Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виконання робіт з реконструкції систем теплопостачання, гарячого водопостачання та електропостачання закладів бюджетної сфери із застосуванням відновлювальних джерел енергії. Спеціалізована школа-дитячий садок І ступеня «Золотий ключик» з поглибленим вивченням іноземної мови з 1-го класу, вул. Івана Пулюя, 3 А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
1 087 893,60 UAH
UA-2020-06-04-006823-b afa4af16f75045bb83d7df569d0b4fc8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 087 893,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 439,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Строк виконання робіт: з дати укладання договору-грудень 2020 року (до 25.12.2020 р.). Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зменшення споживання енергоносіїв закладами бюджетної сфери м. Києва за рахунок застосування відновлювальних джерел енергії. Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виконання робіт з реконструкції систем теплопостачання, гарячого водопостачання та електропостачання закладів бюджетної сфери із застосуванням відновлювальних джерел енергії. Спеціалізована школа-дитячий садок І ступеня «Золотий ключик» з поглибленим вивченням іноземної мови з 1-го класу, вул. Івана Пулюя, 3 А» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03048, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Івана Пулюя, 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до кваліфікації учасників
Дата подання: 09 червня 2020 15:03
Шановний замовник. Просимо Вас детальніше розяснити вимогу дощо підтвердження кваліфікації учасників, а саме п.2 Додатку 2 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Замовником вимагається: "Інформацію надати у вигляді довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. *Аналогічними слід вважати договори, які обов’язково підтверджують факт виконання кожного виду з наступних робіт з: 1) реконструкції або нового будівництва систем теплопостачання або гарячого водопостачання або електропостачання із застосуванням відновлювальних джерел енергії у будівлях (закладах) - не менше ніж на 3-х об’єктах у період 2017-2020 років; 2) реконструкції або нового будівництва будівлі (закладу) або модернізації або технічного переоснащення або капітального ремонту індивідуальних теплових пунктів у будівлях (закладах) (загальний обсяг - не менше ніж на 3-х об’єктах). 3) дистанційного контролю (диспетчеризації) у будівлях (закладах) (загальний обсяг - не менше ніж на 3-х об’єктах) Вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів, але в будь-якому разі учаснику необхідно підтвердити виконання усіх видів робіт мінімум на трьох об’єктах (закладах). 1. із встановлення або реконструкції систем теплопостачання, або гарячого водопостачання, або електропостачання із застосуванням відновлювальних джерел енергії - не менше ніж на 3-х об’єктах у період 2018-2020 років; 2. із встановлення, або реконструкції, або модернізації, або технічного переоснащення, або капітального ремонту теплових пунктів - не менше ніж на 3-х об’єктах у період 2018-2020 років; 3. підтвердити досвід роботи з системами дистанційного контролю (диспетчеризації) - не менше ніж на 3-х об’єктах у період 2018-2020 років. Об’єкти можуть бути в складі одного або декількох договорів. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. Досвід виконання підтвердити сканованими копіями договорів та Актів виконаних робіт до них." Просимо Вас уточнити період за який потрібно підтвердити досвід виконання робіт та види робіт? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 989 874,80
UAH з ПДВ
989 874,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:10
Електронний підпис
18 червня 2020 16:46
0. Пропозиція учасника.pdf
18 червня 2020 16:46
12. Проект договору.pdf
18 червня 2020 16:46
11. Повноваження.pdf
18 червня 2020 16:46
8. Довідка не судимість.pdf
18 червня 2020 16:46
6. Дозвіл.pdf
18 червня 2020 16:46
5. Ліцензія.pdf
18 червня 2020 16:46
4. Довідка обладнання.pdf
18 червня 2020 16:46
3. Працівники.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 6.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 5.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 4.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 3.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 2.pdf
18 червня 2020 16:46
2. Досвід ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
Очікує рішення 989 874,80
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 червня 2020 18:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що на майданчику Zakupki.prom.ua у період з 04.06.2020 по 11.06.2020 був технічний збій, та питання від учасників не відображались у кабінеті замовника, замовник не зміг своєчасно відповісти на поставлене питання до закупівлі, що є порушенням.
Документи:
24 червня 2020 18:10
Електронний підпис
24 червня 2020 18:09
Протокол-відміна.pdf