Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо - паливні гранули з агросировини
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-04-004639-c ● fcd942a46ca741398325c730860e009e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02144105 |
Місцезнаходження: | 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, вулиця Соборності, будинок 112 |
Контактна особа: |
Карпенко Анна Сергіївна 380685920510, osvita_buhgalteria@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127.6 тони
Тверде паливо - паливні гранули з агросировини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, Соборності, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 16:21 |
АГРОСИРОВИНА.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-004639-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 10 серпня 2020 15:35
Оскарження рішення Замовника
№ 10/08
від 10 серпня 2020 року. Відділу освіти Новомиргородської
районної державної адміністрації
код ЄДРПОУ 02144105
Адреса: 26000, Кіровоградська область,
м. Новомиргород, вул. Соборності, 112
електронна пошта: osvita_buhgalteria@ukr.net
телефон +380685920510
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ВКП "ТЕРМА"
код ЄДРПОУ 43369595
Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя
вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8
електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET
телефон: +380687344785
Інформація про закупівлю: ID: fcd942a46ca741398325c730860e009e
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-04-004639-c
Тверде паливо (паливні гранули з агросировини)
код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника – 10.08.2020
Вимога
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником торгів – Відділ освіти Новомиргородської районної державної адміністрації (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-04-004639-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі Тверде паливо (паливні гранули з агросировини) код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Відповідно до протоколу №129 засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації від 03.08.2020 року було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному.
1. Замовником згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 30.07.2020 року о 16:14:59 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП «ТЕРМА», а саме: поданий протокол випробувань не відповідає поданому сертифікату відповідності (сертифікат складено на підставі Протоколу №106/19 МГрС від 24.07.2019 року, а протокол в складі тендерної пропозиції за номером №32/19 МГрВ).
Під час повторного детального розгляду пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» членами тендерного комітету у Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації виявлено, що Учасник не усунув виявлені невідповідності в пропозиції та не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не може погодитися з цим і вважає, що його пропозицію розглянуто не об’єктивно. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань № 32/19 МГрВ Гранули паливні з лушпиння соняшника та на вимогу пункту 4 Додатку 3 тендерної документації - Сертифікат відповідності, виданий ДП «СВЦОО» та зареєстрований в Реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.C.0237-19.
Протокол випробувань і сертифікат відповідності за даним предметом закупівлі замовлялися в одній лабораторії як два різних документи. Вони повністю самодостатні документи і кожен з них окремо може служити доказом високої якості гранул паливних з лушпиння соняшника. У протоколі випробувань зазначені конкретні показники предмету закупівлі, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Сертифікат відповідності робився на основі іншого протоколу випробувань, який не потрібно долучати до сертифікату відповідності, оскільки показники випробувань не вказуються у сертифікаті відповідності, а зазначається тільки їх відповідність нормам ДСТУ.
Термін дії сертифікату відповідності з 26 липня 2019 р. по 25 липня 2021 р. Цей сертифікат відповідності є дійсним і ніяких документів на підтвердження його дійсності надавати не потрібно, в т.ч. протокол випробувань на основі якого він зроблений. Цього не вимагає чинне законодавство України та тендерна документація замовника. До того ж на самому сертифікаті написано, що його чинність можна перевірити у відкритих джерелах, а саме в базі даних органу з оцінки відповідності, що розміщена на www.svcoo.kiev.ua.
Ніяких інших вимог щодо Протоколу випробувань, Сертифікату відповідності, інших документів, пов’язаних з ними, Замовник не висував у своїй вимозі про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». А якщо у Замовника були інші вимоги, що стосуються цих документів, то вони не зазначені у вимозі від 30.07.2020 року
Таким чином, вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
2. Замовником згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 30.07.2020 року о 16:14:59 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП «ТЕРМА», а саме: в складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару. У Протоколі № 129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації ця вимога зазначена за п. 2, як одна із причин дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
У п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації вказані документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема складу (або майданчика, або площадки); вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок товару та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), строк користування для об'єктів нерухомості, відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів).
На виконання вимоги п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ВКП ТЕРМА» надало у складі своєї тендерної пропозиції Довідку про кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В ній вказано вагове обладнання, що буде використовуватися для здійснення поставок товару.
У п. 2 Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації замовника вказано: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
Таким чином, ТОВ «ВКП «ТЕРМА» виконало вимоги замовника, вказавши інформацію про вагове обладнання у Довідці про кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник, дискваліфікуючи пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА» через відсутність Довідки в довільній формі про наявність вагового обладнання, знову порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
3. У Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації зазначено, що «під час повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» виявлено, що тендерна документація не відповідає тендерній документації, а саме: відповідно до тендерної документції, а саме до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, вказується що, для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві влісності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію свідоцтв транспортних засобів, завірені нотаріально.»
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на виконання вимог п. 2 Додатку 2 до тендерної документації надало Довідку про вантажно-розвантажувальну техніку, у якій зазначено, що всі роботи по завантаженню і розвантаженню предмета закупівлі будуть здійснюватись найманими робітниками за трудовою угодою з ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на дату поставки предмета закупівлі, адже за даним предметом закупівлі замовник вимагає фасовку у мішках, а тому потреба у вантажно-розвантажувальній техніці відсутня.
Жодних вимог про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах з приводу вантажно-розвантажувльної техніки з боку Замовника згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не було висунено. Тому дивно, що у своєму Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації написано, що підчас повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКП»ТЕРМА» виявлені ще недоліки, а саме стосовно вимог вантажно-розвантажувальної техніки.
Зазначимо, що Замовник проводить ще одну процедуру закупівлі твердого палива ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-005056-c, у якому ТОВ «ВКП «ТЕРМА» теж надало тендерну пропозицію. Умови тендерної документації дуже схожі і перелік документів, які вимагаються тендерною документацією майже однакові. Замовник визнав переможцем процедури закупівлі пропозицію Товариства з податковою відповідальністю «ІНТЕРРЕСУРСИ». Замовник надав набаго більш вичерпний список вимог відносно пропозиції Товариства з податковою відповідальністю «ІНТЕРРЕСУРСИ», які були необхідні для визначення переможця. Цього списку недоліків було достатньо для Замовника аби визначитися з переможцем процедури закупівлі.
Отже, Замовник в черговий раз порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Протоколу №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації від 03.08.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА»
3. Визначити пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА» переможцем відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-004639-c
З повагою,
Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути
Згорнути
від 10 серпня 2020 року. Відділу освіти Новомиргородської
районної державної адміністрації
код ЄДРПОУ 02144105
Адреса: 26000, Кіровоградська область,
м. Новомиргород, вул. Соборності, 112
електронна пошта: osvita_buhgalteria@ukr.net
телефон +380685920510
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ВКП "ТЕРМА"
код ЄДРПОУ 43369595
Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя
вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8
електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET
телефон: +380687344785
Інформація про закупівлю: ID: fcd942a46ca741398325c730860e009e
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-04-004639-c
Тверде паливо (паливні гранули з агросировини)
код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника – 10.08.2020
Вимога
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником торгів – Відділ освіти Новомиргородської районної державної адміністрації (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-04-004639-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі Тверде паливо (паливні гранули з агросировини) код за ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Відповідно до протоколу №129 засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації від 03.08.2020 року було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному.
1. Замовником згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 30.07.2020 року о 16:14:59 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП «ТЕРМА», а саме: поданий протокол випробувань не відповідає поданому сертифікату відповідності (сертифікат складено на підставі Протоколу №106/19 МГрС від 24.07.2019 року, а протокол в складі тендерної пропозиції за номером №32/19 МГрВ).
Під час повторного детального розгляду пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» членами тендерного комітету у Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації виявлено, що Учасник не усунув виявлені невідповідності в пропозиції та не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» не може погодитися з цим і вважає, що його пропозицію розглянуто не об’єктивно. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» надало у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань № 32/19 МГрВ Гранули паливні з лушпиння соняшника та на вимогу пункту 4 Додатку 3 тендерної документації - Сертифікат відповідності, виданий ДП «СВЦОО» та зареєстрований в Реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.C.0237-19.
Протокол випробувань і сертифікат відповідності за даним предметом закупівлі замовлялися в одній лабораторії як два різних документи. Вони повністю самодостатні документи і кожен з них окремо може служити доказом високої якості гранул паливних з лушпиння соняшника. У протоколі випробувань зазначені конкретні показники предмету закупівлі, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Сертифікат відповідності робився на основі іншого протоколу випробувань, який не потрібно долучати до сертифікату відповідності, оскільки показники випробувань не вказуються у сертифікаті відповідності, а зазначається тільки їх відповідність нормам ДСТУ.
Термін дії сертифікату відповідності з 26 липня 2019 р. по 25 липня 2021 р. Цей сертифікат відповідності є дійсним і ніяких документів на підтвердження його дійсності надавати не потрібно, в т.ч. протокол випробувань на основі якого він зроблений. Цього не вимагає чинне законодавство України та тендерна документація замовника. До того ж на самому сертифікаті написано, що його чинність можна перевірити у відкритих джерелах, а саме в базі даних органу з оцінки відповідності, що розміщена на www.svcoo.kiev.ua.
Ніяких інших вимог щодо Протоколу випробувань, Сертифікату відповідності, інших документів, пов’язаних з ними, Замовник не висував у своїй вимозі про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». А якщо у Замовника були інші вимоги, що стосуються цих документів, то вони не зазначені у вимозі від 30.07.2020 року
Таким чином, вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
2. Замовником згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 30.07.2020 року о 16:14:59 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП «ТЕРМА», а саме: в складі тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару. У Протоколі № 129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації ця вимога зазначена за п. 2, як одна із причин дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
У п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації вказані документи, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема складу (або майданчика, або площадки); вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок товару та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), строк користування для об'єктів нерухомості, відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів).
На виконання вимоги п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ВКП ТЕРМА» надало у складі своєї тендерної пропозиції Довідку про кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В ній вказано вагове обладнання, що буде використовуватися для здійснення поставок товару.
У п. 2 Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації замовника вказано: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
Таким чином, ТОВ «ВКП «ТЕРМА» виконало вимоги замовника, вказавши інформацію про вагове обладнання у Довідці про кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник, дискваліфікуючи пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА» через відсутність Довідки в довільній формі про наявність вагового обладнання, знову порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
3. У Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації зазначено, що «під час повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» виявлено, що тендерна документація не відповідає тендерній документації, а саме: відповідно до тендерної документції, а саме до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, вказується що, для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві влісності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію свідоцтв транспортних засобів, завірені нотаріально.»
ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на виконання вимог п. 2 Додатку 2 до тендерної документації надало Довідку про вантажно-розвантажувальну техніку, у якій зазначено, що всі роботи по завантаженню і розвантаженню предмета закупівлі будуть здійснюватись найманими робітниками за трудовою угодою з ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на дату поставки предмета закупівлі, адже за даним предметом закупівлі замовник вимагає фасовку у мішках, а тому потреба у вантажно-розвантажувальній техніці відсутня.
Жодних вимог про усунення невідповідностей в поданій інформації та документах з приводу вантажно-розвантажувльної техніки з боку Замовника згідно частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не було висунено. Тому дивно, що у своєму Протоколі №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації написано, що підчас повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКП»ТЕРМА» виявлені ще недоліки, а саме стосовно вимог вантажно-розвантажувальної техніки.
Зазначимо, що Замовник проводить ще одну процедуру закупівлі твердого палива ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-005056-c, у якому ТОВ «ВКП «ТЕРМА» теж надало тендерну пропозицію. Умови тендерної документації дуже схожі і перелік документів, які вимагаються тендерною документацією майже однакові. Замовник визнав переможцем процедури закупівлі пропозицію Товариства з податковою відповідальністю «ІНТЕРРЕСУРСИ». Замовник надав набаго більш вичерпний список вимог відносно пропозиції Товариства з податковою відповідальністю «ІНТЕРРЕСУРСИ», які були необхідні для визначення переможця. Цього списку недоліків було достатньо для Замовника аби визначитися з переможцем процедури закупівлі.
Отже, Замовник в черговий раз порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» оцінена Замовником не об'єктивно.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Протоколу №129 Засідання тендерного комітету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації від 03.08.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА»
3. Визначити пропозицію ТОВ «ВКП «ТЕРМА» переможцем відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-004639-c
З повагою,
Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 14:07
Тендерний комітет відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації розглянув вашу вимогу щодо закупівлі твердого палива (паливних гранул з агросировини), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-04-004639-c, та повідомляє наступне:
Замовником 04.06.2020 року на веб порталі Уповноваженого органу, було оголошено відкриті торги по закупівлі паливних гранул з агросировини у відповідності до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, що вступив в дію з 19.04.2020 року (далі - Закон). Учасником торгів ВКП «ТЕРМА» щодо закупівлі твердого палива (паливних гранул з агросировини) 10.08.2020 року, було розміщено вимогу щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Розглянувши дану вимогу, тендерний комітет категорично не погоджується, вважає абсолютно надуманою позицію суб`єкта оскарження, та надає свої пояснення в межах чинного законодавства по кожному з пунктів вимоги:
1. Суб`єкт оскарження суперечить своїй позиції стосовно самодостатності сертифікатів відповідності та протоколів випробувань. В абзаці 4 пункту 1 вимоги, скаржник наполягає на тому, що «Протокол випробувань і сертифікат відповідності за даним предметом закупівлі замовлялися в одній лабораторії як два різних документи. Вони повністю самодостатні документи і кожен з них окремо може служити доказом високої якості гранул паливних з лушпиння соняшника.» В тому ж абзаці 4 пункту 1 вимоги, скаржник змінює свою позицію стосовно самодостатності вказаних документів, та інформує наступне: «Сертифікат відповідності робився на основі іншого протоколу випробувань, який не потрібно долучати до сертифікату відповідності, оскільки показники випробувань не вказуються у сертифікаті відповідності, а зазначається тільки їх відповідність нормам ДСТУ.»
Замовник не може погодитись з позицією скаржника, оскільки, сертифікат відповідності робиться на основі протоколу випробувань, про що, зазначається в самому сертифікаті відповідності, а тому, вони не можуть бути самодостатніми документами (як на цьому наполягає скаржник). В поданому скаржником сертифікаті відповідності №UA.024.C.0237-19 вказується що: «Сертифікат видано органом з оцінки відповідності на підставі Протоколу №106/19 МГрС від 24.07.2019 р. ВЦ ДП «СВЦОО» (№2Н122 від 28.09.2018 р. ); висновку №116-Р/19 від 26.07.219 р.».
Замовник в пункті 4 Додатку №3 до тендерної документації зазначає, що учасники для підтвердження якості паливних гранул з агросировини, повинні в складі своєї тендерної пропозиції подати копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або інший документ, що підтверджує якість товару, що закуповується замовником, завірені власником.
Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 року. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, ч.3 статті 22, зазначається, що: «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Замовник для підтвердження якості запропонованого учасником товару, та підтвердження наявності в скаржника документів, для відповідності показників, вказаних в довідці «щодо кількісних та якісних показників паливних гранул», що підтверджує якість запропонованого Замовнику товару, наданого в складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності та протоколу випробувань, звернувся до скаржника на підставі частини 16 статті 29 Закону учаснику було розміщено (дата публікації: 30-07-20,16:14:59), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зміст виявлених невідповідностей оприлюднений в повідомленні, що розміщений на веб сайті Уповноваженого органу, запропонувавши підтвердити сертифікат відповідності відповідним протоколом, на основі якого виготовлений даний документ. Таким чином, Замовником було дотримано принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Якими поняттями, щодо необ`єктивності та неупередженості оцінки тендерної пропозиції апелює суб`єкт оскарження, для Замовника не зрозуміло, адже скаржнику надавалась можливість надати додаткові пояснення, документи, та іншу інформацію, стосовно сертифікатів відповідності та протоколів випробувань поданих ним в складі його тендерної пропозиції. Таким чином, Замовником було дотримано принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
2. Відповідно змісту Додатку №2 тендерної документації, можна зрозуміти, що Замовник вимагає від учасників подання двох довідок в довільній формі:
В пункті 2.1. Додатку №2 до тендерної документації, вказується чіткий перелік документів, які повинен подати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема складу (або майданчика, або площадки); вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок товару та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), строк користування для об'єктів нерухомості, відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів).
А також, підпунктом 3, пункту 2.2. того ж Додатку №2 зазначається, що учасники повинні подати для документального підтвердження наявності вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання та/або копію настанови з експлуатації.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП ТЕРМА» містяться довідка про матеріально-технічну базу яка не містить інформації про вагове обладнання. Учасника було проінформовано, та оприлюднено (дата публікації: 30-07-20,16:14:59) відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Учасником було проігноровано вищезазначене повідомлення про усунення невідповідностей.
3. Відділ освіти в тендерній документації, зокрема, в п.2 Додатку №2 до тендерної документації, чітко передбачив які документи учасники повинні подати для підтвердження спроможності поставки даного виду товару. В разі якщо, в учасника відсутні документи, які вимагаються тендерною документацією, то така тендерна пропозиція учасника – відхиляється.
При розгляді вищевказаної тендерної пропозиції тендерним комітетом відділу освіти було виявлено невідповідності в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП ТЕРМА», учасника, було розміщено в строк (дата публікації: 30-07-20,16:14:59), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зміст виявлених невідповідностей оприлюднений в повідомленні, що розміщений на веб сайті Уповноваженого органу. Оскільки, суб`єкт оскарження, не скористався наданою йому можливістю усунути невідповідності в інформації та документах, поданих учасником в складі його тендерної пропозиції, тому, під час повторного детального розгляду даної пропозиції членами тендерного комітету виявлено, що учасник не усунув виявлені невідповідності в пропозиції та не відповідає вимогам тендерної документації замовника:
1) Пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації: копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або інший документ, що підтверджує якість товару, що закуповується Замовником, завірені власником. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від власника (власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право використання учасником зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
2) Підпункт 2.2. Пункт 2 Додатку № 2 до тендерної документації: для документального підтвердження наявності вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" відсутні вищевказані документи, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації, а також під час розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації а саме:
Відповідно до тендерної документації, а саме до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, вказується що, для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди цієї техніки або скан-копію договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально. Вищевказані документи відсутні в складі тендерної пропозиції ТОВ "ВКП"ТЕРМА".
В Законі України «Про публічні закупівлі» а саме, в частині 16 статті 29 відсутня кількість пунктів виявлених невідповідностей, яку Замовник може висунути шляхом розміщення одного повідомлення про усунення таких невідповідностей щодо одного учасника. А, оскільки, керуючись пунктом 4 частини 16 статті 29 Закону, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тому, дана тендерна пропозиція скаржника була відхилена, про що, засвідчує протокол засідання тендерного комітету №129 від 03.08.2020 року, розміщений на веб порталі Уповноваженого органу.
Дотримуючись законодавства в сфері публічних закупівель, в учасників є чітко визначений строк ( не менше 15 днів, з дня оголошення відкритих торгів і до дня, що передує дню проведенню електронного аукціону), протягом якого вони мають право звернутись до Замовника з повідомленнями, вимогами, та скаргами, що стосується тендерної документації, та відкритих торгів взагалі. ТОВ «ВКП ТЕРМА» подаючи тендерну пропозицію (на велике сподівання Замовника) усвідомлював кожний пункт тендерної документації, та погоджувався з вимогами до учасників, викладеними в цій документації в цілому. А, оскільки, вищевказаний учасник, знову ж таки, не скористався можливістю в період уточнень, та подання пропозицій, уточнити інформацію стосовно документів, про наявність навантажувально-розвантажувальної техніки.
Тендерний комітет відділу освіти під час розміщення повідомлення про усунення невідповідностей керувався частиною 16 статті 29 Закону.
А тому, позиція скаржника про те, що ним своєчасно та в повному обсязі для участі у вказаній процедурі закупівель були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог тендерної документації, затвердженої Замовником, на думку тендерного комітету відділу освіти – не відповідає дійсності.
Також для тендерного комітету відділу освіти не зрозуміло, яке відношення має до закупівлі паливних гранул інформація про участь скаржника в іншій закупівлі замовника, а саме, тверде паливо (паливні брикети з деревини твердих порід марки Піні Кей) за ідентифікатором UA-2020-06-04-005056-c. І яким чином в закупівлі паливних брикетів з деревини твердих порід марки Піні Кей тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКП ТЕРМА» була оцінена необ`єктивно, якщо пропозиція учасника взагалі не розглядалась Замовником?
З огляду на вказане, позиція скаржника являється необґрунтованою, тобто цілком надуманою та без надання уточнюючих документів та довідок.
Тендерний комітет відділу рекомендує ТОВ «ВКП ТЕРМА» в подальшому при висуненні вимог до Замовників враховувати статтю 5 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», який вступив в дію з 19 квітня 2020 року, а не статтю 3 Закону, який втратив чинність.
Замовником 04.06.2020 року на веб порталі Уповноваженого органу, було оголошено відкриті торги по закупівлі паливних гранул з агросировини у відповідності до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, що вступив в дію з 19.04.2020 року (далі - Закон). Учасником торгів ВКП «ТЕРМА» щодо закупівлі твердого палива (паливних гранул з агросировини) 10.08.2020 року, було розміщено вимогу щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Розглянувши дану вимогу, тендерний комітет категорично не погоджується, вважає абсолютно надуманою позицію суб`єкта оскарження, та надає свої пояснення в межах чинного законодавства по кожному з пунктів вимоги:
1. Суб`єкт оскарження суперечить своїй позиції стосовно самодостатності сертифікатів відповідності та протоколів випробувань. В абзаці 4 пункту 1 вимоги, скаржник наполягає на тому, що «Протокол випробувань і сертифікат відповідності за даним предметом закупівлі замовлялися в одній лабораторії як два різних документи. Вони повністю самодостатні документи і кожен з них окремо може служити доказом високої якості гранул паливних з лушпиння соняшника.» В тому ж абзаці 4 пункту 1 вимоги, скаржник змінює свою позицію стосовно самодостатності вказаних документів, та інформує наступне: «Сертифікат відповідності робився на основі іншого протоколу випробувань, який не потрібно долучати до сертифікату відповідності, оскільки показники випробувань не вказуються у сертифікаті відповідності, а зазначається тільки їх відповідність нормам ДСТУ.»
Замовник не може погодитись з позицією скаржника, оскільки, сертифікат відповідності робиться на основі протоколу випробувань, про що, зазначається в самому сертифікаті відповідності, а тому, вони не можуть бути самодостатніми документами (як на цьому наполягає скаржник). В поданому скаржником сертифікаті відповідності №UA.024.C.0237-19 вказується що: «Сертифікат видано органом з оцінки відповідності на підставі Протоколу №106/19 МГрС від 24.07.2019 р. ВЦ ДП «СВЦОО» (№2Н122 від 28.09.2018 р. ); висновку №116-Р/19 від 26.07.219 р.».
Замовник в пункті 4 Додатку №3 до тендерної документації зазначає, що учасники для підтвердження якості паливних гранул з агросировини, повинні в складі своєї тендерної пропозиції подати копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або інший документ, що підтверджує якість товару, що закуповується замовником, завірені власником.
Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 року. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, ч.3 статті 22, зазначається, що: «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Замовник для підтвердження якості запропонованого учасником товару, та підтвердження наявності в скаржника документів, для відповідності показників, вказаних в довідці «щодо кількісних та якісних показників паливних гранул», що підтверджує якість запропонованого Замовнику товару, наданого в складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності та протоколу випробувань, звернувся до скаржника на підставі частини 16 статті 29 Закону учаснику було розміщено (дата публікації: 30-07-20,16:14:59), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зміст виявлених невідповідностей оприлюднений в повідомленні, що розміщений на веб сайті Уповноваженого органу, запропонувавши підтвердити сертифікат відповідності відповідним протоколом, на основі якого виготовлений даний документ. Таким чином, Замовником було дотримано принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Якими поняттями, щодо необ`єктивності та неупередженості оцінки тендерної пропозиції апелює суб`єкт оскарження, для Замовника не зрозуміло, адже скаржнику надавалась можливість надати додаткові пояснення, документи, та іншу інформацію, стосовно сертифікатів відповідності та протоколів випробувань поданих ним в складі його тендерної пропозиції. Таким чином, Замовником було дотримано принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
2. Відповідно змісту Додатку №2 тендерної документації, можна зрозуміти, що Замовник вимагає від учасників подання двох довідок в довільній формі:
В пункті 2.1. Додатку №2 до тендерної документації, вказується чіткий перелік документів, які повинен подати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема складу (або майданчика, або площадки); вантажних автомобілів для перевезення товару; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок товару та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. В даній довідці має бути обов'язково зазначено назву обладнання або тип об'єкта нерухомості, зазначено відомості про право володіння або право користування таким майном, виробник та термін експлуатації (для обладнання та транспортних засобів), строк користування для об'єктів нерухомості, відомості про технічний стан та наявну кількість (для обладнання та транспортних засобів).
А також, підпунктом 3, пункту 2.2. того ж Додатку №2 зазначається, що учасники повинні подати для документального підтвердження наявності вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання та/або копію настанови з експлуатації.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП ТЕРМА» містяться довідка про матеріально-технічну базу яка не містить інформації про вагове обладнання. Учасника було проінформовано, та оприлюднено (дата публікації: 30-07-20,16:14:59) відповідно до частини 16 статті 29 Закону. Учасником було проігноровано вищезазначене повідомлення про усунення невідповідностей.
3. Відділ освіти в тендерній документації, зокрема, в п.2 Додатку №2 до тендерної документації, чітко передбачив які документи учасники повинні подати для підтвердження спроможності поставки даного виду товару. В разі якщо, в учасника відсутні документи, які вимагаються тендерною документацією, то така тендерна пропозиція учасника – відхиляється.
При розгляді вищевказаної тендерної пропозиції тендерним комітетом відділу освіти було виявлено невідповідності в поданій інформації та документах ТОВ «ВКП ТЕРМА», учасника, було розміщено в строк (дата публікації: 30-07-20,16:14:59), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зміст виявлених невідповідностей оприлюднений в повідомленні, що розміщений на веб сайті Уповноваженого органу. Оскільки, суб`єкт оскарження, не скористався наданою йому можливістю усунути невідповідності в інформації та документах, поданих учасником в складі його тендерної пропозиції, тому, під час повторного детального розгляду даної пропозиції членами тендерного комітету виявлено, що учасник не усунув виявлені невідповідності в пропозиції та не відповідає вимогам тендерної документації замовника:
1) Пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації: копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або інший документ, що підтверджує якість товару, що закуповується Замовником, завірені власником. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від власника (власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право використання учасником зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
2) Підпункт 2.2. Пункт 2 Додатку № 2 до тендерної документації: для документального підтвердження наявності вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" відсутні вищевказані документи, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником в тендерній документації, а також під час розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам тендерної документації а саме:
Відповідно до тендерної документації, а саме до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, вказується що, для документального підтвердження наявності у учасника вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію договору оренди цієї техніки або скан-копію договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально. Вищевказані документи відсутні в складі тендерної пропозиції ТОВ "ВКП"ТЕРМА".
В Законі України «Про публічні закупівлі» а саме, в частині 16 статті 29 відсутня кількість пунктів виявлених невідповідностей, яку Замовник може висунути шляхом розміщення одного повідомлення про усунення таких невідповідностей щодо одного учасника. А, оскільки, керуючись пунктом 4 частини 16 статті 29 Закону, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тому, дана тендерна пропозиція скаржника була відхилена, про що, засвідчує протокол засідання тендерного комітету №129 від 03.08.2020 року, розміщений на веб порталі Уповноваженого органу.
Дотримуючись законодавства в сфері публічних закупівель, в учасників є чітко визначений строк ( не менше 15 днів, з дня оголошення відкритих торгів і до дня, що передує дню проведенню електронного аукціону), протягом якого вони мають право звернутись до Замовника з повідомленнями, вимогами, та скаргами, що стосується тендерної документації, та відкритих торгів взагалі. ТОВ «ВКП ТЕРМА» подаючи тендерну пропозицію (на велике сподівання Замовника) усвідомлював кожний пункт тендерної документації, та погоджувався з вимогами до учасників, викладеними в цій документації в цілому. А, оскільки, вищевказаний учасник, знову ж таки, не скористався можливістю в період уточнень, та подання пропозицій, уточнити інформацію стосовно документів, про наявність навантажувально-розвантажувальної техніки.
Тендерний комітет відділу освіти під час розміщення повідомлення про усунення невідповідностей керувався частиною 16 статті 29 Закону.
А тому, позиція скаржника про те, що ним своєчасно та в повному обсязі для участі у вказаній процедурі закупівель були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог тендерної документації, затвердженої Замовником, на думку тендерного комітету відділу освіти – не відповідає дійсності.
Також для тендерного комітету відділу освіти не зрозуміло, яке відношення має до закупівлі паливних гранул інформація про участь скаржника в іншій закупівлі замовника, а саме, тверде паливо (паливні брикети з деревини твердих порід марки Піні Кей) за ідентифікатором UA-2020-06-04-005056-c. І яким чином в закупівлі паливних брикетів з деревини твердих порід марки Піні Кей тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКП ТЕРМА» була оцінена необ`єктивно, якщо пропозиція учасника взагалі не розглядалась Замовником?
З огляду на вказане, позиція скаржника являється необґрунтованою, тобто цілком надуманою та без надання уточнюючих документів та довідок.
Тендерний комітет відділу рекомендує ТОВ «ВКП ТЕРМА» в подальшому при висуненні вимог до Замовників враховувати статтю 5 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», який вступив в дію з 19 квітня 2020 року, а не статтю 3 Закону, який втратив чинність.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" |
292 204,00
UAH з ПДВ
|
178 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Суржок Олег Олексійович" |
229 552,40
UAH з ПДВ
|
191 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗЕЛІНСЬКИЙ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" |
254 562,00
UAH з ПДВ
|
204 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" |
290 928,00
UAH з ПДВ
|
239 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРО-ТЗК" |
295 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Постолатій Юрій Володимирович |
267 960,00
UAH з ПДВ
|
255 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" #43271487 |
Відхилено |
178 640,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 14:59
|
|
ФОП "Суржок Олег Олексійович" #2448003690 |
Відхилено |
191 399,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 09:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 10:36
|
ФОП "ЗЕЛІНСЬКИЙ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" #2386403395 |
Відхилено |
204 160,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 16:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" #43369595 |
Відхилено |
239 999,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:14
|
ТОВ "АГРО-ТЗК" #41663707 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:10
|
ФОП Постолатій Юрій Володимирович #2591509773 |
Відхилено |
255 200,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:50
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 серпня 2020 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі