Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо Євро 5
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-06-04-003270-c c06a3b3c84f04bb981d4ee5fb4fcab95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабакова Тетяна Миколаївна

380953195489 kpdmokh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Багатогалузеве об'єднання комунального господарства Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21973020
Місцезнаходження: 85324, Україна , Донецька обл., Мирноград, Руднична , 2
Контактна особа: Бабакова Тетяна Миколаївна
380953195489
kpdmokh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:48
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 літр
Дизельне паливо Євро 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85324, Україна, Донецька область, Мирноград, вулиця Руднична буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:40
Тендерна документація з додатками.docx
04 червня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:40
Тендерна документація з додатками.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб поставки
Дата подання: 09 червня 2020 10:28
Дата відповіді: 09 червня 2020 10:43
Прошу уточнити спосіб доставки: через мережу АЗС ( талони, картки тощо) чи бензовозними партіями ?? - у документації відсутня інформація.
Відповідь: Доставка бензовозними партіями на адресу підприємства Донецька область місто Мирноград, вул. Руднична 2 . Одна партія приблизно складатиме 5000 - 6000 л. При розрахунку пропозиції обовязково включайте логістичні послуги (доставка до підприємства). Передача товару здійснюється на тариторії підприємства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-003270-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 11 липня 2020 11:10
Переможцем ТОВ "ТАЙПІАНТ" не надано документи, що вимагалися
Відповідно до п.5.5 ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір , повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, НЕ РАНІШЕ дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТАЙПІАНТ" оприлюднено 01.07.2020. Проте довідка, видана на директора Фериму С.В. станом на 25.06.2020, тобто раніше дати оприлюднення повідомлення про намір. Ураховуючи, що перемеожцем не надано документ, що вимагався згідно ст.17, наявні підстави для відхилення вказаної пропозиції згідно з Законом, просимо переглянути рішення про визначення переможця та перейти до рогляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 13:30
Доброго дня!
Шановний учаснику, дякуємо за участь у процедурі та Ваші зауваження. Надаємо роз`яснення щодо Вашої вимоги:
Учасник, визначенний переможцем, надав довідки видані Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видані на директора Фериму С.В. та оприлюднені в електронній системи закупівель станом на 25.06.2020 та 11.07.2020 р. Додатково учасник - переможець 11.07.2020 р. направив на адресу замовника оригінали вказаних довідок.
Враховуючи вище наведене замовник не має підстав для відхилення пропозиції учасника - переможця згідно із Законом.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-003270-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 16 липня 2020 18:44
Вимога
Відмінити закупівлю
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 18:59
Шановний Учаснику, дякуємо за пильність.
Замовником були ретельно перевірені факти викладені у Вашій вимозі.
На підставі данних зазначених у п.1 Вашої вимоги дійсно було виявлено презупинення дії ліцензії ТОВ "Вейт-ЛТД", на підставі зазначених данних Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Вейт-ЛТД" та скасування рішення про визначення переможця.
Однак відмінити закупівлю та визначити її такою, що не відбулась, Замовник не вважає за потрібне оскільки не всі пропозиції учасників були розглянуті. Наразі іде розгляд пропозиції ТОВ "БРИСТОН".
Номер вимоги: UA-2020-06-04-003270-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 19 липня 2020 14:33
Вимога
Вимога про відхилення ТОВ "БРИСТОН"
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 20:45
Шановний учасник!
Зазначені у Вашій вимозі порушення не відповідають дійсності!
Згідно Єдиного державного реєстру субєктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання та роздрібної торгівлі пальним, станом на 17.07.2020 р. ТОВ "БРИСТОН" та ТОВ "АЛЬЯНС ОЙЛ Україна" мають діючі ліцензії . Дія ліцензій вказаних підприємств не призупинялась!
Стосовно п. 3 Вашої вимоги, у п.7.3 Розділу І ТД чітко прописано, що документи складені мовою іншою ніж українська мова або російська повинні супроводжуватись перекладом, тобто документи викладені російською мовою не потребують перекладу.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо безпідставними Ваші вимоги стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БРИСТОН" та відміни торгів. В тойже час хочемо нагадати, що Закон України "Про публічні закупівлі" базується на принципах розвитку добросовісної конкуренції...
З повагою БОКГ.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-003270-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙПІАНТ", Код ЄДРПОУ:42742213
Дата подання: 22 липня 2020 10:03
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 21:43
Шановний Учасник, інформація вказана у Вашій Вмозі не відповідає дійсності!
Замовником в черговий раз перевірені ліцензії ТОВ "БРИСТОН" та ТОВ "АЛЬЯНС ОЙЛ УКРАЇНА" всі ліцензії вказаних підприємств,які були додані до тендерної пропозиції, станом на 23.07.2020 р. у відкритому реєстрі зазначені як діючі.
У разі незгоди з наданою відповіддю Ви маєте право оскаржити її в порядку установленому чинним законодавством України.
З повагою БОКГ

Документи подані скаржником

16 липня 2020 18:44
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 липня 2020 14:33
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

22 липня 2020 10:03
04 Ліцензія.pdf
22 липня 2020 10:03
06 Зберігання.pdf
22 липня 2020 10:03
Вимога — 3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-003270-c.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Вейт-ЛТД", Код ЄДРПОУ:23118980
ТОВ "Вейт-ЛТД"
Скарга
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

24 липня 2020 14:30
2684391.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000032 ● b115621ed6244b9f96a90992c2aca34e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.08.2020 49
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.08.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2020-06-04-003270-с
04.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Шинкаренко Г. В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020 року надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень : Закупівля UA-2020-06-04-003270-c має статус "Завершена закупівля" тож технічна можливість вносити зміни до тендерної документації відсутня. Наявною є технічна можливість завантажувати зміни до договору і оприлюднення виконання чи завершення договору. Детальна інформація викладена в листі уповноваженої особи.

2020-09-03 14:10:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-04-002610-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК" 710 100,00
UAH з ПДВ
705 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙПІАНТ" 715 500,00
UAH з ПДВ
707 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вейт-ЛТД" 847 800,00
UAH з ПДВ
843 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 864 000,00
UAH з ПДВ
845 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 12:12
Електронний підпис
22 червня 2020 09:07
Електронний підпис
19 червня 2020 13:34
Електронний підпис
19 червня 2020 13:34
Копія статуту.PDF
19 червня 2020 13:33
Копія ліцензії.PDF
19 червня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 липня 2020 10:25
Електронний підпис
06 липня 2020 11:07
Електронний підпис
01 липня 2020 11:35
Електронний підпис
01 липня 2020 11:34
Оновлена пропозиція.pdf
01 липня 2020 11:34
Налоговая от 25,06,2020.rar
01 липня 2020 11:34
МВД от 25,06,2020.rar
30 червня 2020 13:35
Електронний підпис
30 червня 2020 13:33
Специфікація №1.pdf
30 червня 2020 13:33
Гарантійний лист.pdf
22 червня 2020 16:59
Електронний підпис
22 червня 2020 16:57
Статут оригінал.pdf
22 червня 2020 16:57
Статут Копія.pdf
22 червня 2020 16:57
Рішення Учасника_18_08.pdf
22 червня 2020 16:57
Опис Документів.pdf
22 червня 2020 16:57
Опис Документів - 3.pdf
22 червня 2020 16:57
Опис Документів - 2.pdf
22 червня 2020 16:57
Опис Документів - 1.pdf
22 червня 2020 16:57
Ліцензія нова.pdf
22 червня 2020 16:57
ІПН Директора.pdf
22 червня 2020 16:57
Договор опт Параллель.pdf
22 червня 2020 16:57
Витяг ПДВ.pdf
22 червня 2020 16:57
Витяг ПДВ Копія.pdf
22 червня 2020 16:57
Банк 09.06.2020.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:23
Електронний підпис
15 липня 2020 10:22
Сертифікат Дт..PDF
15 липня 2020 10:03
Електронний підпис
15 липня 2020 09:58
Свідоцтво копія.PDF
15 липня 2020 09:58
Сетрифікати ДТ.PDF
15 липня 2020 09:58
Проект договору.PDF
22 червня 2020 16:53
Електронний підпис
22 червня 2020 16:52
Паспорт ДТ.pdf
22 червня 2020 16:52
Технiчнi_хар-ки.PDF
22 червня 2020 16:52
Тендерна_пропозицiя.PDF
22 червня 2020 16:52
ОТЗЫВ.PDF
22 червня 2020 16:52
Оригінал + копія витяг.PDF
22 червня 2020 16:52
Наказ про директора.PDF
22 червня 2020 16:52
Лист-згода.PDF
22 червня 2020 16:52
Копія свідоцтва пдв.PDF
22 червня 2020 16:52
Копія довідки з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2020 16:52
Копія витяг ЄДРПОУ.PDF
22 червня 2020 16:52
Згода.PDF
22 червня 2020 16:52
Договор.PDF
22 червня 2020 16:52
Дов-ка_анал._дог-р.PDF
22 червня 2020 16:52
Дов-ка.PDF
22 червня 2020 16:52
довідка про особу.PDF
22 червня 2020 16:52
Довiдка_про_лiцензii.PDF
22 червня 2020 16:52
Довiдка.PDF
22 червня 2020 16:52
Вiд-тi_про_пiдприeмство.PDF

Публічні документи

22 липня 2020 14:07
МВС.pdf
21 липня 2020 10:05
public_doc (1).pdf
21 липня 2020 10:05
public_doc (1).p7s
20 липня 2020 15:45
Довідка Притикін.zip
20 липня 2020 15:41
док-ти переможця.pdf
20 липня 2020 15:41
Довідка.zip
22 червня 2020 13:19
Електронний підпис
22 червня 2020 13:18
01 Повноваж і установчі.pdf
22 червня 2020 13:18
07 ТЗ.pdf
22 червня 2020 13:18
05 Згідно з Дод.1.pdf
22 червня 2020 13:18
02 Інші.pdf
22 червня 2020 13:18
06 Зберігання.pdf
22 червня 2020 13:18
04 Ліцензія.pdf
22 червня 2020 13:18
03 Відс підстав.pdf
22 червня 2020 13:18
08 Техвідпов ДП.pdf
22 червня 2020 13:18
09 ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК"

ТОВ "ТАЙПІАНТ"

ТОВ "Вейт-ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК"
#40278480
Відхилено 705 600,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:39
ТОВ "ТАЙПІАНТ"
#42742213
Рішення скасоване 707 400,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 19:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 09:16
ТОВ "ТАЙПІАНТ"
#42742213
Відхилено 707 400,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:13
ТОВ "Вейт-ЛТД"
#23118980
Рішення скасоване 843 300,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 18:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 10:37
ТОВ "Вейт-ЛТД"
#23118980
Відхилено 843 300,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 19:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Переможець 845 100,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 20:19

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді Вашої пропозиції виявлені невідповідності ст. 16 Закону України " Про публічні закупівлі". 1)- не надана довідка, у вигляді таблиці, про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів), зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи із зазначенням посади; - скановані копії виконаного (вказаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів); -лист-відгук (позитивний) про виконання данного договору (договорів); - документи, що підтверджують повне виконання вказаного(них) договору(договорів) накладні та/або акти. 2)Надання вказаних документів передбачено вимогами тендерної документації Додаток 1 п.2 "Документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 3) Для усунення виявлених невідповідносей, Вам необхідно, відповідно до ст.16 Закону подати наступні документи : - Довідка, у вигляді таблиці, про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів), зареєстровану, завірену підписом уповноваженої особи із зазначенням посади; - скановані копії виконаного (вказаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів); -лист-відгук (позитивний) про виконання данного договору (договорів); - документи, що підтверджують повне виконання вказаного(них) договору(договорів) накладні та/або акти.

Документи

26 червня 2020 15:00
Електронний підпис
26 червня 2020 14:54
Рішення УО № 18.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

При розгліді Вашої пропозиції виявлені невідповідності ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" 1) не надано договор з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом та підтвердження наявності автомобіля з калібровкою від 5000 до 6000 л.; 2) Відсутня Специфікація №1 до Договору №0424/20/О поставки нафтопродуктів від 19.06.2020 р. 3) Просимо надати гарантійний лист від Вашого партнера ТОВ "Параллель - М ЛТД" з підтвердженням поставки дизельного палива у кількості 45 000 л. протягом 2020 р. Для усунення виявлених невідповідностей, Вам необхідно, відповідно до ст. 16 Закону подати наступні документи: - договор з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом та підтвердження наявності автомобіля з калібровкою від 5000 до 6000 л.; 2) Специфікацію №1 до Договору №0424/20/О поставки нафтопродуктів від 19.06.2020 р. 3) Гарантійний лист від Вашого партнера ТОВ "Параллель - М ЛТД" з підтвердженням поставки дизельного палива у кількості 45 000 л. протягом 2020 р.

Документи

14 липня 2020 10:10
Електронний підпис
14 липня 2020 10:07
Протокол 21.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді Вашої пропозиції виявлені невідповідності кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону 1. Не надано Сертифікат про провірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки ( наданий документ у пропозиції прострочено); 2. Ліцензія на перевезення небезпечних вантажів, або довідка у довільній формі з посиланням на відкрите джерело інформації про наявність таких Ліцензій або на рішення про її видачу. 3.Сертифікат (декларація) відповідності палива Дизельне Євро5 сорту "А", " F", технічний регламент "Л", "З". 4. Проект Договору згідно Додатку 7. У відповідності до ТД п.7 Розділ ІІІ та Додатку 7 просимо Вас надати наступні документи 1. Свідоцтво про провірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки; 2. Ліцензію на перевезення небезпечних вантажів, або довідку у довільній формі з посиланням на відкрите джерело інформації про наявність таких Ліцензій або на рішення про її видачу. 3.Сертифікат (декларація) відповідності палива Дизельне Євро5 сорту "А", " F", технічний регламент "Л", "З". 4. Проект Договору згідно Додатку 7.

Документи

17 липня 2020 19:18
Електронний підпис
17 липня 2020 19:17
Протокол 25.PDF
17 липня 2020 18:35
Електронний підпис
17 липня 2020 18:33
Протокол УО 24.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 20:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
845 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 12:51
Доп. угода 3.2.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 20:59
Дод угода 3.1.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 20:58
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 16:19
Дод.угода 2.1.PDF зміни до договору
13 січня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:28
Дод. угода Бристон.PDF зміни до договору
04 січня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:42
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 14:39
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:58
Договор ДТ.PDF укладений
29 липня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з ростом оптових цін на ДП, керуючись п.5 ч.2 ст 41 Закону України про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 23/07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з переходом невикористанних за договором коштів на 2021 рік, подовжєити термін дії договору,без зміни сумми договору.
Номер договору про закупівлю: 23/07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рівня оптових цін на дизельне паливо з урахуванням доставки підтверджена висновком Сумської торгово-промислової палати станом на 12.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 23/07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Догоору для проведеня процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми (п.8 ч.5 та ч.6 ст. 41 Закону).
Номер договору про закупівлю: 23/07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23/07-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 845 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 140 850,00 UAH)