Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція центральної площі та паркової зони в смт Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
10 928 810,00 UAH
UA-2020-06-04-005805-b c04b3858068b47478f25077e1008af0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 10 928 810,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 644,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція центральної площі та паркової зони в смт Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, Царичанський район, Центральна площа та паркова зона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000002 ● 19ca4eae422d48b2a3b1627059bdc599
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


2
UA-2020-06-04-005805-b
04.06.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код за ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-17 08:20:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція центральної площі та паркової зони в смт Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-04-005805-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі, пункту4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 9 форми «Тендерна пропозиція», яка викладена у додатку 4 до тендерної документації визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Аналізом процедури закупівлі UA-2020-06-04-005805-b встановлено, що ТОВ «Ресурс - Моноліт» надано тендерну пропозицію, в якій вказано, що учасник погоджується дотримуватись умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Ресурс - Моноліт» не відповідала вимогам абзацу першого частини 3 статті 22 цього Закону та на підставі частини 1 статті 31 Закону підлягала відхиленню.

2. На виконання вимоги щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору - роботи з реконструкції центральної площі та паркової зони в смт Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області, ТОВ «Ресурс-Моноліт» надано аналогічний договір на виконання благоустрою майданчикiв навколо силосних станцій.
Співставлення видів робіт встановлено, що предмет закупівлі включає зовнішнє електроосвітлення, загально будівельні роботи та улаштування інженерних мереж фонтана, зовнішній водопровід та каналізація, які відсутні в аналогічному договорі (озеленення, дорожнє покриття).
Поясність причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ресурс - Моноліт».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-21 16:35:07

Пояснення на запит

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.
1. Щодо підстави для відхилення через надання Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» тендерної пропозиції не за формою Додатку № 4 тендерної документації (далі-ТД), то слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналогічне положення відображається в умовах ТД по даній закупівлі. Так, кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі було 22.06.2020, а датою розкриття тендерних пропозицій була відповідно 23.06.2020. Як вбачається Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у наданій формі тендерної пропозиції зазначено про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та не є меншим за термін, установлений Законом України.
Крім того, замовник при прийнятті відповідного рішення керувався позицією Державної аудиторської служби (що відображена у Висновку по закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд м. Павлоград» ID закупівлі: UA-2019-08-19-000429-a; та ID моніторингу UA-M-2020-02-07-000023), відповідно до якої орган моніторингу встановив про відсутність у замовника правових підстав для відхилення у разі надання учасником з економічно вигіднішою ТП форми тендерної пропозиції не у відповідності до вимог визначених Додатком № 4 (досліджувалось аналогічне питання щодо відображення учасником п. 9 форми тендерної пропозиції, а саме строку дотримання умов тендерної пропозиції. Зокрема умовами Закону України, Додатком № 4 ТД, встановлювався строк «90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», Учасником у порушення умов ТД зазначено у п. 9 «90 днів календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій» та Держаудитслужбою визнано неправомірність відхилення замовником (департаментом) ТП учасника з цієї підстави.
2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через нібито непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору, то слід зазначити наступне.
З урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, умовами п. 3 Додатку № 1 до ТД встановлена необхідність надання Учасниками відповідних документів з інформацією про виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у період 2017-2020 роках. Як вбачається замовник не вимагає на виконання п. 3 Додатку № 1 від Учасників надання договорів, предметом яких є ідентичні види робіт, що передбачені у Технічній специфікації (технічному завданні) Додатку № 3 до ТД. Отже правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ресурс-Моноліт», відповідно до вимог ст. 31 Закону України, у замовника не було.
Як вбачається, наданий ТОВ «Ресурс-Моноліт» аналогічний договір з предметом «Виконання благоустрою майданчиків навколо силосних станцій за адресою вул. Заводська 5, с. Партизанське, Дніпровський р-н,Дніпропетровська обл.» та інші документи (Акт приймання виконаних будівельних робіт за ф.КБ-2в, довідка за ф.КБ-3 тощо) містять відповідні види робіт та підтверджують наявність у вказаного Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, а саме щодо встановлених порушень вимог ч.16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), тощо. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.

2020-07-30 11:39:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву від 04.08.2020 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі.

2020-08-07 10:07:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 10 500 000,00
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 10 921 224,09
UAH з ПДВ
10 921 224,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:20
sign.p7s
25 червня 2020 16:16
ПОБЕДИТЕЛЬ (Царичанка).rar
24 червня 2020 12:15
sign.p7s
24 червня 2020 12:12
Статут РМ.pdf
24 червня 2020 12:09
Довідка МВД Кучкова.pdf
24 червня 2020 12:09
Довідка ч2 ст17.pdf
24 червня 2020 12:09
Лист про ліцензію.pdf
22 червня 2020 14:54
sign.p7s
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ИВР.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_Т2.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_ЗЕО.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1_ЗВК.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_6-1-1_ЗВК.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_7-1-1_ЗЕО.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ОПР.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ДЦ_4.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ДЦ_3.pdf
22 червня 2020 14:52
52_ДЦ_ДЦ_2.pdf
22 червня 2020 14:51
Платіжне доручення.pdf
22 червня 2020 14:51
IG-20699-300.pdf
22 червня 2020 14:51
Проект договору.pdf
22 червня 2020 14:51
Статут РМ.pdf
22 червня 2020 14:51
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 14:51
Звіт 12-2019 РМ.pdf
22 червня 2020 14:51
Звіт 1кв-2020 РМ.pdf
22 червня 2020 14:51
Реєстр документів.pdf
22 червня 2020 14:51
Лист про ліцензію.pdf
22 червня 2020 14:51
Витяг ПДВ (РМ).pdf
22 червня 2020 14:51
Довідка ч2 ст17.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:50
Т2.pdf
19 червня 2020 15:50
Статут ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:50
Рішення ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:50
ОПР.pdf
19 червня 2020 15:50
МТБ.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС2_2-1-1.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_7-1-1.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_6-1-1.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_2-2-3.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_2-2-2.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_2-2-1.pdf
19 червня 2020 15:50
ЛС1_2-1-2.pdf
19 червня 2020 15:50
Ліцензія ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:50
Ін код ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:50
ИВР.pdf
19 червня 2020 15:50
ДЦ_3.pdf
19 червня 2020 15:50
ДЦ_2.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка №3.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка №2.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка субпідрядник.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка про вимогам.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка не внос до ЄДР.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка не банкрут.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка антикор прогр.pdf
19 червня 2020 15:50
Довідка №1.pdf
19 червня 2020 15:50
Гар лист.pdf
19 червня 2020 15:50
Аналог.pdf

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 10 500 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 липня 2020 16:19
21.pdf укладений
07 липня 2020 16:17
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 12:28
21.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:26
sign.p7s зміни до договору
22 жовтня 2020 12:35
д.у.1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1 , 13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 21 від 06.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку