Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015- 03450000-9 Розсадницька продукція (Придбання посадкового матеріалу для озеленення м. Маріуполя в асортименті)
Очікувана вартість
210 809,53 UAH
UA-2020-06-04-007262-b ● 78c8f06af4ed42a0929f94d59f360235
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маргарита Фільчакова +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 210 809,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 108,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
до 30 вересня 2020 року (протягом 5 робочих днів з дати надання заявки Замовником. Поставка Товару здійснюється до 10-ї години ранку у зв’язку з необхідністю приймання по кількості та якості)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2120 одиниця
Придбання посадкового матеріалу для озеленення м. Маріуполя в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Мапіуполь, згідно дислокації у заявці Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 15 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-007262-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІП "Корнеліс", Код ЄДРПОУ:31346983
Дата подання: 11 червня 2020 12:48
Свідоцтво платника ПДВ, Витяг з реєстру платників ПДВ
Доброго дня шановний Замовник. У ТД у р.ІІІ п. 1.1., пп 7, Замовник вимагає надати "Засвідчену копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або засвідчену інформацію про таку реєстрацію, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міндоходів http://sfs.gov.ua (у разі наявності, якщо учасник є платником ПДВ)).
Просимо внести в ТД зміни, де учасник зможе подати і засвідчену копію Свідоцтва платника ПДВ. Даний документ несе ту саму інформацію, що вказана у Витягу, або на офіційному веб-сайті Міндоходів.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести в ТД зміни, де учасник зможе подати і засвідчену копію Свідоцтва платника ПДВ. Даний документ несе ту саму інформацію, що вказана у Витягу, або на офіційному веб-сайті Міндоходів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 14:57
Доброго дня, Шановний Учасник! Згідно ТД р.ІІІ п. 1.1., пп 7, Замовник вимагає надати "Засвідчену копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або засвідчену інформацію про таку реєстрацію, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міндоходів http://sfs.gov.ua (у разі наявності, якщо учасник є платником ПДВ)). Ви маєте право надати "засвідчену копію Свідоцтва платника ПДВ" , так як у вимогах ТД вказано " ....або засвідчену інформацію про таку реєстрацію, ...."
Дякуємо за питання!
Дякуємо за питання!
Номер вимоги: UA-2020-06-04-007262-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ІП "Корнеліс", Код ЄДРПОУ:31346983
Дата подання: 11 червня 2020 15:24
Строк поставки товару
Доброго дня. 1. У Проекті договору та в ТД вказаний термін поставки товару до 31 липня 2020 року. У зв'язку з складними кліматичними умовами, а саме підвищеної температури повітря та значного зменшення опадів, вірогідність приживлюваності товару значно зменшується, що в майбутньому може призвести до додаткових надмірних витрат Виконавця у зв'язку із заміною загиблого товару.
Прохання перенести термін поставки товару на вересень-жовтень 2020 р. для кращої приживлюваності рослин при посадці.
2.Прохання замінити у проекті договору у п.1.1. рік поставки на 2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Прохання перенести термін поставки товару на вересень-жовтень 2020 р. для кращої приживлюваності рослин при посадці.
2.Прохання замінити у проекті договору у п.1.1. рік поставки на 2020 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:38
Доброго дня, Шановний учасник! Зміни буду внесенні, але строк поставки має буди не пізніше 30 вересня 2020 року. Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ" #33869116 |
Відхилено |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 15:27
|
ІП "Корнеліс" #31346983 |
Переможець |
159 999,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 22:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 15:11
|
Дод угода № 1 від 16.07.20 до дог 266.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 15:06
|
Повідомлення про внесення змін від 16.07.20 до дог 266 _1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 14:47
|
договір № 266 від 16.07.2020 ІП КОРНЕЛІС.pdf | укладений |
16 липня 2020 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 159 928, 80 (сто п’ятдесят дев ‘ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 80 коп.), у т.ч. ПДВ 26 654,80 грн.» Кошти міського бюджету зменшено на 70 грн. 20 коп., у т.ч. ПДВ 11 грн. 70 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 266 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |