Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
3 340 000,00 UAH
UA-2020-06-04-003827-b 487b694970f84b6c8db076498e2d1f20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Причина Олена Григорівна

281-71-82 o.prychyna@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 3 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Детальний опис наведено в тендерній документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43.18 т.
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
10556 кг.
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
871 л.
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1003 шт.
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Інші умови оголошення: 1. Усі документи, що готуються учасником (що є частиною тендерної пропозиції), складаються українською мовою у 1-му примірнику. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених на іншій мові, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:50
Тендерна документація _фарби_редакція 03 від 17.06.2020.docx
17 червня 2020 16:50
Перелік змін до тендерної документації від 17.06.2020.docx
16 червня 2020 11:53
Тендерна документація _фарби_редакція 02.docx
16 червня 2020 11:53
Перелік змін до тендерної документації від 15.06.2020.docx
04 червня 2020 13:01
ТД_фарби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протокол випробувань
Дата подання: 11 червня 2020 14:31
Дата відповіді: 15 червня 2020 16:39
п.6 Додаток 2 встановлена вимога замовником протокол випробувань для позицій 1-4 Специфікації, надайте будь ласка чітку відповіднь на питання: яким органом поивнен бути виданий протокол випробувань?
Відповідь: Тендерна документація не містить обмежень стосовно органу, яким має бути виданий протокол випробувань.
Протокол випробувань надається органом, компетентність якого відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
фарба RAL 2005
Дата подання: 11 червня 2020 18:10
Дата відповіді: 16 червня 2020 13:03
п.53 фарба автомобільна RAL 2005 (помаранчевий) фарба акрилова, такий колір буває лише у фарби на алкідній основі
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни та викладено в новій редакції від 15.06.2020
Щодо сертифікатів якості
Дата подання: 16 червня 2020 14:09
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:24
Шановний Замовнику! Чи буде вважатися помилкою підтвердження показника "умовна в язкість" за віскозиметром ВЗ-246? Більшість виробників мають саме цей тип віскозиметру.Щоб уникнути дискримінації просимо змінити або додати ВЗ-246.
Відповідь: В тендерну документацію внесено відповідні зміни та викладено в новій редакції від 17.06.2020
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000062 ● 3bae0e88240a4a5490a1c11d757b8f37
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-06-04-003827-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Зазначаємо про відкриття провадження у справі № 320/11390/20, номер провадження П/320/11390/20, дата 11.11.2020.
Дата публікації: 11 листопада 2020

Документи:

11 листопада 2020 16:59
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:57
ПОЗОВНА ЗАЯВА ФАРБИ 10.11.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЛІАЛ" 2 929 828,02
UAH з ПДВ
2 929 828,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 3 187 997,58
UAH з ПДВ
3 187 997,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:50
Довідка ЮО.zip
04 серпня 2020 15:50
Довідка ФО.zip
04 серпня 2020 15:50
Довідка банкрутство.pdf
31 липня 2020 08:52
Електронний підпис
31 липня 2020 08:51
public_doc.pdf
31 липня 2020 08:51
public_doc.p7s
31 липня 2020 08:51
Dovidka_20183392710940666378.pdf.p7s
31 липня 2020 08:51
Dovidka_20183392710940666378.pdf
31 липня 2020 08:51
Оригінал Статуту.pdf
31 липня 2020 08:51
Довідка ч.2 ст.17.pdf
31 липня 2020 08:51
Довідка стаття 17.pdf
31 липня 2020 08:51
Довідка п. 12 ч. 1.pdf
30 червня 2020 11:24
Електронний підпис
30 червня 2020 11:24
Електронний підпис
30 червня 2020 11:22
Електронний підпис
30 червня 2020 11:22
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
30 червня 2020 11:22
Dovirenist_Savchenko.zip
30 червня 2020 11:22
Dovidka pro nazvu.zip
30 червня 2020 11:22
Bankivska Licenzia.zip
30 червня 2020 11:22
203570_ГР_1745_100 200.zip
30 червня 2020 11:05
Електронний підпис
30 червня 2020 11:05
public_doc.pdf
30 червня 2020 11:05
public_doc.p7s
30 червня 2020 11:05
Проект договору.pdf
30 червня 2020 11:05
Оригінал Статуту.pdf
30 червня 2020 11:05
Оригінал Баланс 2019.pdf
30 червня 2020 11:05
Лист про код доступу.pdf
30 червня 2020 11:05
Копія Статуту.pdf
30 червня 2020 11:05
Копія Баланс 2019.pdf
30 червня 2020 11:05
Інформаційний лист.pdf
30 червня 2020 11:05
Довідка щодо санкцій.pdf
30 червня 2020 11:05
Довідка стаття 17.pdf
30 червня 2020 11:05
Протокол випробувань.pdf
30 червня 2020 11:05
Наказ.pdf
30 червня 2020 11:05
Інформація про СЕС.pdf
30 червня 2020 11:05
Довкілля.pdf
30 червня 2020 11:05
Висновок СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЛІАЛ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЛІАЛ"
#37538490
Відхилено 2 929 828,02
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:37
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Переможець 3 187 997,58
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
3 187 997,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:45
35.1-14.1_3.3-1,2.pdf укладений
30 червня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
35.1-14.1_3.3-1,1.pdf укладений
31 грудня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:58
Договір_№_35.1-14.1_3.3-1.pdf укладений
18 серпня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у договір відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3.3-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести змін в договір відповідно до п. 2 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (Експертний висновок № 92-1-ЦЗ/21 від 28 травня 2021 року Харківської торгово-промислової палати)
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3.3-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 984 253,58
UAH (в тому числі ПДВ 497 375,60 UAH)