Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Крамського (від вул. Коцюбинського до вул. Шевченка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 354 537,60 UAH
UA-2020-06-04-004932-c 5d6668a248994f38ab5c0bf71ee5b77f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 15:55
Очікувана вартість: 3 354 537,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + F1/PV) де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1– питома вага іншого критерію оцінки (відстрочення оплати за виконані роботи), запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вулиці Крамського (від вул. Коцюбинського до вул. Шевченка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Крамського (від вул. Коцюбинського до вул. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 до 240 днів: 15%
на строк від 121 до 180 днів: 10%
на строк від 61 до 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
06 липня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:05
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція4.docx
06 липня 2020 18:05
Перелік змін до тендерної документації від 06.07.2020.doc
06 липня 2020 18:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
22 червня 2020 18:00
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція3.docx
22 червня 2020 18:00
Перелік змін до тендерної документації від 22.06.2020.doc
22 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
19 червня 2020 16:04
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція2.docx
19 червня 2020 16:04
Перелік змін до тендерної документації від 19.06.2020.doc
19 червня 2020 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
16 червня 2020 16:56
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція.docx
16 червня 2020 16:56
Перелік змін до тендерної документації від 16.06.2020.doc
04 червня 2020 16:46
Тендерна документація вул. Крамського1.docx
04 червня 2020 16:46
Оголошення про проведення відкритих торгів1 (2).docx
06 липня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:05
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція4.docx
06 липня 2020 18:05
Перелік змін до тендерної документації від 06.07.2020.doc
06 липня 2020 18:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
22 червня 2020 18:00
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція3.docx
22 червня 2020 18:00
Перелік змін до тендерної документації від 22.06.2020.doc
22 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
19 червня 2020 16:04
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція2.docx
19 червня 2020 16:04
Перелік змін до тендерної документації від 19.06.2020.doc
19 червня 2020 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
16 червня 2020 16:56
Тендерна документація вул. Крамського нова редакція.docx
16 червня 2020 16:56
Перелік змін до тендерної документації від 16.06.2020.doc
04 червня 2020 16:46
Тендерна документація вул. Крамського1.docx
04 червня 2020 16:46
Оголошення про проведення відкритих торгів1 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 09 червня 2020 14:15
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:31
Шановний Замовнику, всі вимоги щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у Тендерній документації (Додаток 1) базується на підтвердженні власного майна та майна субпідрядників/співвиконавців, з поданням різних видів документів та довідок. В чинному законодавстві відсутнє поняття «співвиконавець». Замовник в тендерній документації не роз’яснює поняття «співвиконавець» і не наводить конкретні приклади. В зв’язку з незрозумілими вимогами Замовника в Тендерній документації виникають складнощі при тлумаченні змісту тендерної документації та подачі тендерної пропозиції. А саме: 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено подання сканованих документів про право власності та/або договір оренди, лізингу, суборенди, договір (-ри), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування у довідці. Надайте відповідь в якому вигляді потрібно подавати документи (сканкопія з оригіналу чи з копії відповідного документу)? 2. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.1, зазначено: «Для підтвердження своєї відповідності цієї вимоги можна залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Надайте конкретну відповідь хто є співвиконавцем? При залученні техніки на підставі договору про надання послуг, суб’єкт господарювання – надавач послуг є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації? При залученні техніки на підставі договору оренди, суб’єкт господарювання – орендар є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації? При залученні техніки на підставі договору лізингу, суб’єкт господарювання – лізингодавець є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації? Надайте вичерпний (чіткий) перелік документів, який необхідно надати для підтвердження в кожному конкретному випадку (для залучення на підставі договору про надання послуг, для залучення на підставі договору оренди, для залучення на підставі договору лізингу)? 3. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.2, зазначено: «Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку учасника, про наявність бази (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів із зазначенням адреси розташування такої бази (якщо дану вимогу учасник підтверджує самостійно)». Надайте відповідь які конкретно випадки, в розумінні даної тендерної документації являються підтвердженням даної вимоги самостійно учасником? Чи входить в даний перелік договір оренди, договір суборенди? Якщо так, то яку довідку в даному випадку потрібно подавати (з адресою розташування бази) від самого Учасника? 4. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.2, зазначено: «У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається довідка у довільній формі, на фірмовому бланку учасника, про те, що база (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів залучається субпідрядником/співвиконавцем із зазначенням адреси розташування такої бази та найменування субпідрядника/співвиконавця». Надайте відповідь, в разі надання в підтвердження договору оренди чи суборенди бази на підставі відповідних договорів, коли Учасник є орендарем або суборендарем, чи вважається це власним підтвердженням чи підтвердженням співвиконавця? 5. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.3, зазначено: «Документальне підтвердження власного…… (та/або договір (-и) (попередній договір (-и)) укладених з Постачальником (-ми), які будуть забезпечувати постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається вищезазначений документ від субпідрядника/співвиконавця». Надайте відповідь, в разі надання в підтвердження постачання асфальтобетонної суміші договору поставки (попереднього договору), коли Учасник є покупцем, чи вважається це власним підтвердженням чи підтвердженням співвиконавця? Які документи необхідно подавати в даному випадку? 6. Сторінка 30 Тендерної документації Замовника: «У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тоді учасник надає довідку в довільній формі на фірмовому бланку учасника, згідно Форми № 1**. У разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), для підтвердження вищезазначених кваліфікаційних критеріїв, учасник надає сканований договір між ним субпідрядником (-ми)/співвиконавцем (-ями) та/або гарантійний лист від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), що підтверджує згоду такого (-х) субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) виступити в ролі субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) такого учасника в разі його перемоги в цих торгах. Примітки. * У довідці про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо), та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі, обов’язково вказати: які технічні можливості є власними, які є орендовані, які є залучені на інших не заборонених чинним законодавством умовах; найменування кожної одиниці із зазначенням їх характеристик: кількості та короткого опису; зазначити чиї потужності учасника та/або субпідрядника (зазначити повне найменування субпідрядника/співвиконавця)» . Надайте відповідь, в разі залучення суб’єктів господарювання на підставі господарських договорів, не заборонених чинним законодавством (договір надання послуг, договір оренди, договір суборенди – для підтвердження матеріально – технічної бази, договір поставки матеріалів – для поставки асфальтобетону) чи вважаються вони як залучені у субпідрядника/співвиконавця? Якщо так чи потрібно подавати договір між такими суб’єктами господарювання і Учасником, і який предмет договору повинен бути? (якщо такі договори (послуги, поставка, оренда) наявні!) Також надайте відповідь чи потрібно подавати **Форму 1 в такому випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Згідно положень пунктів 12 та 14 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу відноситься до основних функцій Уповноваженого органу.
Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Зазначення в кваліфікаційних вимогах можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців є імперативною нормою, яку замовник зобов’язаний прописати в кваліфікаційних критеріях. Поняття «співвиконавці» введене Законом України «Про публічні закупівлі» та визначення поняття «співвиконавці» відсутнє в ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, у замовника відсутні повноваження тлумачити, роз’яснювати норми чинного законодавства України, у тому числі, ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано Замовнику повноважень встановлювати (надавати) визначення поняттям (термінам), які застосовуються у ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлювати конкретні приклади, випадки стосовно поняття «співвиконавці» та замовник не є органом, який здійснює державне регулювання у сфері публічних закупівель.
Шановний учасник, стосовно роз’яснень стосовно поняття «співвиконавець» та встановлення конкретних прикладів, випадків стосовно поняття «співвиконавці» Ви можете звернутися до Уповноваженого органу або до органу, який наділений повноваженнями тлумачення норм чинного законодавства України або наділений повноваженнями внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене та у зв’язку з тим, що у чинному законодавстві України є поняття субпідрядник та договір субпідряду, а предметом закупівлі є підрядні роботи замовником поняття «співвиконавець» ототожнюється з поняттям «субпідрядник».
Слід звернути увагу, що в учасника можуть бути субпідрядники/співвиконавці, якщо учасник планує віддати частину обсягів, які передбачені додатком № 3 тендерної документації іншому суб’єкту господарювання, на умовах субпідряду.
Стосовно п.1 Вашого питання: документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які зазначені у тендерній документації надаються у вигляді сканованих оригіналів, також на сканований оригінал кожного такого документу Ви можете накласти ЕЦП/КЕП.
Стосовно п. 2 Вашого питання: як зазначалося вище можливість залучення субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження кваліфікаційних вимог є імперативною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 2 частини 3 статті 16) та замовник зобов’язаний цю норму передбачати у тендерній документації. Замовник не наділений повноваженнями надавати визначення понять та тлумачити норми чинного законодавства України. Якщо учасник залучає техніку на підставі договору про надання послуг, то таким договором учасник може підтвердити наявність в нього такої техніки, яка є залучена на незаборонених чинними законодавством умовах. Договорами оренди, суборенди, лізингу, тощо учасник може підтвердити наявність в нього техніки на умовах оренди, суборенди, лізингу, тощо. Стосовно питання «Надайте вичерпний (чіткий) перелік документів, який необхідно надати для підтвердження в кожному конкретному випадку (для залучення на підставі договору про надання послуг, для залучення на підставі договору оренди, для залучення на підставі договору лізингу)» сканований оригінал договору про надання послуг, договору оренди, договору лізингу і є документами, які підтверджують наявність в учасника техніки. Зверніть увагу, що в цих документах повинен бути наведений перелік техніки. З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також забезпечення для учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель замовник не може встановити вичерпний перелік документів про які йдеться мова у п. 2 питання учасника.
Стосовно пункту 3 та пункту 4 питання: У тендерній документації зазначено, що учасник підтверджує наявність у нього бази: власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах. Тобто, якщо учасник має укладений договір суборенди або лізингу з контрагентом, то він може такими документами підтвердити наявність у нього бази на інших не заборонених чинним законодавством умовах, також учасник має право підтвердити наявність у нього бази договорами оренди укладеними між ним та контрагентом або документами, які підтверджують право власності на базу відповідно до чинного законодавства України. У зазначених випадках учасник надає довідку про наявність бази від самого учасника. Коли Учасник є орендарем або суборендарем це вважається власним підтвердженням наявності бази в учасника на умовах оренди або суборенди.
Стосовно пункту 5 питання: коли Учасник є покупцем асфальтобетонної суміші на договірних умовах це вважається власним підтвердженням учасника. У такому випадку, як зазначено у тендерній документації надається договір (-и) (попередній договір (-и) укладених з постачальником (-и) на підставі яких буде забезпечуватися постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші.
Стосовно пункту 6 питання: Як зазначалося вище залучення техніки на підставі договору про надання послуг або договору оренди або договору суборенди – для підтвердження матеріально – технічної бази або договір поставки матеріалів – для поставки асфальтобетону є власним підтвердженням наявності в учасника матеріально-технічної бази та технологій для виконання предмету закупівлі залучені інших умовах не заборонених чинним законодавством або на умовах оренди або на умовах суборенди тощо у такому разі заповнювати форму про субпідрядника/співвиконавця не потрібно.
В учасника може бути субпідрядник/співвиконавець, у тому разі коли учасник планує, що частину обсягів будівельних робіт передбачених у Додатку № 3 тендерної документації буде виконувати інший суб’єкт господарювання на умовах договору субпідряду, та учасник може залучити потужності такого суб’єкта господарювання для підтвердження кваліфікаційних вимог. Якщо учасник планує залучити суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, оскільки предметом закупівлі є підрядні роботи, то учасник може надати договір субпідряду або гарантійний лист щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі.».
Зверніть увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. У разі виявлення замовником помилок у тендерній пропозиції учасника стосовно підтвердження кваліфікаційних вимог учасника є можливість їх виправити протягом 24 годин.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-004932-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 09 червня 2020 14:32
Незрозумілий зміст Додатку 1
Шановний Замовнику, всі вимоги щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у Тендерній документації (Додаток 1) базується на підтвердженні власного майна та майна субпідрядників/співвиконавців, з поданням різних видів документів та довідок. В чинному законодавстві відсутнє поняття «співвиконавець». Замовник в тендерній документації не роз’яснює поняття «співвиконавець» і не наводить конкретні приклади.
В зв’язку з незрозумілими вимогами Замовника в Тендерній документації виникають складнощі при тлумаченні змісту тендерної документації та подачі тендерної пропозиції.
А саме:

1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено подання сканованих документів про право власності та/або договір оренди, лізингу, суборенди, договір (-ри), які свідчать про найм та/або залучення технічних можливостей (машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування у довідці.

В якому вигляді потрібно подавати документи (сканкопія з оригіналу чи з копії відповідного документу)?

2. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.1, зазначено: «Для підтвердження своєї відповідності цієї вимоги можна залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Надайте конкретну відповідь хто є співвиконавцем?
При залученні техніки на підставі договору про надання послуг, суб’єкт господарювання – надавач послуг є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації?
При залученні техніки на підставі договору оренди, суб’єкт господарювання – орендар є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації?
При залученні техніки на підставі договору лізингу, суб’єкт господарювання – лізингодавець є співвиконавцем у розумінні даної тендерної документації?
Надайте вичерпний (чіткий) перелік документів, який необхідно надати для підтвердження в кожному конкретному випадку (для залучення на підставі договору про надання послуг, для залучення на підставі договору оренди, для залучення на підставі договору лізингу)?

3. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.2, зазначено: «Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку учасника, про наявність бази (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів із зазначенням адреси розташування такої бази (якщо дану вимогу учасник підтверджує самостійно)».

Які конкретно випадки, в розумінні даної тендерної документації являються підтвердженням даної вимоги самостійно учасником? Чи входить в даний перелік договір оренди, договір суборенди? Якщо так, то яку довідку в даному випадку потрібно подавати (з адресою розташування бази) від самого Учасника?

4. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.2, зазначено: «У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається довідка у довільній формі, на фірмовому бланку учасника, про те, що база (власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах) для зберігання матеріалів залучається субпідрядником/співвиконавцем із зазначенням адреси розташування такої бази та найменування субпідрядника/співвиконавця».

В разі надання в підтвердження договору оренди чи суборенди бази на підставі відповідних договорів, коли Учасник є орендарем або суборендарем, чи вважається це власним підтвердженням чи підтвердженням співвиконавця?

5. На сторінці 28 (Додаток 1 до тендерної документації Замовника) п. 1.3, зазначено: «Документальне підтвердження власного…… (та/або договір (-и) (попередній договір (-и)) укладених з Постачальником (-ми), які будуть забезпечувати постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання цієї вимоги, надається вищезазначений документ від субпідрядника/співвиконавця».
В разі надання в підтвердження постачання асфальтобетонної суміші договору поставки (попереднього договору), коли Учасник є покупцем, чи вважається це власним підтвердженням чи підтвердженням співвиконавця? Які документи необхідно подавати в даному випадку?

6. Сторінка 30 Тендерної документації Замовника:
«У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тоді учасник надає довідку в довільній формі на фірмовому бланку учасника, згідно Форми № 1**.
У разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), для підтвердження вищезазначених кваліфікаційних критеріїв, учасник надає сканований договір між ним субпідрядником (-ми)/співвиконавцем (-ями) та/або гарантійний лист від субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), що підтверджує згоду такого (-х) субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) виступити в ролі субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) такого учасника в разі його перемоги в цих торгах.

Примітки.
* У довідці про власні технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо) та технічні можливості (машини, механізми, обладнання, устаткування тощо), та/або орендовані та/або залучені на основі договірних відносинах або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі, обов’язково вказати: які технічні можливості є власними, які є орендовані, які є залучені на інших не заборонених чинним законодавством умовах; найменування кожної одиниці із зазначенням їх характеристик: кількості та короткого опису; зазначити чиї потужності учасника та/або субпідрядника (зазначити повне найменування субпідрядника/співвиконавця)» .
В разі залучення суб’єктів господарювання на підставі господарських договорів, не заборонених чинним законодавством (договір надання послуг, договір оренди, договір суборенди – для підтвердження матеріально – технічної бази, договір поставки матеріалів – для поставки асфальтобетону) чи вважаються вони як залучені у субпідрядника/співвиконавця? Чи потрібно подавати договір між такими суб’єктами господарювання і Учасником, і який предмет договору повинен бути? (якщо такі договори (послуги, поставка, оренда) наявні!) Чи потрібно подавати **Форму 1 в такому випадку?
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та викласти поняття «співвиконавця» з наведеними прикладами робіт і конкретних випадків коли це вважається співвиконанням.
Внести зміни до Додатку 1 тендерної документації та вказати чіткий перелік подання документів для підтвердження власних можливостей та підтвердження можливостей субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2020 16:33
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Згідно положень пунктів 12 та 14 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу відноситься до основних функцій Уповноваженого органу.
Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Зазначення в кваліфікаційних вимогах можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців є імперативною нормою, яку замовник зобов’язаний прописати в кваліфікаційних критеріях. Поняття «співвиконавці» введене Законом України «Про публічні закупівлі» та визначення поняття «співвиконавці» відсутнє в ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, у замовника відсутні повноваження тлумачити, роз’яснювати норми чинного законодавства України, у тому числі, ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано Замовнику повноважень встановлювати (надавати) визначення поняттям (термінам), які застосовуються у ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлювати конкретні приклади, випадки стосовно поняття «співвиконавці» та замовник не є органом, який здійснює державне регулювання у сфері публічних закупівель.
Шановний учасник, стосовно роз’яснень стосовно поняття «співвиконавець» та встановлення конкретних прикладів, випадків стосовно поняття «співвиконавці» Ви можете звернутися до Уповноваженого органу або до органу, який наділений повноваженнями тлумачення норм чинного законодавства України або наділений повноваженнями внесення змін до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене та у зв’язку з тим, що у чинному законодавстві України є поняття субпідрядник та договір субпідряду, а предметом закупівлі є підрядні роботи замовником поняття «співвиконавець» ототожнюється з поняттям «субпідрядник».
Слід звернути увагу, що учасника можуть бути субпідрядники/співвиконавці, якщо учасник планує віддати частину обсягів, які передбачені додатком № 3 тендерної документації іншому суб’єкту господарювання, на умовах субпідряду.
Стосовно п.1 Вашого питання: документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які зазначені у тендерній документації надаються у вигляді сканованих оригіналів, також на сканований оригінал кожного такого документу Ви можете накласти ЕЦП/КЕП.
Стосовно п. 2 Вашого питання: як зазначалося вище можливість залучення субпідрядників/співвиконавців, для підтвердження кваліфікаційних вимог є імперативною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 2 частини 3 статті 16) та замовник зобов’язаний цю норму передбачати у тендерній документації. Замовник не наділений повноваженнями надавати визначення понять та тлумачити норми чинного законодавства України. Якщо учасник залучає техніку на підставі договору про надання послуг, то таким договором учасник може підтвердити наявність в нього такої техніки, яка є залучена на незаборонених чинними законодавством умовах. Договорами оренди, суборенди, лізингу, тощо учасник може підтвердити наявність в нього техніки на умовах оренди, суборенди, лізингу, тощо. Стосовно питання «Надайте вичерпний (чіткий) перелік документів, який необхідно надати для підтвердження в кожному конкретному випадку (для залучення на підставі договору про надання послуг, для залучення на підставі договору оренди, для залучення на підставі договору лізингу)» сканований оригінал договору про надання послуг, договору оренди, договору лізингу і є документами, які підтверджують наявність в учасника техніки. Зверніть увагу, що в цих документах повинен бути наведений перелік техніки. З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також забезпечення для учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель замовник не може встановити вичерпний перелік документів про які йдеться мова у п. 2 питання учасника.
Стосовно пункту 3 та пункту 4 питання: У тендерній документації зазначено, що учасник підтверджує наявність у нього бази: власної або орендованої, або залученої на інших не заборонених чинним законодавством України умовах. Тобто, якщо учасник має укладений договір суборенди або лізингу з контрагентом, то він може такими документами підтвердити наявність у нього бази на інших не заборонених чинним законодавством умовах, також учасник має право підтвердити наявність у нього бази договорами оренди укладеними між ним та контрагентом або документами, які підтверджують право власності на базу відповідно до чинного законодавства України. У зазначених випадках учасник надає довідку про наявність бази від самого учасника. Коли Учасник є орендарем або суборендарем це вважається власним підтвердженням наявності бази в учасника на умовах оренди або суборенди.
Стосовно пункту 5 питання: коли Учасник є покупцем асфальтобетонної суміші на договірних умовах це вважається власним підтвердженням учасника. У такому випадку, як зазначено у тендерній документації надається договір (-и) (попередній договір (-и) укладених з постачальником (-и) на підставі яких буде забезпечуватися постачання або плануються залучити для постачання асфальтобетонної суміші.
Стосовно пункту 6 питання: Як зазначалося вище залучення техніки на підставі договору про надання послуг або договору оренди або договору суборенди – для підтвердження матеріально – технічної бази або договір поставки матеріалів – для поставки асфальтобетону є власним підтвердженням наявності в учасника матеріально-технічної бази та технологій для виконання предмету закупівлі залучені інших умовах не заборонених чинним законодавством або на умовах оренди або на умовах суборенди тощо у такому разі заповнювати форму про субпідрядника/співвиконавця не потрібно.
В учасника може бути субпідрядник/співвиконавець, у тому разі коли учасник планує, що частину обсягів будівельних робіт передбачених у Додатку № 3 тендерної документації буде виконувати інший суб’єкт господарювання на умовах договору субпідряду, та учасник може залучити потужності такого суб’єкта господарювання для підтвердження кваліфікаційних вимог. Якщо учасник планує залучити суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, оскільки предметом закупівлі є підрядні роботи, то учасник може надати договір субпідряду або гарантійний лист щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Зверніть увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. У разі виявлення замовником помилок у тендерній пропозиції учасника стосовно підтвердження кваліфікаційних вимог учасника є можливість їх виправити протягом 24 годин.
Слід зазначити, що в тендерній документації зазначені документи, якими учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також замовником надано роз’яснення по всім питанням, які виникли в учасника та були зазначені у цій вимозі.
Враховуючи вищезазначене, замовник не вбачає доцільності внесення змін до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 3 171 134,54
UAH з ПДВ
2 740 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 918 630 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 2 979 861,61
UAH з ПДВ
2 621 428,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 835 000 Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 2 766 972,00
UAH з ПДВ
2 619 996,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 833 997.20 Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 2 982 950,93
UAH з ПДВ
2 982 950,93
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 088 065.65 Документи

Публічні документи

15 липня 2020 09:56
Електронний підпис
15 липня 2020 09:51
кваліфікація 2.pdf
15 липня 2020 09:51
техчастина2.pdf
15 липня 2020 09:51
ТП, техчастина 1.pdf
15 липня 2020 09:51
Garantiya_16 700.zip
15 липня 2020 09:51
Статут з описом.pdf
15 липня 2020 09:50
договір БГ.PDF
15 липня 2020 09:50
кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 11:56
Електронний підпис
14 липня 2020 11:54
техзавдання ч.2.pdf
14 липня 2020 11:54
техзавдання ч.1.pdf
14 липня 2020 11:53
тендерна пропозиція.pdf
14 липня 2020 11:53
Статутні.pdf
14 липня 2020 11:53
Гарантія_зміни 14.07.20.rar
03 липня 2020 13:16
Електронний підпис
03 липня 2020 12:57
техзавдання ч2.pdf
03 липня 2020 12:57
техзавдання ч1.pdf
03 липня 2020 12:57
Статутні.pdf
03 липня 2020 12:57
Договір на гарантію.pdf
03 липня 2020 12:57
Кваліфікаційні ч.1.pdf
03 липня 2020 12:57
Кваліфікаційні ч.2.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:21
Електронний підпис
14 липня 2020 17:19
fwd605__.zip
14 липня 2020 17:19
Fwd_ юр.док. банка.zip
14 липня 2020 17:19
15 Лист від банку.pdf
14 липня 2020 17:19
14 Довіреності банку.pdf
14 липня 2020 17:19
11 Інші довідки.PDF
14 липня 2020 17:19
10 Технічне завдання.PDF
14 липня 2020 17:19
4 Стаття 17.PDF

Публічні документи

14 липня 2020 18:46
Електронний підпис
14 липня 2020 18:44
Garantiya_16 700_zm.zip
14 липня 2020 18:44
10.Кошторис.pdf
14 липня 2020 18:44
8.Технічне завдання.pdf
14 липня 2020 18:44
13.Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 17:37
Електронний підпис
06 липня 2020 17:35
Garantiya_16 700.zip
06 липня 2020 17:35
12.Кошторис.pdf
06 липня 2020 17:35
8.Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 17:35
6.Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Очікує рішення 2 619 996,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:28

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 18:24
Кінець періоду оскарження: 24 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 24 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З метою підтвердження інформації, наданої учасником, шляхом звернення, відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» до відповідної установи (організації), 22.07.2020 було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» до 20 робочих днів на закупівлю: Капітальний ремонт вулиці Крамського (від вул. Коцюбинського до вул. Шевченка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2020-06-04-004932-c) згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Станом до 13.08.2020 року рішення щодо результатів розгляду ТОВ «ГРАНІТ 001» тендерним комітетом не було прийнято. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи, те що початок розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» розпочався 16.07.2020 та станом на 13.08.2020 продовжений строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів сплив та відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути»- відмінити тендер на закупівлю: «Капітальний ремонт вулиці Крамського (від вул. Коцюбинського до вул. Шевченка) у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№UA-2020-06-04-004932-c)
Документи:
13 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:24
Відміна Крамського.PDF