Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Очікувана вартість
31 806 775,00 UAH
UA-2020-06-04-004945-c d38e7cd57b1c499994af91e2a2a6f3dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злотнікова Олена Петрівна

+380445293412 +380445293449 CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:55
Очікувана вартість: 31 806 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 033,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від від 04.12.2019 № 1070. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:47
31млн_Додаток_2.doc
04 червня 2020 16:47
31млн_Додаток_1.docx
04 червня 2020 16:47
31млн_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-004945-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АМТ- ГРУПП", Код ЄДРПОУ:32584007
Дата подання: 10 липня 2020 22:08
ВИМОГА щодо визначення переможця у закупівлі на «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
ВИМОГА
щодо визначення переможця у закупівлі на «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Шановний Замовник звертаємо вашу увагу на той факт, що визнаний Переможцем учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" не відповідає цьому статусу оскільки не виконав вимогу Тендерної документації згідно ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» .
У розділі ІІІ Тендерній документації зазначена вимога (3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору.

Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015

Предмет закупівлі «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» відноситься до класу (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), а згідно наданого учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" аналогічного договору підряду № 12/01 від 04 січня 2017 року були виконані підрядні роботи з будівництва житлового будинку, що відносяться до класу (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).

Отже наданий учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" аналогічний договір є невідповідним, не аналогічним предмету закупівлі.
Тобто учасник не виконав умови закупівлі згідно ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» і не може бути визнаний Замовником як переможець даної закупівлі!

Згідно вимог Тендерної документації, пункт 2, розділу ІІІ, Учасник повинен надати забезпечення тендерних пропозицій у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), в розмірі 159 000,00 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.) в електронній формі з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банку-гаранту, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. В той самий час у роділі ІІІ, пункт 4 строк дії тендерної пропозиції, Замоником чітко визначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 125 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Згідно ч.1 ст. 253 Цивільного кодексу України – перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Датою розкриття тендерної пропозиції – є 23 червня 2020 року.
На виконання даних вимог Замовника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" надає файл Гарантiя_3872.zip, у котрому міститься Банківська гарантія №3872-20Г від 22 червня 2020 року, у тексті котрої чітко зазначено, що «Строк дії цієї Гарантії : з «22» червня 2020 року по «06» листопада 2020 року включно».
Отже електронна банківська гарантія, що подана учасником не відповідає вимогам пункту 2, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, а саме строк її дії більший ніж 125 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (строку дії тендерної пропозиції).

Спираючись на вище зазначене просимо Замовника відхилити пропозицію учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", як таку, що не відповідає предмету закупівлі: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

У разі відмови Замовника, ми будемо змушені звернутися із скаргою до АМКУ та

Генеральної Прокуратури України; Національного антикорупційного бюро України
Спеціалізованої антикорупційної прокуратури України;
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА.


З повагою,

Директор
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«АМТ –ГРУПП» ________________________ Шевченко В.О.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 15:03
рішення відповідно до протоколу ТК №42 від 13.07.2020

Документи подані скаржником

10 липня 2020 22:08
АМТ.Вимога.pdf

Документи

13 липня 2020 15:03
Протокол 42.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АМТ- ГРУПП" 30 011 864,40
UAH з ПДВ
29 852 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 30 486 557,56
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 31 776 774,74
UAH з ПДВ
30 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 31 000 000,00
UAH з ПДВ
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"УКРРЕМБУДМОНТАЖ" 31 805 445,02
UAH з ПДВ
31 805 445,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2020 16:08
Електронний підпис
27 червня 2020 15:53
Додаток1.АМТ.pdf
22 червня 2020 17:33
Електронний підпис
22 червня 2020 17:32
ЗагальніАМТ.pdf
22 червня 2020 17:27
Електронний підпис
22 червня 2020 17:26
ЗагальніАМТ.pdf
22 червня 2020 16:04
Електронний підпис
22 червня 2020 16:03
ТендернаПрпозиціяАМТ.pdf
22 червня 2020 16:03
ПроектДоговір.pdf
22 червня 2020 16:03
КошторисАМТ.pdf
22 червня 2020 16:03
КадриАМТ.pdf
22 червня 2020 16:03
ДовідкаМТБ_АМТ.pdf
22 червня 2020 16:03
АналогиАМТ.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 17:59
14 Аналогічний договір.pdf
22 червня 2020 17:59
12 Довідка працівники.PDF
22 червня 2020 17:59
10 Довідка МТБ.PDF
22 червня 2020 17:59
02 Статут з описом.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 18:31
Електронний підпис
22 червня 2020 16:08
Електронний підпис
22 червня 2020 16:04
Рейтинг_Скан.pdf
22 червня 2020 16:04
Рейтинг.zip
22 червня 2020 16:04
Довiренiсть_Рижий.zip
22 червня 2020 16:04
Ліцензія_скан.pdf
22 червня 2020 16:04
Лiцензiя.zip
22 червня 2020 16:04
Гарантiя_3872.zip
22 червня 2020 16:04
24-1 Ліцензія АВК.pdf
22 червня 2020 16:04
09 Аналогічний Договір.rar

Публічні документи

22 червня 2020 16:20
кошторис 4.pdf
22 червня 2020 16:20
кошторис 3.pdf
22 червня 2020 16:20
кошторис 2.pdf
22 червня 2020 16:20
кошторис 1.pdf
22 червня 2020 16:20
платник податку.pdf
22 червня 2020 16:20
паспорт іпн.pdf
22 червня 2020 16:20
витяг.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 14:35
Електронний підпис
22 червня 2020 14:34
27.Гарантія.pdf
22 червня 2020 14:34
14.Статут нова редакція.pdf
22 червня 2020 14:34
6.Аналогічний договір.pdf
22 червня 2020 14:34
15.Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АМТ- ГРУПП"

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ФОП "ФЕДОРОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"УКРРЕМБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АМТ- ГРУПП"
#32584007
Відхилено 29 852 830,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 11:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:33
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Відхилено 30 000 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:13
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 30 880 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 101 від 22.06.2020 Учасник повідомив про перелік обладнання та складових матеріально-технічної бази. Договір оренди транспортних засобів № 1/090620 від 09.06.2020 укладено із юридичною особою, а свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів свідчать про те, що власником транспорту є фізична особа. Договірні відносини із фізичною особою Учасник не підтвердив. Майно, що перебуває у власності Учасника, не підтверджено документально. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Підтвердити документально договірні відносини із фізичною особою щодо транспортних засобів, майно, що перебуває у власності Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції наявний Договір № 11/20/09-18 від 20.09.2018. Додатком № 1 до Договору є проектно-кошторисна документація (п. 2.2.), яка не долучена в складі пропозиції. Договір надано не в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити додатки до договору.

