p7s
25 червня 2020 12:45
Довідка_20168567670280005967.pdf
25 червня 2020 12:45
Лист ціна.pdf
25 червня 2020 12:45
довідка працівники.pdf
25 червня 2020 12:45
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 12:45
Технічна специфікація.pdf
25 червня 2020 12:45
Санкції.pdf
25 червня 2020 12:45
Лист - протокол.pdf
25 червня 2020 12:45
Довідка - ліцензія.pdf
25 червня 2020 12:45
Лист - гарантія ціни.pdf
25 червня 2020 12:45
Ст. 17 (2).pdf
25 червня 2020 12:45
Загальні відомості.pdf
25 червня 2020 12:45
Досвід.pdf
25 червня 2020 12:45
Мережа ОСР.pdf
25 червня 2020 12:45
Захист довкілля.pdf
25 червня 2020 12:45
Ст. 17.pdf
25 червня 2020 12:45
ДУ 2.pdf
25 червня 2020 12:45
ДУ 1.pdf
25 червня 2020 12:45
договір 05-03.pdf
25 червня 2020 12:45
Довідка ДПС (рахунки).PDF
25 червня 2020 12:45
Правочин.pdf
25 червня 2020 12:45
Охорона праці.pdf
25 червня 2020 12:45
СБУ2.PDF
25 червня 2020 12:44
СБУ1.PDF
25 червня 2020 12:44
Приказ.pdf
25 червня 2020 12:44
Рішення.pdf
25 червня 2020 12:44
Витяг ПДВ (2).pdf
25 червня 2020 12:44
Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 12:44
Статут + опис.PDF
25 червня 2020 12:44
Витяг 23.04.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ «ЕНЕРА СХІД»

ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Відхилено 3 214 849,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 09:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Відхилено 3 214 850,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД»
#42010964
Відхилено 3 707 249,76
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:46
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"
#36530971
Відхилено 3 747 170,40
UAH з ПДВ
28 липня 2020 14:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"
#41055889
Переможець 3 756 120,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" не надав документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці) у вигляді сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій копій протоколів засідання комісій, посвідчень, як було передбачено пунктом 3.5. частини 3 Розділу V тендерної документації замовника. Для підтвердження даної інформації Вам необхідно надати документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника, а саме інженера з охорони праці у вигляді сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій, копій протоколів засідання комісій, посвідчень.

Документи

07 липня 2020 14:33
Електронний підпис

Документи

14 липня 2020 14:49
Електронний підпис
14 липня 2020 14:48
протокол_107.pdf

Документи

21 липня 2020 14:46
Електронний підпис
21 липня 2020 14:45
протокол_111.pdf

Документи

28 липня 2020 14:02
Електронний підпис
28 липня 2020 14:01
Протокол_116.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. перелік виявлених невідповідностей: копії документів поданих у складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» на підтвердження кваліфікаційних критерій передбачених ст. 16 Закону не завіренні відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55, а саме: - копія витягу з протоколу № 81-285ВЕЕН-2018 від 11.10.2018 р. - копія витягу з протоколу № 81-285ЕЛ-2018 від 11.10.2018 р. - копія витягу з протоколу № 81-988-18 від 16.11.2018 р. - копії посвідчень № 988-4-2018, № 988-5-2018, № 988-6-2018 - копія протоколу № 70-840-16 від 23.05.2016 р. - копія протоколу № 937-2016 від 08.06.2016 р. - копія аналогічного договору № 05-03 від 19.05.2020 р. 1.2. посиланняна вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац чотири, розділу «Примітки» додатку № 2 до Тендерної документації «Усі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій) повинні бути завіренні відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55.» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - засвідчену копію витягу з протоколу № 81-285ВЕЕН-2018 від 11.10.2018 р. - засвідчену копію витягу з протоколу № 81-285ЕЛ-2018 від 11.10.2018 р. - засвідчену копію витягу з протоколу № 81-988-18 від 16.11.2018 р. - засвідчені копії посвідчень № 988-4-2018, № 988-5-2018, № 988-6-2018 - засвідчену копію протоколу № 70-840-16 від 23.05.2016 р. - засвідчену копію протоколу № 937-2016 від 08.06.2016 р. - засвідчену копію аналогічного договору № 05-03 від 19.05.2020 р.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889

№ рішення у справі

60/78-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ"
#41055889
3 756 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:51
Кінець періоду оскарження: 13 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 13 вересня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно висновку про наявність або відсутність порушень законодавства Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було встановлено порушення вимог частини 6 статті 17 Закону № 922, вимог частини 2 статті 4, пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922, вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922
Документи:
02 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:50
протокол 136.pdf