Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт веранди спального корпусу № 2 (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
51 015,00 UAH
UA-2020-06-04-006322-b 82deb877f93045a6839751ba4d1bd189
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Васков

+380955517127 divosvit_sedniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ДИВОСВІТ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38656532
Місцезнаходження: 15522, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт Седнів, вул. Шевченка, 89, корпус А
Контактна особа: Микола Васков
+380955517127
divosvit_sedniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 51 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


1.Найменування замовника: ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ДИВОСВІТ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
1.1.Місцезнаходження замовника: 15522, Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Седнів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 89-А
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38656532
1.3.Категорія замовника: 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт веранди спального корпусу № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15522, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Седнів, 15522, Чернігівська оВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 89-А спальний корпус № 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату послуг в межах суми укладеного Договору по факту їх надання після пред'явлення Виконавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку, який складається на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем акту(тів) наданих послуг. - акту(тів) наданих послуг. Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:43
проект договора.doc
04 червня 2020 15:43
Оголошення поточний ремонт_04.06.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОМЕГА-СІ" 50 802,19
UAH з ПДВ
50 802,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:06
Електронний підпис
12 червня 2020 12:02
31476352_2160103756_DU200520102128.ZS2.p7s
12 червня 2020 12:02
133.imd
12 червня 2020 12:02
Розрахунки витрат.pdf
12 червня 2020 12:02
Пояснювальна записка.pdf
12 червня 2020 12:02
Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 12:02
Світличне ЗЗСО відгук.PDF
12 червня 2020 12:02
Трудові та диплом.pdf
12 червня 2020 12:02
Трудові та накази.pdf
12 червня 2020 12:02
Dovidka про несудимість.pdf
12 червня 2020 12:02
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 12:02
СТАТУТ.pdf
12 червня 2020 12:02
Свідоцтво.pdf
12 червня 2020 12:02
Дозвіл Держпраці.pdf
12 червня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
12 червня 2020 12:02
Витяг та Виписка з ЄДР.pdf
12 червня 2020 12:02
ВИТЯГ ПДВ.pdf
12 червня 2020 12:02
Ідентифікаційний код.pdf
12 червня 2020 12:02
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОМЕГА-СІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
#31476352
Переможець 50 802,19
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:32

Документи

17 червня 2020 16:32
Електронний підпис
17 червня 2020 16:29
Протокол_1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
#31476352
50 802,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 16:32
Електронний підпис
17 червня 2020 16:29
Протокол_1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 17:12
Договор_19.06.pdf укладений
19 червня 2020 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 802,19
UAH (в тому числі ПДВ 8 467,03 UAH)