Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки, ноутбук
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-06-04-003730-c 808fba4032ff4e73b6e6a6496dc5e9ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:02
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


зважаючи на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-06-04-003730-c.b1, Замовником прийнято рішення про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі в частині порушеного питання з метою розширення кола потенційних учасників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:31
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - системні блоки, ноутбук (нова редакція).docx
10 червня 2020 10:16
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - системні блоки, ноутбук (нова редакція).docx
04 червня 2020 15:09
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - системні блоки, ноутбук.docx
10 червня 2020 10:31
Додаток 3 - системні блоки, ноутбук (нова редакція).docx
10 червня 2020 10:23
Додаток 3 - системні блоки, ноутбук (нова редакція).docx
10 червня 2020 10:17
Додаток 3 - системні блоки, ноутбук (нова редакція).docx
04 червня 2020 15:09
Додаток 3 - системні блоки, ноутбук.docx
04 червня 2020 15:09
Додаток 2 - системні блоки, ноутбук.docx
04 червня 2020 15:09
Додаток 4 - системні блоки, ноутбук.docx
04 червня 2020 15:09
Додаток 1 - системні блоки, ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 червня 2020 14:43
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:44
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні та якісні та інші характеристики системних блоків (далі – Товар), та не передбачено можливості для учасників пропонувати еквівалент до них. При цьому, Додаток 1 не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Частиною тринадцятою статті 14 Закону визначені підстави для відхилення пропозицій учасників.
Зважаючи на вказане, пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимогам до предмета закупівлі будуть відхилені відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх пропозицій.
Вимоги до Додатку 3,п.16
Дата подання: 09 червня 2020 16:38
Дата відповіді: 10 червня 2020 03:53
Шановний Замовник.Просимо видалити пункт 16 із додатку №3 ,а саме .Оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником ноутбука (або його офіційним представництвом на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження ноутбуків. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі, повноваження учасника на розповсюдження ноутбука, що є предметом закупівлі. Компанія DELL EMC не надає авторизаційні листи для купівлі одного ноутбука,достатньо листа про партнерство .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація.
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні, якісні та інші характеристики системних блоків та ноутбука (далі – Товар), та передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Замовник має позитивний досвід експлуатації вказаних Товарів, що закуповуються.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена необхідність надання у складі пропозиції учасника оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі.
Вказана вимога також не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимога про надання учасником у складі пропозиції оригіналу авторизаційного листа, компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва на території України) обґрунтовується необхідністю отримання гарантій щодо своєчасного постачання офіційно ввезеного на територію України Товару, на який розповсюджуватиметься гарантія компанії-виробника та здійснюватиметься сервісне і післягарантійне обслуговування такого Товару.
Тому Замовник не бачить підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі з приводу порушеного питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-003730-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 червня 2020 23:57
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 62 489,00
UAH з ПДВ
62 489,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 70 185,00
UAH з ПДВ
69 709,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 72 510,00
UAH з ПДВ
70 182,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 94 620,00
UAH з ПДВ
94 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:41
Електронний підпис
17 червня 2020 15:13
Електронний підпис
17 червня 2020 15:12
ст. 17 Лист-гарантія.pdf
17 червня 2020 15:06
цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 15:06
проект договору.pdf
17 червня 2020 15:06
лист системні блоки.pdf
17 червня 2020 15:06
лист авторизаційний.pdf
17 червня 2020 15:06
копії висновків сес (2).pdf
17 червня 2020 15:06
додаток 3 договір.pdf
17 червня 2020 15:06
довідка ліцензування.pdf
17 червня 2020 15:06
dell-worldwide-iso9001.pdf
17 червня 2020 15:06
dell-iso14001-worldwide.pdf
17 червня 2020 15:06
35 3580_3581 Декларация.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 12:58
Електронний підпис
16 червня 2020 02:04
Електронний підпис
16 червня 2020 02:04
1. Пропозиція 45964.pdf
16 червня 2020 02:03
32. DELL ISO 9001, ISO 14001 копії.pdf
16 червня 2020 02:03
20. Проект договору.pdf
16 червня 2020 02:03
5. Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 02:03
3. Лист про код доступу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Рішення скасоване 62 489,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 05:15
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Відхилено 62 489,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 05:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 69 709,68
UAH з ПДВ
02 липня 2020 21:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 70 182,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 21:07
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
Переможець 94 620,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 21:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 21:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
94 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 21:21
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 07:01
Специфікація_до_Договору_на_посточання_товару_№118_від_09.07.2020_р..PDF укладений
10 липня 2020 07:00
Договір_на_посточання_товару_№118_від_09.07.2020_р..PDF укладений
10 липня 2020 07:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 770,00 UAH)