Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (НУШ)
Очікувана вартість
264 154,00 UAH
UA-2020-06-04-004927-b a014a79bbd584ce19f03ccd69c4ee103
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Глибіна

+380613191111 olga444@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41844274
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А
Контактна особа: Ольга Глибіна
+380613191111
olga444@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 264 154,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі
Комплект стіл учнівський 1-місний антисколіозний з полицею, + стілець Т-подібний, 1 комплект(240шт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Шкільні меблі
(НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72503, Україна, Запорізька область, Якимівка, провулок Спортивний 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:22
протокол№10.pdf
10 червня 2020 10:22
ТД 2020 нуш меблі -нова редакція.doc
04 червня 2020 14:22
ТД 2020 нуш меблі.doc
10 червня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:22
протокол№10.pdf
10 червня 2020 09:33
протокол№10.pdf
10 червня 2020 10:22
ТД 2020 нуш меблі -нова редакція.doc
10 червня 2020 09:33
ТД 2020 нуш меблі -нова редакція.doc
10 червня 2020 08:40
ТД 2020 нуш меблі -нова редакція.doc
04 червня 2020 14:22
ТД 2020 нуш меблі.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000013 ● de3988191c4749548cc7cda6bfbc85d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020 10:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

05.06.2020 № 111

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 05.06.2020 №111


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-06-04-004927-b, яка проводиться ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі від 09.06.2020 року відділ освіти, молоді та спорту Якимівської селищної ради повідомляє: 1 Зазначені порушення розглянуті тендерним комітетом відділу, прийняті до відома та будуть враховані у подальшій роботі. 2 Прийняте рішення (протокол №10 від 10.06.2020 року) про внесення змін до тендерної документації з урахуванням ваших вимог, а саме внесено зміни до наступних розділів ТД: пункт 2.1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД викласти у наступній редакції : II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. Замовник залишає за собою право не розглядати звернення Учасників, які звернулися до Замовника в іншій спосіб, ніж через електронну систему закупівель. Зазначене стосується отримання не через електронну систему закупівель будь - яких звернень, листів тощо протягом всього періоду проведення процедури закупівлі. пункт 2.2 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД викласти у наступній редакції: 2. Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. пункт 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : 4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: – відхилити таку вимогу; – погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Всі копії документів, що подаються Учасником відповідно до вимог цієї тендерної документації повинні бути засвідчені підписом посадової особи Учасника, уповноваженої на подання тендерної пропозиції та печаткою Учасника (у разі її наявності). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (Portable Document Format) з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку № 2 ТД); 2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (відповідно до Додатку № 2 ТД); 3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 3 до ТД); 4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5) проектом договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 4 ТД); 6) Листом-гарантією про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до Додатку № 5 ТД); 7) Листом-згодою (відповідно до Додатку № 6 ТД); Переможцем у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднює інформація та документи встановлені в Додатку № 2 до ТД (для Переможця) в електронній системі закупівель. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: витягом з протоколу засновників (його копії) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у паперовому вигляді, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Арифметична (технічна) помилка в загальній ціні тендерної пропозиції - розбіжність між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю та кількості. Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету. Остаточну цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1-го робочого дня з дня проведення Аукціону*, тобто на наcтvпний робочий день (до 24:00 год. за Київським часом). Зміст та форма ціни тендерної пропозиції (остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону), повинні відповідати вимогам Додатку 1. * Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, остаточну цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день. (до 24:00 год. за київським часом) Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електроннийцифровий підпис уповноваженої посадової (службової) особи учасника закупівлі на подання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. У тендерній пропозиції учасника можуть бути виявлені формальні (несуттєві) помилки, які не призведуть до відхилення пропозиції такого учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наприклад: - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації; - технічні помилки та описки (у тому числі русизми), що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Неспроможність надати інформацію, що передбачена цією тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідатиме вимогам тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та може спричинити відхилення такої пропозиції 3 Члени тендерного комітету попереджені про здійснення помилок у своїй роботі. 4 Члени тендерного комітету зобов’язуються дотримуватись Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-06-10 10:41:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романюк Сергій Олександрович 233 280,00
UAH з ПДВ
233 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 18:45
Електронний підпис
19 червня 2020 18:43
Повноваження (2).rar
19 червня 2020 18:43
ФОП Романюк ДФС до 25.06.pdf
19 червня 2020 18:43
Паспорт виробу.pdf
19 червня 2020 18:43
Страхова гарантія 23718.rar
19 червня 2020 18:43
Паспорт виробу стіл.pdf
19 червня 2020 18:42
Договір перевезення.pdf
19 червня 2020 18:42
Договір з виробником.pdf
19 червня 2020 18:42
Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 18:42
20 Фото зразків товару.pdf
19 червня 2020 18:42
Виписка_ св_ ОПП.pdf
19 червня 2020 18:42
17 Довідка.pdf
19 червня 2020 18:42
25 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 18:42
21 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 18:42
10 Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 18:42
09 Лист згода.pdf
19 червня 2020 18:42
07 Проект договору.pdf
19 червня 2020 18:42
06 Довідка стаття 17.pdf
19 червня 2020 18:42
03 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романюк Сергій Олександрович

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій