Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування офіційних прийомів, представницьких та інших заходів за участю керівництва Верховної Ради України, депутатських фракцій (груп) у Верховній Раді України, комітетів Верховної Ради України
Очікувана вартість
1 568 626,64 UAH
UA-2020-06-04-006685-b 4db789b9c85d4ff29795e9464bcb58e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Державне підприємство «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» надає послуги з обслуговування представницьких заходів і офіційних прийомів понад 20 років. Згідно Статуту Їдальні основною метою діяльності підприємства є: надання послуг щодо забезпечення харчуванням і обслуговування заходів, які проводяться керівництвом Верховної Ради України, харчування і обслуговування парламентських делегацій, державних і політичних діячів зарубіжних країн, які перебувають в Україні на запрошення Верховної Ради України. Вказані заходи проводяться при використанні системи організаційно-правових, режимних та інших дій, які здійснюються спеціально уповноваженими державними органами з метою забезпечення безпеки вищих посадових осіб України та зарубіжних держав, а також об'єктів в яких вони перебувають. Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» (далі - Закон) державна охорона здійснюється щодо Верховної Ради України та інших органів державної влади. В той же час, відповідно до статті 9 Закону, державна охорона здійснюється щодо будинків, де працює Верховна Рада України, споруд і спеціальних транспортних засобів, що перебувають в їх користуванні, інших місць постійного і тимчасового перебування осіб, які охороняються відповідно до цього Закону. Також згідно статті 13 Закону, Управління державної охорони уповноважене здійснювати в місцях постійного та тимчасового перебування осіб, щодо яких здійснюється охорона, санітарно-гігієнічний, екологічний, проти епідеміологічний контроль, вживати заходів щодо усунення виявлених порушень.
Розміщення підприємства поруч з резиденцією Державного управління справами дає змогу Управлінню державної охорони України встановлювати режимність, здійснювати заходи з охорони Голови Верховної Ради України та вищих посадових осіб інших держав, які перебувають в Україні з офіційними візитами, а також інших осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, безперешкодно та максимально ефективно. Споруди, в яких розміщуються складські та виробничі приміщення даного підприємства, територіально розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за діяльністю підприємства і унеможливлює доступ сторонніх осіб, в тому числі під час проведення заходів.
Державне підприємство «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» має повну відповідність та пристосованість, як підприємство громадського харчування, для обслуговування протокольних парламентських та урядових заходів. У зв’язку з цим за матеріально-технічними показниками Їдальня має можливість обслуговувати протокольні заходи міжнародного рівня, що проходять у Верховній Раді України.
Висока якість послуг та культура обслуговування дозволяють державному підприємству «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» якісно виконувати завдання зазначені Статутом.
Оскільки послуги, що закуповуються можуть бути надані лише ДП Їдальня, тому закупівля здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, виходячи із вищевикладеного, зміна виконавця вказаних послуг є неможливою і закупівля проводиться у відповідності до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб»;
- Лист Управління державної охорони України від № 1/7–697 від 27.05.2020.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 15 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Під однією послугою розуміється обсяг закупівлі визначений замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування офіційних прийомів, представницьких та інших заходів за участю керівництва Верховної Ради України, депутатських фракцій (груп) у Верховній Раді України, комітетів Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 червня 2020 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:04
61.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЇДАЛЬНЯ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
#21656644
Переможець 1 568 626,64
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:09

Документи

04 червня 2020 16:09
Електронний підпис
04 червня 2020 16:09
61.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЇДАЛЬНЯ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
#21656644
1 568 626,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 16:09
Електронний підпис
04 червня 2020 16:09
61.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 17:53
77-ду4.pdf зміни до договору
12 січня 2021 17:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:06
77-ду3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 10:40
77-ду2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 11:25
77-ду1.pdf зміни до договору
23 липня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:19
77.pdf укладений
15 червня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 від 30.10.2020 до договору № 77 від 15.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та продовження дії договору про закупівлю, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 581 028,24
UAH (в тому числі ПДВ 96 838,04 UAH)