Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90610000-6 Street-cleaning and sweeping services (maintenance of local motor roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 30 684 166,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 420,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 04 червня 2020 15:46 |
Enquiries until: | 26 червня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 02 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 липня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 30 684 166 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 153 421 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після підписання акту (актів) наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 15:47 |
Додаток 2.docx | |
04 червня 2020 15:47 |
Додаток 1.docx | |
04 червня 2020 15:47 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000009 ● 22412f67c9254cee8c48f683be54c9f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-06-04-006361-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради(далі-Замовник) не може погодитись з ним з наступних підстав. Відповідно до пункту 5 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) (далі-Закон) веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів має міститися інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. З моменту вступу в дію Закону по теперішній час веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» нереалізовані поля, які мають містити інформацію передбачену Законом, зокрема поле в яке можна вносити інформацію про мову, якою подаються тендерні пропозиції, та яка б автоматично відображалалася в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тому нині відсутня технічна можливість Замовниками оприлюднення на майданчиках інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. Дана ситуація виникає у всіх Замовників країни, які проводять процедури закупівлі. Необхідно зауважити, що оголошення про проведення процедури закупівлі формується автоматично електронною системою закупівель. З метою дотримання всіх вимог Закону, Замовником при опублікуванні процедури закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста), номер оголошення UA-2020-06-04-006361-b, інформація про мову, якою повинні бути підготовлені тендерні пропозиції зазначена в розділі «Інформація про предмет закупівлі», а саме: «мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська». Тобто, Замовником дотримані всі вимоги Закону щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, відсутність інформації про мову не є порушенням Закону з боку Замовника, так як саме форма оголошення про проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель автоматично та Замовник не може вплинути на реалізацію відповідного функціоналу веб-порталом Уповноваженого органу. Таким чином, недопущення недоліків у подальшій роботі можливо лише в разі реалізації веб-порталом Уповноваженого органу поля для зазначення передбаченою нормою Закону інформації про мову тендерної пропозиції, при оголошенні процедури відкритих торгів буде зазначатися дана інформація в відповідному полі. Крім того, просимо винайти можливість, як орган, що здійснює контроль за додержання вимог Законодавства у сфері публічних закупівель, з метою не допущення порушень Закону у всіх закупівлях країни, сприяти вирішенню питання дотримання веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» вимог Закону.
2020-10-09 17:25:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
30 610 822,80
UAH з ПДВ
|
30 434 956,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
30 673 323,37
UAH з ПДВ
|
30 673 323,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
30 434 956,80
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:53
|
ДУ 1 до дог. 660-Т.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 16:32
|
660-Т.PDF | укладений |
29 липня 2020 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 660-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |