Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області" (коригування)
Очікувана вартість
36 561 531,60 UAH
UA-2020-06-04-005246-b d966cd911d7f4426ba228981d70ca88a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторожинський Богдан Богданович

+380326644035 mrbrody@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бродівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055989
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20
Контактна особа: Сторожинський Богдан Богданович
+380326644035
mrbrody@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 14:02
Очікувана вартість: 36 561 531,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182 807,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг роботи, відповідно до технічної специфікації (згідно з додатком 3).Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, Броди, площа Ринок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів в розмірі до ____ % (визначається Замовником) вартості річного обсягу робіт. У 2020 році сума авансу становить _________ грн 00 коп., у тому числі: ПДВ 20% - ___________ грн . Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом _____ місяців з дня його отримання. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом _____ місяців ( визначається Замовником) з дня перерахування коштів. По закінченні вище зазначеного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Потреба закупівлі знову появилися, вже є підтвердженні бюджетні асигнування для фінансування робіт передбачених закупівлею???
Дата подання: 05 червня 2020 13:13
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:52
13.05.2020 року була відмінена аналогічна закупівля, причина скасування: "У зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до ч.1.п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність підтверджених бюджетних асигнувань для фінансування цих робіт, а також продовження карантинного режиму в Україні відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України." Яка сума фінансування передбачена на 2020 і 2021 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Сума фінансування на 2020 рік становить 2 млн. гривень.Обсяг фінансування може корегуватись залежно від бюджетних призначень.
Археологічний нагляд
Дата подання: 09 червня 2020 23:27
Дата відповіді: 12 червня 2020 17:32
В додатку №3 вказано: "В ціну тендерної пропозиції включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання наступних робіт. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх свої витрат, податків і зборів, що сплачуються та включити кошти на оплату послуг здійснення археологічного нагляду". Прошу надати детальне роз'яснення щодо складання програми та кошторисної документації на археологічні роботи, а також щодо механізму включення в тендерну пропозицію коштів на оплату послуг за археологічний нагляд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Складання програми та кошторисної документації на археологічні роботи проводиться відбувається відповідно до Закону України «Про археологічну спадщину» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних робіт на території пам'ятки,т охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою на території України» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Керуючись вище передбаченими нормативними актами, учасник має змогу скласти програму та кошторисну документацію на археологічні роботи. Кошти на оплату послуг здійснення археологічного нагляду включаються до кошторисного розрахунку учасника на підставі його власних розрахунків. Додатково повідомляємо, що учасник має право залучити субпідрядні організації для здійснення археологічного нагляду.
Щодо вартості зворотних матеріалів
Дата подання: 09 червня 2020 23:36
Дата відповіді: 12 червня 2020 17:32
В додатку №3, а саме в технічному завданні на підготовчі роботи в розділі 2 п.п. 9-12 зазначено зворотні матеріали. Прошу вказати, яким чином учасники мають визначити вартість звортніх матеріалів незнаючи їх початкової вартості. Також прошу зазначити - зворотніми матеріалами вважаються лише вуличні ліхтарі чи також металеві і бетонні опори.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Визначення вартості зворотніх матеріалів визначається відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Щодо форми подання документів на підтвердження повноважень права підпису
Дата подання: 11 червня 2020 10:46
Дата відповіді: 15 червня 2020 16:30
Доброго дня! Пунктом 1 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій Розділу 5. Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації передбачено: «Для юридичних осіб 1.1. Сканована з оригіналу копія документу(-ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства /організації до компетенції якого, згідно зі статутними документами, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника (сканована копія). Якщо керівник є нерезидентом учасник надає копію дозволу керівнику про працевлаштування в Україні; - зразок підпису уповноваженої(-их) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору. Сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки)…». Пунктом 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовника торгів передбачено: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо)… На підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказаний документ мають бути завірені учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.». Із формулювань, що наведені у вищезазначених пунктах видно, що одні і ті ж документи на підтвердження повноважень щодо підписання документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю учасники повинні подавати у різних формах:  згідно з Пунктом 1 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій Розділу 5. Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації – рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу) та наказ про призначення керівника у вигляді сканованих з оригіналу копій документів, а згідно з Пунктом 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – у вигляді копії протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника;  згідно з Пунктом 1 Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозицій Розділу 5. Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації – сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки), а згідно з Пунктом 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – скановану з оригіналу копію паспорта вже без зазначення окремих його сторінок та ще й завірену учасником. Для того, щоб виключити неоднозначне трактування вимог до форми подання окремих документів учасниками процедури закупівлі та/або дублювання документів різними способами подання, так як вимоги пунктів є суперечливими: 1. Наполегливо просимо привести у відповідність згадані пункти тендерної документації, виклавши вимоги щодо форми подання одних і тих самих документів в єдиній редакції. 2. Просимо відредагувати належним чином вимогу щодо форми подання паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа): • або це буде сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки); • або це буде копія паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа), завірена учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи, оскільки завірена у наведений спосіб може бути лише попередньо виготовлена КОПІЯ документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Під час підготовки тендерної пропозиції рекомендуємо керуватись положенням Тендерної Документації, а саме у разі поставленої вимоги про надання паспорту уповноваженої особи потрібно керуватись п 1.1. Розділу 5 Додатку 2, сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки). Або двохстороння копія паспорта* оформленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або сканкопія іншого документа*, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року №5492VI (зі змінами).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-005246-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 09 червня 2020 23:58
Аналогічний договір
В додатку №2 замовником встановлено вимоги щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: "Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт –будівництва, реконструкції, капітального ремонту тротуарів, вулиць та/або площ міста". Вимагаємо внести зміни в дану вимогу тендерної документації додавши слова "поточного ремонту", оскільки виконання робіт по поточному ремонту тротуарів, вулиць, та площ міста по складу робіт нічим не відрізняється від капітального ремонту та реконструкції. В більшості випадків різниця між поточним і капітальним ремонтом є лише в призначені бюджетних коштів. Замовник може вимагати від учасників надати копії актів виконаних робіт на виконання поточного ремонту тротуарів, вулиць і площ міста для того, щоб оцінити склад робіт, який виконували учасники під час поточного ремонту тротуарів, вулиць і площ міста.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 17:05
Тендерним комітетом буде розглянута Ваша вимога, щодо доповнення Тендерної Документації в частині вимог до підтвердження наявності аналогічного досвіду та в подальшому буде прийняте рішення про внесення змін до Тендерної Документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000019 ● 0d40d652e74a4b34943c898a949ec511
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 08:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
21.09.2020 № 160

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-06-04-005246-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, відповідно до п. 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон), підтвердження наводиться нижче. Щодо зазначення розміру та умов забезпечення тендерних пропозицій, розмір зазначений у оголошенні про проведення відкритих торгів, а умови забезпечення зазначенні у Тендерній Документації додатково. В оголошенні про проведення процедури зазначено контактна особа замовника, у Тендерній Документації додатково надавалася інформація для контактування за допомогою електронного зв’язку, а саме електронна пошта Замовника. Замовником буде додатково оприлюднено Додаток 1 до Договору (Розрахунок договірної ціни на будівництво об’єкта) та Додаток 2 до Договору (Розрахунок договірної ціни на будівництво об’єкта 2020 року) у повному обсязі. Узагальнюючи усе вище наведене, Замовник не може усунути наступні порушення у частині п.9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у зв’язку з технічним забезпеченням електронних майданчиків , адже процедура є завершеною й будь-які зміни внести в оголошення про проведення відкритих торгів й Тендерну Документацію внести неможливо. Натомість Замовник повідомляє, що у майбутніх тендерних процедурах буде дотримуватися усіх вимог Закону, а також додатково оприлюднить у відкритій системі Prozzoro Додаток 1 до Договору (Розрахунок договірної ціни на будівництво об’єкта) та Додаток 2 до Договору (Розрахунок договірної ціни на будівництво об’єкта 2020 року) у повному обсязі.

2020-10-12 09:57:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ 32 174 118,00
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 31 849 933,90
UAH з ПДВ
31 849 933,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 35 511 702,00
UAH з ПДВ
35 328 702,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ" 35 567 294,40
UAH з ПДВ
35 384 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 21:48
Технічна частина.rar
22 червня 2020 21:48
Субпідряд.rar
22 червня 2020 21:48
Інші документи.rar
22 червня 2020 21:48
Документи працівників.rar
22 червня 2020 21:48
Банківська гарантія.rar
22 червня 2020 21:48
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

22 червня 2020 15:18
Електронний підпис
22 червня 2020 15:10
Договірна ціна_2020-2021.pdf
22 червня 2020 15:10
Пiдписаний_G0620-8277-GL_tender.pdf
22 червня 2020 15:10
Лист по формі 1 ПВ.pdf
22 червня 2020 15:10
Довідки Кредобанк.pdf
22 червня 2020 15:10
Копії накладних.pdf
22 червня 2020 15:10
Копія витяг з ПДВ.pdf
22 червня 2020 15:10
Договірна ціна_2020.pdf
22 червня 2020 15:10
Копія дозволу Граніт.PDF
22 червня 2020 15:10
Пiдписаний_Лицензия_.pdf
22 червня 2020 15:10
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 15:10
Бухг.довідка про ОЗ.PDF
22 червня 2020 15:10
Копiя лiцензii.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:24
Електронний підпис
21 липня 2020 10:22
Довідка щодо ст. 17.pdf
21 липня 2020 10:22
Довідка МВС.pdf
21 липня 2020 10:22
public_doc (1).pdf
21 липня 2020 10:22
public_doc (1).p7s
22 червня 2020 18:51
Електронний підпис
22 червня 2020 18:39
Штатний.pdf
22 червня 2020 18:39
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 18:39
Трудові ІТП.rar
22 червня 2020 18:39
ТЗ.pdf
22 червня 2020 18:39
Проект договору.pdf
22 червня 2020 18:39
Ліцензія.PDF
22 червня 2020 18:39
Лист зі Статистики.PDF
22 червня 2020 18:39
Звіт 1ДФ за 1 кв. 2020.pdf
22 червня 2020 18:39
Документи по крану.rar
22 червня 2020 18:39
Документи Онур.rar
22 червня 2020 18:39
Договір оренди офісу.pdf
22 червня 2020 18:39
Довідки з Кредобанку.pdf
22 червня 2020 18:39
Довідка щодо ст. 17.pdf
22 червня 2020 18:39
Довідка про оборот.pdf
22 червня 2020 18:39
Довідка про ІТП.pdf
22 червня 2020 18:39
Дипломи ІТП.rar
22 червня 2020 18:39
гарантія.zip
22 червня 2020 18:39
Гарантія на роботи.pdf
22 червня 2020 18:39
Відомості учасника.pdf
22 червня 2020 18:39
Бухгалтерська довідка.pdf
22 червня 2020 18:39
Баланс 1 кв. 2020.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 22:50
Електронний підпис
22 червня 2020 22:46
Довідки.pdf
22 червня 2020 22:46
Довідка покриття.pdf
22 червня 2020 22:46
Довідка санкції.pdf
22 червня 2020 22:46
Акт 2 Ю.Липи.PDF
22 червня 2020 22:46
Договір+ДЦ Ю.Липи.pdf
22 червня 2020 22:46
Акт 1 Ю.Липи.PDF
22 червня 2020 22:46
Акт 3 Ю.Липи.PDF
22 червня 2020 22:46
Досвід Ю. Липи.rar
22 червня 2020 22:45
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
22 червня 2020 22:45
Досвід Шевченка 350Бч.2..rar
22 червня 2020 22:45
Технічне завдання.PDF
22 червня 2020 22:45
Договір JCB 3CX.PDF
22 червня 2020 22:45
Договір ATLAS 1304.PDF
22 червня 2020 22:45
Звіт 1ДФ+квитанція.PDF
22 червня 2020 22:45
Довідка досвід.pdf
22 червня 2020 22:45
Договір JCB Vibromax.PDF
22 червня 2020 22:45
Договір послуг крупей.pdf
22 червня 2020 22:45
Дипломи ІТР.pdf
22 червня 2020 22:45
Проект договору.pdf
22 червня 2020 22:45
Лист пояснення АВК.pdf
22 червня 2020 22:45
Довідка ІТР.pdf
22 червня 2020 22:45
Договори ЦПХ.pdf
22 червня 2020 22:45
Трудові книжки.rar
22 червня 2020 22:45
Техпаспорт Атлас.pdf
22 червня 2020 22:45
Техпаспорт JCB 3CX.PDF
22 червня 2020 22:45
Техпаспорт Vibromax.PDF
22 червня 2020 22:44
Лист гарантія стат.17.pdf
22 червня 2020 22:44
Протокол зборів.pdf
22 червня 2020 22:44
Наказ на д-ра Альт.PDF
22 червня 2020 22:44
Довідка ст.17.pdf
22 червня 2020 22:44
Довідка МТБ.pdf
22 червня 2020 22:44
Штатний розпис.pdf
22 червня 2020 22:44
Договір ЦПХ Особа.pdf
22 червня 2020 22:44
Ліцензія з додатком.pdf
22 червня 2020 22:44
Копія Витягу ПДВ.pdf
22 червня 2020 22:44
Договір ЦПХ Гамрат.pdf
22 червня 2020 22:44
Копія ліцензії.pdf
22 червня 2020 22:44
Лист гарантія санкції.pdf
22 червня 2020 22:44
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 22:44
Довідка робітники.pdf
22 червня 2020 22:44
Акт коток.PDF
22 червня 2020 22:44
Акт Атлас.PDF
22 червня 2020 22:44
Акт JCB.pdf
22 червня 2020 22:44
Відгук Липи 45.pdf
22 червня 2020 22:44
Відгук Шевченка 350Б.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтбуд ЛВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
Відхилено 30 000 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 12:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Відхилено 31 849 933,90
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:19
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 35 328 702,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
35 328 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:45
Договір укладений
31 липня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 13:11
jpg2pdf - 2021-03-04T105534.194.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:46
jpg2pdf (95).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:33
розрахунок договірної ціни 2 зміни до договору
13 жовтня 2020 23:40
розрахунок договірної ціни зміни до договору
13 жовтня 2020 23:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): моніторинг
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із виділенням додаткового фінансування зміна розподілу коштів на 2020 та 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виділенням додаткового фінансування
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML