Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 11:20 |
Очікувана вартість: | 3 039 975,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 199,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91199 UAH |
Publication date: | 04 червня 2020 14:54 |
Enquiries until: | 29 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 039 975 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 14:38 |
4022 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx | |
01 липня 2020 14:38 |
Зміни 4022 від 01.07.2020.doc | |
04 червня 2020 14:51 |
Додаток №9.doc |
01 липня 2020 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2020 14:38 |
4022 ТД бензин_нова редакція_від 01.07.2020.docx
|
|||
01 липня 2020 14:38 |
Зміни 4022 від 01.07.2020.doc
|
|||
04 червня 2020 14:51 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000038 ● 150c62cb50384950ad78ac4b034b3473
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-06-04-003497-c 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-04-003497-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 09 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензину А-92, Бензину А-95 (код ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-04-003497-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
2020-10-16 16:58:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 669 378,88
UAH з ПДВ
|
2 669 378,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 873 305,92
UAH з ПДВ
|
2 873 305,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
2 669 378,88
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 15:24
|
ЦЗВ-14-07920-01.pdf | укладений |
19 серпня 2020 15:24
|