Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція магістрального водоводу ДЗД від НС № 5 до балки Свідовок
Очікувана вартість
70 905 980,00 UAH
UA-2020-06-04-005233-b 1cc1e8bfe3d64839b41a9f39f3966eae
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 14:48
Очікувана вартість: 70 905 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354 529,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція магістрального водоводу ДЗД від НС № 5 до балки Свідовок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, від НС №5 ДЗД до балки Свідовок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 11:59
ЗТД Свідовок 12.06 .doc
12 червня 2020 11:59
Перелік змін 12.06.docx
12 червня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 11:59
ЗТД Свідовок 12.06 .doc
11 червня 2020 15:13
ЗТД Свідовок 11.06.doc
04 червня 2020 14:42
ТД Свідовок.doc
12 червня 2020 11:59
Перелік змін 12.06.docx
11 червня 2020 15:13
Перелік змін 11.06.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилкові дані в ТЗ?
Дата подання: 11 червня 2020 15:44
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:01
в Додаткові 3 до тендерної документації в Розділі 2. Водопровід В1 вказано: -Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 400 мм - 2312 м а нижче вказано -Ізоляція трубопроводів діаметром від 325 мм до 476 мм матами зі скляного штапельного волокна....- 10 м. В той же час -Укладання сталевих водопровідних труб ....до 50 мм - 10 м, а -Ізоляція трубопроводів діаметром до 76 мм ...- 2312 м. Чи вірні дані вказані в Технічному завданні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, виникла технічна помилка при складанні технічного завдання (специфікації), у зв'язку з чим Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання!
Брухт
Дата подання: 11 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 12 червня 2020 14:45
З технічного завдання не зрозуміло, що підрядник має робити з Брухтом металевим (зворотнi матерiали), адже відсутні дані про відстань перевезення. Прошу роз'яснити.
Відповідь: Доброго дня! Брухт металевий - це зворотний матеріал який має ринкову вартість. Виконавець робіт має можливість його реалізувати, зменшивши тим самим вартість виконаних робіт, що відражається в договірній ціні. Виходяи з цього, вартість перевезення брухту вираховується учасниками самостійно.
Технології в Додаткові 6
Дата подання: 11 червня 2020 15:53
Дата відповіді: 12 червня 2020 14:50
В таблиці Додатку 6 до тендерної документації вжито слово "Технології". Що саме Замовник хоче побачити в таблиці? Як має виглядати перелік технологій, згідно якого нормативного акту і чи має бути якийсь поділ техніки в таблиці у відповідності до застосованих технологій? Прошу роз'яснити
Відповідь: ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено такий кваліфікаційний критерій як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Виходячи з цього, аби не звужувати коло потенційних учасників процедури закупівлі та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, замовником не встановлено чіткий перелік технологій, які має використовувати учасник під час виконання робіт. Отже, учасники мають можливість самостійно використовувати будь-які технології. Дякуємо за запитання
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 59 419 619,18
UAH з ПДВ
58 710 559,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 61 905 702,00
UAH з ПДВ
59 064 070,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" 61 732 320,44
UAH з ПДВ
61 732 320,44
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 67 058 272,40
UAH з ПДВ
67 058 272,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ 70 876 428,00
UAH з ПДВ
70 876 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:50
Електронний підпис
22 червня 2020 14:48
Реєстр документів .PDF
22 червня 2020 14:48
19376 Віртум строй p7s.zip
22 червня 2020 14:48
виписка по рахунку.pdf
22 червня 2020 14:48
платіжне доручення.pdf
22 червня 2020 14:48
20 Копія Статуту.PDF
22 червня 2020 14:48
19 Протоколи та наказ.PDF
22 червня 2020 14:48
18 Витяг ПДВ.PDF
22 червня 2020 14:48
17.3 Кошторис ч2.PDF
22 червня 2020 14:48
17.2 Кошторис ч1.PDF
22 червня 2020 14:47
17.1 Графік.pdf
22 червня 2020 14:47
16.2 акти 4.PDF
22 червня 2020 14:47
16.2 акти 3.PDF
22 червня 2020 14:47
16.2 акти 2.PDF
22 червня 2020 14:47
16.2 акти 1.PDF
22 червня 2020 14:47
14.1 Накази.pdf
22 червня 2020 14:47
14 Працівники.PDF
22 червня 2020 14:47
13 Тендерна пропозиція.PDF
22 червня 2020 14:47
12 Субпідрядники.pdf
22 червня 2020 14:47
11 СТ. 17 субпідрядн.pdf
22 червня 2020 14:47
10.1 Проект договору.pdf
22 червня 2020 14:47
10 Специфікація (ТЗ).pdf
22 червня 2020 14:47
8 Лист гарантія.pdf
22 червня 2020 14:47
7 Довкілля.pdf
22 червня 2020 14:47
6.1 Копія Ліцензії.PDF
22 червня 2020 14:47
6 Довідка ліцензія.pdf
22 червня 2020 14:47
5 Довідка АВК.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 14:42
Електронний підпис
22 червня 2020 14:40
виписка з банку.jpg
22 червня 2020 14:40
7.Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 14:40
6.Довідка субпідряд.pdf
22 червня 2020 14:40
4.Повноваження підпису.pdf
22 червня 2020 14:40
3.4. Календарний план.pdf
22 червня 2020 14:40
Підписаний_Лицензия_.pdf
22 червня 2020 14:40
Підписаний_G0620-8328-GL_tender.pdf
22 червня 2020 14:40
3.1. Кошторис.pdf
22 червня 2020 14:40
2.Відповідність ст. 17.pdf
22 червня 2020 14:40
1.3.Довідка досвід.pdf
22 червня 2020 14:40
1.2.Довідка працівники.pdf
22 червня 2020 14:40
1.1.Довідка обладнання.pdf
22 червня 2020 14:40
0.Реестр.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 15:47
Електронний підпис
22 червня 2020 15:46
23. Ліцензії.pdf
22 червня 2020 15:46
2. Договір Татарбунари.PDF
22 червня 2020 15:46
0. Реєстр.pdf
22 червня 2020 15:46
33. Додаток 5.PDF
22 червня 2020 15:46
28. Паспорти.pdf
22 червня 2020 15:46
24. Довідка працівники.pdf
22 червня 2020 15:46
21. Лист-підтвердження.pdf
22 червня 2020 15:46
19. Інші Довідки.pdf
22 червня 2020 15:46
17. Довідка учасника.pdf
22 червня 2020 15:46
15. Платіжне доручення.pdf
22 червня 2020 15:46
13. виписка по рахунку.pdf
22 червня 2020 15:46
11. 2019 Фінансовий стан.pdf
22 червня 2020 15:46
10. Витяг ПДВ.PDF
22 червня 2020 15:46
9. Витяг ЄДР.pdf
22 червня 2020 15:46
8. Виписка.pdf
22 червня 2020 15:46
5. Копія Статуту.PDF
22 червня 2020 15:46
3. Відгук.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 14:49
Електронний підпис
22 червня 2020 14:44
7 Договірна ціна .pdf
22 червня 2020 14:44
5 Листи та довідки.pdf
22 червня 2020 14:44
3 Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 14:44
2 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА"

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Очікує рішення 58 710 559,38
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 14:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.У локальному кошторисі, підсумковій відомості ресурсів ТОВ «Віртум Строй» відображено залучення до виконання робіт машини бурильно-кранових на автомобілі, глибина буріння 3,5 м.; бадді, місткістю 2м3; вібраторів глибинних та поверхневих; котлів бітумних пересувних (місткість 400, 800 л), лебідок електричних (тягове зусилля до 49,05 кН), лебідок ручних та важільних (тягове зусилля до 14,72 кН та до 29,43кН), машини шліфувальних електричних (що працює від пересувної електростанції); машини шліфувальні кутові, насос гідравлічний ручний, термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг., однак у наданій Довідці за вих.№ 15/6 від 16.06.2020, відсутнє відповідне зазначення вказаних засобів (з відповідним документальним підтвердженням); 2.Наданий відгук від ТОВ «Донецький інститут води» (замовника) від 04.05.2020 № 4/05 не містить інформації щодо номеру контактного телефону представника замовника за наданим аналогічним договором. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати для підтвердження кваліфікації: довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеною у Додатку 6 до ТД) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються відповідні договори та акти приймання-передачі (визначені у п. 1 Додатку 1 до ТД). При цьому згідно до вказаного Додатку 1 до ТД встановлено, що відповідно до п.6 Розділу 3 ТД кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, інструментів, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником в календарному графіку. 2.Відповідно до п. 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, надає відгук від замовника (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: у тому числі, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю (з відповідним документальним підтвердженням відповідно до умов п. 1 Додатку 1 до ТД), з урахуванням залучення до виконання робіт машин бурильно-кранових на автомобілі, глибина буріння 3,5 м.; бадді, місткістю 2м3; вібраторів глибинних та поверхневих; котлів бітумних пересувних (місткість 400, 800 л), лебідок електричних (тягове зусилля до 49,05 кН), лебідок ручних та важільних (тягове зусилля до 14,72 кН та до 29,43кН), машини шліфувальні електричні (що працює від пересувної електростанції); машини шліфувальні кутові, насос гідравлічний ручний, термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг. 2. Відгук від замовника щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим аналогічним договором із дотриманням умов п. 3 Додатку 1 до ТД, у частині відображення номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 червня 2020 12:11
Електронний підпис
26 червня 2020 12:09
продовж.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 липня 2020 11:36
Кінець періоду оскарження: 09 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 09 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, а саме у частині строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч.10 ст.29 Закону).
Документи:
29 липня 2020 11:36
Електронний підпис
29 липня 2020 11:35
скасув.pdf