Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
73 053 367,20 UAH
UA-2020-06-04-005114-b ebdaea640a85402b9315f5f1d42ef7af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:58
Очікувана вартість: 73 053 367,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365 266,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 360000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52700, Україна, Дніпропетровська область, смт Петропавлівка, Петропавлівський район, вул. Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:48
Проект договору Додаток 6 (Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:34
Проект договору Додаток 6.doc
11 червня 2020 11:48
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:35
стаття 16 Додаток 1.doc
11 червня 2020 11:48
Тендерна документація (Нова редакція).doc
04 червня 2020 14:34
Тендерна документація.doc
11 червня 2020 11:48
Перелік змін 11.06.docx
04 червня 2020 14:35
стаття 17 Додаток 2.doc
04 червня 2020 14:35
Інші документи Додаток 3.doc
04 червня 2020 14:35
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
04 червня 2020 14:34
Форма пропозиції Додаток 5.doc
04 червня 2020 14:34
Документи для переможця Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-005114-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Дата подання: 03 липня 2020 22:37
Вимога на рішення
Вимога на рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 17:01
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 Тендерна пропозиція(далі-ТП) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з поміж іншого інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 розділу 3 цієї документації (розроблених згідно з Додатком 7 до тендерної документації).
Разом із тим в ч.6 Розділу 3 тендерної документації (далі-ТД) зазначено, що пропозиція, що не відповідає технічній специфікації зазначеній у Додатку 7 тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо за необхідне зазначити, що технічна специфікація складається на підставі кошторисної документації, яка затверджена у встановленому порядку та підтверджена експертним звітом.
Під час розгляду ТП Учасника ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" було встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника було надано локальний кошторис № 2-1-9, в п.20 вказаного кошторису передбачено «Установлення регуляторів витрати тиску гарячої води діаметром до 25 мм», та розрахована ціна на вказані регулятори, які не передбачені умовами технічної специфікації зазначеної у Додатку 7 до тендерної документації, що призведе до додаткового витрачання бюджетних коштів.
На підставі чого, тендерний комітетом департаменту було прийнято рішення про відхилення вказаного учасника, про що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено протокол № 3 від 01.07.2020, із зазначенням відповідної аргументації.
Також слід зазначити, що відповідно до ст.24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Учасник ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" у встановлений Законом строк не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо змісту технічної специфікації, а отже погодився з умовами передбаченими ТД.
На момент подання ТП Учасник включив додаткові роботи, що не передбачені умовами ТД, у зв’язку з чим, на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону його ТП була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-005114-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Дата подання: 06 липня 2020 10:28
.
.
Скасована
Дата: 06 липня 2020 10:30
Причина: .

Документи подані скаржником

03 липня 2020 22:37
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-005114-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Скарга по закупівлі
Оскарження рішення Замовника, протокол засідання Тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації №3 від 01.07.2020 року
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-04-005114-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Платіжне доручення
Плата за скаргу
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-04-005114-b.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
.
.
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-04-005114-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Дата подання: 16 липня 2020 12:28
Скарга
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 липня 2020 12:18
рішення від 20.07.2020 № 13920 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 12:17
рішення від 13.08.2020 № 15518.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 18:03

Документи подані скаржником

10 липня 2020 15:07
Скарга
10 липня 2020 15:07
Додатки до скарги
10 липня 2020 15:07
Платіжне доручення №572

Документи подані скаржником

10 липня 2020 17:49
Платіжне доручення

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000020 ● 0d43083239ad43b28e41ce11058b6919
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 08:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-06-04-005114-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-12 10:00:33

Роз'яснення щодо змісту висновку

Просимо роз'яснити зобов'язання визначені у висновку, які саме заходи повинен здійснити Замовник щодо "усунення виявлених порушень в установновленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень, та протягом п'яти днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів"?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо усунення установлених висновком порушень, зокрема, шляхом недопущення таких порушень.

2020-10-19 17:47:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 ч. 2 ст. 4, п. п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" 70 462 406,99
UAH з ПДВ
70 097 140,15
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 71 953 000,00
UAH з ПДВ
70 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 73 038 225,00
UAH з ПДВ
73 038 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:21
Електронний підпис
08 липня 2020 12:20
Довідки переможця.7z
19 червня 2020 14:45
Електронний підпис
19 червня 2020 14:43
КОШТОРИСИ 1.7z
19 червня 2020 14:43
КОШТОРИСИ 2.7z
19 червня 2020 14:43
ЗВВ.7z
19 червня 2020 14:43
Підсумкова ВР.7z
19 червня 2020 14:43
Цінова пропозиція.7z

Публічні документи

15 червня 2020 14:31
Електронний підпис
15 червня 2020 14:29
Аналогічний договір.pdf
15 червня 2020 14:29
Стаття 17.pdf
15 червня 2020 14:29
Підписаний Договір.pdf
15 червня 2020 14:29
довідки.pdf
15 червня 2020 14:29
5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 червня 2020 14:29
4 Фінансовий звіт.pdf
15 червня 2020 14:29
1. Статут.pdf
15 червня 2020 14:29
Працівники.pdf
15 червня 2020 14:29
Маттехбаза.pdf
15 червня 2020 14:29
Згода орендодавця.pdf
15 червня 2020 14:29
2.2 Аналогічний договір.pdf
15 червня 2020 14:29
1.5 Техпаспорти НОРМА.pdf
15 червня 2020 14:29
1.2 Договір спецтехніка.pdf
15 червня 2020 14:29
Графік.pdf
15 червня 2020 14:29
ДЦ.rar
15 червня 2020 14:29
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"
#31824838
Відхилено 70 097 140,15
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 12:15
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 70 400 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 12:13

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД) учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі ТП) мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Разом із тим зазначено, що якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками. Учасник ТОВ «Київська Русь» у складі своєї ТП надав довідку № 20 від 15.06.2020 року про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Петропавлівської ЗОШ №2 смт Петропавлівка Петропавлівського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), в якій зазначив, що буде залучати техніку на підставі договору № 24 від 22.06.2018. Разом із тим, в порушення вищезазначеної вимоги не надав вказаний договір № 24 від 22.06.2018, натомість надав договір № 24 від 22.05.2018 року. Також Учасник у вказаній довідці не зазначив кількість «Коток TOTA LTP 1016». Надати відповідні документи та вказати необхідну інформацію на виконання вказаних вимог ТД.

Документи

01 липня 2020 17:23
Електронний підпис
01 липня 2020 17:22
Відхил.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
70 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 16:00
ДУ №5.pdf укладений
29 липня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 09:12
ДУ №3.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:11
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:07
Договір Петропавлівка.pdf укладений
19 серпня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 172/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 29 липня 2021
Сума оплати за договором: 69 997 661,35
UAH (в тому числі ПДВ 11 666 276,89 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.