Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 61186 - Система мультимодальной фізіотерапії - Апарат для світолікування УГН 01М)
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2020-06-04-004714-b 05e32d55d8b74b9ab7e521a7400dee51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крістіна Володимирівна Стойчева

+380673951737 ky.mtmo.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки"
Код ЄДРПОУ: 05492930
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Контактна особа: Крістіна Володимирівна Стойчева
+380673951737
ky.mtmo.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 9 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Апарат для світолікування УГН 01М
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Апарат для світолікування УГН 01М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр.Миру,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:09
Тех задание У ГН (1).docx
04 червня 2020 14:09
Проект договору товар спрощена закупівля (1).doc
04 червня 2020 14:09
Оголошення спрощена закупівля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги -ІНШЕ
Дата подання: 04 червня 2020 15:16
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:03
Вітаємо. Шановний Замовнику, детально вивчивши вимоги закупівлі, ми дійшли висновку, що у Вашій документації наявні дискримінаційні вимоги, а саме: Проведення монтажних, сервісних робіт фахівцями постачальника, уповноважених виробником або офіційним представником виробника (надати оригінал листа виробника або його офіційного представника)-Надати копію Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.-Надати копію. Яким чином виробник (який не має відношення до закупівлі або не приймає участі в закупівлі) може гарантувати поставку товару та гарантувати що роботи будуть проведені саме уповноваженими особами? 2й - варіант: У разі якщо одночасно у торгах участь приймє виробник товару та його представник та надасть гарантійний лист від того ж самого виробника продукції, який приймає участь самостійно, то це може буте розцінено ДАСУ (Державна Аудиторська служба України), як порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). 3й - варіант, що робити постачальникам у яких мається складський запас даного товару, але відсутні відносини з виробником? В даному випадку виробник може відмовитись надавати такі листи. Пропонуємо внести зміни в документацію та видалити дисримінаційні вимоги. Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дані вимоги до гарантії, монтажу, сервісу поширюються на всі закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 05 червня 2020 11:31
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:22
Доброго дня. Ми запитували про ЛИСТИ -Авторизації та про звуження конкуренції. надайте відповідь.
Відповідь: Надання листа необхідно для:
1. забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних Товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
3. забезпечення високої якості товарів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-004714-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАРФОЛОМЄЄВА ІРИНА АРКАДІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3095814662
Дата подання: 04 червня 2020 15:18
Технічні вимоги -ІНШЕ
Пропонуемо ознайомитись з практикою АМКУ на рахунок авторизаційних листів від виробників. Лист у вкладені.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 10:03
Добрий ранок. Дані вимоги до гарантії, монтажу, сервісу поширюються на всі закупівлі.

Документи подані скаржником

04 червня 2020 15:18
рішення по суті № 9702.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 10:38
Електронний підпис
15 червня 2020 10:36
УГН_01М_паспорт.pdf
15 червня 2020 10:36
Сертифика_инженер.jpg
15 червня 2020 10:36
Сертифiкат_1.jpg
15 червня 2020 10:36
пп-сертифiкат_новий.jpg
15 червня 2020 10:36
Авторизация.jpg
15 червня 2020 10:36
scan_.pdf
15 червня 2020 10:36
Технічне завдання.pdf
15 червня 2020 10:36
паспорт.PDF
15 червня 2020 10:36
Комерційна пропозиція.pdf
15 червня 2020 10:36
ИНН.PDF
15 червня 2020 10:36
Договір.pdf
15 червня 2020 10:36
Витяг.PDF
15 червня 2020 10:36
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3186106030
Переможець 9 600,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:50

Документи

19 червня 2020 13:50
Електронний підпис
19 червня 2020 13:49
Повідомлення УГН.pdf
19 червня 2020 13:49
Протокол УГН.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3186106030
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 13:50
Електронний підпис
19 червня 2020 13:49
Повідомлення УГН.pdf
19 червня 2020 13:49
Протокол УГН.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:59
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 09:39
Додаткова угода 1 Самигін.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:03
Договор Самигін 3254.pdf укладений
30 червня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до догвору
Номер договору про закупівлю: 3254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 600,00
UAH