Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-06-04-003976-c 3b41ce474e914d7f8797bbf3fc510643
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Олена Анатоліївна

+380532642301 inbox@pl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 26304855
Вебсайт: https://pl.court.gov.ua/tu17/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 17
Контактна особа: Савченко Олена Анатоліївна
+380532642301
inbox@pl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:33
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1110 пачка
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 2 до документації, м. Полтава та Полтавська область, Полтавська область, 36000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 16:25
Електронний підпис
04 червня 2020 15:25
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-003976-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 червня 2020 16:14
Порушення вимог
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-06-04-003976-c (Папір А-4), який проходив 15.06.2020р.
Згідно Розділу III додатку 1 документації Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції копію сертифікату відповідності (або якості) на товар, який пропонується. До того ж, сертифікати повинні бути чинними на момент подання пропозиції від учасника.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", встановлено що учасник пропонує папір ТМ «MAESTRO® standard+» та надає відповідний сертифікат якості від 05.06.2018р., який вже не є дійсним, оскільки в даному сертифікаті зазначено, що він дійсний протягом одного року після випуску.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" згідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 11:40
Згідно ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Період уточнення відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі закінчився 10.06.2020 року об 17 год. 00 хв.
Відповідно до абзацу 2 ч.14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до інформації електронної системи закупівель пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» має статус «Не розглядався».
Таким чином, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Законом не передбачено подання вимог.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-003976-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 червня 2020 13:24
Вимога
Зазначаємо, що відповідно до Інструкції щодо проведення спрощених закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (вкладення Таблиця 2, джерело https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-sproshchenih-zakupivel) «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може на будь-якому етапі процедури звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.»
Ми, в свою чергу, виявивши порушення вимог документації спрощеної закупівлі учасником-переможцем ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", а саме додатку 1 Розділу III, який свідчить про те, що сертифікати повинні бути чинними на момент подання пропозиції від учасника, скористались правом та звернулись до Замовника з проханням вжити передбачених пунктом 13 статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» заходів забезпечення відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Також, у згаданій вище Інструкції передбачено, що відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
Таким чином, Ви повинні були відхилити пропозицію ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам документації замовника, а визначивши учасника переможцем Ви, як Замовник, не дотримались основних принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Доводимо до Вашого відома «Стаття 14. Спрощені закупівлі …
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а також в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення у спрощених закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 10:18
Пунктом 100 Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459 встановлено, що Мінекономіки відповідно до покладених на нього завдань надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Таким чином, листи Мінекономіки не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер, про що наголошується в останньому абзаці листа Мінекономіки від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06. Отже, інструкція, яка додається до вказаного листа також не встановлює норм права, носить рекомендаційний та інформативний характер та не підлягає обов’язковому застосуванню замовниками.
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Законом не передбачено подання вимог учасниками спрощеної закупівлі пропозиція якого не розглядалася після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 85 980,60
UAH з ПДВ
85 980,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 89 643,60
UAH з ПДВ
89 643,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 16:13
Лист згода з договором.pdf
11 червня 2020 16:13
Протокол зборів.pdf
11 червня 2020 16:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 червня 2020 16:13
Статут_2019.pdf
11 червня 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 16:13
Інформація Учасника.pdf
11 червня 2020 16:13
MAESTRO_ standard_.PDF

Публічні документи

12 червня 2020 10:16
Електронний підпис
12 червня 2020 10:16
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Переможець 85 980,60
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:19

Документи

15 червня 2020 15:19
Електронний підпис
15 червня 2020 15:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
85 980,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 15:19
Електронний підпис
15 червня 2020 15:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 10:31
Договір укладений
18 червня 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 980,60
UAH (в тому числі ПДВ 14 330,10 UAH)