Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 (Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-06-04-004268-c b62c3864711349329e0f45f4e260dd4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Михайло Юрійович

380322521767 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11
Контактна особа: Космина Михайло Юрійович
380322521767
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:37
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Більш детально передбачено Тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме ремонт тріщин в асфальтобетонному покритті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються замовником після отримання фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДЕР ПЛЮС" 939 708,07
UAH з ПДВ
928 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 994 787,98
UAH з ПДВ
933 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:10
Електронний підпис
09 липня 2020 11:55
ст 17 (2).PDF
09 липня 2020 11:55
Договірна ціна (1).PDF
09 липня 2020 11:55
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 17:02
договірна ціна.PDF
26 червня 2020 14:32
Договірна ціна.PDF
26 червня 2020 14:32
ст 17.PDF
26 червня 2020 14:32
технічна специфікація.PDF
26 червня 2020 14:32
Лист відгук.pdf
26 червня 2020 14:32
МТБ.PDF
26 червня 2020 14:32
Довідка про субпідряд.PDF
26 червня 2020 14:32
проект договору.PDF
26 червня 2020 14:32
Довідка про МТБ.PDF
26 червня 2020 14:32
Аналогічні договори.PDF
26 червня 2020 14:32
1ДФ.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 12:56
Електронний підпис
16 червня 2020 12:54
Аналогічний договір ч2.pdf
16 червня 2020 12:54
Аналогічний договір ч1.pdf
16 червня 2020 12:54
Штатний.pdf
16 червня 2020 12:54
Цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:54
ТЗ тріщии.pdf
16 червня 2020 12:54
Проект договору.pdf
16 червня 2020 12:54
Звіт 1ДФ за 1 кв. 2020.pdf
16 червня 2020 12:54
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 12:54
Довідка щодо ст. 17.pdf
16 червня 2020 12:54
Довідка про МТБ.pdf
16 червня 2020 12:54
Відомості учасника.pdf
16 червня 2020 12:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 12:54
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДЕР ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДЕР ПЛЮС"
#41374273
Переможець 928 708,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано довідку вих. 1 від 12.06.2020 в якій зазначено перелік обладнання, модель матеріально-технічної бази. Згідно даної довідки усі машини та механізми, окрім повітродуйки бензинової Oleo-Mac BV900 яка є власною, учасник орендує у ФОП Добоні О.М. На виконання п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасником, для документального підтвердження наявності орендованого обладнання та механізмів, в складі пропозиції надано Договора оренди. Зокрема, Договір №5 від 02.01.2020 укладений між ФОП Добоні О.М. та ТзОВ «РОДЕР ПЛЮС». Відповідно до даного договору орендодавець зобов’язується надавати орендарю обладнання зазначене у додатку 1 до цього договору. Відповідно до розділу 2 Договору «Порядок приймання-передачі наданих послуг. Вартість послуг та умови розрахунків» сума оплати обладнання визначається на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі. Слід зазначити, що Договором №5 від 02.01.2020 не встановлено строк та порядок передачі обладнання та учасником не надано в складі пропозиції документу, що підтверджує факт прийому-передачі обладнання. Однак, п. 5.1. Договору встановлено, що у всьому іншому, не врегульованому в даному договорі, будуть застосовуватись норми, встановлені законодавством. Відповідно до статті 765 Цивільного кодексу України наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, що підтверджують факт прийому-передачі обладнання згідно Договору №5 від 02.01.2020, укладеного між ФОП Добоні О.М. та ТзОВ «РОДЕР ПЛЮС».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДЕР ПЛЮС"
#41374273
928 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:53
Додаткова до 157-Т-20.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:51
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:38
157-Т-20.pdf укладений
24 липня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення договірної ціни. Ціна договору складає 895 209,40 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 157/Т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору №157/Т/20 від 27.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 895 209,40
UAH (в тому числі ПДВ 149 201,57 UAH)