Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10», розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4»)
Очікувана вартість
1 179 284,00 UAH
UA-2020-06-04-005018-c 7a41360f7af54b5e962d96d7c5c3a1fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 179 284,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 896,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10», розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:56
Додаток 3 (5).doc
04 червня 2020 16:56
Оголошення (20).docx
04 червня 2020 16:56
Додаток 1 (30).docx
04 червня 2020 16:56
Додаток 2 (32).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР 1 160 779,20
UAH з ПДВ
1 160 779,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
Переможець 1 160 779,20
UAH з ПДВ
18 червня 2020 09:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
1 160 779,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:43
ДУ №8_1_Фільтрація_18.08.2020.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 19:04
Договір _8 Басейн фільтрація.PDF укладений
22 червня 2020 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік та ціни договору у зв'язку із завершенням будівництва об'єкта.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 988 862,64
UAH (в тому числі ПДВ 164 810,44 UAH)