Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Відродження в селі Борохів Ківерцівського району Волинської області (ПК0+00 – ПК6+06)(код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 944 823,00 UAH
UA-2020-06-04-002772-b d6a72608a8d745ca8eaf654119606e37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Черняк

+380332797742 natalia800808@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332271
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Центральна, 7
Контактна особа: Наталія Черняк
+380332797742
natalia800808@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:36
Очікувана вартість: 2 944 823,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 448,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Відродження в селі Борохів Ківерцівського району Волинської області (ПК0+00 – ПК6+06)(код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45245, Україна, Волинська область, Ківерцівський район, село Борохів, Відродження (ПК0+00-ПК6+06)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 30 календарних днів після прийняття об'єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:54
Додаток 1.docx
04 червня 2020 11:54
Додаток 2.doc
04 червня 2020 11:54
Додаток 3.docx
04 червня 2020 11:54
Тендерна документація.docx
04 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:54
Додаток 1.docx
04 червня 2020 11:54
Додаток 2.doc
04 червня 2020 11:54
Додаток 3.docx
04 червня 2020 11:54
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 2 449 452,92
UAH з ПДВ
2 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 2 578 819,32
UAH з ПДВ
2 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 2 489 005,15
UAH з ПДВ
2 489 005,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:52
Електронний підпис
15 липня 2020 16:58
Електронний підпис
15 липня 2020 16:58
МВС довідка.pdf
03 липня 2020 11:40
Електронний підпис
03 липня 2020 11:39
ДЦ Кап рем Борохів .zip

Публічні документи

02 липня 2020 21:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Луцька ДПМК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
2 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:17
Протокол.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 16:16
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:38
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 17:29
Додаткова угода.PDF зміни до договору
30 липня 2020 17:25
Протокол.PDF зміни до договору
30 липня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:34
Додаток 2.PDF укладений
23 липня 2020 16:33
Додаток 1.PDF укладений
23 липня 2020 16:33
Договір.PDF укладений
23 липня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода про зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При публікації змін до договору помилково було підвантажено додаткову угоду з ТОВ «Волиньелектрозбут».Вирішено виправити дану помилку шляхом повторного оприлюднення змін до договору та підвантаженням правильної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 418 953,44
UAH (в тому числі ПДВ 403 158,90 UAH)