Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Очікувана вартість
3 039 975,42 UAH
UA-2020-06-04-003497-c 2c7e243f560d49478521fe4c0625f17a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:20
Очікувана вартість: 3 039 975,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 199,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91199 UAH
Publication date: 04 червня 2020 14:54
Enquiries until: 29 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 039 975 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87121 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
54495 л.
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:38
4022 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx
01 липня 2020 14:38
Зміни 4022 від 01.07.2020.doc
04 червня 2020 14:51
Додаток №9.doc
01 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:38
4022 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx
04 червня 2020 14:52
4022 ТД бензин.docx
01 липня 2020 14:38
Зміни 4022 від 01.07.2020.doc
04 червня 2020 14:51
Додаток №9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-003497-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 25 червня 2020 17:57
Вимога
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 14:43
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різних брендів не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону та паливної картки. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000038 ● 150c62cb50384950ad78ac4b034b3473
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-06-04-003497-c 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-04-003497-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 09 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензину А-92, Бензину А-95 (код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-04-003497-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.

2020-10-16 16:58:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-06-04-003497-c2c7e243f560d49478521fe4c0625f17a
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:45
Довідки до ст 17.pdf
04 серпня 2020 15:45
58464.zip
31 липня 2020 16:04
Електронний підпис
31 липня 2020 16:04
Електронний підпис
31 липня 2020 16:01
Довідка.zip
31 липня 2020 16:01
Довідка 1.zip
31 липня 2020 16:01
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:54
Електронний підпис
08 липня 2020 18:54
Електронний підпис
08 липня 2020 18:54
Статут.pdf
08 липня 2020 18:54
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 18:54
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 18:54
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 18:54
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 18:54
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:54
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 18:54
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 18:54
Довіреність.pdf
08 липня 2020 18:54
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 18:54
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 18:54
Дог№78.pdf
08 липня 2020 18:54
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 18:54
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 18:54
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 18:54
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 18:54
Довіреність Грицак.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарант_1543_GR_16.pdf
08 липня 2020 18:54
Банківська ліцензія.pdf
08 липня 2020 18:54
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 23:53
Електронний підпис
08 липня 2020 23:53
Електронний підпис
08 липня 2020 23:52
Установчі документи.7z
08 липня 2020 23:52
Інші документи.7z
08 липня 2020 23:52
забезпечення.7z
08 липня 2020 23:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 23:52
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 2 669 378,88
UAH з ПДВ
2 669 378,88
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 873 305,92
UAH з ПДВ
2 873 305,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:45
Довідки до ст 17.pdf
04 серпня 2020 15:45
58464.zip
31 липня 2020 16:04
Електронний підпис
31 липня 2020 16:04
Електронний підпис
31 липня 2020 16:01
Довідка.zip
31 липня 2020 16:01
Довідка 1.zip
31 липня 2020 16:01
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:54
Електронний підпис
08 липня 2020 18:54
Електронний підпис
08 липня 2020 18:54
Статут.pdf
08 липня 2020 18:54
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 18:54
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 18:54
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 18:54
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 18:54
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 18:54
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 18:54
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 18:54
Довіреність.pdf
08 липня 2020 18:54
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 18:54
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 18:54
Дог№78.pdf
08 липня 2020 18:54
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 18:54
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 18:54
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 18:54
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 18:54
Довіреність Грицак.pdf
08 липня 2020 18:54
Гарант_1543_GR_16.pdf
08 липня 2020 18:54
Банківська ліцензія.pdf
08 липня 2020 18:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 23:53
Електронний підпис
08 липня 2020 23:53
Електронний підпис
08 липня 2020 23:52
Установчі документи.7z
08 липня 2020 23:52
Інші документи.7z
08 липня 2020 23:52
забезпечення.7z
08 липня 2020 23:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 23:52
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 2 669 378,88
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
2 669 378,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:24
ЦЗВ-14-07920-01.pdf укладений
19 серпня 2020 15:24