Документи

30 червня 2020 11:27
Електронний підпис
30 червня 2020 11:27
Протокол38.pdf

Документи

03 липня 2020 14:13
Електронний підпис
03 липня 2020 14:12
_Протокол 39.pdf
03 липня 2020 14:00
Протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
30 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:15
ДУ №8 .pdf укладений
23 грудня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 11:28
ДУ№7 Договір 7Д (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 10:08
ДУ6 Договір7Д (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:45
ДУ5 Договір 7Д (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:31
ДУ№4 Договір 7Д (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:00
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:55
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 11:22
ДУ№1 Д7 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:30
договор 7д.pdf укладений
23 липня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ №1 від 28.07.2020рік -зміни в частині "сума на 2020рік" відповідно до графіку робіт на 2020 рік: 1. Внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 30 880 000 грн.00 коп. (тридцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 5 146 666 грн. 67 коп. (п'ять мільйонів сто сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума на 2020 рік становить 5 770 000 грн.00 коп. (п'ять мільйонів сімсот сімдесят тисячі гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 961 666 грн. 67 коп. (дев'ятсот шістдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 30 880 000 грн.00 коп. (тридцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 5 146 666 грн. 67 коп. (п'ять мільйонів сто сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума на 2020 рік становить 18 255 000 грн. 00 коп. (вісімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 3 042 500,00 грн. 00 коп. (три мільйони сорок дві тисячі п’ятсот гривень 00 коп.). 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 Календарний план виконання та фінансування робіт до Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року в наступній редакції, що є Додатком Календарний план виконання та фінансування робіт до Додаткової угоди № 3 від 21 серпня 2020 року до Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє протягом терміну дії Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року. 4. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 до Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року про наступне. 1. Внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 30 880 000 грн.00 коп. (тридцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 5 146 666 грн. 67 коп. (п'ять мільйонів сто сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Зменшити суму фінансування на 2020 рік на 12 053 573,79 грн. (дванадцять мільйонів п’ятдесят три тисячі п’ятсот сімдесят три гривні 79 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 2 008 928,97 (два мільйони вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 97 копійок). Сума фінансування на 2020 рік становить 6 201 426,21 грн. (шість мільйонів двісті одна тисяча чотириста двадцять шість гривень 21 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 1 033 571,04 грн. (один мільйон тридцять три тисячі п’ятсот сімдесят одна гривня 04 копійки).» 2. Викласти у додатку до даної додаткової угоди «Календарний план виконання та фінансування робіт на 2020 рік». 3. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору та діє до 31 грудня 2020 року. 5. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу. 7. Невід’ємними частинами цієї Додаткової угоди, відповідно, і Договору, є: Додаток №1 – Календарний план виконання та фінансування робіт на 2020 рік
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням бюджетного періоду та відповідно до обсягів реального фінансування у 2020 році, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни у Договір. 1. Викласти п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 30 880 000 грн.00 коп. (тридцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 5 146 666 грн. 67 коп. (п'ять мільйонів сто сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Розрахунок за фактично виконані роботи - 6 201 426,21 грн. (шість мільйонів двісті одна тисяча чотириста двадцять шість гривень 21 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 1 033 571,04 грн. (один мільйон тридцять три тисячі п’ятсот сімдесят одна гривня 04 копійки) здійснено Замовником у 2020 році Сума фінансування на 2021 році, у розмірі 24 678 573,79 грн. (двадцять чотири мільйони шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят три гривні 79 коп.), у т.ч. ПДВ 20% 4 113 095, 63 грн. (чотири мільйони сто тринадцять тисяч дев’яносто п’ять гривень 63 коп.) буде здійснено Замовником після затвердження річних кошторисних призначень та фактичного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника в межах витрат, передбачених договірною ціною.» 2. Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 до Договору «Календарний план виконання та фінансування робіт», який є невід’ємною його частиною. 3. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 5. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони (далі разом – Сторони, а будь-яка окремо – Сторона), уклали цю додаткову угоду № 6 до договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до: 1.1. Пункту 3.1 договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року (далі – Договір) та викласти його в новій редакції такого змісту: «п. 3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тендерної пропозиції та погоджена Сторонами в Протоколі погодження договірної ціни (Додаток № 1), не змінюється і становить 30 880 000 грн.00 коп. (тридцять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% – 5 146 666 грн 67 коп. (п’ять мільйонів сто сорок шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2021 року згідно з Договором становлять – 6 201 426,21 грн (шість мільйонів двісті одна тисяча гривень 21 коп.), в т. ч. ПДВ 20% – 1 033 571,04 грн (один мільйон тридцять три тисячі п’ятсот сімдесят одна гривня 04 коп.). Обсяги фінансування на 2021 рік становлять – 16 081 175,86грн (шістнадцять мільйонів вісімдесят одна тисяча сто сімдесят п’ять гривень 86 коп.), в т. ч. ПДВ 20% – 2 680 195,98 грн (два мільйони шістсот вісімдесят тисяч сто дев’яносто п’ять гривень 98 коп.), але можуть бути змінені в разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування.». 1.2. Календарного плану виконання та фінансування робіт та викласти його в новій редакції, що додається. 2. Відповідно до пункту 14.3 Договору, у разі наявності бюджетного фінансування Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% річного обсягу фінансування, що складає 4 824 352,76 грн (чотири мільйони вісімсот двадцять чотири тисячі триста п’ятдесят дві гривні 76 коп.), в т. ч. ПДВ 20% – 804 058,79 грн (вісімсот чотири тисячі п’ятдесят вісім гривень 79 коп.). Термін погашення авансу – 90 календарних днів з дати надання попередньої оплати (авансу). Датою надання попередньої оплати (авансу) вважається дата спрямування бюджетних коштів Підряднику на бюджетний рахунок UA608201720355389011700702085, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби для попередньої оплати у встановленому законодавством України порядку. Надання авансу здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 07 (семи) робочих днів, за наявності фінансування. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 4. Ця Додаткова угода до Договору складена в двох автентичних примірниках українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними та такими, що продовжують діяти. 6. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди, відповідно, і Договору, є Календарний план виконання та фінансування робіт (нова редакція) – Додаток № 1.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю додаткову угоду № 7 до договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 14.3. Договору підряду № 7Д від 23 липня 2020 року, виклавши його у наступній редакції: «п. 14.3. У разі наявності бюджетного фінансування Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% річного обсягу фінансування, що складає 4 824 352,76 грн (чотири мільйони вісімсот двадцять чотири тисячі триста п'ятдесят дві гривні 76 коп.), в т. ч. ПДВ 20% – 804 058,79 грн (вісімсот чотири тисячі п'ятдесят вісім гривень 79 коп.). Термін погашення авансу – 90 календарних днів з дати надання попередньої оплати (авансу). Датою надання попередньої оплати (авансу) вважається дата спрямування бюджетних коштів Підряднику на бюджетний рахунок UA418201720355319600000702085, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби для попередньої оплати у встановленому законодавством України порядку. Надання авансу здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 07 (семи) робочих днів, за наявності фінансування.» 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 3. Ця Додаткова угода до Договору складена в двох автентичних примірниках українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними та такими, що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 572 707,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 428 784,50 UAH)
Причини розірвання договору: на підставі ч.1 ст.188 Господарського кодексу України, ч.1ст.652 Цивільного кодексу України та п.17.6 Договору підряду №7Д від 23.07.2020р.