Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Звукове обладнання. Комплект радіомікрофонів
Очікувана вартість
117 230,00 UAH
UA-2020-06-04-004897-c ● e3f95ffd4ef14ae8b629dd8ec78e02b4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр дитячої та юнацької творчості Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489351 |
Вебсайт: | http://cdutdesn.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, Шолом-Алейхема, 15-А |
Контактна особа: |
Пономаренко Яна Вікторівна 380673328452 cdut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 117 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 587,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Звукове обладнання. Комплект радіомікрофонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02224, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Каштанова, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2020
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 11:40 |
Оголошення ЦДЮТ. Радіомікрофони зі змінами.doc |
04 червня 2020 16:51 |
Договір звукове обладнання.doc |
05 червня 2020 11:40 |
Оголошення ЦДЮТ. Радіомікрофони зі змінами.doc
|
||
04 червня 2020 16:51 |
Договір звукове обладнання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо фальсифікованого товару
Дата подання: 04 червня 2020 19:28
Дата відповіді: 05 червня 2020 11:34
Доброго дня.
Згідно тендерних вимог замовника:
- з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, Учасник підтверджує якість, оригінальність, можливість поставки предмету закупівлі, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції авторизаційний сертифікат / або лист / або декларацію / або договір від виробника, або його офіційного представника, дистриб'ютора в Україні, котрі підтверджують право представляти в Україні торгову марку, а також здійснювати гарантійне, сервісне обслуговування товарів, що є предметом закупівлі (вимога не розповсюджується на ноутбук).
Чому вимога не розповсюджуєтсья на ноутбук? Дозволяється фальсифікат? Чи вимоги прописані під единого представника Shure та Sennheiser в Україні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-004897-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 червня 2020 23:52
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 11:42
Внесено зміни в оголошення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2403802518 |
Переможець |
117 200,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 19:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 13:03
|
395.pdf | укладений |
22 червня 2020 13:00
|