Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2020-06-04-004222-b c3b2bd7f569d4cce9ad732d9356116de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Тендерна документація

11 червня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 08:58
протокол 458.PDF
11 червня 2020 08:58
Тендерна документація по туалетним приміщенням.doc
11 червня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 08:58
протокол 458.PDF
11 червня 2020 08:58
Тендерна документація по туалетним приміщенням.doc
04 червня 2020 13:34
Тендерна документація по туалетним приміщенням.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ЛОТу 3
Дата подання: 10 червня 2020 12:19
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:03
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції закону № 114-IX від 19.09.2019) просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації (надалі – ТД) по предмету «Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району» (UA-2020-06-04-004222-b). Зокрема, в Додатку 6 до ТД та Додатку 7 до ТД вказані однакові назви лотів (ЛОТ 3). Чи є це технічною помилкою (опискою) Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зазначене питання стосується саме технічної описки, це різні лоти. Замовник негайно внесе віповідні зміни до тендерної документації та виправить технічну описку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-004222-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД", Код ЄДРПОУ:40427748
Дата подання: 26 червня 2020 13:31
Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше
Шановний Замовнику! Згідно ч. 8 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
При цьому, в ч. 16 ст. 29 Закону також зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (документи передбачені ДОДАТКАМИ 2,3 тендерної документації Замовника);
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В той же час, надані Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» документи для виправлення невідповідностей по ЛОТу 1 (Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Лозуватська ЗОШ) зокрема:
• лист, згідно я яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною;
• копія ліцензії з додатками або довідка в довільній формі про неліцезування певних видів діяльності;
• інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлена у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до ТД (таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру).
• копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю.
не відносяться до документів, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону та відповідно подані після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому не можуть бути прийняті до уваги Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». Це є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції.
Оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей також не містить інформації, передбаченої абз. 3 ч. 16 ст. 29 Закону.
Для більш детального розуміння вимоги підкріплюємо відповідне посилання на офіційний інтернет-ресурс (PROZORRO ІНФОБОКС): https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro
Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» також не надана довідка передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (довідка у довільній формі про відсутність в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах).
Крім того, учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» не підтверджені кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником у Додатку 2 до ТД, зокрема, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копіями договорів та копіями актів наданих послуг/копіями інших документів, Учасником не надані оригінали листів відгуків.
З врахуванням всього вищевикладеного, на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» вимагаємо відхилити тендерні пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» по Лоту 1, як таке, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону (визначеним Замовником у тендерній документації) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника та скасувати відповідне рішення замовника (протокол № 490 від 25.06.2020 року).
В разі незадоволення даної вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 09:38
Шановний учасник, стосовно Вашої скарги повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", за результатами аукціону була визнана як максимально економічніша. Однак при здійсненні кваліфікації, Замовником було встановлено декілька невідповідностей. Враховуючи те, що зазначені невідповідності в тендерній пропозиції мають не значний характер, Замовником керуючись ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» було сповіщено ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", про невідповідності в тендерній пропозиції.
Таким чином, ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", в наданий йому термін усунув зазначені невідповідності. Тому, керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії бюджетних коштів, було підтверджено тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР" – переможною, оскільки після усунення невідповідностей, підстав для відхилися тендерної пропозиції останнього відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-004222-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД", Код ЄДРПОУ:40427748
Дата подання: 26 червня 2020 13:42
Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше (ЛОТ 2)
Шановний Замовнику! Згідно ч. 8 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
При цьому, в ч. 16 ст. 29 Закону також зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (документи передбачені ДОДАТКАМИ 2,3 тендерної документації замовника);
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В той же час, надані Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» документи для виправлення невідповідностей по ЛОТу 2 (Поточний ремонт туалетних приміщень для Лозуватської філії № 2 ОКНЗ Лозуватська ЗОШ), зокрема:
• лист, згідно я яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною;
• копія ліцензії з додатками або довідка в довільній формі про неліцезування певних видів діяльності;
• інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлена у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до ТД (таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру).
• копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю.
не відносяться до документів, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону та відповідно подані після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому не можуть бути прийняті до уваги Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». Це є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції.
Для більш детального розуміння вимоги підкріплюємо відповідне посилання на офіційний інтернет-ресурс (PROZORRO ІНФОБОКС): https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro
Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» також не надана довідка передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (довідка у довільній формі про відсутність в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах).
Крім того, учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» не підтверджені кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником у Додатку 2 до ТД, зокрема, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копіями договорів та копіями актів наданих послуг/копіями інших документів, Учасником не надані оригінали листів відгуків.
З врахуванням всього вищевикладеного, на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» вимагаємо відхилити тендерні пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» по ЛОТу 2, як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону (визначеним Замовником у тендерній документації) та не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника та скасувати відповідні рішення замовника (протокол № 489 від 25.06.2020).
В разі незадоволення вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 09:38
Шановний учасник, стосовно Вашої скарги повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", за результатами аукціону була визнана як максимально економічніша. Однак при здійсненні кваліфікації, Замовником було встановлено декілька невідповідностей. Враховуючи те, що зазначені невідповідності в тендерній пропозиції мають не значний характер, Замовником керуючись ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» було сповіщено ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", про невідповідності в тендерній пропозиції.
Таким чином, ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", в наданий йому термін усунув зазначені невідповідності. Тому, керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії бюджетних коштів, було підтверджено тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР" – переможною, оскільки після усунення невідповідностей, підстав для відхилися тендерної пропозиції останнього відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Лозуватська ЗОШ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 235 119,72 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 351,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 13:44
Закінчення: 22 червня 2020 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Лозуватська ЗОШ (Освітня субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам залишок станом на 01.01.2020 року)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53020, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Лозуватка, вул. Миру б.1б
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД" 199 241,05
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР" 233 692,78
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:05
Електронний підпис
01 липня 2020 13:55
Електронний підпис
20 червня 2020 14:57
Електронний підпис
20 червня 2020 14:56
3 Додаток №3.pdf
20 червня 2020 14:56
2 Додаток №2.pdf
20 червня 2020 14:56
1 Додаток №1.pdf
20 червня 2020 14:53
Електронний підпис
20 червня 2020 14:51
3 Додаток №3.pdf
20 червня 2020 14:51
2 Додаток №2.pdf
20 червня 2020 14:51
1 Додаток №1.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 16:53
Електронний підпис
24 червня 2020 16:35
Електронний підпис
16 червня 2020 15:16
Електронний підпис
12 червня 2020 14:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКБУД"

ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР"
#43330730
Переможець 182 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:18

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати наступні документи: 1. Копія Ліцензії з додатками, а у разі її відсутності - лист-пояснення у довільній формі. 2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (подається на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР"
#43330730
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 10:17
Договір №437_0001.pdf укладений
10 липня 2020 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 333,33 UAH)