Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі корпусу №9 КУ «Міська клінічна лікарня № 11» за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Воробйова, 5»
Очікувана вартість
6 902 900,00 UAH
UA-2020-06-04-004100-c 44e22018761c4cc7b5d20ad6f9bee080
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 17:30
Очікувана вартість: 6 902 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 514,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Адреса Замовника - 65091, Україна, м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт покрівлі корпусу №9 КУ «Міська клінічна лікарня № 11» за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Воробйова, 5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак. Воробйова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:17
Воробьева, 5 покрівля корп №9 акт, без обл..doc
04 червня 2020 15:36
56Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання паспорту
Дата подання: 07 червня 2020 22:52
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:32
Шановний Замовнику! У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання паспорту уповноваженої особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів. Виникає обґрунтоване питання щодо доцільності такої вимоги. Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. В зв’язку з цим, нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від цієї особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Разом з цим, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації визначено підтвердження повноважень (окрім паспорту) щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі особою (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше. Зазначених документів цілком достатньо для підтвердження повноважень особи, яка буде підписувати документи тендерної пропозиції. Нагадуємо, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Таким чином, якщо Учасником буде визначена особа, яка має право підпису документів тендерної пропозиції, Замовник при проведенні електронної ідентифікації цієї особи однозначно визначить, що саме ця особа є представником Учасника. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, недопущення оскарження встановлених зайвих та дискримінаційних вимог в органі оскарження і, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у Тендерну документацію та видалити вимогу стосовно надання паспорту уповноваженої особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 2 до тендерної документації передбачені вимоги щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які підтверджуються документами сканованими з оригіналів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (протокол засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням паспорту уповноваженої особи.
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 07 червня 2020 22:55
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:31
1. Вимогами пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надаються: « - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - у разі залучення скановані копії виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати». Просимо уточнити, надаються лише підтверджуючи документи на транспортні засоби або необхідно надавати документи на все обладнання та матеріально технічну базу, яке буде використовуватися Учасником при виконанні робіт за предметом закупівлі та зазначене в Довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1? 2. Вимогами пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази у разі залучення надаються скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається. Відповідно до статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Якщо Учасник має договори оренди (а не надання послуг) з юридичною особою, то вони не повинні бути нотаріально посвідченні. Тому просимо уточнити зазначену вимогу щодо нотаріального засвідчення договорів оренди лише за участю фізичної особи та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 3. Вимогами пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, «обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи». Просимо уточнити, накази на прийняття на роботу працівників відносяться до переліку документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації? 4. Вимогами пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного договору Замовником вимагається «відгук від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі ), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень». Статтею 5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Метою отримання відгуку є підтвердження виконання аналогічного договору замовником аналогічних робіт, а саме: якості виконаних робіт (наданих послуг), своєчасного виконання робіт (послуг), відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору тощо. Хочеться зрозуміти, як посилання у відгуку на назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі, може вплинути на вказані вище критерії? У нашого підприємства є досвід виконання аналогічних робіт, є завершені проєкти, по яким отримані відгуки, тому не вважаємо доцільним звертатися до своїх замовників, щоб повторно отримати відгуки саме з вашою необґрунтованою вимогою, яка повністю неефективна у даному випадку. Наполягаємо на видаленні з тендерної документації вимоги щодо отримання відгуку не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та посилання у відгуку на назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 45 Закону України «Про нотаріат», нотаріально посвідченим є документи, на яких нотаріусом перевіряється справжність підписів учасників правочинів та інших осіб, які звернулися за вчиненням нотаріальної дії. Таким чином замовник, має право з метою достовірності та справжності договорів вимагати нотаріально посвідчені договори.
Вимогами п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, надається довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів – таблиця № 2.
До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Вимогами п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі ), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Вимоги щодо надання відгуку від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, дата видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі ), вимагається саме для підтвердження якості виконання робіт в реальному часі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР" 6 780 000,00
UAH з ПДВ
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 15:25
Електронний підпис
22 червня 2020 14:33
Електронний підпис
22 червня 2020 14:32
2_5_Статут.pdf
22 червня 2020 14:32
2_1_Довідка_Ст17.pdf
22 червня 2020 14:32
лицензия.pdf.p7s
22 червня 2020 14:32
лицензия.pdf (1).p7s
22 червня 2020 14:32
лицензия.pdf
22 червня 2020 14:32
Довідка з банку_30т.pdf
22 червня 2020 14:32
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s
22 червня 2020 14:32
Братаева 20190913 552827.pdf
22 червня 2020 14:32
016-001-22099-2020.pdf.p7s
22 червня 2020 14:32
016-001-22099-2020.pdf
22 червня 2020 14:32
1_3_Довідка про досвід.pdf
22 червня 2020 14:32
1_2_Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій