Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин автомобільний
Очікувана вартість
1 120 080,00 UAH
UA-2020-06-04-005269-b ● 4ac717a137f245699f318cb900f03a5a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108947 |
Місцезнаходження: | 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 |
Контактна особа: |
Шипула Сергій Миколайович +380612127792 tenderz@upozp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 120 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33602.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54000 літр
Бензин автомобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 дод2-1 тех опис.doc | |
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 дод1-1 кваліф і ст.17.docx | |
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 -1 зі змінами.doc | |
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 перелік змін1.doc | |
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод5 згода перс дан.docx | |
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод4 проект договору.doc | |
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод3 цінова пропозиція.docx | |
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод2 тех опис.doc | |
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод1 кваліф і ст.17.docx | |
04 червня 2020 14:44 |
ТД бензин обл 2020.doc |
09 червня 2020 17:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 дод2-1 тех опис.doc
|
|||
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 дод1-1 кваліф і ст.17.docx
|
|||
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 -1 зі змінами.doc
|
|||
09 червня 2020 17:40 |
ТД бензин обл 2020 перелік змін1.doc
|
|||
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод5 згода перс дан.docx
|
|||
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод4 проект договору.doc
|
|||
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод3 цінова пропозиція.docx
|
|||
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод2 тех опис.doc
|
|||
04 червня 2020 14:45 |
ТД бензин обл 2020 дод1 кваліф і ст.17.docx
|
|||
04 червня 2020 14:44 |
ТД бензин обл 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 04 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:34
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе запропонування АЗС, що знаходяться не в м.Василівка, а в населенних пунктах поряд?
3) чи можливе надання довідок про працівників та матеріально-технічну базу в довільній формі?
4) и можливе виключення п. 6.2.7 проекту договору?
5) чи можливе виключення п.п. 7.2, 7.3, 7.7, 7.8 проекту договору?
Відповідь: 1) Передплата неможлива, тому що у разі відсутності фінансування в який-небудь певний період, протягом дії договору, Управління не зможе придбати чергову партію палива для автотранспорту нарядів поліції охорони и не зможе виконувати договірні зобов’язання з охорони об’єктів та здійснити негайний виїзд нарядів на спрацювання сигналізації. Таким чином, післяоплата є необхідною умовою для забезпечення діяльності замовника по виконанню задач і функцій з охорони громадського порядку та безпеки, поставлених державою.
2) До тендерної документації внесені відповідні зміни щодо відстані розташування АЗС від територій патрулювання нарядів поліції охорони.
3) Учасники торгів у своїх довідках надають інформацію про матеріально-технічну базу і працівників викладеною на свій розсуд різноманітним образом, яка у більшості випадках є неповною, що не дає змоги замовнику правильно оцінити учасників по даним кваліфікаційним критеріям. Тому, для порівняння інформації по цим кваліфікаційним критеріям, а також для справедливої оцінки учасників по кожному критерію, інформація має бути надана учасниками одноманітно, а саме: у такій формі, як зазначено замовником у тендерній документації.
4) Неможливо виключити п.6.2.7 проекту договору. Одразу виникає питання у замовника – а що, учасник буде постачати неякісний товар?
5) Неможливо виключити п.п.7.2, 7.3, 7.7, 7.8 проекту договору. Також виникає питання у замовника – а що, учасник буде порушувати умови договору та не буде виконувати свої договірні зобов’язання?
Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити по внесенню змін до проекту договору з наступних обставин. У разі поставки постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання замовником своїх зобов'язань по охороні об’єктів та квартир громадян, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Пункти договору виписані таким чином для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості. На нашу думку всі пункти, які викладені в проекті договору, не суперечать діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару за найнижчою ціною у визначені строки. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити без змін умови договору про закупівлю.
2) До тендерної документації внесені відповідні зміни щодо відстані розташування АЗС від територій патрулювання нарядів поліції охорони.
3) Учасники торгів у своїх довідках надають інформацію про матеріально-технічну базу і працівників викладеною на свій розсуд різноманітним образом, яка у більшості випадках є неповною, що не дає змоги замовнику правильно оцінити учасників по даним кваліфікаційним критеріям. Тому, для порівняння інформації по цим кваліфікаційним критеріям, а також для справедливої оцінки учасників по кожному критерію, інформація має бути надана учасниками одноманітно, а саме: у такій формі, як зазначено замовником у тендерній документації.
4) Неможливо виключити п.6.2.7 проекту договору. Одразу виникає питання у замовника – а що, учасник буде постачати неякісний товар?
5) Неможливо виключити п.п.7.2, 7.3, 7.7, 7.8 проекту договору. Також виникає питання у замовника – а що, учасник буде порушувати умови договору та не буде виконувати свої договірні зобов’язання?
Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити по внесенню змін до проекту договору з наступних обставин. У разі поставки постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання замовником своїх зобов'язань по охороні об’єктів та квартир громадян, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків. Пункти договору виписані таким чином для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості. На нашу думку всі пункти, які викладені в проекті договору, не суперечать діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару за найнижчою ціною у визначені строки. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити без змін умови договору про закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-005269-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:42636166
Дата подання: 09 липня 2020 10:12
Оскарження рішення про визнання переможця
Тендерна документація учасника ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ" не відповідає вимогам замовника
Скасована
Дата: 09 липня 2020 11:12
Причина: помилково надання вимоги
Номер вимоги: UA-2020-06-04-005269-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 18 липня 2020 21:40
неправомірні дії Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Управління поліції охорони в Запорізькій області, оскільки Замовником було порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 квітня 2020 р. (далі-Закон) , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Враховуючи протокол № 39 від 03.07.2020 р., найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» Замовником було відхилене на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1). Що підтверджують відповідність учасника процедурі закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2). На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В порушення зазначеної норми Закону, Замовник не надав ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» час на усунення недоліків, не зважаючи на те, що Замовником не тільки виявлені недоліки та ще й зроблено висновок щодо недостовірності наданої інформації.
Зазначене свідчить про упереджене ставлення Замовника, що в свою чергу порушує основні принципи здійснення закупівель.
В підтвердження даного твердження також свідчить застосування Замовником ч. 16 ст.29 Закону відповідно до наступного учасника, якого в результаті і було визначено переможцем процедури закупівлі відповідно до протоколу № 41 від 08.07.20 р.
При цьому Замовником було «не помічено» невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам тендерної документації, а саме
деякі з них :
- В порушення вимог п. 9 Додатку 2 – у ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» відсутні власни/орендовані/партнерські/тощо АЗС які розташовані НА ТЕРІТОРІЇ м. Василівка ТА/АБО НА ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 4-5 КМ ВІД УМОВНОГО ЦЕНТРУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ. (прим. учасником-переможцем пропоновані АЗС які розташовані на території інших населених пунктів- с. Балки, вул. Південна,4 – відстань більше 30 км від міста Василівка; с. Верхня Криниця, вул. Калинова,1-б – відстань більше 7 км від міста Василівка; с. Підгірне, вул.Лісова,4 – відстань більше 7 км від міста Василівка)
- В порушення вимог Додатку 1, у таблиці 1 зазначені АЗС «PATRIOT», які відсутні в населених пунктах, вказаних у Документації (Бердянськ, Василівка, Енергодар, Мелітополь, Токмак, Оріхів)
- В порушення вимог розділу 3, а саме – «всі документи, які вимагаються цією Документацією, повинні бути надані в повному обсязі (з усіма невід’ємними частинами, передбаченими самим документом) та повинні бути чинними на кінцевий строк подання пропозицій (з наданням документального підтвердження чинності)», учасник-переможець не надав партнерський договір № 56-587 від 18.02.19 р у повному обсязі. Договір складено на 9 сторінках (підтверджується нумерацією сторінок договору), але надано тільки 8.
- Та інші
Згідно р.3 тендерної документації: «суттєвими помилками вважаються недотримання форм документів, наведених у додатках до Документації, а також помилки у технічній частині, в якій зазначається відповідність тому чи іншому критерію технічних вимог Замовника (наприклад, якщо учасником зазначено ті чи інші значення технічних параметрів і характеристик предмету закупівлі, що не відповідають вимогам Документації). Наявність таких помилок в пропозиції учасника є підставою для відхилення його пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» мала бути відхилена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» нагадує про встановлену законодавством відповідальність Замовника та ВИМАГАЄ відмінити закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Враховуючи протокол № 39 від 03.07.2020 р., найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» Замовником було відхилене на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1). Що підтверджують відповідність учасника процедурі закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2). На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В порушення зазначеної норми Закону, Замовник не надав ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» час на усунення недоліків, не зважаючи на те, що Замовником не тільки виявлені недоліки та ще й зроблено висновок щодо недостовірності наданої інформації.
Зазначене свідчить про упереджене ставлення Замовника, що в свою чергу порушує основні принципи здійснення закупівель.
В підтвердження даного твердження також свідчить застосування Замовником ч. 16 ст.29 Закону відповідно до наступного учасника, якого в результаті і було визначено переможцем процедури закупівлі відповідно до протоколу № 41 від 08.07.20 р.
При цьому Замовником було «не помічено» невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам тендерної документації, а саме
деякі з них :
- В порушення вимог п. 9 Додатку 2 – у ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» відсутні власни/орендовані/партнерські/тощо АЗС які розташовані НА ТЕРІТОРІЇ м. Василівка ТА/АБО НА ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 4-5 КМ ВІД УМОВНОГО ЦЕНТРУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ. (прим. учасником-переможцем пропоновані АЗС які розташовані на території інших населених пунктів- с. Балки, вул. Південна,4 – відстань більше 30 км від міста Василівка; с. Верхня Криниця, вул. Калинова,1-б – відстань більше 7 км від міста Василівка; с. Підгірне, вул.Лісова,4 – відстань більше 7 км від міста Василівка)
- В порушення вимог Додатку 1, у таблиці 1 зазначені АЗС «PATRIOT», які відсутні в населених пунктах, вказаних у Документації (Бердянськ, Василівка, Енергодар, Мелітополь, Токмак, Оріхів)
- В порушення вимог розділу 3, а саме – «всі документи, які вимагаються цією Документацією, повинні бути надані в повному обсязі (з усіма невід’ємними частинами, передбаченими самим документом) та повинні бути чинними на кінцевий строк подання пропозицій (з наданням документального підтвердження чинності)», учасник-переможець не надав партнерський договір № 56-587 від 18.02.19 р у повному обсязі. Договір складено на 9 сторінках (підтверджується нумерацією сторінок договору), але надано тільки 8.
- Та інші
Згідно р.3 тендерної документації: «суттєвими помилками вважаються недотримання форм документів, наведених у додатках до Документації, а також помилки у технічній частині, в якій зазначається відповідність тому чи іншому критерію технічних вимог Замовника (наприклад, якщо учасником зазначено ті чи інші значення технічних параметрів і характеристик предмету закупівлі, що не відповідають вимогам Документації). Наявність таких помилок в пропозиції учасника є підставою для відхилення його пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» мала бути відхилена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» нагадує про встановлену законодавством відповідальність Замовника та ВИМАГАЄ відмінити закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 13:57
Шановний учаснику, Вам не було надано час на усунення недоліків, в зв’язку з тим, що крім невідповідностей, передбачених ст.16 Закону, Ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам та іншим умовам тендерної документації щодо предмету закупівлі. Також, Ви зазначили недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі (про це докладно викладено у протоколі № 39 засідання тендерного комітету від 03.07.20).
Щодо відстані до АЗС партнерів учасника ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» від м. Василівка надаємо скріншоти з сайтів https://www.google.com.ua/maps/ та https://avias.ua/karta-azs/, які підтверджують, що відстань відповідає вимогам тендерної документації та інформації, яка вказана учасником в таблицях 1 і 2, наданих ним у складі тендерної пропозиції.
Щодо партнерського договору № 56-587 від 18.02.19 р., повідомляємо що нами уважно вивчено текст договору. Договір наданий в повному обсязі зі всіма невід’ємними його частинами (додатками). Вимог щодо нумерації сторінок договорів тендерна документація не містить.
Щодо відстані до АЗС партнерів учасника ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» від м. Василівка надаємо скріншоти з сайтів https://www.google.com.ua/maps/ та https://avias.ua/karta-azs/, які підтверджують, що відстань відповідає вимогам тендерної документації та інформації, яка вказана учасником в таблицях 1 і 2, наданих ним у складі тендерної пропозиції.
Щодо партнерського договору № 56-587 від 18.02.19 р., повідомляємо що нами уважно вивчено текст договору. Договір наданий в повному обсязі зі всіма невід’ємними його частинами (додатками). Вимог щодо нумерації сторінок договорів тендерна документація не містить.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ" |
119 024,00
UAH з ПДВ
|
119 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
1 037 256,00
UAH з ПДВ
|
1 037 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
1 119 072,00
UAH з ПДВ
|
1 119 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "БІЛЛ ОЙЛ" #42636166 |
Відхилено |
119 024,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 11:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
1 037 256,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 12:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Переможець |
1 119 072,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 14:30
|
протокол ТК | укладений |
16 квітня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:15
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 23.12.20 обл.docx | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:48
|
Договір 22_07 - ДУ-3_23.12.20 _20_.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 10:32
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 03.11.20 обл.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 09:37
|
Договір 22_07 - ДУ-2_03.11.20 _2_.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 14:42
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни бензин 2020 обл.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:39
|
Договір 22_07 - ДУ-1_23.10.20 _3_.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 16:59
|
договір | укладений |
22 липня 2020 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 і А-95 пропорційно збільшенню ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 і А-95 пропорційно збільшенню ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |